photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Ποια 5 προϊοντα αξιζουν 100% τα χρηματα τους;


Σκέφτομαι αρκετές φορές ποια προϊόντα ομορφιάς έχω αγοράσει και αν γυρνούσα πίσω το χρόνο θα τα αγόραζα ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη... Αποφάσισα να σας γράψω για τα 5 top προϊόντα που μου έχουν κλέψει την καρδιά! 


Το 
steampod της LOréal Professionnel

 

Το SteamPod της LOréal Professionnel είναι με διαφορά το πιο εμβληματικό προϊόν ομορφιάς που αξίζει κανείς να αγοράσει. Προσωπικά δεν έχω μετανιώσει λεπτό την αγορά του καθώς ισιώνει τέλεια τα μαλλιά μου (τα οποία δεν είναι εύκολα, έχω χοντρή τρίχα, σπαστά μαλλιά με πολύ όγκο) πανεύκολα, χωρίς κόπο και το σημαντικότερο χωρίς να τα φθείρει. Το Steampod της LOréal Professionnel είναι ένα επαγγελματικό σίδερο ατμού (το έχουν τα καλύτερα κομμωτήρια στον κόσμο) που ισιώνει τα μαλλιά ή δημιουργεί ανάλαφρες μπούκλες με τη δύναμη του ατμού, έχει αυτόματη προσαρμογή της θερμοκρασίας από 180-210 βαθμούς °C ανάλογα με τις ανάγκες των μαλλιών (εγώ το φθάνω στους 210). Αν με ρωτάς, αγόρασε το χωρίς δεύτερη σκέψη! Είναι μαγικό!



Η
  essence Lash Princess μάσκαρα

Έχω δοκιμάσει ίσως και όλες τις μάσκαρα που κυκλοφορούν. Κυριολεκτώ. Αναμφίβολα η Essence Lash Princess mascara είναι μια από τις καλύτερες μάσκαρα που θα αγοράζα σαφώς ξανά. Θεωρώ πως είναι ένα εικονικό προϊόν και χαρίζει τις πιο έντονες, μακριές, πλούσιες βλεφαρίδες που έχεις ονειρευτεί. Η τιμή της είναι γύρω στα 4 ευρώ και πίστεψε με δεν είναι απλώς value for money, είναι beauty miracle! Την λατρεύω! 

 







Ο ορός βιταμίνης
C της La Roche-Posay

H βιταμίνη C είναι θαυματουργή, τα έχουμε ξαναπεί. Ο ορός βιταμίνης Pure Vitamin C10 της La Roche-Posay είναι αυτό που λέμε θαυματουργό προϊόν καθώς μεταμορφώνει το δέρμα, κάνοντας το να δείχνει και να είναι λαμπερό, φωτεινό, ξεκούραστο και νεανικό! Παράλληλα διορθώνει τα σημάδια γήρανσης και βελτιώνει την ποιότητα του δέρματος. Eίναι κατάλληλο για τα ευαίσθητα δέρματα.  Έχει ανάλαφρη υφή που απορροφάται γρήγορα, βελούδινο και μη λιπαρό φινίρισμα, ευχάριστο άρωμα. Τον αγοράζω ξανά και ξανά από την ημέρα που μου το σύστησε ο δερματολόγος μου! Είναι φανταστικό προϊόν!

 



Η παλέτα σκιών της
Makeup Revolution

Η παλέτα σκιών Makeup Revolution Reloadedείναι ίσως και η μόνη παλέτα που θα χρειαστείς αν είσαι μινιμαλίστρια ή θέλεις να γίνεις (όπως εγώ). Έχει απίστευτες nude αποχρώσεις, έχει τέλειες σκιές με φοβερή απόδοση χρώματος και απίστευτη διάρκεια και συγκλονιστική τιμή μόλις 6,50 ευρώ. Τι άλλο να ζητήσεις;

 

Η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα

Όσοι έχετε ηλεκτρική οδοντόβουρτσα ξέρετε πόσο σωτήρια επένδυση είναι. Όσοι δεν έχετε μάλλον ήρθε η ώρα να το σκεφτείτε και να επενδύσετε σε μια καλή ηλεκτρική οδοντόβουρτσα. Προσωπικά επέλεξα τη Genius της Oral B, η οποία εκτός των άλλων κάνει μέτρηση της πίεσης που ασκούμε στα ούλα και την ρυθμίζει ενώ ανιχνεύει τη θέση της βούρτσας και έτσι δεν θα παραλείψουμε κανένα σημείο κατά τη διάρκεια του βουρτσίσματος.