photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Home Office! 5 super τρόποι για να είστε πιο παραγωγικοί


Δεν μπορώ να προσποιηθώ πως αυτή η 2η καραντίνα είναι πιο εύκολη από την πρώτη όπως δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως  «ζορίζομαι» πολύ για να καταφέρω να τα βγάλω πέρα με τις σκέψεις μου, τα άγχη μου και τις εργασιακές μου υποχρεώσεις. Προσωπικά περνάω πολλές ώρες στο γραφείο μου, μπροστά από έναν υπολογιστή (10 ώρες τηλεδιασκέψεων), καθισμένη σε μια καρέκλα.

 

Τι κάνω όμως για να γίνει το γραφείο λίγο πιο όμορφο και εγώ να είμαι πιο παραγωγική, αφήνοντας «έξω από την πόρτα τη θλίψη»;

 

1.      Ο minimal χώρος

Το άλφα και το ωμέγα για τη συγκέντρωση αλλά και την αύξηση της παραγωγικότητας είναι ο οργανωμένος χώρος που δεν έχει πολλά πάνω στο γραφείο. Έχω αφήσει μόνο τα απαραίτητα και αυτό αποδίδει απόλυτα!

2.      Οι φωτογραφίες που σε ταξιδεύουν

Στις μόλις δύο κορνίζες που έχω στο γραφείο μου έχω βάλει τέσσερις φωτογραφίες Polaroid από τα πιο αγαπημένα μου ταξίδια στο εξωτερικό. Παρίσι, Ρώμη, Βαρκελώνη, Μπριζ! Τις κοιτάζω και σκέφτομαι όμορφες στιγμές και αυτό γεννά αισιοδοξία! 

3.      Τα αρωματικά κεριά

Σου είχα μιλήσει και σε άλλο post για την εμμονή μου με τα αρωματικά κεριά . Ένα κερί είναι ικανό να δημιουργήσει την τέλεια ατμόσφαιρα και να αλλάξει τη διάθεση μου. Η τελευταία μου αγορά  είναι ένα Χριστουγεννιάτικο κερί που φέρνει τα Χριστούγεννα λίγο πιο κοντά. Το Yankee Candle After Sledding μυρίζει μαγικά! Αν ψάχνετε το τέλειο κερί για να κάνει πιο Χριστουγεννιάτικές τις μέρες σας μόλις το ανακαλύψατε!

4.      Η αρωματοθεραπεία και τα έλαια

Όση ώρα εργάζομαι και λίγο πριν κοιμηθώ συνηθίζω να καίω ή να μυρίζω αρωματικά έλαια που με βοηθούν είτε να συγκεντρωθώ, είτε να αναζωογονήσω το πνεύμα μου, είτε να χαλαρώσω. Η αρωματοθεραπεία έχει ευεργετικές επιδράσεις στην ψυχή, το νου και το σώμα. Επιλέξτε το κατάλληλο έλαιο και αφεθείτε στις μαγικές του ιδιότητες!

·         Λεβάντα - ηρεμεί, βοηθά στην αντιμετώπιση της ημικρανίας και της αϋπνίας

·  Λεμόνι - δημιουργεί αίσθημα ευφορίας, δρα κατά της κόπωσης και προωθεί τη δημιουργικότητα

·         Μανταρίνι - έχει χαλαρωτικές και ηρεμιστικές ιδιότητες, καταπολεμά τη θλίψη

·         Μέντα - αναζωογονεί και ενισχύει τη δραστηριότητα του εγκεφάλου

Δικά μου αγαπημένα τα έλαια της Apivita : το Apivita Top of FormTime to Relax που συνδυάζει τη λεβάντα με το υλάνγκ υλάνγκ και το γιασεμί και χαλαρώνει απόλυτα τις αισθήσεις αλλά και το Apivita Sweet Home που συνδυάζει πορτοκάλι, κανέλλα και γαρύφαλλο, το οποίο δημιουργεί στο λεπτό μια ζεστή ατμόσφαιρα.

5.      To ζεστό αρωματικό μείγμα βοτάνων

Όταν θέλω να χαλαρώσω ετοιμάζω πάντα ένα ζεστό αφέψημα με μέλι. Αγαπημένο μου είναι το μείγμα από βότανα της Anassa Organics, το Pure Peace με λεβάντα, χαμομήλι, μαντζουράνα, τίλιο και μελισσόχορτο. Τα συγκεκριμένα αρωματικά φυτά είναι γνωστό πως βοηθούν στη χαλάρωση και διώχνουν το στρες!

 

Σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές ας επενδύσουμε στo hygge,  στην αγαπημένη φιλοσοφία των Δανών που συνεπάγεται με την ηρεμία και τη ζεστασιά. 

Ας είμαστε όσο το δυνατόν πιο δραστήριοι, δημιουργώντας στιγμές και κάνοντας τις συνηθισμένες καθημερινές δραστηριότητες λίγο πιο ευχάριστες.