photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Τα πιο τελεια αρωματικα κερια και πως να τα χρησιμοποιεις σωστα !



Μπήκαμε στην εποχή των αρωματικών κεριών, όχι ότι εγώ έχω βγει και ποτέ από αυτή μιας και είμαι το άτομο που καίει συνεχώς κεριά ανεξαρτήτως εποχής. Τα αρωματικά κεριά είναι μια υπέροχη τελετουργία που ομολογώ πως μου φτιάχνει τη διάθεση σε όποιο mood και να είμαι. Αν αγαπάτε λοιπόν και εσείς τα κεριά όσο και εγώ και ψάχνετε τα πιο ωραία αρωματικά κεριά αλλά και τρόπους για να τα απολαμβάνετε περισσότερο, είστε στο κατάλληλο μέρος!

Αρχικά να σας πω πως έχω αγοράσει αρωματικά κεριά από όλα σχεδόν τα brands. Premium κεριά όπως Diptyque, Jo Malone London, Acqua di Parma, Aerin, Tom Ford αλλά και πιο affordable όπως Yankee Candle, Woodwick, Paddywax Apothecary, Smells like Spells. Για να είμαι απολύτως ειλικρινής στα τόσα χρόνια όσο και αν λατρεύω τα premium αρωματικά κεριά γιατί είναι απίστευτα elegant έχω καταλήξει πως τα πιο value for money αρωματικά κεριά είναι τα Yankee Candle!

 

Γιατί αγαπώ τα αρωματικά κεριά Yankee Candle;

Γιατί πολύ απλά έχουν μεγάλο μέγεθος, κοστίζουν λιγότερο από 30 ευρώ και ζυγίζουν 623 γραμμάρια που σημαίνει πως διαρκoύν άπειρα, τα αρώματα τους είναι μαγικά ενώ το γυάλινο βάζο τους είναι τόσο cute που όταν τελειώνει το χρησιμοποιώ ως βάζο κουζίνας ή μπάνιου για τα πινέλα μου.

 

Ποια κλασικά αρωματικά κεριά Yankee Candle να αγοράσετε;

§  Vanilla Cupcake : To Vanilla Cupcake είναι το πιο κλασικό και best seller κερί του brand, οπότε αν αγαπάτε τη ζεστή μυρωδιά της βανίλιας, αυτό είναι για εσάς. 

§  Cinnamon stick : ζεστό και ταυτόχρονα έντονο χάρη στο άρωμα κανέλας που αναδύει. Ιδανικό για το χειμώνα!

§  Soft Blanket : αν λατρεύετε την πούδρα θα σας ενθουσιάσει, μυρίζει σαν μωρό!

§  Mulberry & Fig Delight : το σύκο και τα βατόμουρα θυμίζουν καλοκαίρι οπότε αν θέλετε μια πιο ανάλαφρη φρουτένια εσάνς go for it.


Κεριά με ξύλινο φυτίλι : η νέα τάση!

Μια ανακάλυψη που έκανα πριν χρόνια και με ξετρέλανε είναι τα κεριά με ξύλινο φυτίλι . Ο ήχος που κάνουν τα κεριά με ξύλινο φυτίλι όταν καίγονται είναι ίδιος με αυτόν του ξύλου που καίγεται στο τζάκι! Είναι τόσο χαλαρωτικά και cozy... Αγαπημένο μου κερί με ξύλινο φυτίλι είναι το Woodwick Sacred Smoke!

 

+4 τιπς για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση

ü  Μην κάψετε το κερί σας για λίγο!

Ένα λάθος που όλοι λίγο πολύ έχουμε κάνει είναι πως καίμε ελάχιστα τα αγαπημένα μας κεριά ιδίως την πρώτη φορά που τα ανάβουμε. Το κερί για να καεί σωστά θα πρέπει να κάψει την πρώτη φορά γύρω στις 4 ώρες και να λιώσει ομοιόμορφα (σχηματίζοντας ΄΄λιμνούλα΄΄ επίπεδη) αλλιώς θα χάσετε

ü  Να κόβετε το φιτίλι!

Κάθε φορά που θέλετε να ανάψετε το κερί σας φροντίστε να κόβετε με ένα ψαλίδι το φιτίλι για να καίγεται όπως πρέπει το κερί και για να μην βγάζει καπνό.

ü  Μην αφήνετε το κερί να καίει για περισσότερο από 4 ώρες.

ü  Ποτέ μην αφήνετε το κερί να καεί μέχρι τέλους.