photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Το μασαζ προσωπου Gua Sha ειναι ο,τι καλυτερο για το δερμα!

 

Γνωρίζετε καλά πως αγαπώ την περιποίηση προσώπου και αναζητώ συνεχώς ό,τι μπορεί να μου χαρίσει υγιές, λαμπερό, νεανικό δέρμα χωρίς να χρειάζεται να καταφύγω σε ενέσιμες θεραπείες. Ας συστηθούμε λοιπόν. Είμαι η Εύη, μπορείς να με αποκαλέσεις και skincare addict, έχω περάσει τα 30 και ακολουθώ πιστά τις οδηγίες του δερματολόγου μου, χρησιμοποιώντας προϊόντα που δεν ερεθίζουν το δέρμα μου, καθαρίζοντας σχολαστικά το πρόσωπο μου, ενυδατώνοντας το με ορούς και λάδια προσώπου και κρέμες και σαφώς δεν ξεχνώ το αντηλιακό μου.

Αυτό όμως που θεωρώ πως έχει σώσει την επιδερμίδα μου και έχω εντάξει στην ιεροτελεστία της περιποίησης μου είναι το μασάζ προσώπου Gua Sha.

 

Τι είναι το Gua Sha;

H αλήθεια είναι πως το μασάζ προσώπου Gua Sha δεν είναι μια καινούργια τεχνική αλλά μια κινέζικη θεραπεία (φυσικά) που μετρά αιώνες παράδοσης. Είναι μια θεραπεία προσώπου, όπου κάνουμε μασάζ στο πρόσωπο μας χρησιμοποιώντας gua sha πέτρα, δηλαδή πέτρα από  ημιπολύτιμο λίθο όπως ο νεφρίτης ή ο ροζ χαλαζίας, κάνοντας ανοδικές κινήσεις.

 

Τι ακριβώς κάνει;

Καταρχάς να πούμε πως το μασάζ με πέτρα Gua Sha βοηθά πολύ το λεμφικό σύστημα καθώς βελτιώνει τη ροή του αίματος, αυξάνοντας την κυκλοφορία γεγονός που αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου, συσφίγγει το δέρμα, μειώνοντας τα πρηξίματα και τους μαύρους κύκλους αλλά και τους πόρους. Παράλληλα γεμίζει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες, ενώ τονώνει την επιδερμίδα κάνοντας την πιο σφριγηλή και λαμπερή. Σημαντικό είναι πως το μασάζ στο πρόσωπο με Gua Sha πέτρα, μειώνει το πρήξιμο κυρίως κάτω από τα μάτια, την ένταση των μυών και χαλαρώνει το πρόσωπο και αποβάλλει τις τοξίνες.  

 

Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις;

Ξεκινάμε σε καθαρό δέρμα, ενυδατώνοντας το με το αγαπημένο μας λάδι προσώπου ή την κρέμα μας (μπορείς εδώ να δεις κάποια δικά μου αγαπημένα λάδια προσώπου). Αρχικά, ενεργοποιούμε τους λεμφαδένες με μικρά χτυπηματάκια στο λαιμό και ξεκινάμε με την πέτρα Gua Sha από πάνω προς τα κάτω στο λαιμό. Να θυμάστε πως οι κινήσεις πρέπει να είναι πάντα προς τα έξω και προς τα πάνω! Στη συνέχεια με την άνω πλευρά της πέτρας (το σημείο που θυμίζει καρδιά) κάνουμε κινήσεις ανοδικά από το πηγούνι ως το αυτί και κατεβαίνουμε προς το λαιμό  και συνεχίζουμε ανοδικά προς το λαιμό και τέλος στο μέτωπο. Με την πλατιά πλευρά κάνουμε το αντίστοιχο και στην περιοχή των ματιών. Η εικόνα παρακάτω θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε τέλεια το Gua Sha. 

how_to_gua_sha
How to Gua Sha pic. by @viehealing


Ποιo Gua Sha να επιλέξω;

Η επιλογή της κατάλληλης πέτρας έχει να κάνει αποκλειστικά με εσάς και την ενέργεια που σας βγάζει κάθε ημιπολύτιμος λίθος. Επενδύστε σε μια πέτρα από νεφρίτη ή από ροζ χαλαζία. Ο νεφρίτης έχει ανακουφιστικές - δροσερές ιδιότητες, αφήνει το δέρμα αισθητά πιο φωτεινό και καταπολεμά την ερυθρότητα του δέρματος ενώ ο ροζ χαλαζίας φέρνει συναισθηματική ισορροπία και μειώνει το στρες ενώ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, απομακρύνει τις τοξίνες και χαρίζει λαμπερό δέρμα. 


gua_sha_stone

Η αγαπημένη μου πέτρα νεφρίτη Gua Sha είναι η πέτρα Zoe Ayla. 









gua_sha_stone
H  πέτρα ροζ χαλαζία Gua Sha  που ξεχωρίζω είναι η Crystallove.

 







Εν τέλει είναι το Gua Sha αποτελεσματικό;

Ειλικρινά ναι! Αν το χρησιμοποιείτε συστηματικά θα δείτε το δέρμα σας κυριολεκτικά να μεταμορφώνεται και να δείχνει πιο λαμπερό, πιο ενυδατωμένο, πιο γεμάτο χωρίς πρηξίματα με πιο έντονα ζυγωματικά και πιο ζουμερά χείλη.