photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Αγορές από Sephora. Τα Sol de Janeiro είναι best seller και όχι άδικα!





Αν λατρεύεις τα εξωτικά αρώματα τότε δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο αυτό το καλοκαίρι  στο νεσεσέρ σου εκτός από τα δύο top προϊόντα της Sol de Janeiro, τo Sol de Janeiro  Brazilian Bum Bum Cream και το Sol de Janeiro Brazilian Crush Body Fragrance mist Πρόκειται για δύο από τα best seller προϊόντα της Sol de Janeiro και των Sephora παγκοσμίως και όχι άδικα, μιας και είναι μοναδικά. Το πρώτο review που είχα διαβάσει πριν χρόνια για αυτά ήταν άκρως εγκωμιαστικά και όλα κατέληγαν πως πέρα από την παραδεισένια μυρωδιά η κρέμα σώματος άφηνε το σώμα βελούδινο ενώ το mist σώματος «κλείδωνε» για ώρες το μεθυστικό άρωμα που οι απανταχού beauties λατρεύουν με πάθος. 

Η πρώτη επαφή μαζί τους ήταν σε παλαιότερο ταξίδι στο εξωτερικό, όπου είχα επισκεφτεί ένα κατάστημα Sephora και εκεί τα μύρισα, τα ερωτεύτηκα με την πρώτη μυρωδιά και τα αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη. Και έκτοτε φρόντιζα πάντα να υπάρχει απόθεμα και των δύο στο μπουντουάρ μου. 


Και αν αναρωτιέσαι γιατί να επενδύσεις στα δύο αυτά μυθικά προϊόντα θα σου απαντήσω ευθύς αμέσως. 


Αρχικά η κρέμα σώματος Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream πέρα από εκπληκτική μυρωδιά της που θυμίζει παγωτό λόγω της εσάνς από φιστίκι και καραμέλαενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα λόγω του εξαιρετικά θρεπτικού βουτύρου cupuaçu και του άκρως ενυδατικού λαδιού καρύδας που περιέχει. Ταυτόχρονα  χαρίζει φυσική λάμψη στην επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα βοηθά στη σύσφιγξη και τη λείανση της εμφάνισης των πόρων χάρη στο πανίσχυρο αντιοξειδωτικό açaï που υπάρχει στη σύνθεση της. Για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα τη χρησιμοποιούμε κάνοντας μασάζ με κυκλικές κινήσεις για να δημιουργήσουμε ζέστη και να βοηθήσουμε την απορρόφηση και την κυκλοφορία.


Το mist σώματος, Sol de Janeiro Brazilian Crush Body Fragrance mist είναι εξωτικό, πλούσιο και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο. Μυρίζει ακριβώς όπως η κρέμα σώματος Brazilian Bum Bum Cream, φιστίκι και αλμυρή καραμέλα. Προσωπικά το χρησιμοποιώ από το πρωί ως το βράδυ και δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου είτε είμαι στην πόλη είτε σε κάποιο νησί. Είναι τόσο εθιστικό μάλιστα που θέλω να το μυρίζω όλη την ώρα πάνω μου γι αυτό και ψεκάζω τα μαλλιά μου, το σώμα μου, τα ρούχα  μου, ακόμη και το αυτοκίνητο μου ( 🤷🏻‍♀️)! Δεν είναι τυχαίο που κάθε φορά που το έχω πάνω μου λαμβάνω άκρως θετικά σχόλια για την επιλογή μου. 


Αναζήτησε τα στα Sephora και θα καταλάβετε για πιο λόγο θεωρούνται θρυλικά και γιατί όλες οι beauty gurus ορκίζονται στη θρυλική τους μυρωδιά...