photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

René Furterer : Πως 3 μόνο προϊόντα θα μεταμορφώσουν τα μαλλιά σου!





Θέλεις να δεις τα μαλλιά σου κυριολεκτικά να μεταμορφώνονται; Αυτή η ανάρτηση σε αφορά απόλυτα. Όπως ήδη ξέρεις έχω εμμονή με τα μαλλιά μου και το hairstyling, και δεν τα αφήνω ποτέ στην ησυχία τους. Θα τολμούσα να πω πως μαζί μου ζουν και αυτά μία τρελή καθημερινότητα στο έπακρο! Και εννοείται ότι τώρα στις γιορτές, (μην ξεχνάς ότι αυτός είναι και ο μήνας των γενεθλίων μου), θα έχω όλο και περισσότερες αφορμές να τα ταλαιπωρώ, με στάιλινγκ για καλέσματα και πάρτυ. Αυτό που μου αρέσει είναι να βρίσκω top προϊόντα που θα κάνουν τα μαλλιά μου να δείχνουν τον καλύτερο τους εαυτό, και όταν τα φώτα του party σβήσουν, και έρθει η ώρα να τους προσφέρω ένα boost, για να ξεκινήσει ξανά ο κύκλος την επόμενη μέρα, θέλω να είμαι σίγουρη ότι θα έχω στη διάθεσή μου τα πιο αποτελεσματικά προϊόντα (είμαι του άμεσου κι εντυπωσιακού αποτελέσματος όπως και να το κάνεις).

Αν λοιπόν θέλεις και εσύ να αποκτήσεις υγιή, ενυδατωμένα και λαμπερά μαλλιά σου προτείνω ανεπιφύλακτα να ακολουθήσεις το δικό μου πρωτόκολλο ομορφιάς με τα μοναδικά προϊόντα της René Furterer. Ας σου συστήσω τα 3 must have που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ σου.


ü  Η κρέμα ημέρας εντατικής θρέψης Karité Nutri που θρέφει και αναδεικνύει τα πολύ ξηρά μαλλιά χάρη στην ανάλαφρη, κρεμώδη σύνθεσή της. Με αυτή τη μαγική καθημερινή φροντίδα, τα ξηρά μαλλιά αναδεικνύονται, είναι  βαθιά ενυδατωμένα και πολύ απαλά, γεμάτα άνεση, λαμπερά, ευκολοχτένιστα, απόλυτα προστατευμένα ενώ η θρέψη τους διαρκεί. Ακόμη και το χρώμα τους είναι αισθητά ανανεωμένο και πολύ λαμπερό, γεγονός που με κάνει να τη λατρεύω! Σημείωσε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε στιγμή της ημέρας σε στεγνά μαλλιά και στις άκρες για να τις ενυδατώσει και να φαίνονται πιο λαμπερές και να κάνει το styling ωραιότερο.
ü  Ο ορός καταπράυνσης και αίσθησης φρεσκάδας Astera Fresh είναι η ιδανική λύση αν ταλαιπωρείς, όπως και εγώ τα μαλλιά σου με βαφές και καθημερινό styling. Είναι ιδανικός για ευαίσθητες επιδερμίδες καθώς καταπραΰνει άμεσα το ερεθισμένο τριχωτό και χαρίζει ανακουφιστικό, δροσερό αποτέλεσμα ενώ ταυτόχρονα τα προστατεύει από τις εξωτερικές επιθέσεις. Ειδικά μετά τις γιορτές είναι απαραίτητο για «ξεκούραση» του τριχωτού. Σημείωσε πως μπορεί να εφαρμοστεί ως κούρα περιποίησης 2 φορές την εβδομάδα με τη θεραπεία τριχωτού προκειμένου να ενισχυθούν οι ρίζες που αποδυναμώνονται συνεχώς. Απλώς, τον λατρεύω!
ü  Το μοναδικό ξηρό έλαιο για τα μαλλιά και το σώμα 5 sens θα κάνει τη διαφορά στη ρουτίνα της ομορφιάς σου καθώς είναι ιδανικό τόσο για τα μαλλιά όσο και για το σώμα. Πρόκειται  για ένα μοναδικό μείγμα από πέντε φυσικά φυτικά έλαια που προστατεύει και θρέφει τα μαλλιά, αφήνοντάς τα απαλά και λαμπερά ενώ όταν εφαρμοστεί στο δέρμα, το ενυδατώνει και κάνει την επιδερμίδα πιο όμορφη μέρα με τη μέρα, αποκαλύπτοντας τη φυσική της απαλότητα. Η ασυνήθιστη και μαγευτική μυρωδιά του διεγείρει τις αισθήσεις. Σου προτείνω να το εφαρμόσεις στις άκρες αλλά και σε όλο το μήκος των μαλλιών σου (σε λιγότερη ποσότητα), πριν λουστείς, κάνοντας ελαφρύ μασάζ και στη συνέχεια να προχωρήσεις με το λούσιμο. Δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου από τη διαφορά που θα δεις!



Αυτά τα 3 top προϊόντα συνδυαστικά συνθέτουν ένα μαγικό τελετουργικό και δρουν ευεργετικά για τα μαλλιά σαν ένας πολύτιμος θησαυρός απόλαυσης ενώ συγχρόνως βελτιώνουν αισθητά την ποιότητα τους! Το αποτέλεσμα; Τα μαλλιά είναι βαθιά ενυδατωμένα και πολύ απαλά, γεμάτα άνεση, λαμπερά, ευκολοχτένιστα, απόλυτα προστατευμένα ενώ η θρέψη τους διαρκεί. Πιστέψτε με τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά! Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα!

Εννοείται πως αν το δοκιμάσεις αναμένω τις εντυπώσεις σου!