photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Γιατί το Galénic Aqua Urban Brume Defense Pollution είναι το sos προϊόν για κάθε γυναίκα της πόλης....




Είναι η εποχή του χρόνου που απολαμβάνω περισσότερο από κάθε άλλη να κινούμαι στην πόλη. Οι μυρωδιές από τα λουλούδια και τις νεραντζιές κάτω από το γραφείο, ο κόσμος που προχωρά βιαστικά, τα μικρά καφέ, και ο ήλιος που λάμπει και σου φτιάχνει τη διάθεση, κάνουν το κέντρο της πόλης τον απόλυτο προορισμό.

Προσωπικά κινούμαι πολλές ώρες στο κέντρο της πόλης. Το γραφείο, τα ραντεβού, οι παρουσιάσεις και πλέον το νέο μου σπίτι είναι στην καρδιά της Αθήνας. Challenging  για εμένα ήταν να ανακαλύψω το μαγικό τρόπο – hey Ι’m skincare lover!-  να προστατεύσω το δέρμα μου από τη ρύπανση και τις ακτινοβολίες UV που υπάρχουν στην πόλη και προκαλούν πρόωρη γήρανση στο δέρμα, ρυτίδες, λεπτές γραμμές, χαλάρωση, αφυδάτωση και ερυθρότητα ενώ ταυτόχρονα αλλοιώνουν την ποιότητα του ενισχύοντας το σμήγμα, τους πόρους, τις ατέλειες, κάνοντας το ακόμη πιο ευαίσθητο.
Προφανώς επιζητώ πάντοτε τους καλύτερους και πιο πολύτιμους συμμάχους γι΄αυτό και όταν διάβασα για τη νέα σειρά της Galénic Aqua Urban, ιδανική για τις γυναίκες της πόλης που λειτουργεί σαν αόρατη ασπίδα προστασίας για το δέρμα από τις βλαβερές συνέπειες της ρύπανσης και τις ακτινοβολίες UV, ενθουσιάστηκα και έσπευσα να τη δοκιμάσω.
Από τη σειρά λάτρεψα το mist Aqua Urban Brume Defense Pollution, που είναι το ιδανικό και απόλυτα must have προϊόν περιποίησης προσώπου που «γλίστρησε» στην τσάντα μου και δεν πρόκειται να βγει από μέσα ποτέ.


Γιατί με ενθουσίασε τόσο;

Γιατί αποδεδειγμένα μιλάμε για μια φροντίδα υψηλής προστασίας για το δέρμα. Γιατί με μια απλή κίνηση αυτό το υδάτινο mist ενυδατώνει το δέρμα και φρεσκάρει την επιδερμίδα μου. Γιατί με προστατεύει απόλυτα από τη ρύπανση, που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τη γήρανση και την αφυδάτωση της επιδερμίδας. Γιατί φρεσκάρει και σταθεροποιεί το μακιγιάζ μου, χωρίς να το αλλοιώνει ούτε στο ελάχιστο. Γιατί μπορώ να το χρησιμοποιώ καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, όπου κι αν βρίσκομαι (στo δρόμο, στο γραφείο, στις μετακινήσεις, στα μέσα μεταφοράς, στον καφέ, στη βόλτα ή στο γυμναστήριο). Γιατί η φίνα, δροσερή και αέρινη σύνθεση του φορτίζει με ένα φινετσάτο, αόρατο και μη κολλώδες πέπλο την επιδερμίδα μου. Και τέλος γιατί είναι πανεύκολο στη μεταφορά και χωράει παντού ακόμη και στο πιο μικρό μου τσαντάκι.


Αν λοιπόν κινήστε στην πόλη και θέλετε για την επιδερμίδα σας το καλύτερο, το Galénic Aqua Urban Brume Defense Pollution είναι ιδανικό. Αναζητήστε το και είμαι σίγουρη πως θα το ερωτευτείτε από την πρώτη στιγμή όσο και εγώ!