photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Festive addiction... #The Body Shop Vanilla Chai





Η λίστα με τα επίλεκτα δώρα μου για τα Χριστούγεννα (και τα γενέθλια μου) όλο και μεγαλώνει και όπως κάθε χρόνο δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει κάτι από τη συλλεκτική σειρά της The Body Shop. Σε πρόσφατη εξόρμηση μου, ενθουσιάστηκα με τις νέες εκπλήξεις που επιφυλάσσει το αγαπημένο μου brand και αποφάσισα να χαρίσω στον εαυτό μου πέρα από το συλλεκτικό Iconic Collection Calendar και μια από τις πολυαναμενόμενες εποχικές σειρές σώματος. Κάθε χρόνο για να είμαι ειλικρινής περιμένω να μυρίσω τα νέα αρώματα και να αποφασίσω σε ποια απολαυστική σειρά θα παραδοθώ...

Φέτος εντυπωσιάστηκα λίγο παραπάνω από τον πικάντικο χαρακτήρα της VANILLA CHAI. Το ζεστό και οικείο άρωμα της με συνεπήρε από όταν την πρωτομύρισα. Ο ξεχωριστός χαρακτήρας της σειράς συλλαμβάνει τέλεια την ατμόσφαιρα της εορταστικής περιόδου και υπόσχεται να αναζωογονήσει και να διεγείρει κάθε αίσθηση μας. Το κρεμώδες γάλα και η εθιστική βανίλια Μαδαγασκάρης συνδυάζονται με νότες ζεστής κανέλας, κάρδαμο και καστανή ζάχαρη για ένα αρωματικό αποτέλεσμα που πραγματικά είναι εντελώς ξεχωριστό! Η σειρά ΄΄κυκλοφορεί΄΄ μέσα σε εντυπωσιακές άκρως elegant ή πιο παιχνιδιάρικες συσκευασίες δώρων και αποτελεί αναμφισβήτητα την πιο έξυπνη και ξεχωριστή ιδέα για δώρο στα αγαπημένα μας πρόσωπα ή γιατί όχι στον εαυτό μας. Είτε επιλέξουμε το χαριτωμένο Treat Box, είτε το σικάτο Tin of Delights, είτε το σκερτσόζικο Festive Tin, το μόνο σίγουρο είναι πως θα ξετρελάνουν τους πάντες. 



Και εγώ για να κάνω λίγο πιο σκανδαλιάρικες τις γιορτινές σου μέρες και νύχτες θα σου χαρίσω το αγαπημένο μου Vanilla Chai Festive Tin, μια παιχνιδιάρικη μεταλλική συσκευασία σε σχήμα μήλου που περιλαμβάνει τους απίθανους μικρούς οσφρητικούς θησαυρούς της σειράς : ένα shower gel, ένα body butter, ένα sugar scrub και μια body lotion , σε υπέροχα πανέμορφες travel size συσκευασίες.



Και αν θες να παίξεις με την τύχη σου, τότε δεν έχεις παρά να το διεκδικήσεις στο Festive Giveaway μου. Ο Δεκέμβριος είναι ο γενέθλιος μήνας μου και αποφάσισα να μοιραστούμε όλα τα προϊόντα που ξεχώρισα. Ένα για εμένα λοιπόν Festive Tin και 4 για εσάς. Τέσσερις τυχερές φίλες θα κερδίσουν ένα υπέροχο Festive Tin! 

To μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι :
1. Like στο All things you are και στο The Body Shop
2. δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα δεις εδώ
3. Πες μου την αγαπημένη σου μυρωδιά από τη The Body Shop

Kαι αν δεν έχεις facebook, μπορείς να δηλώσεις αφήνοντας το e-mail σου με σχόλιο εδώ.

Ραντεβού σε μία εβδομάδα εδώ για να μάθεις αν η τύχη σου έκλεισε το μάτι.
Kαλή τύχη !  J

Update : Pavlos-Margarita Koutivis, Viki Bista, Vagia Safaka, Nantia Iliopoulou είστε οι τυχερές! Περιμένω μήνυμα σας! Όσο αν δεν είδες το όνομα σου εδώ ραντεβού σύντομα με υπέροχες εκπλήξεις! 








Comments

  1. eugenia_tzeni123@hotmail.comDecember 12, 2016 at 8:36 PM

    Καλησπέρα η αγαπημένη μυρωδιά μου από την The body shop ειναι η σειρά English rose έχω κολλήσει! Καλές γιορτές με υγεία!

    ReplyDelete
  2. αχ το αγαπημένο μου!σ ευχαριστούμε!!maredina_florou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  3. mary.dest@yahoo.com
    To vanilla chai είναι υπέροχο!!!

    ReplyDelete
  4. Λατρεύω το πράσινο τσάι! aboziki@Gmail.com

    ReplyDelete
  5. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖poppiegolegou@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Αγαπημένη μυρωδιά από τη The Body Shop ειναι η φράουλα!!!

    ReplyDelete
  7. Η αγαπημένη μυρωδιά ειναι το macadamia

    ReplyDelete
  8. ...η συσκευασία είναι τέλεια!!Αγαπημένη μυρωδιά το white musk (e-mail: gg.viki@gmail.com )

    ReplyDelete
  9. Ειναι απίθανααααααααα !!!τα λατρευωωωωωωω

    ReplyDelete
  10. βανιλια το αγαπημενο.μου!καλη τυχη σε ολες κοριτσια!☆★

    ReplyDelete
  11. Καλες γιορτες, White Musk

    ReplyDelete
  12. ευχαριστουμε πολυ για το υπεροχο δωρο!!!!!! φραουλααααα φυσικα!!! καλες γιορτες!!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  14. είναι όλα υπέροχα

    ReplyDelete
  15. η αγαπημένη μου μυρωδιά ειναι η βανίλια! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    ReplyDelete
  16. Anna Tsaousa IoannidouDecember 12, 2016 at 9:40 PM

    Η ωραιοτερη μυρωδια για μενα ειναι το Πρασινο μηλο

    ReplyDelete
  17. Υπέροχο δώρο! Μ' αρέσει πολύ η μυρωδιά μάνγκο και έχω το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος! Καλές γιορτές και χαρούμενα γενέθλια!

    ReplyDelete
  18. ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  19. μαρεσει το χριστουγεννιατικο frosted apple και η φραουλα που ειναι κλασσικη μυρωδια

    ReplyDelete
  20. Η βανιλια!
    Καταπληκτικό, τέλειο, πολύ ωραίο δώρο!!! Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε να το διεκδικήσουμε! Καλές γιορτές και καλές δουλειές σας εύχομαι! Μακάρι να είμαι τυχερή! 🎅🎅🎅🎅🎄🎄🎄🎄

    ReplyDelete
  21. Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η White musk

    ReplyDelete
  22. αγαπημενη μυρωδια το μανταρινι και η βανιλια τους!! εχω λαβει μερος!!

    ReplyDelete
  23. Ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτή την ευκαιρία! Πραγματικά, τα έλαια και οι κρέμες σώματος έχουν πολύ πέραση φέτος! Οι αγαπημένη μου μυρωδιά από τη The Body Shop δεν είναι άλλη από το ρόδι! Διακριτικό (όσο πρέπει) και μοναδικό άρωμα! figners crossed :)

    sofia_torosian(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  24. Αγαπημένη μυρωδιά το Moringa!Fb name:Angela Karsisioti

    ReplyDelete
  25. ani.spyr@gmail.com... crossing my fingers!!!

    ReplyDelete
  26. White musk κλασική μυρωδια

    ReplyDelete
  27. Κλασσική κι αγαπημένη μυρωδιά του Body Shop, η καρύδα! Καλή μας επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  28. Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η White musk :)

    ReplyDelete
  29. white musk!!!apo μικρη το φοραω

    ReplyDelete
  30. Το white musk 😊😊 ευχαριστούμε πολυ❤ (vpanagioteri@gmail.com)

    ReplyDelete
  31. wite mask & Black mask ειναι τελεια....

    ReplyDelete
  32. Αγαπημενη μυρωδια η φραουλα!

    ReplyDelete
  33. Δοκίμασα τις εορταστικές συσκευασίες και ενθουσιάστηκα με το πράσινο μήλο που έχει βανίλια είναι εξαιρετικό! Ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δώρα, καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  34. Η καρύδα και η βανίλια ,ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  35. White mask !! Καλες γιορτές !! irini_emma@yahoo.gr

    ReplyDelete
  36. Τελειο δωρο White musk...ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ReplyDelete
  37. Υπέροχο δώρο!!! Το αγαπημένο μου είναι το white musk!!!! Kαλές γιορτές!!!
    mail tonia024@gmail.com

    ReplyDelete
  38. white musk πιστευω γενικα μου αρεσουν σχεδον ολες :-)
    elenitsa08@yahoo.gr

    ReplyDelete
  39. Αγαπημενες μυρωδιες glazed apple και frosted cranberry! Ευχαριστουμε πολυ για το υπεροχο δωρο!!! 🌺 🎅🏼 ☃ καλες γιορτες γλυκια μου! 😘

    ReplyDelete
  40. vanilla chai :)Antonia M.

    ReplyDelete
  41. tarantoulini007@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. βανιλια η αγαπημενη θελω πολυ να το κερδισω!!!
    καλη επιτυχια σε ολους και καλες γιορτες
    xpredari@gmail.com
    :-)

    ReplyDelete
  43. Η ΣΕΛΊΔΑ σας είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ!!!!!!!!!! ΥΠΈΡΟΧΟ το ΔΩΡΆΚΙ που μας χαρίζετε!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η White musk!!! φβ βαλεντινα παπα

    ReplyDelete
  44. Τζένη ΚουράκουDecember 13, 2016 at 11:19 AM

    Ευχαριστούμε! Καλές γιορτές! Η μυρωδιά του white musk μου φέρνει άπειρες αναμνήσεις, αλλά και το πιο πρόσφατο glazed apple της περσινής Χριστουγεννιάτικης συλλογής μου άρεσε πολύ!

    ReplyDelete
  45. White musk..αλλα και πολλες αλλες

    ReplyDelete
  46. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!!!ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΥΡΩΔΙΑ Ή ΦΡΑΟΥΛΑ..Ολυμπια Αντωνοπουλου

    ReplyDelete
  47. White mask!! Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο σας! Καλές γιορτές! (email:elenaterez@windowslive.com)

    ReplyDelete
  48. white musk αναμφισβήτητα! happy holidays! efieskarmoutsou@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Κλασικό και αγαπημένο : White Musk
    Facebook : Elen Mour
    G+ , Gfc: Ελένη Μουράτογλου


    Σας ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε να διεκδικήσουμε, αυτό το υπέροχο δώρο ❤ ❤ ❤ ❤

    Καλές γιορτές, με υγεία !!!

    ReplyDelete
  50. Βανίλια και καρύδια! Υπέροχο δώρο! <3
    tonia.syrt@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Βανιλια!!! Fb Ειρηνη Σιδηροπουλου

    ReplyDelete
  52. Είναι η βανίλια! Την αγαπώ!
    giannnax@yahoo.gr

    ReplyDelete
  53. Η αγαπημένη μυρωδιά ειναι το macadamia
    demmytroula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  54. το βανιλια

    ReplyDelete
  55. White musk,, all time classic,, !!! ευχαριστουμε πολυ

    ReplyDelete
  56. Η καρύδα κυρίως.. <3
    pigouinoi@gmail.com

    ReplyDelete
  57. white musk και... vanila chai!!! *** <3

    ReplyDelete
  58. Υπέροχο δώρο! Αγαπημένη μυρωδιά ; Πολλές. ..mango, White mask, vanilla...Μεγάλη και υπέροχη όλη η γκάμα των προϊόντων του The Body Shop.

    ReplyDelete
  59. Αγαπημένη μυρωδιά η βανίλια

    ReplyDelete
  60. Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η βανίλια!!

    ReplyDelete
  61. Whote Musk. Eυχαριστουμε πολυ!!

    ReplyDelete
  62. Τέλειο δώρο!!! (Vanilla Chai) Ευχαριστούμε πολύ!!

    ReplyDelete
  63. Moringa!! Ευχαριστούμε πολύ

    ReplyDelete
  64. moringa!
    fb:Mαρία Βαρούτη
    ευχαριστώ !

    ReplyDelete
  65. καλές γιορτές!! <3
    white musk

    ReplyDelete
  66. White mask !!!!
    Fb: Chrysanthi Sakali II ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  67. White Mask!!! Ευχαριστούμε πολυ!!!

    ReplyDelete
  68. White musk!!!
    stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  69. Καρύδα!!!!
    isavella27@hotmail.com

    ReplyDelete
  70. Η συζύγος λατρεύει το πράσινο τσάι. Σας ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  71. Η White Musk το καλοκαίρι είχα πάρει κι ένα αρωματάκι ήταν καινούργιο απ' ότι μου είπαν μυρωδιά rasberry ηταν πολύ φρουτώδες και καλοκαιρινό μ' άρεσε πολύ κι αυτό, ευχαριστούμε για το μυρωδάτο δωράκι!

    ReplyDelete
  72. Σας ευχαριστούμε! Καλές γιορτές WHITE MUSK

    ReplyDelete
  73. TO ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ COCONUT BODY SCRUB ΓΙΑΤΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ!!!

    ReplyDelete
  74. white mask....αγαπημενη χρονια...

    ReplyDelete
  75. Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η White musk!!Ευχαριστουμε!!

    ReplyDelete
  76. White mask Ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  77. καλες γιορτες!παλαιοτερα επερνα παντα λαδι με αρωμα σανδανοξυλου και ηταν πολύ αγαπημενο ...λυπάμαι που δεν το βρισκω πια.....

    ReplyDelete
  78. παλαιοτερα αγοραζα παντα το λαδακι που ειχατε με αρωμα σανδανοξυλου το οποιο δεν βρισκω πια.........

    ReplyDelete
  79. white musk facebook υπεροχο δωρο!!!!

    ReplyDelete
  80. το ροδάκινο! αν και ό,τι περιλαμβάνει βανίλια, συγκαταλέγεται στα υπεραγαπημένα μου!( daydreamer.25@hotmail.com)

    ReplyDelete
  81. Βανιλια Υπερτελειο δωρο!!!! <3 <3 <3 <3 μακάρι να είμαι τυχερή!!!!!! Θα τρελαθώ από την χαρααα μουυυυ
    <3 <3 <3 <3 ποσοοο το θελωωω αυτό το μοναδικά υπέροχο δώρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!!!
    ✨ ~ Καλες γιορτες σε ολους με υγεια ~ !!!

    ReplyDelete
  82. Τέλειο δώρο!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!! Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία!! Καλές γιορτές!! Αγαπημένη μυρωδιά είναι η σειρά Frosted Berries!! dorakaramali@hotmail.gr

    ReplyDelete
  83. Αγαπώ πολύ οτι έχει σχέση με musk και βανίλια!!!!!!!!!ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σας ευχαριστούμε πολύ!!

    ReplyDelete
  84. Aγαπημένη μυρωδιά από τη The Body Shop είναι η βανίλια!!!

    ReplyDelete
  85. Το white musk εδω και παρα πολλα, χρόνια ειναι η αγαπημένη μου μυρωδιά!!! Φανταστικό δώρο!!! Facebook:Magdalini Ioannidou Stefa

    ReplyDelete
  86. Καρύδα αγαπημένη!! Καλές γιορτές! 🎄🎁

    ReplyDelete
  87. το πρασινο τσαι μου αρεσει πολυ ! το email που το αφηνω?

    ReplyDelete
  88. και η βανιλια μου αρεσει πιο πολυ ! ( elenimouts91@gmail.com)

    ReplyDelete
  89. Το White Musk, και γενικα ολα της σειρας Musk (αντρικα κ γυναικεια)... αλλα ο μεγαλος μου ερωτας ειναι το Oceanus, το οποιο δυστυχως πλεον δε κυκλοφορει
    kougioumitzis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  90. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!ΤΟ WHITE MUSK ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    ReplyDelete
  91. alexandrakelgiorgi181014@gmail.com
    Αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η βανίλια!!

    ReplyDelete
  92. VANILLA CHAI Σας ευχαριστούμε πολύ. Καλά Χριστούγεννα με υγεία!

    ReplyDelete
  93. White musk, φυσικά, anastasiagiou@hotmail.com

    ReplyDelete
  94. η βανίλια είναι το αγαπημενο μου♥♥♥ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ♥♥♥ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΑΛΙΤΗ FB=STELLA MALITI

    ReplyDelete
  95. The Body Shop είναι η βανίλια!!!

    ReplyDelete
  96. Η βανίλια! alexandrakelgiorgi181014@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Αγαπημένη καρύδα φυσικά! Καλές γιορτές, Ευάκι!
    fb: Maria Ifadopoulou

    ReplyDelete
  98. Το διαχρονικό white musk!

    ReplyDelete
  99. Υπέροχο δώρο!!! 💗 Αγαπημένη μου μυρωδιά του Body Shop το Green tea!!!
    Καλές γιορτές!!! 🎁🎄

    ReplyDelete
  100. Υπέροχο δώρο! Ευχαριστούμε πολύ! White musk προτιμωω. soohie_chios@hotmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment