photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Ομορφιά εκ των έσω... #Solgar




Γυναίκα σημαίνει υπόσχεση. Η υπόσχεση είναι γένους θηλυκού και η γυναικεία φύση είναι συνυφασμένη από την υπόσχεση του παντοτινού πρίγκιπα μέχρι τον ευσεβή πόθο για αιώνια νεότητα.

Τι θα έλεγες αν κάποιος σου δώσει την υπόσχεση ότι οι άκρες των μαλλιών σου θα ήταν πολύ απαλές, τα νύχια σου πιο δυνατά και υγιή και η επιδερμίδα σου ακόμη πιο φρέσκια και κάτι παραπάνω από ζωηρή μέρα με τη μέρα; Μια τέτοια υπόσχεση γεννήθηκε μέσα μου ένα πρωί, η οποία ήρθε να μου διδάξει κιόλας πως η ομορφιά χρειάζεται φροντίδα από μέσα. Μια τέτοια υπόσχεση βρήκε την υλοποίηση της σε ένα καραμελένιο γυάλινο μπουκάλι και άκουσε στο όνομα Skin, Nails and Hair Formula. Κάπου εδώ να σου πω πως δεν εκπλήσσομαι που η λύση μου ήρθε μέσα από τη Solgar. Τη Solgar, τη γνωρίζω πολύ καλά ή για να ακριβολογώ κάτι παραπάνω από καλά. Πέρυσι τέτοια περίοδο που φλέρταρα έντονα (όντως) με την υπερκόπωση, προμηθεύτηκα τις πιο αποτελεσματικές πολυβιταμίνες (Formula V-M 2000) από το φαρμακείο. Μετά από αυτό που δοκίμασα τότε, με επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά με ένα ακόμη υψηλής ποιότητας προϊόν.


Σου έχω μιλήσει πολλές φορές για μαλλιά και ακόμη περισσότερες για την ομορφιά της επιδερμίδας. Θέλω αλαβάστρινο δέρμα, λαμπερό και νεανικό. Θέλω μεταξένια, στιλπνά μαλλιά και νύχια δυνατά. Η μεγάλη μου αδυναμία σε αυτό το τρίπτυχο ομορφιά,  με κάνει να έχω άποψη και να μπορώ να ξεχωρίσω ποιο προϊόν βοηθά πραγματικά. Γι’ αυτό ξεχώρισα και αγάπησα το Skin, Nails and Hair Formula. Γιατί ολοκλήρωσε το παζλ της ομορφιάς, γιατί με έκανε για μια ακόμη φορά να συνειδητοποιήσω πως η ομορφιά γεννάται από μέσα. Και ακριβώς αυτό γίνεται με το Skin, Nails and Hair Formula. Η λύση έρχεται από μέσα. Η θωράκιση γίνεται από μέσα και η διαφορά που βλέπεις στον καθρέφτη σου είναι σταδιακά οφθαλμοφανής. Τα μαλλιά μου σχεδόν μετά από τρεις μήνες συστηματικής χρήσης είναι πιο λαμπερά, πιο λεία, πιο υγιή. Η τρίχα δεν ΄΄σπάει΄΄ και οι άκρες είναι σχεδόν πάντα γεμάτες και απαλές (σε συνδυασμό με το αγαπημένο μου λάδι μαλλιών το αποτέλεσμα είναι αξεπέραστο). Τα νύχια δυνατά, δεν σπάνε και δεν ξεφλουδίζουν, πράγμα που στη δική μου περίπτωση είναι σωτήριο γιατί κάθε μεταβολή και κάθε αλλαγή έχει δραματικές επιπτώσεις πάνω τους και αυτό αποκαταστάθηκε πλήρως. Τώρα όσον αφορά στο πρόσωπο εκ παραλλήλου με την καθημερινή μου ιεροτελεστία (σου έχω πει) έχει βελτιώσει τον χρωματικό τόνο του δέρματος και την αισθάνομαι πάντα ενυδατωμένη και φρέσκια. Το Skin, Nails and Hair Formula είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου. 
Ένα μαγικό κρεσέντο μαύρου και χρυσού, μια εκπληκτική δύναμη ομορφιάς. Το πιο basic κομμάτι ομορφιάς που χρησιμοποιώ με απόλυτη ευλαβικότητα, όπως πίνω τον καφέ μου το πρωί, όπως κάνω το ντεμακιγιάζ μου και ακριβώς όπως χρησιμοποιώ την ενυδατική μου.


Αν σου το προτείνω; Χωρίς δεύτερη σκέψη. Αναζήτησε το σε επιλεγμένα φαρμακεία και βρες τον δικό σου πιστό σύμμαχο ομορφιάς. 

Τώρα σε προ(σ)καλώ να ανακαλύψεις και εσύ τα μαγικά του οφέλη και να διεκδικήσεις μία από τις δύο essential κασετίνες με 2 προϊόντα: το υψηλής ποιότητας SkinNails and Hair Formula και μαζί το συλλεκτικό pill box της Solgarώστε να έχεις παντού μαζί σου - στην τσάντα σου τον απόλυτο σύμμαχο σου στην ομορφιά.



Τι λες ακολουθείς;

Οι όροι είναι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα μου All things you are 
2. Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα δεις εδώ
3. Αποκάλυψε μου αν γνωρίζεις τα προϊόντα της Solgar και το δικό σου tip για εσωτερική ομορφιά.

Και για έξτρα πόντους τύχης κάνε repost τη φωτογραφία που θα δεις στο instagram.
Kαι αν δεν έχεις facebook, μπορείς να δηλώσεις αφήνοντας το e-mail σου με σχόλιο εδώ. Ραντεβού σε μία εβδομάδα εδώ για να μάθεις αν η τύχη σου έκλεισε το μάτι.
Καλή τύχη! J

Update : Fenia Vakiani, Xristina Xarbatsi είστε έτοιμες να στοχεύσετε στην ομορφιά που ξεκινά εκ των έσω; Είστε οι νικήτριες αυτού του μοναδικού συμπληρώματος. Πάντα τυχερές. Όσο για εσένα που δεν στάθηκες τυχερή επανέρχομαι σύντομα... ;) 

Concept φωτογράφισης : Εύη Γεωργίου / S.S. 
Photo Shooting : Αθηνά Πάνου



Comments

  1. δεν γνωριζω τα προιοντα της Solgar αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω .το δικο μου tip για εσωτερικη ομορφια ειναι η καλη διαθεση που εχω fb Irini Alexopoulou

    ReplyDelete
  2. δεν τα γνωρίζω τα προιόντα αλλά ήρθε η ωρα να τα μάθω δοκιμάζοντας τα!!!! η εσωτερική ομορφιά έχει σχέση με τα ωραία συναισθήματα, με τη διάθεση και την αγάπη!!! fb Eirini-Eftixia Andreadou

    ReplyDelete
  3. ....δοκιμασμένο κι αποτελεσματικό πραγματικά!! gg.viki@gmail.com

    ReplyDelete
  4. δεν εχω δοκιμασει ακομα τα προιοντα της solgar! τip mou η γυμναστικη καθε πρωι για ευεξια fb Eirini Lefteris

    ReplyDelete
  5. Τέλεια όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει!!! Solgar εγγύηση!!!!

    ReplyDelete
  6. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!! Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ!!!!! TIP ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ!!!!!!

    ReplyDelete
  7. θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!ευχαριστουμε!!FB Μαιρη Αδαμαντιδη

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα, ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  9. Τα προιοντα SOLGAR ειναι συνωνυμο της ποιοτητας! Οτι εχω δοκιμασει ηταν πραγματι αποτελεσματικο!
    Τip ,μου καθε δευτερη μερα τζοκινγκ(μακαρι να μπορουσα καθε μερα) και η θετικη σκεψη! fb: Despoina Sideri

    ReplyDelete
  10. Δεν γνωρίζω τα προϊόντα της Solgar δυστυχώς.

    ReplyDelete
  11. Χρησιμοποιώ τα προϊόντα Solgar εδώ και χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη! Tip για εσωτερική ομορφιά και ηρεμία, είναι σίγουρα το να είμαστε χαρούμενοι για τις επιλογές μας και να μην υποτιμάμε τον εαυτό μας!

    ReplyDelete
  12. Καταπληκτικα προιόντα! Οσο για το tip μου: προσεγμένη διατροφή και καθημερινή γυμναστικη;)

    ReplyDelete
  13. Τα γνωρίζω αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ!!!!Μακάρι να είμαι τυχερή!!!Ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  14. Φυσικά και γνωρίζω τα προιόντα της SOLGAR, συνήθως χρησιμοποιώ τη λεκιθίνη. Μόνο η ευτυχία φτάνει για να μας κάνει να φαινόμαστε όμορφες εξωτερικά.

    ReplyDelete
  15. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!! TIP ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ: ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ

    ReplyDelete
  16. Δεν γνωρίζω τα προιόντα της Solgar δυστυχώς.Το δικό μου tip για την εσωτερική ομορφιά είναι θετική σκέψη και αγάπη.
    Facebook: Marina Xristoforou
    email: marinaxristoforou77@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Τα έχω ακουστά, αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Όσο για την εσωτερική ομορφιά είναι πρωτίστως θέμα εσωτερικής γαλήνης.

    ReplyDelete
  18. Αν νιωθουμε ομορφες, τοτε ειμαστε και ομορφες! Αυτο ειναι το μυστικο! Skin,nails and hair! Το εχω δοκιμασει και ειναι ΤΕΛΕΙΟΟΟ!!!!

    ReplyDelete
  19. τα εχω ακουστα μονο , αγαπη θελει μονο για ν εισαι υγιης και μεσα κ εξω!!!!

    ReplyDelete
  20. Τα γνωριζω αλλα δν τα εχω δοκιμασει ακομα, ισως ειναι η ευκαιρια μου τωρα! Tip για εσωτερικη ομορφια ειναι η καλη διαθεση το χιουμορ και η αγαπη!

    ReplyDelete
  21. Τα γνωρίζω τ απροιοντα και ειναι καταπληκτικα!!!! Καλή διαθεση και αγαπη στην καρδια μας!!!

    ReplyDelete
  22. Τα solgar τα γνωρίζω αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει!!! Μαλιστα κάνοντας μια ερευνα και θέλοντας να δω τι πήγε στραβά την τελευταία φορά που αγόρασα ενα παρόμοιο σκεύασμα για μαλλιά και δέρμα, είναι ότι όπως εύστοχα αναφέρεις ,ολα αυτα θέλουν τρίμηνη χρήση για να δεις αποτέλεσμα!!!!! Σε ευχαριστούμε !!!! fb nikh marou

    ReplyDelete
  23. Εξαιρετικα προιοντα εχω ακουσει τα καλυτερα δεν τα εχω δοκιμασει. Εσωτερικη ηρεμια και οσο το δυνατον λιγοτερο αγχος!

    ReplyDelete
  24. Η εσωτερική ομορφιά είναι θέμα ηρεμίας,καλής ψυχολογικής κατάστασης και θετικής σκέψης!!
    Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές για την Solgar όμως δεν έτυχε να την δοκιμάσω!
    Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία!

    ReplyDelete
  25. ¨Εχω δοκιμασει αλλα προιοντα της solgar τα οποία θεωρώ εξαιρετικά και τα εμπιστεύομαι!!!

    ReplyDelete
  26. Ευχαριστούμε πολύ..
    facebook:Ειρήνη Λιάκου
    email: eirinithd@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Τέλειο δώρο.
    fb: Ειρήνη Λιάκου
    email: eirinithd@gmail.com

    ReplyDelete
  28. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι απο την εταιιρια αυτη αλλα το μυστικο μου ειναι ηλιος, θετικη διαθεση και πολυ νερο!!

    ReplyDelete
  29. δεν γνωρίζω τα παροϊόντα ,αλλά θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!! Το δικό μου μυστικό για εσωτερική ομορφια είναι να τα εχεις καλα με τον εαυτό σου και να εχεις καλη διαθεση !!!

    ReplyDelete
  30. Μετα τον μηνα αρχιζει κ φαινεται η διαφορα τοσο σε μαλλια οσο κ στο δερμα .Ειναι τελειο προιον!!!! Tip ομορφιας πινω πολυ νερο.F/bname Simel Dimitriadi

    ReplyDelete
  31. Σας ευχαριστουμε πολυ φοβερα προιοντα εχω δοκιμασει αρκετα!Δεν υπαρχουν λογια απλα τελειααα

    ReplyDelete
  32. Δεν τα γνωρίζω τα προϊόντα όμως εύχομαι μέσα από αυτό τον διαγωνισμό να μου δοθεί ή ευκαιρία...

    ReplyDelete
  33. Δεν εχω δοκιμασει ποτε αυτη την εταιρια κ θα ηθελα!Πιστευω η ομορφια βγαινει απο μεσα μας!!Ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  34. Καλησπέρα με ομορφιά!!! Γνωρίζω την εταιρεία Solgar, αλλά όχι την γκάμα των προϊόντων της. Πολλά υποσχόμενο το σκεύασμα για ομορφιά εκ των έσω! ΥΓ. Το δικό μου tip για εσωτερική ομορφιά είναι το πράσινο τσάι και η δύναμη της θέλησης για ζωή!

    ReplyDelete
  35. δεν εχω δοκιμασει τα προιοντα της solgar αλλα θελω πολυ! το δικο μου tip ειναι η υγιεινη διατροφη, με πολλα λαχανικα και φρουτα. fb: Artemis Papachristou

    ReplyDelete
  36. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ

    ReplyDelete
  37. Δεν γνωρίζω τα προϊόντα Solgar αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να τα δοκιμάσω :) Tip για εσωτερική ομορφιά είναι η αγάπη που πηγάζει από μέσα μου! Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία :)

    ReplyDelete
  38. δεν την εχω δοκιμασει ευχομαι να ειναι αυτη η ευκαιρια!!!! fc: gouligoulieta instagram: giouli_kavala

    ReplyDelete
  39. τα γνωριζω δεν τα εχω δοκιμασει ομως ακομα..tip η ευτυχια που νιωθω χαριζει τιην μεγαλυτερη λαμψη! fb name olga oikonomidoy

    ReplyDelete
  40. Ρενα Σιδηροπουλου
    φοβερα προιοντα εχω δοκιμασει αρκετα , ειναι τελεια
    Για συμβουλη ομορφιας ? απλα ..πολυ νερο , αρκετο υπνο και πόλλα χαμογελα!
    FB Ρενα Σιδηροπουλου

    ReplyDelete
  41. Γρηγορης Κοκολης
    γνωρίζω τα προϊόντα Solgar και ειναι απιθανα!
    Συμβουλη ομορφιας , πολυ νερο , ηπια ασκηση
    Fb Grigorios Kokolis

    ReplyDelete
  42. τα γνωρίζω, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει!Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία μεσα απο τον διαγωνισμό σας! Όσο για το tip ομορφιας πιστεύω πως αν μέσα μας νιώθουμε καλά,είμαστε αισιόδοξοι και ευγνόμων για αυτά που έχουμε αποπνέουμε ομορφιά και αυτό φαινεται!

    ReplyDelete
  43. ξέρω ότι είναι από τα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής αλλά δεν έχω δοκιμάσει
    gbasadim(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  44. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!tIP:Χαρούμενες σκέψεις!!!fb Αννη-Γιώργος

    ReplyDelete
  45. Θα ήθελα να το δοκιμάσω!tip:Χαρούμενες σκέψεις!!!fb Άννη-Γιώργος.

    ReplyDelete
  46. Τα γνωρίζω ονομαστικά αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει.
    Θετική σκέψη,καλή καρδιά και αισιοδοξία είναι το καλύτερο tip για εσωτερική ομορφιά που εκπέμπεται και εξωτερικά.

    ReplyDelete
  47. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ !!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ.......ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ !!!!!!!!

    ReplyDelete
  48. Η solgar έχει βιταμίνες και συμπληρώματα για κάθε ανάγκη μας!! κλασικό tip εσωτερικής ομορφιάς το πολύ νερό!!

    ReplyDelete
  49. τα έχω δοκιμάσει
    tsepasofia@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. μία φορά τα έχω δοκιμάσει..

    ReplyDelete
  51. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ!!!!!!!!!!!!!!! roula700@yahoo.gr

    ReplyDelete
  52. Τα γνωριζω τα προιοντα της solgar και ολα πολυ καλα..θα ηθελα πολυ να κερδισω το διαγωνισμο..:)
    xrisanthi_mar@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Το συγκεκριμένο προϊόν της Solgar το έχω δοκιμάσει και είναι πολύ αποτελεσματικό!Όσο για τη συμβουλή εσωτερικής ομορφιάς το παν είναι να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας!
    Fb name: Angela Karsisioti

    ReplyDelete
  54. δεν εχω δοκιμασει τα προιοντα αλλα θελω πολυ!!!

    ReplyDelete
  55. Τα έχω δοκιμάσει και με είχαν σώσει πραγματικά σε μία περίοδο! Πολλά φιλιά
    http://marylooo.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  56. Δεν τα έχω δοκιμάσει, έχω όμως διαβάσει τα καλύτερα και θα 'θελα να τα γνωρίσω!! Tip εσωτερικής ομορφιάς είναι η καλή διάθεση!!

    ReplyDelete
  57. Τα γνωρίζω και το συγκεκριμένο το έχω δοκιμάσει και είναι τέλειο.Tip ομορφιάς ειναι να πίνουμε πολυ νερό και να μην έχουμε άγχος.fb name Maria Papavasileiou instagram name mariapapa2203

    ReplyDelete
  58. Μέχρι τώρα δεν έτυχε να τα δοκιμάσω, αλλά πολύ θα ήθελα!
    Όσο για tip, θα έλεγα ο καλός ύπνος.
    F/B name: Nina Kampouri

    ReplyDelete

Post a Comment