photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Η ζωή ξέρει και εγώ την εμπιστεύομαι... #Vichy_Neovadiol




''Ένας κύκλος κλείνει για να ξεκινήσει ένας άλλος. Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα κυλάνε μόνα τους και ο χρόνος βρίσκει τον δικό του ρυθμό. Η ζωή ξέρει και εγώ την εμπιστεύομαι.'. 

Θα μπορούσε να είναι το μότο της ζωής μου και όπως το αποκαλύπτω μια μέρα στη μαμά μου, καταλήγει να μου λέει πως ακριβώς το ίδιο νιώθει και αυτή. Πενήντα συν πέντε χρόνια αισίως και είναι στο μεταίχμιο που έχει ανακαλύψει πως τα πενήντα πλας, είναι η καλύτερη και πιο παραγωγική ηλικία. ΄΄Τώρα που μεγαλώσατε έχω το χρόνο να ανακαλύψω την ομορφιά της αγάπης στον εαυτό μου. Να κάνω πράγματα που δεν έκανα στα τριάντα και να με περιποιούμαι λίγο παραπάνω΄΄. Η μαμά μου, αν με διαβάζεις θα ξέρεις πως είναι μεγάλη υπόθεση. Είναι αεικίνινητη. Τη θυμάμαι να τρέχει και να δουλεύει συνεχώς. Τη θυμάμαι και να μην κουράζεται. Και τη συγκρίνω μαζί μου και μάλλον σε κάποιον άλλον πρέπει να έμοιασα. Η μαμά μου είναι σταθερή. Σε αυτό της έμοιασα. Έχει αγαπημένα χρόνων που τα αλλάζει σπάνια. Μέσα σε αυτά είναι και η Vichy. Κάθε φορά που υπάρχει νέο λανσάρισμα δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δοκιμάσει. Κάπως έτσι λοιπόν αγάπησε τη νέα Neovadiol. Η υπέροχη αυτή κρέμα της Vichy προσφέρει εξειδικευμένη αντιγηραντική – ενισχυτική φροντίδα στις γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση. Το μότο ΄΄no_pause΄΄, αποκαλύπτει την ομορφιά που δεν σταματά στο δύσκολο στάδιο της εμμηνόπαυσης και απευθύνεται στη γυναίκα που θέλει λαμπερή επιδερμίδα αλλά παράλληλα αναδόμηση και ενίσχυση της πυκνότητας και της άνεσης. Η Vichy πρωτοπόρος στα δεδομένα της κοσμητολογίας πάει την κρεμική φροντίδα ένα βήμα παραπέρα, μελετώντας την επίδραση των ορμονών που σχετίζονται με τη νεότητα της επιδερμίδας.


Η συγκέντρωση Pro-Xylane που χαρακτηρίζει τη Neovadiol δρα στο κολλαγόνο I και στο κολλαγόνο III, που αποτελούν πηγές σφριγηλότητας και πυκνότητας, στο πάχος της επιδερμίδας μέσω αύξησης της σύνθεσης των γλυκοζαμινογλυκανών (GAG), ενώ ταυτόχρονα μειώνει τις καφέ κηλίδες. Η επιδερμίδα αποκαθίσταται σε όλα τα επίπεδα, “γεμίζει” και μέσα σε μόλις 4 μέρες γίνεται πιο σφριγηλή κατά 22%. Η απολέπιση ρυθμίζεται, η κυτταρική ανανέωση ευνοείται, η όψη της επιδερμίδας αλλάζει και αντιμετωπίζεται δραστικά η τραχύτητά της. 7 ημέρες μετά, η επιδερμίδα ενυδατώνεται κατά 94%και γίνεται πιο λεία με αποτέλεσμα να είναι πιο σφριγηλή, άνετη και απαλή. Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθεί η εκπληκτική υφή της. Είναι λεπτόρευστη, απορροφάται εύκολα, χωρίς να κολλάει ή να αφήνει λιπαρότητα και γυαλάδα. Χάρη στις ανεπαίσθητες, χρυσαφένιες μικροπέρλες χαρίζει ενυδάτωση, άνεση και λάμψη. Το δε άρωμα της απαλά αναζωογονητικό, δροσερό και λουλουδάτο καθώς συνδυάζει νότες μήλου, πράσινου τσαγιού, ίριδας και γιασεμιού, με κορύφωση muskκαι βιολέτας, ξεσηκώνει τις αισθήσεις και ταυτόχρονα δημιουργεί έντονη αίσθηση ευεξίας.

Aλήθεια εσύ τη δοκίμασες; 
To no_pause σου στο χρόνο θα έχει την σφραγίδα της Neovadiol;