photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Morning beauty routine... #Beauty_Shots





Θυμάσαι που σου είχα πει για τα στάδια της περιποίησης του προσώπου που δεν αμελώ ποτέ; Θυμάσαι που σου είχα πει και πως θα είμαι συνεπής και θα σε ενημερώνω κάθε φορά που τελειώνω όσα μικρά αλλά πολύτιμα ελιξίρια δοκιμάζω και αξίζουν την προσοχή σου; Ε νομίζω πως έφτασε η ώρα να σου παρουσιάσω τα θαύματα της κοσμετολογίας που ξεχώρισα και πρέπει να τσεκάρεις οπωσδήποτε.  Ξέρεις την εμμονή μου με την αψεγάδιαστη επιδερμίδα, ξέρεις και την ανάγκη μου να θέλω να τη διατηρήσω λαμπερή, νεανική και φρέσκια ακόμη και αν πλησιάζω τα 30. Να σου πω λοιπόν πως τελείωσα αρκετά και κατέληξα πως τα παρακάτω πρέπει να μπουν οπωσδήποτε στη λίστα και στην καθημερινότητα σου. Θα στα αναλύσω όσο πιο αναλυτικά μπορώ, ξεχωρίζοντας τα σε πρωινή και βραδινή περιποίηση (γιατί το βράδυ χρησιμοποιώ πιο ενισχυμένα προϊόντα) αλλά και σε στάδια (ακριβώς με τη σειρά που πρέπει να τα χρησιμοποιείς).

Ξέρεις σαφώς πολύ καλά πως ο καθαρισμός, η τόνωση και η ενυδάτωση είναι απαραίτητη και το πρωί. Όσα υπολείμματα μακιγιάζ τυχόν έμειναν πρέπει να φύγουν πριν εκθέσεις την επιδερμίδα σου στο φως της ημέρας. Ακόμη και η τόνωση με λοσιόν είναι απαραίτητη για να βοηθήσει την επιδερμίδα να απορροφήσει τα ευεργετικά συστατικά της ενυδατικής σου. Και τέλος η αντηλιακή προστασία σε πρόσωπο και λαιμό χειμώνα καλοκαίρι. 5 βήματα, σε μόλις 10 λεπτά, πίστεψε με (ναι τόσο θα σου πάρει και με τον καιρό όλο και λιγότερο), αρκούν για να σου χαμογελά ο χρόνος και να αυτοθαυμάζεις το νεανικό σου δέρμα για χρόνια.




Βήμα 1ο : Ο σωστός καθαρισμός της επιδερμίδας. 
Τον τελευταίο καιρό κάθε πρωί χρησιμοποιώ ευλαβικά το Effaclar Gel της La Roche-Posay. Το συγκεκριμένο τζελ είναι τόσο ιδανικό για το άκρως ευαίσθητο δέρμα μου το καλοκαίρι –επίσης και για λιπαρό- που καθαρίζει σε βάθος, χωρίς να ξηραίνει ή να ερεθίζει το δέρμα ή τα μάτια.

Bήμα 2ο : Η τόνωση και η προετοιμασία του δέρματος πριν την ενυδατική κρέμα. 
Χρησιμοποιώ την τονωτική λοσιόν της Kiehls με αγγούρι, Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner. Τονώνει την επιδερμίδα και παράλληλα προετοιμάζει και βοηθά τα ευεργετικά συστατικά της κρέμας να δράσουν. Η συγκεκριμένη είναι απαλή και ιδανική για ευαίσθητες και ξηρές επιδερμίδες αφού παράλληλα δίνει μια αίσθηση δροσιάς και καταπραΰνει το ερεθισμένο ή αφυδατωμένο δέρμα.

Βήμα 3ο : Το serum πριν τη χρήση της ενυδατικής κρέμας. 
Αυτό το στάδιο θα σε συμβούλευα να μην το παραλείψεις αφού θα θωρακίσει την επιδερμίδα σου με τόνους θρεπτικών συστατικών και θα την ενυδατώσει στο λεπτό. Ξεχώρισα και αγάπησα πολύ τον ενυδατικό ορό της Darphin, Ηydraskin για την πλούσια ενυδάτωση αλλά και τη θρέψη που χαρίζει στην επιδερμίδα μου. Είναι ανάλαφρο, απορροφάται αμέσως και η αίσθηση δροσιάς που νιώθεις είναι άμεση. Θυμήσου να το εφαρμόσεις και στο λαιμό, όπως και την ενυδατική. Είναι τόσο υπέροχη και δροσερή η αίσθηση που νιώθεις στην επιδερμίδα σου ακόμη και μετά από ώρες που θα γίνει ο πιο πιστός σου σύμμαχος ομορφιάς. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πριν το foundation, στο λεπτό θα σου χαρίσει την πιο λαμπερή και λεία επιδερμίδα. Ανάμειξε το δε και με μια σταγόνα του και θα με θυμηθείς. 

Βήμα 4ο : Η ενυδατική για να θωρακίσεις τη νεανική σου όψη και η κρέμα ματιών για αυτή την άκρως ευαίσθητη περιοχή. 
Προσωπικά λατρεύω να χρησιμοποιώ ανάλαφρες κρέμες. Το τελευταίο διάστημα λάτρεψα με πάθος τη νέα ενυδατική κρέμα της Lierac Hydragenist. Eίναι τόσο ανάλαφρη που δεν τη νιώθεις, απορροφάται αμέσως και αποτελεί άνετα τη βάση πριν το μακιγιάζ σου. Πέρα από την ενυδάτωση, συμβάλλει στην ξεκούραστη και φωτεινή όψη της επιδερμίδας. Παράλληλα εξασφαλίζει και μια μικρή παράταση στο χρόνο αφού τονώνει πέρα από τη φωτεινότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Την ενυδατική βέβαια μπορείς και να την παραλείψεις εφόσον έχεις χρησιμοποιήσει πιο πριν ορό. Η κρέμα ματιών που ξεχώρισα είναι το Liftactiv Serum 10 της Vichy, τόσο λεπτόρευστο με μεταξένια υφή και δροσιστικό αλλά και δραστικό σε λεπτές γραμμές και πρηξίματα. Το καλύτερο είναι πως απλώνεται και στα άνω βλέφαρα αφού παράλληλα με τα οφέλη που χαρίζει στην περιοχή των ματιών δρα ευεργετικά και στις βλεφαρίδες δυναμώνοντας τες. 

Βήμα 5ο : Απαραίτητο χειμώνα καλοκαίρι το αντηλιακό.
Πέρα από προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου, προλαμβάνει και τη φωτογήρανση. Επίλεξε ένα με ανάλαφρη υφή, υψηλό δείκτη προστασίας . Αγαπώ πολύ και χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα το Soleil Plaisir της Darphin.  Εκτός από απόλυτη προστασία, ενυδατώνει το δέρμα. Διαρκεί για ώρες, ενώ η αίσθηση που αφήνει πίσω του είναι μαγική. Χάρις στην ανάλαφρα μεταξένια υφή του, στη μη λιπαρή σύνθεση του, στην άμεση απορρόφηση αλλά και στο διακριτικά μοναδικό του άρωμα θα γίνει και το δικό σου must have προϊόν. Και πάλι μην ξεχάσεις να απλώσεις μπόλικη ποσότητα και στο λαιμό. Η μεταξένια υφή του είναι ιδανική βάση για τη bb ή το foundation σου. 


5 στάδια λοιπόν. 5 προϊόντα που αξίζουν επένδυσης μιας και συμβάλουν στον καλύτερο σου εαυτό. Μιας και συμβάλλουν ή παρατείνουν την αλαβάστρινη επιδερμίδα σου. Μην ξεχνάς πως η σωστή περιποίηση της επιδερμίδας αποτελεί επένδυση για το μέλλον.
 Και κάπου εδώ έρχομαι να ρωτήσω τα δικά σου αγαπημένα. Και έχω τους λόγους μου που ρωτάω γιατί πολύ απλά μια τυχερή φίλη θα κερδίσει μια goodie bag έκπληξη με θησαυρούς ενυδάτωσης (ανάλογα με τον τύπο δέρματος και την ηλικία της). 
Update : Μairas Life σου κλείνω το μάτι και σου λέω πως έρχεται πακετάκι με νέα προϊόντα ομορφιάς στην πόρτα σου. Πάντα τυχερή! 

Τι λες, θα μου αποκαλύψεις τα δικά σου αγαπημένα; 





Comments

  1. Καθαρισμος πρωινος με το Dior Foaming Iris Crystal , ενυδατωση με Sephora 12 our intense hydration και αντηλιακη του Dior 50 Spf!

    ReplyDelete
  2. Ολα ενα κ ενα διαλεγμενα,τελεια προιοντα!!Αγαπημενο προιον αυτη την περιοδο η κρεμα ματιων απο caudalie!!

    ReplyDelete
  3. Lovely post,thank you! Ultimune shiseido και aqua vita apivita!!!!

    ReplyDelete
  4. ο καθαρισμος παντα ειναι το πιο σημαντικο βημα. ;)
    λατρευω τον αφρο καθαρισμου της frezyderm. γι ενυδατωση αυτο τον καιρο χρησιμοποιω την aquavita της apivita-πολυ καλη-.
    παντα παντα φοραμε αντηλιακο πριν βγουμε απο το σπιτι. δικο μου αγαπημενο το second skin της frezyderm που εχει κ χρωμα και το χρησιμοποιω σαν βαση :)

    ReplyDelete
  5. όπως πάντα πολύ ωραία όλα!!!

    ReplyDelete
  6. ωραιο ποστ.........αγαπημενα προιοντα αυτην την εποχη ειναι η κρεμα ματιων τις Macrovita Official.αντηλιακη Avene...........

    ReplyDelete
  7. καθαρισμος με apivita foam και ενυδατωση matte effect απο frezyderm!!! πολυ ωραιο ποστ!!!!

    ReplyDelete
  8. αγαπημενη μου.....εμενα μου αρεσει πολυ η σειρα avon vital την ροζ σειρα κ η κρεμα ματιων κ η κρεμα ημερας ειμαι πολυ ικανοποιημενη τωρα δοκιμαζω κ ενα σερουμ απο την apivita αλλα δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη δυστηχως πλενομαι με σκετο νερο ...ξερω κακως................

    ReplyDelete
  9. δροσερό gel καθαρισμού vichy και garnier bb για μεικτό δέρμα :)-Antonia Marda

    ReplyDelete
  10. Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο ποστ!Εγώ χρησιμοποιώ για πρωινό καθαρισμό τον αφρό της Apivita,με ελιά και λεβάντα..είναι ήπιος και κατάλληλος για όλους τους τύπους επιδερμίδας..Plus έχει και πολύ δροσερή μυρωδιά!Κρέμα ματιών της Radiant την De-puff και αντιηλιακή την Sun screen velvet από Frezyderm, μακράν η καλύτερη που έχω δοκιμάσει :)

    ReplyDelete
  11. Καθαρισμός με clarisonic και στη συνέχεια τη σειρά crescent white της estee!

    ReplyDelete
  12. Καθαρισμός με clarisonic και στη συνέχεια η σειρά crescent white της estee!

    ReplyDelete
  13. κρεμα ημερας απο nuxe

    ReplyDelete
  14. Τέλεια προιόντα για ακόμη μια φορά και πολύ χρήσιμες συμβουλές!!!
    Δεν αποχωρίζομαι τον αφρό της frezyderm αυτην την περίοδο αλλά και το αντηλιακό της ίδιας εταιρείας!!

    ReplyDelete
  15. Καθαρισμός με clarisonic και στη συνέχεια crescent white της estee!

    ReplyDelete
  16. Καθημερινός καθαρισμός και απολέπιση 1-2 φορές την εβδομάδα με Vichy Purete Thermal και καθημερινή ενυδάτωση με Vichy Idealia!!! Αντιηλιακό velvet skin frezyderm με χρώμα (ιδανικό για βάση το πρωί)!!!

    ReplyDelete
  17. ο σωστος καθαρισμος και η ενυδατωση ειναι το Α και το Ω για ενα υγιες και ομορφο προσωπο. αυτο το διαστημα χρησιμοποιω τη bioten αλλα θα ηθελα πολυ να δοκιμασω προιοντα της La Roche-Posay καθως και τα υπολοιπα του διαγωνισμου! μακαρι :) (facebook name: Faih Charitou )

    ReplyDelete
  18. Δικά μου αγαπημένα...Bee radiant Apivita όλη η σειρά...peeling και μάσκα apivita ... καθαριστικό προσώπου bioten

    ReplyDelete
  19. Δικά μου αγαπημένα...Bee radiant Apivita όλη η σειρά...peeling και μάσκα apivita ... καθαριστικό προσώπου bioten

    ReplyDelete
  20. Andromaxi AnastasiadouSeptember 25, 2015 at 9:01 PM

    Υπεροχο και πολυ κατατοπιστικο post!! Εγω το τελευταιο διαστημα χρησιμοποιω της apivita τον αφρο καθαρισμου και την ενυδατικη της aqua vita. Απο αντηλικο εχω του κορρε το γιαουρτι και που και που βαζω της fresh line απο την σειρα ηφαιστος.Τονοτικη λοσιον και κρεμα ματιων δεν εχω καποια που να χρησιμοποιω μιας και δοκιμαζω διαφορες ,αφου τωρα ξεκινησα να βαζω.

    ReplyDelete
  21. Μαρία ΤαγταλίδουSeptember 25, 2015 at 9:18 PM

    Τα δικά μου αγαπημένα είναι αρχικά το serum hydrance της Avene,για τα μάτια η Apivita bee radiant και αντηλιακή anthelios xl.Αλλά αν κερδίσω θα έχω κι άλλα αγαπημένα ;)

    ReplyDelete
  22. effaclar gel ανελλιπώς, hydraphase UV ή serum...είμαι φαν της εταιρείας. Χρειάζομαι όμως προτάσεις για αντιηλιακή -μη λιπαρή και κρέμα ματιών που κακώς δε χρησιμοποιώ..

    ReplyDelete
  23. Τέλεια τα μυστικά σου και σε ευχαριστώ που τα μοιράζεσαι μαζί μας!Tα δικά μου μυστικά για λαμπερή επιδερμίδα σε στάδια ενυδάτωσης, λάμψης και περιποίησης είναι 1. Ultra Facial Cleanser, Kiehl's, 2.Perfectly clean Multi-action toning lotion, Estee Lauder, 3. Adavanced night repair serum,Estee Lauder, 4. Powerful Wrinkle Reducing Cream, Kiehl's, 5. Urban Environment Oil-Free UV Protector, Shiseido. Τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
  24. Μαρία ΤαγταλίδουSeptember 25, 2015 at 10:13 PM

    Τα δικά μου αγαπημένα είναι αρχικά το serum hydrance της Avene,για τα μάτια η Apivita bee radiant και αντηλιακή anthelios xl.Αλλά αν κερδίσω θα έχω κι άλλα αγαπημένα ;)

    ReplyDelete
  25. ...βήμα1)το perfectly clean τριπλής δράσης cleanser/toner/makeup remover της Estee Lauder βήμα2)για έξτρα τόνωση το nutritious radiant vitality energy lotion(EL) βήμα3)το νέο μου λατρεμένο απόκτημα...new dimension shape and fill expert serum βήμα4)την old time classic re-nutriv(EL) στο χρυσό βαζάκι που έχει και δείκτη προστασίας για τον ήλιο(κι έτσι γλυτώνω το 5ο βήμα....γιατί είμαι και γνωστή τεμπέλα)...κι εννοείται eye balm revitalizing supreme global anti-aging(EL)...όπως θα καταλάβατε είμαι μεγάλη φαν και πιστή οπαδός της λατρεμένης Estee Lauder....

    ReplyDelete
  26. Αγαπημενο μου για καθαρισμο πρωι και βραδυ ειναι το CLINIQUE SOAPS OILY SKIN!!!! Exω χρησημοποιήσει πολλά αλλά το συγκεκριμένο κάνει το δέρμα μου τόσοοοοοοοο καθαρό που "τρ'ιζει".Δεν χρησιμοποιώ λοσίον,αν κι εχω χρησιμοποιήσει στο παρελθον δεν μου αρέσουν!!Ενυδατική κρεμα ματιων και προσωπου bepanthol αυτο το διάστημα.Πάρα πολύ καλή και οικονομικη!!!΅Επίσης εχω ξετρελαθεί με το Bio oil,και μερικές φορές το βάζω το βραδυ σ εόλο το προσωπο και τα μάτια!!!Εννοειται το πρωι πάντα αντηλιακη της FREZYDERM με χρώμα !!!!

    ReplyDelete
  27. Για καθαρισμό χρησιμοποιώ τον αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια της Apivita με ελιά και λεβάντα. Για κάποιο λόγο που δεν έχω εντοπίσει δεν χρησιμοποιώ τονωτική λοσιόν. Για τα μάτια Vichy liftactive serum 10, για πρόσωπο ορό και κρέμα της Youth Lab και αντηλιακή της Frezyderm second skin με χρώμα

    ReplyDelete
  28. για καθαρισμό έχω ξεχωρίσει τον αφρο της l'oreal ή τον παιδικό αφρό της Frezyderm. lotion apivita, ματια first line apivita, ενυδατική 30+ frezyderm..

    ReplyDelete
  29. Συμφωνώ απόλυτα και ακολουθώ και τα πέντε βήματα ευλαβικά. Καθαρισμός clearance gel από avene, τόνωση clarifying lotion από clinique, ορός idealia από vichy, ενυδάτωση προσώπου aquavita και ματιών bee radiant από apivita. Σ'αυτά θα προσθέσω φυσικά απολέπιση από caudalie και μάσκες από apivita. Αυτά αυτή την περίοδο βέβαια, γιατί γενικά μου αρέσουν πολύ οι δοκιμές και δεν είμαι πιστή στα ίδια και τα ίδια. Στα αγαπημένα βέβαια πάντα επιστρέφω. xxx

    ReplyDelete
  30. Τα δικά μου αγαπημένα αυτό τον καιρό είναι: Καθαρισμός Apivita αφρός καθαρισμού με ελιά & λεβάντα, εν υδατικός ορός vichy serum aqualia thermal, ενυδατική κρέμα vichy idealia και τέλος αντηλιακό Anthelios XL Fluid SPF 50.

    ReplyDelete
  31. Καθαρισμος Apivita(ελια κ λεβαντα)
    Toner, fresh line απο το fresh bar με βρωμη
    Ενυδατωση Aquavita,Apivita
    Mατια beauty shot του Κορρε με αγγουρι
    Και τετοια εποχη την αντηλιακη υποκαθιστα η CC της Bioten!

    ReplyDelete
  32. Ως μαμά δύο μικρών παιδιών κανω τα βασικά...! Ειδικότερα χρησιμοποιώ προιόντα APIVITA!

    ReplyDelete
  33. Τα αγαπημενα μου αυτη την εποχη ειναι ο αφρος καθαρισμου της Caudalie και το peeling της Βioten <3

    ReplyDelete
  34. υπεροχο post.για ενυδατωση εχω την aqua vita της apivita.για καθαρισμο τον αφρο με ελια και λεβαντα της apivita και το υπερτελειο scrub προσωπου της frezyderm...

    ReplyDelete
  35. Πολύ σωστά μας τα είπες..και τα προϊόντα που χρησιμοποιείς είναι ένα και ένα διαλεκτά.
    Το διάστημα αυτό ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την πλήρη σειρά Αgnotis από Pure Philosophy.
    Kαθαρισμός - Τόνωση- Ενυδάτωση προσώπου & ματιών.
    Για serum χρησιμοποιώ αυτό της σειράς turnaround από Clinique ενώ για προστασία από τον ήλιο το Sunific1 από Lierac.

    ReplyDelete
  36. Για τον καθαρισμό το Garnier Pure Active και την ενυδατική της Bioten χρησιμοποιώ,μόνο :)

    ReplyDelete
  37. Καθαρισμός προσώπου με clarisonic και αφρό καθαρισμού mousse eclat της Lancome.Στη συνέχεια, eau micellaire από Sephora, κρεμα ματιών Dr K, όρος και ενυδατικη κρεμα Sostar με γάλα γαιδουρας (ελληνική εταιρεία).

    ReplyDelete
  38. το νερακι της bioderma, nuxe κρεμα ματιων και κρεμα προσωπου hydrovit! και τελευταια ανακαλυψη κρεμα ενυδατικη απο μελισσοκερι, απιστευτη ενυδατωση και φυσικο προιον!!

    ReplyDelete
  39. Ολα τα βήματα απαραίτητα....Για καθαρισμό χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού της Organic Surge, Λοσιόν από Κορρέ με ροδι για λιπαρή επιδερμίδα, serum για τα μάτια από Gerovital plant και ενυδατική Frezyderm Matte Effect...
    Αντωνιάδου Ελισάβετ
    Antoniadou Elisavet

    ReplyDelete
  40. Πολλά αγαπημένα προϊόντα...κάθε ένα έχει ξεχωριστή θέση στο νεσεσέρ μου....
    αρχικά πολύτιμος θησαυρός μου είναι το καθαριστικό της L'oreal που χρησιμοποιώ καθημερινά....ακολουθεί ο υπέροχος ορός της Shiseido Ultimune, τον οποίο αγαπώ...κρεμούλα Lierac Magnificence στην συνέχεια και κρέμα ματιών αντίστοιχα, αντηλιακή color velvet της Frezyderm και το μακιγιάζ μου..!!!
    Αυτή την περίοδο αυτή την "ιεροτελεστία" ακολουθώ και πραγματικά μου αρέσει πολύ..
    Να έχουμε ένα όμορφο Φθινόπωρο Εύη μου,
    Πολλά Φιλιά
    Λυδία..<3..<3

    ReplyDelete
  41. Πολλά αγαπημένα προϊόντα...κάθε ένα έχει ξεχωριστή θέση στο νεσεσέρ μου....
    αρχικά πολύτιμος θησαυρός μου είναι το καθαριστικό της L'oreal που χρησιμοποιώ καθημερινά....ακολουθεί ο υπέροχος ορός της Shiseido Ultimune, τον οποίο αγαπώ...κρεμούλα Lierac Magnificence στην συνέχεια και κρέμα ματιών αντίστοιχα, αντηλιακή color velvet της Frezyderm και το μακιγιάζ μου..!!!
    Αυτή την περίοδο αυτή την "ιεροτελεστία" ακολουθώ και πραγματικά μου αρέσει πολύ..
    Να έχουμε ένα όμορφο Φθινόπωρο Εύη μου,
    Πολλά Φιλιά
    Λυδία..<3..<3

    ReplyDelete
  42. SAPOUNI PROPOLIS APIVITA
    ANAPLASTIKH KREMA ME SPATHOLADO JOJOBA K PANTHENOLI (YPEROXH)
    LOSION ME MELI K PORTOKALI TIS APIVITA
    KAI TELOS KRENA NYXTOS TIS VERONA ME AGGOURI K ASPRO TSAI (KANEI THAYMATA)
    <3<3<3

    ReplyDelete
  43. Πρώτα ξεκινάω με τον καθαρισμό προσώπου και αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού με ρόδι από τη GARNIER. Συνεχίζω με το γνωστό σε όλους νεράκι της BIODERMA που το χρησιμοποιώ και σαν τονωτική λοσιόν. Δροσίζω την περιοχή των ματιών με την κρέμα της VICHY από τη σειρά Idealia, που προλαμβάνει και μειώνει τις πρώτες λεπτές γραμμές. Και τέλος απλώνω την ενυδατική μου κρέμα από DIADERMINE.

    ReplyDelete
  44. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ !! ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΠΑΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ? Η ΜΟΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΔΙ (IDEAL GLOW) ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ!

    ReplyDelete
  45. Καθαρισμός προσώπου: αφρός Apivita με ελιά & λεβάντα. Τόνωση: lotion apaisante physiologique, της La Roche-Posay (πολύ αγαπημένο μου προϊόν). Serum ενυδάτωσης της Apivita ( το πρωί). Κρέμα ματιών: BEE Radiant, Apivita. Κρέμα προσώπου (μόνο το βράδυ) : wine elixir, Apivita. Θα ήθελα, βέβαια, να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ και προϊόντα Lierac, που τα φλερτάρω εδώ και κάτι μήνες. Το αγαπημένο μου αντιηλιακό αναζητείται ακόμη. :-)

    ReplyDelete
  46. @EUA BRAUN: Για την κρέμα της Frezyderm έχω ακούσει καλά λόγια και με ενδιαφέρει. Θα μπορούσες, σε παρακαλώ, να μου πεις αν η αίσθηση που αφήνει είναι ανάλαφρη και όχι η τυπική του "παστώματος" που αφήνουν συνήθως οι κρέμες με spf 50; Επίσης, έχει ευχάριστο άρωμα (σημαντικό για μένα), ή μυρίζει κάτι χημικό (όπως της Luxurious η κρέμα με δείκτη προστασίας 50, που δεν την άντεχα); Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων. :-)

    ReplyDelete
  47. Γεια σας! Έχω χρησιμοποιησει διάφορα προϊόντα κατά καιρούς όμως τελευταία η ρουτίνα που ακολουθώ αποτελείται από προϊόντα που λάτρεψα,
    Κρέμα ημέρας και νυκτός Korres με άγριο τριαντάφυλλο,Scrub καθαρισμού προσώπου Garnier με ρόδι,pealing Madara Skincare,νερό ντεμακιγιάζ Bioderma και ενυδατική κρέμα της Nuxeγια λάμψη που πολλές φορές χρησιμοποιώ πριν το μακιγιάζ...

    Με αγαπη...:-)
    Νίκη

    ReplyDelete
  48. Χρησιμοποιώ προϊόντα της La Roche-Posay και αντιηλιακή κρέμα όλο το χρόνο!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  49. Δεν έχω πολλά αγαπημένα γιατί συνέχεια δοκιμάζω χωρίς να ερωτεύομαι κάτι. Πχ όσον αφορά κρέμα ματιών δε βρίσκω καμία που να με ικανοποιεί καθώς μπαίνω στα 30,το ίδιο ισχύει για τα serum γιατί χρειάζομαι σίγουρα ενυδάτωση αλλά έχω λιπαρή επιδερμίδα και η τόνωση είναι επίσης κάτι με το οποίο έχω σχέση αγάπης μίσους, στον καθαρισμό από την άλλη μεριά ευτυχώς έχω βρει κάποιες safe επιλογές από la roshe posay, avene και apivita, ενώ και στα αντηλιακά λατρεύω τις biotherm που με έχουν αφήσει απόλυτα ευχαριστημένη και για πιο οικονομική επιλογή προτιμώ της garnier, έτσι λοιπόν ψάχνομαι και πειραματίζομαι μέχρι να βρω κάτι που θα μου κάνει ΤΟ κλικ!

    ReplyDelete
  50. Χρησιμοποιώ το 3 step της Clinique για καθαρισμό, απολέπιση και ενυδάτωση.Μετά βάζω τη Superdefense της ίδιας εταιρείας! Τέλος χρησιμοποιώ αντηλιακό της Avene!

    ReplyDelete
  51. Πολύ όμορφο post!!!Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την hydreane bb cream της la roche posay για ενυδάτωση και κάλυψη!!!Ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα δώρα!!!

    ReplyDelete
  52. Τα δικά μου αγαπημένα
    Καθαρισμός: Bioderma Sebium Gel Nettoyant
    Τονωτική Λοσιόν: Korres Pomegranate Toner
    Serum: Avon Planet Spa Japanese Sake & Rice Luminous Face Treatment
    Ενυδατική: Vichy Aqualia Therma
    Κρέμα ματιών: Nuxe Creme Prodigieuse Yeux
    Αντηλιακό: Castalia Creme Solaire Teintee

    ReplyDelete
  53. Πολύ ενδιαφέρον, με έπεισες να δοκιμάσω την αντιηλιακή της Darphin άμεσα!

    ReplyDelete
  54. Δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο απ τα δικα σου αλλα τα δικα μου βηματα ειναι gel καθαρισμου της frezyderm ac-norm, ενυδατικη bioderma hydra το βραδυ και effaclar duo το πρωι και κρεμα ματιων frezyderm eye balm..!!! Αυτα τα λιγα σε καθημερινη βαση..!! Πολυ ωραια post..!!!

    ReplyDelete
  55. Καθαρισμός με υγρό σαπούνι της apivita, ενυδατική προσώπου loreal και κρέμα ματιών juliete armand!

    ReplyDelete
  56. Εχω χρησιμοποιησει διαφορά προϊόντα κατά καιρούς αλλά τώρα φροντίζω το πρόσωπό μου με προϊόντα που έχω λατρέψει.
    scrub προσώπου έχω της Garnier με ρόδι.
    Κρέμα ημέρας και νύχτας Korres με άγριο τριαντάφυλλο.
    Μάσκα λάμψης για το πρόσωπο,Madara Skincare.
    Νερό καθαρισμού Bioderma.
    Ενυδατική κρέμα της Nuxe την οποία χρησιμοποιώ και πριν το μακιγιάζ κάποιες φορές.

    Ευχαριστω πολυ
    Με αγαπη Νικη

    ReplyDelete
  57. Ωραίο και πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου!! Είναι ότι πρέπει για να εμπνεύσει και ενημερώσει εμάς τις τεμπέλες, που αρκούμαστε στα απολύτως απαραίτητα!!

    ReplyDelete
  58. Πολύ ωραία ανάρτηση! Λατρεύω το ροδόνερο, τα καθαριστικά που απομακρύνουν την λιπαρότητα και τις κρέμες με υπέροχη ελαφριά υφή-όπως το aqua sorbet προσώπου από το The Body Shop που χρησιμοποιώ φανατικά. Φιλιά!

    ReplyDelete
  59. καθαρισμός προσώπου: La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel & apivita cleansing με ελιά και λεβάντα, και για μάτια: Nivea Daily Essentials Sensitive 3in1 Micellar Water, ενυνδατική: Frezyderm Ac-Norm Total Control Cream, για σπυράκια: Evdermia Caladerm Cream, καθημερινή κάλυψη κι αντηλιακή προστασία: Frezyderm Sunscreen Velvet Second Skin Face Spf50
    Frezyderm Sunscreen Color Velvet Second Skin Face Spf50

    ReplyDelete
  60. Το πρωί θέλω απλές, γρήγορες κινήσεις... αφήνω την λεπτομερή περιποίηση, για το βράδυ.
    Ξεκινάω τον καθαρισμό το νεράκι της Bioderma και συνεχίζω με το ροδόνερο της Alteya, έναν ορό... αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ τον ορό ενυδάτωσης της Apivita, κρέμα ματιών Laroche-Posay (Pigmentclar) και τέλος Rosaliac CC Cream spf30... από δω και πέρα. Αλλιώς επιλέγω κάτι με υψηλότερο δεικτη προστασίας.
    Μπορεί να φαίνονται πολλά, όμως, μαζί με το βούρτσισμα των δοντιών και το μακιγιάζ, δεν ξεπερνώ το 20λεπτο... και πολύ λέω! ;)

    ReplyDelete
  61. αφρός καθαρισμού της bioselect , μοναδικό προϊόν! Ενυδατική κρέμα της avene και αντηλιακή προστασία από vichy δ.π.30!

    ReplyDelete
  62. Κάθε μέρα καθαρισμό με λευκό τσάι κορρέ , ενυδατική vichy και το βράδυ μάσκα με άγριο τριαντάφυλλο κορρε

    ReplyDelete
  63. Όπως τα λες, μπολύ σημαντικός ο καθαρισμός και η ενυδάτωση! Χρησιμοποιώ της Avene Eau Thermale και μετά ενυδατική της frezyderm! Αλλά, δεν είμαι σίγουρη ότι μου πάει πολύ!!!! :-/

    ReplyDelete
  64. Effaclar gel κάθε πρωί και κάθε βράδυ! Έπειτα darphin hydraskin και φυσικα avene fluide matifiant

    ReplyDelete
  65. σωστη ενυδατωση,γιατι εχω πολυ ξηρη επιδερμιδα

    ReplyDelete
  66. καθαρισμός με το ειδικο σαπολυνι της aloe vera forever living και φυσικά εμυδατική προσώπου,αυτο το μήνα χρησιμοποιώ της darphin

    ReplyDelete
  67. καθαριζω το προσωπο μου με το take the day off clinique
    serum estee lauder advance night repair εκπληκτικο
    ενυδατικη της darphin αν και το κρυφο μου ονειρο ειναι μια της elemis
    κρεμα ματιων της estee advance night repair - σειρα ψυχωση!!!
    και αντηλιακη φυσικα απο avene 50 spf
    Ευχαριστουμε για την goody bag θα ειναι πραγματικα ενα θησαυρος!!!

    ReplyDelete
  68. Tα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο είναι Advanced Night Repair και Advanced Night Repair Eye! Θέλω ν' αποκτήσω την goody bag και έτσι να έχω καινούργια αγαπημένα! Ευχαριστούμε! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - GFC: phaos

    ReplyDelete
  69. ΣΟΦΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥSeptember 30, 2015 at 12:17 AM

    Χρησιμοποιω αφρο καθαρισμου Ideal Fresh της L'oreal,επειτα χρησιμοποιω lotion Soothing Toner της Nivea και μετα βαζω την αγαπημενη μου ενυδατικη κρεμα aqualia thermal!

    ReplyDelete
  70. Πάντα μου αρέσει να σε διαβάζω ειδικά όταν ανεβάζεις skin care προιόντα!!!
    Τα δικά μου σταθερά είναι : clarisonic, ANR serum Estee, Revitalizing Supreme προσώπου+ματιών... επίσης για κάτι έξτρα κατά τη διάρκεια της ημέρα μου αρέσει το νεράκι της caudalie!
    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την τσαντούλα-έκπληξη (του sport billy;;;;;;χαχαχα)

    ReplyDelete
  71. Καλος καθαρισμος !!!Εγθαριζω το προσωπο μου με avene cleanance gel κ το νερο της bioderma !!!!

    ReplyDelete
  72. Χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού της Loreal και μετά βάζω την Αqualia thermal της Vichy καθώς και αντηλιακό της ίδιας εταιρείας!

    ReplyDelete
  73. Καθαρισμός με σαπούνι και clarisonic και στη συνέχεια η σειρά λευκανσης της Estée Lauder!!

    ReplyDelete
  74. χρησιμοποιώ για πρωινό καθαρισμό τον αφρό της Apivita,με ελιά και λεβάντα! Επειτα χρησιμοποιω την κρεμουλα ματιων και κρεμουλα προσωπου της σειρας Idealia Vichy !

    ReplyDelete
  75. χρησιμοποιώ το micellaire από bioderma, τον ορο ultimune από shisheido και την aqualia thermal από vichy !!!

    ReplyDelete
  76. Χρησιμοποιώ προιόντα Avene για καθαρισμό, ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία!

    ReplyDelete
  77. Καθαρισμός με clarisonic & la roche posay - effaclar gel, τονωτική λοσιόν bioderma sebium, σέρουμ Frezyderm ac-norm, θεραπεία σε σπυράκια & σημάδια ακμής Avene cleanance expert, ενυδατική clinique - moisture surge και κρέμα ματιών Kiehl's - creamy eye treatment :)

    ReplyDelete
  78. Νερό της bioderma, avene για ενυδάτωση και frezyderm για αντηλιακό !

    ReplyDelete
  79. Bioderma νερο , Avene για ενυδάτωση και frezyderm για αντηλιακό

    ReplyDelete
  80. Χρησιμοποιώ για καθαρισμό προιοντα Frezyderm και για ενυδάτωση την Aqualia της Vichy!

    ReplyDelete
  81. Χρησιμοποιώ το Cleansing foam by Apivita και μετά AqualiaThermal by Vichy εναλλάξ με Vitamin C by The Body Shop :)

    ReplyDelete
  82. υπέροχη ανάρτηση! χρησιμοποιώ και εγώ ευλαβικά το gel καθαρισμού effaclar της la roche posay, δηλώνω ικανοποιημένη παρά΄το ότι έχω μεικτή επιδερμίδα χωρίς εμφανείς ατέλειες..αγαπώ όλα τα προϊόντα από nuxe και lierac, την idealia της vichy και το micellaire νεράκι από BIODERMA. Γενικότερα, προσπαθώ να δοκιμάζω νέα προϊόντα κάθε φορά, ακόμα και αν έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένη από ό, τι χρησιμοποιώ! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  83. Πολύ καλές συμβουλές. Εγώ χρησιμοποιώ τα προϊόντα της Frezyderm.

    ReplyDelete

Post a Comment