photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Στον ανεπιτήδευτα ενήλικο κόσμο μου... #Bomb_Cosmetics Giveaway




Και αν ξαφνικά μπορούσες να φανερώσεις το παιδί που κρύβεις μέσα σου, τι θα ανακάλυπτες ή ακόμη καλύτερα τι θα άρχιζες να κάνεις με ορμή και πάθος; Μήπως να σε αγαπάς και να αγαπάς τους γύρω σου λίγο παραπάνω; Μήπως να χτίσεις εκείνο το άσπρο σπίτι πάνω στο λόφο που εντελώς τυχαία χτιζόταν στην άμμο; Μήπως να βρέχεις τα πόδια σου στη θάλασσα χαμογελώντας; Μήπως να σε φυσάει με ορμή ο αέρας του Σεπτέμβρη στο μπαλκόνι όσο πίνεις φρέσκια ροζ λεμονάδα και μπερδεύεις χρώματα; Είναι όλα όσα κλείνω τα μάτια μου και προσπαθώ να ενθρονίσω. Από το μισάνοιχτο παντζούρι που κλείνει η μαμά μου για να μη φοβάμαι μέχρι τις μυρωδιές που μου υπόσχεται πως θα με συντροφεύουν για να κοιμάμαι ήσυχη. Στον κόσμο των ενηλίκων όλα αυτά είναι αυτονόητα. Όλα αυτά τα κάνεις μόνος σου. Στον κόσμο των παιδιών τραμπαλίζεσαι ευτυχισμένος με μόνη έγνοια το παιχνίδι. Παιχνίδι αλήθειας και όχι εντυπώσεων. Στον κόσμο των παιδιών παίρνεις σβάρνα τους παιδότοπους πιστεύοντας πως ο κόσμος είναι πανέμορφος. Και όμως είναι...

Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου, δεν θυμάμαι πως είναι να έχεις όνειρα που χωράνε μέσα σε ένα view master, που αρχίζουν σε βιβλία ιχνηλασίας που σε κάνουν περήφανο και σε ζωγραφιές που βγάζουν από μόνες τους ήχους και έχουν και λόγια. Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου, συχνά κρατάω την παιδικότητα κλειδωμένη στο μικρό ροζ μπαουλάκι, μαζί με τις κούκλες, τις πρώτες ζωγραφιές, τα πρώτα βιβλία, τα πρώτα φουστάνια. Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου, ξεχνάω συχνά την αξία του παιχνιδιού και των χρωμάτων, της μυρωδιάς και της αφής, της χρυσόσκονης και των ονείρων. Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου, ένα ‘’φουυυυ’’ παιδικό θα ήταν θεόσταλτο για να μου πάρει προβλήματα και να με γεμίσει ήσυχες μέρες και ακόμη πιο ήσυχα βράδια. Στον επιτηδευμένα ενήλικο κόσμο μου, ψάχνω τις στιγμές της χαλάρωσης, τις ήσυχες αναβολές σε έναν κόσμο φρενήρη. Στον επιτηδευμένα ενήλικο κόσμο μου, βρίσκω το χρόνο να μου αφιερώνω στιγμές και να μου προσφέρω αγάπη, από αυτή την αληθινή, την παιδική. Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου, αναζητώ και βρίσκω αυτό που θα με ταξιδέψει λίγο πίσω και λίγο μπροστά. Πίσω στην παιδική μου αλήθεια και μπροστά στην ενήλικη γνώση μου. Μαζί κάνουν έναν ανεπανάληπτο συνδυασμό ευτυχίας. Και κάπου εκεί μπαίνουν στο παιχνίδι οι αισθήσεις...



Στον επιτηδευμένα ενήλικο κόσμο μου, στρέφω την προσοχή μου σε προϊόντα αγαπημένα, τρυφερά ενήλικα και ευφάνταστα παιδικά. Σε ένα spa στιγμών και παιδικότητας που με αγκαλιάζουν μαγικά τα προϊόντα της Bomb Cosmetics. H Bomb Cosmetics είναι από τις εταιρείες που σε ενθουσιάζουν με την πρώτη ματιά και σε ξετρελαίνουν με την πρώτη δοκιμή. Μια υπέροχη, νεανική αγγλική εταιρεία παρασκευής χειροποίητων καλλυντικών, κυρίως από φυσικά συστατικά όπως, το βούτυρο καριτέ και τα αιθέρια έλαια, στα πιο χαρούμενα και διασκεδαστικά σχήματα... Σκέψου, πολύχρωμους θησαυρούς στα πιο κοριτσίστικα χρώματα και στα πιο νεραϊδένια αρώματα. Από την Bomb έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα από τις μπάλες αιθέριων ελαίων και τα ‘’βερνίκια σώματος’’ –body polish (scrub και ενυδάτωση μέσα σε ένα αφρόλουτρο μαζί), τα lip scrubs, τα body butters και τα σαπούνια μέχρι και τα κεριά. Αν μου πεις να σου πω πιο θα λατρεύω για πάντα θα τολμήσω να ξεχωρίσω ένα και αυτό δεν είναι άλλο από το Mango Unchained Body Polish. Γενικά με τα Bomb έχω μια τρέλα κυρίως για τα αρώματα που πλημμυρίζουν το μπάνιο κάθε φορά που αποφασίζω να κάνω ένα home spa.  Aλλά και γιατί η απίστευτη φροντίδα που χαρίζουν στο σώμα μου είναι πάντα δεδομένη. Τα χαζεύω κάθε φορά στο e-shop του Cherrybox και φαντάζομαι μυρωδιές αλλά όταν έρχονται στα χέρια μου η πραγματικότητα ξεπερνά τη φαντασία. Ανοίγοντας το κουτί της παραγγελίας μου, τα αρώματα σκορπάνε στο δωμάτιο και με παίρνουν μαζί τους. Γι’ αυτό και θέλω να στα γνωρίσω για να τα κάνεις μέρος της δικής σου καθημερινότητας και μ' αυτά να θυμηθείς ξανά τον πιο παιχνιδιάρικο εαυτό σου. Σου χαρίζω λοιπόν τα αγαπημένα μου. 5 λατρεμένα προϊόντα που θα λατρέψεις με πάθος και θα κάνουν το home spa σου ανεπανάληπτη εμπειρία. Μετράς; 


Για να ξεκινήσουμε γέμισε το μπάνιο σου με ζεστό νερό και βύθισε μέσα την υπέρχαριτωμένα γλυκιά μπάλα ελαίων All you need is love. Αυτό το υπέροχο Bath Blaster με αφροδισιακά αρώματα του από τριαντάφυλλο αλλά και με τα αιθέρια έλαια ylang-ylang σε συνδυασμό με τις νότες από φράουλα και βατόμουρο και ζαχαρωτές νότες καραμέλας, θα σε χαλαρώσουν και θα σε ταξιδέψουν σε παραδεισένια μέρη. Για πιο ειδυλιακή αγάπη στον εαυτό σου άναψε και το Autumn Fruit Fairy Candle, σκόρπισε και ροδοπέταλα στη μπανιέρα και χαλάρωσε με ένα ποτήρι λευκό κρασί. To κερί θα σε μαγέψει με τις απίθανες νότες του από δαμάσκηνο, γιασεμί και βανίλια. Και αν αναρωτιέσαι τι σου θυμίζει, ίσως το βρεις στα ζελεδάκια που τρώγαμε πιτσιρίκια. Μετά συνέχισε με το τροπικά υπέροχο Pina Colada Cleansing Shower Butter. Ένα πλούσιο κρεμώδες αφρόλουτρο με βούτυρο καριτέ που δεν καθαρίζει απλώς, αλλά ενυδατώνει παράλληλα το δέρμα κατά τη διάρκεια του μπάνιου. Θα ταξιδέψεις με το άρωμα του ανανά και του πορτοκαλιού, ενώ αρώματα ροδάκινου, αμυγδάλου, βανίλιας και καραμέλας, θα σε ξετρελάνουν αναζωογονώντας κάθε αίσθηση. Μην ξεχάσεις ειδικά στις δύσκολες μέρες να χρησιμοποιείς αυτό το μικρό θαύμα που λέγεται Dr Foot Refreshing Foot Scrub. Ένα άκρως αναζωογονητικό scrub ποδιών με αιθέρια έλαια από μαύρο πιπέρι και λεμονόχορτο που θα ανακουφήσει από κάθε πόνο και θα ζωντανέψει τα κουρασμένα σου πόδια, αφήνοντας τα απίστευτα απαλά και ενυδατωμένα. Τέλος βγαίνοντας από το μπάνιο, θωράκισε τη βελούδινη αίσθηση του σώματος και των άκρων σου με ένα body butter. Tο Βody Butter Body Buff με καθαρό βούτυρο καριτέ και ενυδατικό λάδι καρύδας, μυρίζει εκπληκτικά, έχει ανεπανάληπτη υφή που απορροφάται άμεσα και χαρίζει πλούσια ενυδάτωση ακόμη και στα πιο αφυδατωμένα δέρματα. Το άρωμα του λεπτό αλλά αισθησιακό, φρουτώδες αλλά και εξωτικό, με νότες φρέσκου ανανά και πορτοκαλιού. Η κρεμώδης δε καρδιά της καρύδας, αναμειγνύεται μαγικά με το ροδάκινο και το αμύγδαλο, ενώ το τελείωμα του είναι από γλυκιά καραμέλα και πλούσια βανίλια. 




Eγώ μόλις σου σύστησα τα 5 must-have προϊόντα της Bomb Cosmetics, τώρα σε προ (σ)καλώ να τα διεκδικήσεις. Ένα σετ με τα 5 αγαπημένα προϊόντα περιμένουν παραλήπτη για ένα ταξίδι με προορισμό την ενήλικη φύση σου! 
Τι λες ακολουθείς; 

Οι όροι είναι ακόλουθοι : 
1. Like στη σελίδα μου All things you are  
2. Like στη σελίδα του Cherrybox 
3. Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα δεις εδώ
4. Και για έξτρα πόντους τύχης απάντησε μου σε σχόλιο εδώ : Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο σου ποια διέξοδο στα προβλήματα βρίσκεις;  Και αν θες κάνε repost τη φωτογραφία που θα δεις στο instagram . 

Kαι αν δεν έχεις facebook, μπορείς να δηλώσεις αφήνοντας το e-mail σου με σχόλιο εδώ. Ραντεβού σε μία εβδομάδα εδώ για να μάθεις αν η τύχη σου έκλεισε το μάτι.  


Update : Ioanna Kalantzi έτοιμη να χαθείς σε παιχνιδιάρικες νότες; Είσαι η νικήτρια αυτού του μοναδικού σετ. Πάντα τυχερή να είσαι. Όσο για εσένα που δεν στάθηκες τυχερή επανέρχομαι σύντομα με λαμπερά πολυτελή χρώματα... ;) 




Comments

  1. υπέροχη διήγηση αισθήσεων!! τί καλά!!

    ReplyDelete
  2. η δικη μου διεξοδος στα προβληματα μου ειναι το διαβασμα βιβλιων

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η φαντασία μου,ταξίδια με τις σκέψεις μου σε όμορφα μέρη και ανθρώπους,ταξίδια ονειρου

      Delete
  3. Τερμα τα ντεσιμπελ σε τραγουδια που μου ανεβαζουν την διαθεση !!!!

    ReplyDelete
  4. η δικη μου διεξοδος ειναι το περπατημα και η ασκηση fb Irini Alexopoulou

    ReplyDelete
  5. Διεξοδο στα προβλημματα; Μια μεγαλη βολτα στην Παραλια Γλυφαδας, ή φτηνο /αγορες απο το Μοναστηρακι με λιγα λεφτα βρισκεις Θησαυρους.... απλα και ωραια πραγματα....

    ReplyDelete
  6. Διέξοδος από τα προβλήματα ε; Σίγουρα τα καλά βιβλία, αυτά που σε κάνουν να χάνεσαι στον κόσμο τους μέρες και νύχτες. Και τα χρώματα, χρώματα και αρώματα σε μακιγιάζ και περιποίηση. Η φωτογραφία γιατί η μηχανή σε υποχρεώνει να βρεις ομορφιές εκεί που δεν φανταζόσουν ποτέ πως θα υπάρχουν. Και φυσικά τα παιδιά. Ένα τέταρτο στην τάξη φτάνει για να σε βάλουν στο δικό τους κόσμο και να ξεχάσεις προβλήματα κι έννοιες χωρίς καν να προσπαθήσεις.

    ReplyDelete
  7. η δικη μου διεξοδος στα προβληματα ειναι ενα μπανακι στη θαλασσα χειμωνα καλοκαιρι
    facebook : εφη καραγρηγοριου

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Καλύτερη διέξοδος είναι ο ύπνος!

    ReplyDelete
  10. πηγαινω θέατρο!
    fb:Flora Gerardi

    ReplyDelete
  11. Η δικη μου διεξοδος ειναι το πλεξιμο κ οι κατασκευες . :)

    ReplyDelete
  12. ψωνια και βολτες στο μοναστηρακι , μεσα στα παλιαντζιδικα με τα υπεροχα πραγματικα απο μια εποχη αλλιωτικη....

    ReplyDelete
  13. Με εναν ωραιο περιπατο!!! <3

    ReplyDelete
  14. η εκτονωση στο γυμναστηριο!

    ReplyDelete
  15. τα ταξίδια και το διάβασμα..!

    ReplyDelete
  16. θελω να διαβαζω βιβλια, για να ταξιδεψει το μυαλο σε ζωες αλλων ηρωων!

    ReplyDelete
  17. η δικη μου διεξοδος ειναι η θαλασσα, χειμωνα-καλοκαιρι. μονο η εικονα και ο ηχος του κυματος αδειαζουν το κεφαλι μου απο εννοιες και προβληματα και με εμψυχωνουν για το μετα!

    ReplyDelete
  18. Μια βολτα στη παραλια ειναι η δικη μου διεξοδος
    Facebook: μιχαληςναστος

    ReplyDelete
  19. τι ωραία! μια βόλτα στη θάλασσα!

    ReplyDelete
  20. Βρίσκω διέξοδο στον αθλητισμό ότι καλύτερο για τη σωματική και την ψυχική μας υγεία!!! Ευχαριστουμε για τα όμορφα δωράκια!!!

    ReplyDelete
  21. η καλη παρεα !
    fb: Marilena Papazachopoulou
    instagram : @marilenapaz

    ReplyDelete
  22. ένα από τα διέξοδα...μου είναι ο κόσμος του All things you are και η μαγική ηλεκτρονική σου πένα! Ξέρεις ότι τα λέω με ειλικρίνεια...!

    ReplyDelete
  23. Μαγικά και παιχνιδιάρικα, girly προϊόντα! Στον επιτηδευμένο ενήλικο κόσμο μου απίθανη και ανανεωτική διέξοδο στα προβλήματα βρίσκω στην παιδικότητα, το χαμόγελο και την ανεμελιά!

    ReplyDelete
  24. Διέξοδος για μένα είναι μικρά πράγματα που με ευχαριστούν και με ταξιδεύουν ευχάριστα, όπως το διάβασμα, η κηπουρική και οι χειροτεχνίες !
    Ευχαριστούμε για το όμορφο δώρο σας

    ReplyDelete
  25. Σε ένα περίπατο μου τα έχω λύσει όλα!

    ReplyDelete
  26. Η μοναδική διέξοδος που εγώ βρίσκω είναι το διάβασμα ενός καλού βιβλίου, που σε ταξιδεύει σε άλλες κουλτούρες, σε άλλες χώρες, σε άλλες νοοτροπίες... Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!!

    ReplyDelete
  27. Βρίσκω διέξοδο πηγαίνοντας ένα περίπατο μόνη να χαλαρώσω και για να σκεφτώ λίγο.

    ReplyDelete
  28. Διεξοδοι για μενα ειναι το παιχνιδι με υο γιο μου και, αφου κοιμηθει, ο δικος μου χρονος : beaute, ταινιες, διαβασμα, κρασακι!! 😉

    ReplyDelete
  29. Antonia M.:Αγαπημένες ταινίες και βιβλία και ό,τι άλλο αποτελεί τον δικό μου εσωτερικό κόσμο

    ReplyDelete
  30. η δικια μου διεξοδος ειναι το blogging... :)

    ReplyDelete
  31. Εμενα μου αρεσει να χαλαρωνω κανωντας βολτα διπλα στη θαλασσα!!!
    instagram:vir7x

    ReplyDelete
  32. Πόσο cuuute διαγωνισμός 💖💖 Η προσωπική μου διέξοδος στα καθημερινα "προβλήματα" της ζωής είναι η μουσική...!!

    ReplyDelete
  33. Διέξοδος στα προβλήματα η αγαπημένη μου μουσική!! Εγγύηση!

    ReplyDelete
  34. τα αδιεξοδα ειναι στην φαντασια μας.. δγιατι απλα δεν υπαρχουν :)

    ReplyDelete
  35. Εύη μου...γλυκό μου πλάσμα...!!!....διέξοδο στην δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητα μου, βρίσκω στην αγκαλιά και τρυφερότητα των μωρών μου...στην γλυκιά κουβέντα του συντρόφου της ζωής μου...!!!!...εκεί όλα παύουν να με απασχολούν....το οφείλω άλλωστε σε αυτά τα τρία ζευγάρια μάτια που με κοιτούν με τόση λατρεία..!!!..ευχαριστούμε πολύ...Καλό Φθινόπωρο να έχουμε.
    Λυδία..<3..<3..
    fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  36. Εύη μου...γλυκό μου πλάσμα...!!!....διέξοδο στην δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητα μου, βρίσκω στην αγκαλιά και τρυφερότητα των μωρών μου...στην γλυκιά κουβέντα του συντρόφου της ζωής μου...!!!!...εκεί όλα παύουν να με απασχολούν....το οφείλω άλλωστε σε αυτά τα τρία ζευγάρια μάτια που με κοιτούν με τόση λατρεία..!!!..ευχαριστούμε πολύ...Καλό Φθινόπωρο να έχουμε.
    Λυδία..<3..<3..
    fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  37. Η μουσική φυσικά,δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να ακούσεις μουσική και να χαλαρώσεις και να ξεχαστείς απ΄όποιο πρόβλημα,άγχος έχεις,τουλάχιστον για μένα :-)

    ReplyDelete
  38. Η προσευχη στο Θεο ειναι για μενα μεγαλη υποστηριξη,οπως επισης πηγη αισιοδοξιας.

    ReplyDelete
  39. η δικη μου διεξοδος στα προβληματα μου ειναι οι μεγαλες βολτες παρεα με τον σκυλο μου !!!!

    ReplyDelete
  40. Μια βολτα στη θαλασσα αδειαζει το μυαλο...ειναι οτι πρεπει..!!!

    ReplyDelete
  41. Δυστυχώς έκλεισα το προφίλ στο facebook λόγω εξεταστικής και νομίζω πως αυτό το δώρο θα βοηθήσει την κατάστασή μου :P
    xrisatsakiri@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Φοβερή αρωματοθεραπεία για την εξεταστική που με έχει γονατίσει :P
    xrisatsakiri@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. η διέξοδος στα προβλήματα μου είναι η μουσική .fb nikh rona

    ReplyDelete
  44. Μόνο με θετικές σκέψεις και καλή διάθεση αντιμετωπίζονται τα προβλήματα!!! Χαμογελώ και προχωρώ!!!!

    ReplyDelete
  45. ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ Ρωξανη Σαμαρα fb

    ReplyDelete
  46. η διεξοδος μου ειναι να πηγαινω στην θαλασσα

    ReplyDelete
  47. Η δική μου διέξοδος είναι μια ώρα τρέξιμο καθημερινά ακούγοντας μουσική

    ReplyDelete
  48. Λατρεύω το διαβασμα βιβλίων...αν και τελευταία δεν εχω πολυχρονο,ελπίζω το χειμωνα παλι να ξεφευγω στο μαγικο τους κοσμο!!!φιλια πολλα γλυκια μου!!!

    ReplyDelete
  49. οι φιλοι μου!! Γεωργιος Σαμαρας fb

    ReplyDelete
  50. Βολτουλες στην παραλια!

    ReplyDelete
  51. Nα κάνω βόλτες μόνη μου ή να διαβάζω κανένα βιβλίο.Ετσι ξεχνιέμαι.

    ReplyDelete
  52. Οταν φτάνω σε διέξοδο φευγω δεν αντέχω θελω να πηγαίνω βολτα και όπου με βγαλει .....

    ReplyDelete
  53. Μάλλον να αφήνω τα πάντα πίσω μου και να ασχολούμαι με τα παιδια μου!!!

    ReplyDelete
  54. Μόνο που διάβασα το κειμενο σου....ξεκουράστηκα και χαλάρωσα!!!!!!
    Ειναι η γλυκια φατσούλα και φωνούλα της κορούλας μου!!!!!!

    ReplyDelete
  55. Διάβασμα & παρακολούθηση ταξιδιωτικών προγραμμάτων!

    ReplyDelete
  56. ΣΤΗ ΦΥΣΗ Χρυσουλα Σαμαρα fb

    ReplyDelete
  57. διαβασμα και δουλειες με κανουν να ξεχνιεμαι!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  58. ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ Ιωαννης Σεργης fb

    ReplyDelete
  59. Να πηγαίνω μια βόλτα για να καθαρίζει το μυαλό!

    ReplyDelete
  60. τα παδια μου και η γλυκια μου γυναικα κωστας σαμαρας fb

    ReplyDelete
  61. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roula700@yahoo.gr

    ReplyDelete
  62. το να κανω μικρες αποδρασεις κ να βλεπω νεους τοπους οποτε μου το επιτρεπει ο χρονος μου κ τα οικονομικα μου! Instagram:mariannaki_83 FB: Marianna Mania

    ReplyDelete
  63. Μόνο οι βόλτες με τον μικρό μου πριγκιπα με βοηθούν να ξεφεύγω από τα δύσκολα....και το να διαβάζω τα βράδια τόδο όμορφα post και να ξεχνιέμαι...σε ευχαριστώ...

    ReplyDelete
  64. Η δική μου διέξοδος στα προβλήματα είναι η ενασχόληση με το γιο μου και το γλυκό του χαμόγελο!!

    ReplyDelete
  65. Η ελπίδα και η πίστη στον Θεό!

    ReplyDelete
  66. Η δική μου διέξοδος είναι η ενασχόληση με το γιο μου, το χαμόγελο του με κάνει να ξεχνώ τα πάντα!!

    ReplyDelete
  67. το ποδήλατο δίπλα στην θάλασσα με γαληνεύει!!!

    ReplyDelete
  68. Χαλαρές βόλτες στη θάλασσα!

    ReplyDelete
  69. Η δική μου διέξοδος είναι το τάνγκο!! Καλή μας επιτυχία!

    ReplyDelete
  70. η δικη μου διεξοδος απο τα προβληματα, ειναι μια μεγαλη βολτα στη υπαιθρο με τους καλους και αγαπημενους φιλους μου... ξεχνας τα παντα, βρησκεις την ηρεμια σου, και για να τελειωσει ωραια ερχεσαι το βραδυ σπιτακι σου και κανεις ενα ζεστο και υπεροχο χαλαρωτικο ντους με τα προϊοντα της Bomb Cosmetics και κοιμασαι σαν πουλακιιιι ^_^ ^_^ :D Perfect <3

    ReplyDelete
  71. Η διέξοδός μου είναι ο ποιοτικός χρόνος με τις κόρες μου!!!
    Ευχαριστούμε για τα όμορφα δώρα!!!

    ReplyDelete
  72. Η διεξοδος μου ειναι τα μαθηματα ζουμπας και η μελετη βιβλιων!

    ReplyDelete
  73. Στο μαγικό κόσμο της ζωγραφικής!

    ReplyDelete
  74. Η μουσική κ το διάβασμα....

    ReplyDelete
  75. η δικη μου διεξοδος ειναι η γυμναστικη η οτιδηποτε με κανει κ ξεσπαω χωρις να θρηνω θυματα τριγυρω... positive energy....

    ReplyDelete
  76. Το να συναναστρέφομαι ανθρώπους που με γεμίζουν θετική διάθεση και να έρχομαι σε επαφή με τη φύση!

    ReplyDelete
  77. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ , ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ , ΙΣΩΣΣ ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΖΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .<3 <3 <3

    ReplyDelete
  78. Έχω ήδη "μεθύσει" από τις φανταστικές περιγραφές των αρωμάτων! :D Στον ενήλικό μου κόσμο, διέξοδος στα προβλήματα της καθημερινότητας είναι η αγάπη και μάλιστα...πολλή αγάπη! #onlylovecansaveus

    ReplyDelete
  79. Το περπάτημα με χαλαρώνει! fb:Ntia Dimitriou

    ReplyDelete
  80. η θετικη σκεψη,η αισιοδοξια και οι φιλοι αποτελουν την δικη μου διεξοδο ! υπεροχη περιγραφη των δωρων! μακαρι :) (στο facebook το ονομα μου ειναι faih charitou )

    ReplyDelete
  81. Η δική μου διέξοδος είναι οι βόλτες με τον χνουδωτό καλύτερο φίλο μου και τα βιβλία...

    ReplyDelete
  82. Τα χαρούμενα χρώματα και τα παιχνιδιάρικα σχέδια στη διακόσμηση και στα αξεσουάρ!

    ReplyDelete
  83. Χμμμ...το blogging είναι τέλεια ψυχοθεραπεία :) Υπέροχο δώρο, ευχαριστούμε! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  84. Υπέροχο δώρο ευχαριστούμε πολύ..

    ReplyDelete
  85. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  86. Τα βιβλια και η μουσικη θα ελεγα!! Ευχαριστουμε !! :)

    ReplyDelete
  87. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  88. Εγώ βρίσκω διέξοδο πηγαίνοντας για περπάτημα. Ενίοτε, αν τα οικονομικά μου ειναι καλά, μπορει να χτυπήσω και κανένα καλλυντικούλι και ανανεώνομαι ψυχολογικά

    ReplyDelete
  89. Η διέξοδός μου είναι η μουσική!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Με βοηθάει πολύ στο να ξεφεύγω το τρέξιμο, και η άσκηση γενικότερα! mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  91. Η δικη μου διέξοδος στα προβλήματα είναι η βόλτα στη θάλασσα ξεχνάω τυχόν προβλήματα γεμίζω με αισιοδοξία και βλέπω θετικά τα πραγματα

    ReplyDelete
  92. Η μουσική γίνεται η διέξοδος μου!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  93. βολτα με φιλους!!!!!!!!!!!! αυτη ειναι η διεξοδος μου!

    ReplyDelete
  94. vasiliki_09@hotmail.com

    :)

    ReplyDelete
  95. Προσπαθω να τα αντιμετωπίζω με χιούμορ...

    ReplyDelete
  96. Ωραίο Post!
    savxar@hotmail.com
    (δεν εχω fb:))

    ReplyDelete
  97. Η δικη μου διεξοδος ειναι να ακουω μουσικη!!!! Fb vasiliki malapani

    ReplyDelete
  98. Οι φίλοι μου,η θάλασσα και η μουσική είναι το "γιατρικό" για όλα!
    Καλή συνέχεια.

    ReplyDelete
  99. στις αγκαλιές βρίσκω διέξοδο και πολλές φορές και σε ψώνια (κυρίως αρώματα και μυρωδιές όμορφες καλή ώρα όπως τα bomb)

    ReplyDelete
  100. Eftychia Korda Να παίζω με τα παιδιά μου!!

    ReplyDelete
  101. Εξορμησεις στην εξοχη,,,,, εκδρομες....

    ReplyDelete
  102. η μουσική και spa στο σπίτι,
    shopshoeinabubble@gmail.com

    ReplyDelete
  103. χτενιζομαι-βαφομαι-αρωματιζομαι περνω τα αγορια μου και παω....παρκο !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  104. χτενιζομαι-βαφομαι-αρωματιζομαι περνω τα αγορια μου και παω....παρκο για μαγικες κουνιες....!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  105. Η διέξοδος μου είναι το Nail Art, το gaming και το διάβασμα
    😊ευχαριστούμε για το δώρο αυτό και την ευκαιρία!!!

    ReplyDelete
  106. Ta vlepw toso kairo na kukloforoune kai na akouw poso apsoga einai pou thelw na ta murisw epitelous !! h_rita_allazei@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. οταν διαβαζω βιβλια ξεφευγω!!

    ReplyDelete
  108. Η δικιά μου διέξοδος στα προβλήματα είναι η μουσική...!!!

    ReplyDelete
  109. Τέλεια τα δωράκια!!! Η δική μου διέξοδος είναι το περπάτημα παρέα με καλή μουσική...

    ReplyDelete
  110. μουσικη και παλιι μουσικηη <3

    ReplyDelete
  111. Αγαπημενη μου διεξοδος απο τα προβληματα ειναι η αθληση. "Κουρασε το κορμι σου", αυτο με εχει συμβουλεψει η μαμα μου να κανω οταν εχω στο μυαλο μου πολλες σκοτουρες. Αλανθαστο τρικ!!! Ευχαριστουμε για το δωρο.
    fb:Evagelia Diamantakou.

    ReplyDelete
  112. μουσικη και παλι μουσικη <3

    ReplyDelete
  113. Αννα αγγελοπουλουSeptember 18, 2015 at 11:41 AM

    Συναντηση με φιλους

    ReplyDelete
  114. Συναντηση με φιλους

    ReplyDelete
  115. Η Δική μου διέξοδος είναι η μουσική. Χανομαι στην μελωδία των αισθήσεων...

    ReplyDelete
  116. Οσο παράξενο και να ακούγεται η δίκη μου διέξοδος περιλαμβάνει δυο πραγματα....την λογοτεχνεια(αγαπώ το διάβασμα) και το shopping therapy,I'am addicted!!!!!!

    ReplyDelete
  117. Οσο περίεργο και να ακουγεται ι διέξοδος μου ειναι ο συνδιασμος την λογοτεχνειας (αγαπώ το διάβασμα) και το shopping therapy,I'am addicted!!!!!!!

    ReplyDelete
  118. Μια βολτα στη θαλασσα,ενα περιπατο. Οι ομορφες εικονες και το οξυγονο παντα ειναι μια καλη διεξοδος! Επισης η λυση απο τη ριζα των προβληματων ειναι και αυτη μερικες φορες η μοναδικη διεξοδος!

    ReplyDelete
  119. Ενα χαλαρωτικο αφρολουτρο με υπεροχα αρωματα απο αλατα μπανιου και αιθερια ελαια!! <3

    ReplyDelete
  120. Η δικη μου διεξοδος,μια βολτα στην παραλια ή αλλιως ενα καλο βιβλιο!
    Ευχαριστουμε πολυ...

    ReplyDelete
  121. Οταν πανικοβαλλομαι και βρισκομαι σε αδιεξοδο,αποφασιζω ειτε να κανω καμια μασκα προσωπου και τετοια,ειτε τα νυχια μου ειτε να βρεθω με φιλους!!Ενα χαμογελο,και προχωραμε παρακατω!

    ReplyDelete
  122. alexandra_t39@hotmail.com

    Να έχετε μια όμορφη μέρα <3

    ReplyDelete
  123. Η δική μου διέξοδος πάντα ήταν ο χορός... Ξεδίνεις, χαλαρώνεις και γελάς!! Τι καλύτερο;;;

    ReplyDelete
  124. παιχνίδια και αγκαλιές με τα σκυλουρίνια μου!

    ReplyDelete
  125. η ζωγραφική είναι η δική μου διέξοδος από τα προβλήματα!!

    ReplyDelete
  126. τους φίλους και την οικογένεια πάντα!

    ReplyDelete
  127. Κάθομαι σιωπηλά τις νύχτες κι ονερεύομαι ..Συνήθως διέξοδός μου είναι η μουσική,κατα προτίμηση η συμφωνική metal και η χαλαρη rock.Αρκετές φορές γράφω και εξωτευρικεύομαι συναισθηματικά σε μια σελίδα μου ή στο ημερολόγιο μου.Επίσης οι βόλτες μετά απ' την βροχή,με τόσο ωραίες μυρωδιές και αναμνήσεις...Οι συζητήσεις βοηθάνε επίσης,με συγκεκριμένα άτομα που κουμπώνουν μαζί σου.Επίσης οι αγκαλιές και οι γατοαγκαλιές με την ψιψίνα μου... :)
    http://johannadespella.tumblr.com/ άμα θες ρίξε μια ματιά

    ReplyDelete
  128. Η διέξοδος μου είναι η δημιουργία!! ❤ Ξεφεύγω σ'έναν κόσμο δικό μου... 😉

    ReplyDelete
  129. Όσα προβλήματα και να έχω, με το που βλέπω το γιο μου, τα ξεχνάω όλα!!!
    Ευχαριστούμε για τα όμορφα δωράκια!!!

    ReplyDelete
  130. η διεξοδος ειναι το διαβασμα, η μουσικη και το youtube βιντεακια με καλλυντικα και μακιγιαζ!

    ReplyDelete
  131. η δικη μου διεξοδος ειναι ο κιν/φος!

    ReplyDelete
  132. παιζω σε διαγωνισμούς,ασχολούμαι με τις συμβουλές διάφορων bloggers για καλλυντικά και μακιγιάζ,και πηγαίνω όσο μπορώ για βόλτες ,όσο γίνεται να ξεσκάμε και να ξεφεύγουμε λίγο απο την ρουτίνα μας....

    ReplyDelete
  133. Ενα απλο χαμογελο... Ενα αστειο... Ενα γελιο.και τσουπ... ειμαι για παντα παιδι σε πεισμα ολων αυτων των μεγαλων..
    Υπεροχο δωρο οπως παντα
    Μαιρη

    ReplyDelete
  134. η θετικη σκεψη , η αισιοδοξια και οι φιλοι ειναι εη διεξοδος στα προβληματα μου. υπεροχη περιγραφη των προιοντων! μακαρι :) (facebook name: faih charitou )

    ReplyDelete
  135. Όλα ενδιαφέροντα προϊόντα!

    ReplyDelete
  136. Πολύτιμη διέξοδος στα προβλήματα κάθε είδους είναι πάντα ένας καφές κι η κουβέντα με καλούς φίλους!

    ReplyDelete
  137. i want them all!! nice post!!!

    ReplyDelete
  138. Βλέπω σειρές που εβλεπα τότε ♡♥
    (facebook : eleni vlachou
    ig:tomatisoutalithoro)

    ReplyDelete
  139. Τα παιχνίδια! Όλα τα παιχνίδια! Επιτραπέζια, mind games, ηλεκτρονικά αλλά και τα απλά (κούκλες, κουζινικά) που συνήθως δανείζομαι από την κόρη μου!

    ReplyDelete
  140. Πανέμορφες φωτογραφίες!!
    Η δική μου διέξοδος στα προβλήματα είναι οι άνθρωποι που αγαπώ&οι στιγμές που μοιράζομαι μαζί τους.Ευχαριστούμε πολύ☺
    tania.sarivougiouki@yahoo.gr

    ReplyDelete
  141. Αλεξία ΜόσχουSeptember 19, 2015 at 3:45 PM

    Η δική μου διέξοδος είναι το τρέξιμο..Τρέχω για να ξεφύγω από το άγχος και τις δύσκολες καταστάσεις.Νοιώθω πως θα φτάσω σε ένα καλύτερο μέρος όπου όλα θα είναι αλλιώς,πιο ευχάριστα..Ουσιώδες γνώρισμα εκεί θα είναι το γέλιο των ανθρώπων.Άνθρωποι με όνειρα,στόχους,φιλόδοξοι και ευτυχισμένοι,που δεν θα είναι καταβεβλημένοι από τη κλασική ρουτίνα..

    ReplyDelete
  142. Βουτιά στις αισθήσεις σε κάθε λεπτό ανάγνωσης του κειμένου! mariamaltezou94@gmail.com

    ReplyDelete
  143. Τρια πράγματα με οδηγούν στην έξοδο από τα προβλήματα: Η μουσική, η γυμναστική και το διάβασμα!

    ReplyDelete
  144. ...εγω θα ηθελα να κερδιζα αυτο το μοσχοβολιστο δωρακι
    ευχαριστουμε πολυ
    καλη επιτυχια σε ολους
    xpredari@gmail.com
    :-)

    ReplyDelete
  145. Διέξοδος δεν υπάρχει, μόνο έξοδος!

    ReplyDelete
  146. Διέξοδος δεν υπάρχει, μόνο έξοδος!

    ReplyDelete
  147. Μια βόλτα στη θάλασσα αρκεί!

    ReplyDelete
  148. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  149. Νίκη Κατσαγάνη
    instagram: niki_katsagani
    facebook: Niki Katsagani
    Προσπαθώ να νιώθω ήρεμη συζητόντας με ανθρώπους που μου δίνουν θετική ενέργεια και μια άλλη ματιά ώστε να καταπολεμώ το αγχος και βρίσκω χόμπυ που με γεμίζουν

    ReplyDelete
  150. ακούω μουσική και χαμογελάω χωρίς λόγο !!

    ReplyDelete
  151. Ιωάννα Κατσαγάνη
    fb: Gianna Katsa
    bgaino me tis files mou kai syzitame poly etsi niotho oti den eimai moni sta provlimata pou mas bomvardizoun

    ReplyDelete
  152. Giota Katsagani
    διεξοδο βρισκω στην αγκαλια του αγοριου μου

    ReplyDelete
  153. Ευθυμία Σίψα
    τι πιο όμορφο από μια βόλτα στη θάλασσα, καθαρίζει ο νους

    ReplyDelete
  154. Γεώργιος Κατσαγάνης
    kano gymnastiki

    ReplyDelete
  155. Στο διαβασμα,στη καλη μουσικη και σε μικρες αποδρασεις στην εξοχη!
    fc name: Despoina Sideri
    email: desp.sideri@hotmail.com

    ReplyDelete
  156. Γράφοντας τις σκέψεις μου...

    ReplyDelete
  157. Μια βολτα στη παραλια!!!
    fb Αγγελικη Αναστασοπουλου
    instagram aggeliki1988

    ReplyDelete
  158. Πολύ περπάτημα και μουσική!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  159. biblia, xalarh mousiki, kati zesto, arrwmatika keria kai bathies anases!!!

    ReplyDelete
  160. Η συζήτηση με την αδερφή μου <3

    ReplyDelete
  161. Το έχω φιλοσοφήσει το πράγμα: η σοκολάτα είναι η διέξοδος από τα προβλήματα!!
    fb: Maria Ifadopoulou

    ReplyDelete
  162. Nikoletta Music
    Μουσική, συναυλίες, φεστιβάλ, βιβλία, κόμικς, βόλτες, ταξίδια.
    music-62@hotmail.com

    ReplyDelete
  163. η θετικη σκεψη, η αισιοδοξια και οι καλοι φιλοι ειναι η δικη μου διεξοδος στα προβληματα. ξεχωριστο δωρο! facebook name : faih charitou

    ReplyDelete
  164. Διέξοδο μπορούμε να βρούμε σε κάθετι που μας κάνει να χαμογελάμε: μια αγκαλιά, ένα τραγούδι, μια εικόνα, ένα άρωμα, μια ζεστή κούπα σοκολάτα και μπόλικη δόση αισιοδοξίας! :) fb: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ReplyDelete
  165. Μια από τις ευχάριστες σκέψεις μου είναι ότι μπορώ να αγοράζω και να δοκιμάζω καλλυντικά. Καλλυντικά για τα μαλλιά, για το πρόσωπο, για το σώμα, που μυρίζουν όμορφα και απλώνονται εύκολα.

    ReplyDelete
  166. καλη μουσικη και παντα με χαμογελο.....fb:Nantia Kartsiouni

    ReplyDelete
  167. Χριστίνα ΜήτογλουSeptember 25, 2015 at 6:26 PM

    Η δική μου διέξοδος στα προβλήματα μου είναι η ζωγραφική και η μουσική...!!!!

    ReplyDelete
  168. Η δική μου διέξοδος στα προβλήματα είναι το διάβασμα των βιβλίων και ένας απογευματινός περίπατος στην παραλία Παλαιού Φαλήρου!!!
    fb:Stavroula Douvropoulou

    ReplyDelete
  169. ...διαβάζω...διαβάζω...διαβάζω!!!

    ReplyDelete
  170. στην μουσικη και στο θεατρο βρισκω διεξοδο!
    fb Vaso Theodorakopoulou

    ReplyDelete
  171. αγαπω το διαβασμα βιβλιων!!

    ReplyDelete
  172. Διαβαζω και ακουω μουσικη!! Παντα! <3

    ReplyDelete
  173. Μουσικη,ταξίδια με τις σκέψεις μου, γυμναστικη και διαβασμα βιβλιων ευχαριστουμε πολυ fb:Μαρία-Παναγιώτης Πετρίδου

    ReplyDelete
  174. Ένας περίπατος στη θαλασσα

    ReplyDelete
  175. Η δική μου διέξοδος στα προβλήματα είναι να παίζω με την κόρη μου η να της διαβάζω βιβλία.

    ReplyDelete
  176. Η συναναστροφή με θετικούς ανθρώπους και η προσπάθεια για το καλύτερο με τη στήριξή τους!! Η αγάπη βοηθάει!

    ReplyDelete
  177. χμ την επόμενη φορά θα οργανωθώ περισσότερο για διαγωνισμό!!!!
    Πάντα τυχερή η νικήτρια!!!!

    xxx
    Eva M.

    ReplyDelete
  178. Γυμναστηριο &χαρουμενη μουσικη!

    ReplyDelete
  179. Το διάβασμα βιβλίων και ο χορός

    ReplyDelete
  180. η διεξοδος μου ειναι απλα να μην σκεφτομαι τα προβληματα μου!!! οταν μπαινω σπιτι μου μετα τη δουλεια, αφηνω τα προβληματα εξω απο την πορτα και χαλαρωνω!!! τοσο απλα!!!

    ReplyDelete
  181. ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕ <3 :-*

    ReplyDelete

Post a Comment