photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Mικροπράγματα χαμόγελου... #Essence_Giveaway



Mικροπράγματα χαμόγελου θα ονόμαζα όσα είχαν και έχουν την ικανότητα να με κάνουν να ξεχνάω τις δυσκολίες. Μικροπράγματα που ανοίγουν το παράθυρο της τύχης και κάτι άλλα που χύνονται γρήγορα από καλοκαιρινές τσάντες σε μπαλκόνια απέναντι από τη θάλασσα. Μικροπράγματα πουσαρίσματος μιας θετικής διάθεσης που θες να υιοθετήσεις αυτό το καλοκαίρι και να αφήσεις πίσω όλες τις φωνές που έπνιξαν τόσες μέρες τα όνειρα σου. Ναι ξέρω, τα υλικά αγαθά. Ματαιοδοξία, ανασφάλεια, κενά που καλύπτουν, μπλα μπλα μπλα, δεν ακούω γκρίνιες, έχω απομονώσει τις λέξεις. Συνεχίζω να τα ονομάζω μικροπράγματα θετικής ενέργειας. Κραγιόν, σκιές, ρουζ, βερνίκια. Κοχύλια που ενώνουν μικρά χαρτάκια που γράφουν πάνω μηνύματα αισιοδοξίας. Xαμογέλα, be nauti... Σαλπάρουμε σήμερα, για όπου.

Το κείμενο που επέλεξα να σε καλωσορίσω και πάλι στον κόσμο που χτίσαμε μαζί είναι καλοκαιρινό για να φέρει ξανά αυτή την ανεμελιά που ξέχασες ή σε έκαναν να ξεχάσεις. Δυσκολεύτηκα να αποφασίσω με τι να ξεκινήσω, κατέληξα όμως πως αν μπορείς και έχεις την ικανότητα να ζωγραφίζεις το καλοκαίρι μέσα από ναυτικά μοτίβα, αν έχεις την ικανότητα να αναμειγνύεις αποχρώσεις κοραλλένιες, μπλε, μπεζ, καφέ τότε όλα μοιάζουν λίγο πιο εύκολα. Κάνε μια ευχή και ρίξε άγκυρα σε όσα ονειρεύτηκες και θα συνεχίσεις γυρνώντας την πλάτη στις δυσκολίες. Η νέα σειρά της essence, “nauti girl” είναι εδώ και θα ξεδιπλώσει την πιο καλοκαιρινή σου διάθεση. 




Μικροπράγματα ομορφιάς που σου κλείνουν το μάτι και χαρίζουν δημιουργικά καλοκαιρινά ραντεβού μπροστά στον καθρέφτη. Μετρας; 6 + 1 καλοκαιρινά must have που θα σε ξετρελάνουν. Σημειώνεις; Δύο εντυπωσιακά κραγιόν σε απαλό βερικοκί 02 crew first και σε έντονο κόκκινο 01 miss navy, μακράς διάρκειας εξασφαλίζουν γλυκό χρώμα ή εκθαμβωτικό φινίρισμα στα χείλη.  Ένα ρουζ σε ανοιχτό κόκκινο-βερικοκί χρώμα, Anchors Aweight!, με μεταξένια υφή, έντονη απόδοση χρώματος χαρίζει χρώμα φρεσκάδας και υγείας στα μάγουλα. Μια ξεχωριστά πολύτιμη παλέτα σκιών 01 cool breeze με 5 ονειρεμένες αποχρώσεις του μπλε, του άσπρου και του καφέ. Απαλές υφές, απόλυτη απόδοση χρώματος, μεγάλη διάρκεια, δεν πρέπει να λείπει από το καλοκαιρινό νεσεσέρ σου με τίποτα. Πραγματικό φαβορί της σειράς είναι το αδιάβροχο μολύβι ματιών σε μπλε χρώμα 01 ahoy, boy! -δεν φεύγει με τίποτα-, με ενσωματωμένη ξύστρα στο καπάκι για να ξύνεται αυτόματα μόνο του κάθε φορά που το κλείνεις. Από τα πιο παιχνιδιάρικα προϊόντα της σειράς είναι αναμφισβήτητα τα ναυτικά nail stickers hey sailor!, με τις κλασσικές ρίγες ή τα χαριτωμένα καλοκαιρινά μοτίβα, αναδεικνύουν και το πιο απλό μανικιούρ εντυπωσιάζοντας στο λεπτό. Μέτρησες 6 ε; Συν ένα βραχιολάκι μίνιμαλ με μια μικρή άγκυρα για να δώσει χαρακτήρα στον μαυρισμένο σου καρπό. 

Εγώ μόλις σου σύστησα τη νέα ναυτική σειρά της essence, τώρα σε προ(σ)καλώ να τη διεκδικίσεις. Δύο φούξια τσαντάκια με τα 7 καλοκαιρινά must have προϊόντα που θα λατρέψεις όσο τίποτα άλλο. 2 καλοκαιρινά χρωματιστά ''be nauti'' set περιμένουν παραλήπτη. Ένα ταξίδι με προορισμό τα καλοκαιρινά σου βράδια, όπου με χρώματα ξεχωριστά. Από το πρωί ως το βράδυ. 

Τι λες ακολουθείς;  
Oι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα μου All things you are
2. Like στη σελίδα της essence
3. Δημόσια κοινοποίηση της φωτογραφίας που θα δεις 
4. Και για έξτρα πόντους τύχης απάντησε μου σε σχόλιο εδώ : τα δικά σου μικροπράγματα χαμόγελου ποια είναι; Και αν θες κάνε repost τη φωτογραφία που θα βρεις στο instagram. 

Kαι αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή αφήνοντας το e-mail σου με σχόλιο εδώ. Ραντεβού σε μία εβδομάδα εδώ για να μάθεις αν είσαι μία από τις δύο τυχερές. 
Καλή Τύχη! :)

Update : 'Κρι Στιν', Georgia Vetsou είστε έτοιμες να χρωματίσετε με ναυτικούς τόνους τις ημέρες και τα βράδια του Αυγούστου; Είστε οι νικήτριες του διαγωνισμού. Πάντα τυχερές. Για όσες δεν στάθηκε η τύχη απόλυτα ευνοϊκή ραντεβού με μια καλοκαιρινή αύρα. Τα καλύτερα έρχονται και αν δεν έρθουν θα τα φέρουμε εμείς... ;) 



Comments

  1. Οι μικρές καθημέρινες απλές στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν!!!

    ReplyDelete
  2. ενας καλος φιλος, ενα καλο βιβλιο, μικρα λογια αγαπης!!! τελειος διαγωνισμος τελεια δωρα!!!ekaviposxodou@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστουμε παρα παρα πολυ, ειναι υπεροχα :D Τα δικα μου μικροπραγματα χαμογελου ειναι το αρωμα μου της BU (heartbeat), το κοκκινο κραγιον μου και τα καλοκαιρινα βερνικια νυχιων σε εντονα, χαρουμενα χρωματα :D

    ReplyDelete
  4. οι καθημερινες βολτες με τα αγαπημενα μου προσωπα και βουτιες στην θαλασσα!

    ReplyDelete
  5. Μικρες στιγμες ευτυχιας!!Ευχαριστουμε!!fb Anastasia Tripsa

    ReplyDelete
  6. Αυτα που με κανουν να χαμογελω ειναι τα καλλυντικα μου, τα διαφορα αξεσουαρ μου, τα ρουχα και τα παπουτσια μου γιατι με κανουν να νιωθω ομορφη κ να χαμογελαω!! Σας ευχαριστουμε πολυ Καλο καλοκαιρι

    ReplyDelete
  7. Μαρία ΚοσμαδάκηJuly 28, 2015 at 11:24 AM

    Τα δικά μου μικροπράγματα χαμόγελου, δεν διαφέρουν από όλων μας. 'Ενα lip gloss, ένα-δύο κραγιόν, ρουζ, ένα μολύβι ματιών και... καλή κι ευχάριστη παρέα!

    ReplyDelete
  8. Christiana BouloudaJuly 28, 2015 at 11:39 AM

    Καλημέρα, Εύη μου! Τα δικά μου μικροπράγματα χαμόγελου είναι λίγες σταγόνες από το αγαπημένο μου άρωμα, μάσκαρα και ένα ζουμερό κραγιόν! Όμορφος γυναικείος κόσμος!!!

    ReplyDelete
  9. μια βολτα στη θαλασσα με καλη παρεα fb Irini Alexopoulou

    ReplyDelete
  10. Μικροπράγματα που μου φέρνουν για δωράκια ή πραγματάκια τα οποία αγοράζω με δικά μου λεφτά ύστερα από καιρό που τα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  11. Χαμογελώ με μια βόλτα στη θάλασσα!!Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  12. Συνήθως με τα μικρά καθημερινά πράγματα χαμογελώ! Οι χαζομάρες που λέω με τις φίλες μου, τα λουλουδάκια μου που ανθίζουν, να χαζεύω τη θάλασσα, ένα ωραίο φαγητό, μικρές εκπλήξεις και δωράκια που κάνω ή μου κάνουν, είναι μερικά από αυτά :) Eυχαριστούμε!

    ReplyDelete
  13. Τωρα το καλοκαιρι φορω κραγιον σε απαλα δροσερα χρωματα και λιπ γκλος,συνήθως σε αποχρωσεις του βερικοκι

    ReplyDelete
  14. Μια νέα όμορφη μυρωδιά ή μια νέα γεύση!

    ReplyDelete
  15. Οι μικρές χειρονομίες αγάπης από τα κοντινά μου πρόσωπα με κάνουν σίγουρα να χαμογελάω!

    ReplyDelete
  16. Να κανω μικρες εκπληξεις σε ανθρωπους π αγαπω! :-)
    Fb: Layaki Niki

    ReplyDelete
  17. ένα κοπλιμέντο! fb:Katia Pattinopoulou, instagram:KateFlor90

    ReplyDelete
  18. χρώματα και αισθήσεις...

    ReplyDelete
  19. Οι μικρές καθημερινές χαρές,πολύ απλά πράγματα και μακριά από γκρίνιες!!!! Σας ευχαριστούμε!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Μικροπράγματα χαμόγελου;;;;;; Ενα ωραιο,δροσερό άρωμα, ένα πορτοκαλοκοκκινο κραγιόν, ενα μπουκέτο από λευκά λουλούδια, το γιασεμί στις αυλές!!!!

    ReplyDelete
  21. ...δε θα μπορούσες να φτιάξεις πιο καλοκαιρινό τσαντάκι.Θέλω και το νησί-μαγνητάκι...γίνεται;; gg.viki@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Τα δικά μου μικροπράγματα που με κάνουν να χαμογελώ είναι να χαζεύω το ηλιοβασίλεμα δίπλα στην θάλασσα και μια ζεστή αγκαλιά από τον αγαπημένο μου! Σ'ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα και καλή τύχη σε όλες! :-)

    ReplyDelete
  23. Τα δικα μου μικροπράγματα είναι ένα κραγιον, τα μανό μου και ένα δροσιστικό γλυκό αρωμα!!! <3

    ReplyDelete
  24. η αγκαλιτσα της εβιτουλας μου

    ReplyDelete
  25. Τα δικά μου καλοκαιρινα μικροπράγματα χαμόγελου ειναι το Bronze της Este Lauder ,τα lip gloss σε κοραλι και φούξια χρωματα και τα εντονα μανό.Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!

    ReplyDelete
  26. Eιδικα το καλοκαιρι ενα καπελο , ενα δροσερο φορεμα , ενα μαγιο , σαγιοναρες ,γυαλια και αντηλιακο !!

    ReplyDelete
  27. Μα φυσικά τα εγγονάκια μου..μας έχουν αλλάξει την ζωή..!!!..ευχαριστούμε πολύ..!!!

    ReplyDelete
  28. Vivi Gianni η θαλασσα!!!!

    ReplyDelete
  29. Ο γάτος μου :-) ig marilenakat

    ReplyDelete
  30. παιχνιδια στη θαλασσα και πυργους απο αμμο με τις ζουζουνες μου... <3

    ReplyDelete
  31. Mia gkrimatsa ap to agori moy :)
    fb Χριστίνα Τιτίνα

    ReplyDelete
  32. τα καλλυντικά μου,το πλέξιμο,το τραγούδι από το καναρινάκι μου,μια βόλτα στην πλατεία και πολλά αλλα!!

    ReplyDelete
  33. θαλασσίτσα και ξαπλώστρα :)-Antonia M.

    ReplyDelete
  34. Τα χρήματα στο μικιγιαζ στα βερνίκια ,στις σκιες μου ανοίγουν τη διαθεση και με κάνουν να χαμογελώ.Τα μικροπράγματα φέρνουν τη χαρά

    ReplyDelete
  35. Διαβάζω την αισιόδοξη ανάρτησή σου, Ευάκι μου, λίγο πριν ετοιμάσω τη βαλίτσα των διακοπών μου και χάνομαι μέσα σε λέξεις και χρώματα! Ειδικά φέτος το καλοκαίρι έχουμε περισσότερη ανάγκη για χαμόγελο παρά ποτέ και δε θα αφήσουμε κανέναν να μας κλέψει αυτό το χαμόγελο! Τα δικά μου λοιπόν μικροπράγματα χαμόγελου είναι οι μικρές καθημερινές στιγμές με φίλους, ένα απρόσμενο τηλεφώνημα,το ξύπνημα υπό των ήχο των τζιτζικιών και βεβαίως βεβαίως ένα γενναιόδωρο μπωλ παγωτό!
    Fb: Maria Ifadopoulou
    Instagram: mifadopoulou

    ReplyDelete
  36. Στα μικροπραγματα που με ευχαριστουν, συγκαταλεγονται τα κοραλι ρουζ που κανουν χαρουμενο το προσωπο,τα ολολευκα ρουχα μες τον καυσωνα,τα δροσερα σεντονια και τα "ιδρωμενα" μπουκαλια νερου.Πραγματα που μας συνοδευουν απ` την παιδικη μας ηλικια,τα περισσοτερα.

    ReplyDelete
  37. Εύη μου, αποκλειστικά υπεύθυνα για την ευτυχία και το χαμόγελο στα χείλη μου είναι η ύπαρξη των μωρών μου..!!!!..και μόνο που τα αντικρίζω χαμογελώ...!!!!...όνειρο πραγματικό και αληθινό..!!!...καλό και όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους μας.,...!!!...
    Lydia

    ReplyDelete
  38. να τρωω παγωτο :p

    ReplyDelete
  39. οι τσιριδες χαρας της μικρης μου καθε φορα που κατι συναρπαστικο της συμβαινει!!!!

    ReplyDelete
  40. Αυτά τα μικροπράγματα καλά που υπάρχουν! Τσάντες, παπούτσια καλλυντικά και έντονα χρώματα που σε κάνουν με ένα κοίταγμα να χαμογελάσεις! Καλή μας επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  41. τα δικά μου μικροπράγματα χαμόγελου είναι οι απογευματινές βόλτες στην παραλία!!!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  42. Τα μικροπράγματα χαμόγελου είναι ένα μεγάλο παγωτό και ομορφοβαμμένα νύχια,που θα τα κοιτάζω συνέχεια και θα μου φτιάχνουν το κέφι!

    ReplyDelete
  43. Τα δικα μου μικροπραγματα χαμογελου ειναι....μια μασκαρα για εντονο βλέμμα και ενα ρουζ σε μπρονζε αποχρωση για ηλιοκαμενο προσωπο!

    ReplyDelete
  44. Μπάνια σε γαλανά νερά, διάβασμα, κηπουρική, χειροτεχνίες Ευχαριστούμε για το δώρο Καλό καλοκαίρι <3 <3

    ReplyDelete
  45. Τα δικά μου μικροπράγματα χαμόγελου είναι μια βολτα στην θάλασσα,ένα καλό βιβλίο...ένα μπάρμπεκιου με φιλους στον κήπο....μιά βουτι΄αστην θάλασσα!!

    ReplyDelete
  46. Τα λουλούδια στις πολύχρωμες γλάστρες στην βεράντα μου,ένας δροσερός καφές και μια μεγάλη αγκαλιά του άντρα μου!

    ReplyDelete
  47. Στιγμές χουχουλιάρικες και άκρως παιχνιδιάρικες με τη μικρή μου νεράιδα και τον άντρα μου!!!! Η Απόλυτη Ευτυχία <3

    ReplyDelete
  48. τα ζωακια μου, ρωξανη σαμαρα fb samara_roxanne@yahoo.gr

    ReplyDelete
  49. Το κονσιλερ μου! Όταν βλέπω τα μάτια μου ξεκούραστα και φωτεινα πάντα με κάνει να χαμογελάω!!!

    ReplyDelete
  50. Ευχαριστούμε για το giveaway!Είναι όμορφο! <3
    Τα δικά μου μικροπράγματα ευτυχίας,είναι τα αγαπημένα μου μανό σε ροζ κυρίως αποχρώσεις!Φουξ,αλλά και απαλό ροζάκι που κάθε φορά που κοιτάζω τα νύχια μου,χαμογελώ!και φυσικά τα lipstick σε ροζ-κόκκινες αποχρώσεις που δίνουν χρώμα στα χείλη!! <3 Έρωτας απλά!

    ReplyDelete
  51. Δυστυχώς δεν έχω facebook!! :( Το e-mail μου είναι: stra.panatha1908@gmail.com
    Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!! <3

    ReplyDelete
  52. κραγιόν σε έντονα χρώματα!!!

    ReplyDelete
  53. to facebook χρυσουλα σαμαρα fb samara_xrysoula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  54. δεν εχω facebook! :D mail account: fenia3882@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. τα ηλεκτρονικα παιχνιδια γεωργιος σαμαρας Κωνσταντινος fb samaras_r@yahoo.gr

    ReplyDelete
  56. ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΕΡΓΗΣ FB SERGIS_I@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  57. ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ , ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΑΡΑΣ FB MPAZO42@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  58. Η θαλασσα!!! Η καλη παρεα!!! Καλο καλοκαιρι να εχουμε!!
    fb Αγγελικη Αναστασοπουλου

    ReplyDelete
  59. Το καλύτερο δώρο για τη γυναίκα μου.
    Χαμόγελα μου φέρνουν η χαρές της κόρης μου στη θάλασσα
    gbasadim(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  60. Το χαμογελο μου ειναι τα παιδια μου!!!

    ReplyDelete
  61. einai h anhspsia mu h opoia einai molis oxtw mhnwn k molis thn antikryzw kai mou xamogelaei ginomai o pio eytyxismenos anthrwpos..h agkalia tou arrabwniastikou mou..kai o hlios otan antannakla sth thalassa...ti pio omorfoooo...!!!! <3

    ReplyDelete
  62. To lip gloss που δε λείπει απο τη τσαντα μου και τα παιδια μου που ειναι η αιτία για να χαμογελώ συνέχεια

    ReplyDelete
  63. Υπεροχο δωρο ευχαριστουμε!!!

    ReplyDelete
  64. Τα ματια των παιδιων μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλεια δώρα !!!! Ευχαριστουμε πολύ!!!

    ReplyDelete
  65. Όμορφες στιγμές με την οικογένειά μου, το σύντροφό μου και τους φίλους μου!! :) Στιγμές αγάπης.. <3

    ReplyDelete
  66. παιχνιδια στη θαλασσα με τα παιδια!

    ReplyDelete
  67. Ευχαριστουμε!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ReplyDelete
  68. Όλες εκείνες οι υπέροχες στιγμές που περνώ με το σκυλάκι μου!

    ReplyDelete
  69. ο ήλιος, η οικογένεια μου, οι φίλοι και τα μικροπραγματα τις καθημερινότητας!!

    ReplyDelete
  70. Ομορφες. καθημερινες στιγμες με την οικιγενεια μου.... Fb : Ανθή Νίκου

    ReplyDelete
  71. οι φίλοι μου και η οικογένεια μου! Αααα και μια καλη ταινια <3

    ReplyDelete
  72. Όταν γελάει η κόρη μου! Fb :Sophie Sotiraki

    ReplyDelete
  73. Υπέροχο δώρο

    ReplyDelete
  74. Πολύ ωραίο το δώρο

    ReplyDelete
  75. ΤΕΛΕΙΑ ΔΩΡΑ ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
    Η ΘΕΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΣΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΣΗ ΗΡΕΜΙΑ

    ReplyDelete
  76. Να έχεις φιλήσει το χαμόγελο που ερωτεύτηκες!!!
    fb: Μαρία Μανασή

    ReplyDelete
  77. Τα μικροπράγματα είναι για μένα αυτά που είναι μεν μικρά αλλά δείχνουν πως νοιάζεται <3

    ReplyDelete
  78. ειναι ομορφες στιγμες με την οικογενεια μου και το χαμογελο τους.....ευχαριστουμε πολυ για τα δωρα ............

    ReplyDelete
  79. τελειααα ευχαριστουμε!! fb Μαιρη Αδαμαντιδη

    ReplyDelete
  80. τιτιποτα περισσοτερο απο το χαμογελο του μικρου μου πριγκηπα . αυτο ειναι οι μικρες στιγμες που ουτε καν τις λογαριαζουμε, ειναι αυτες που θα θυμομαστε παντα με ενα χαζο χαμογελο

    ReplyDelete
  81. απογευματινές βόλτες σε ήσυχα δρομάκια στο νησί, ένας περιποιημένος κήπος, ο κότσυφας που με ξετρελαίνει νωρίς το πρωί πίνοντας καφέ, ο γιος μου που εκπλήσσεται γνήσια με ό,τι στα μάτια του νέο (δικαίως)!

    ReplyDelete
  82. φαιη χαριτουAugust 4, 2015 at 12:46 PM

    μια ολοκληρη μερα στη θαλασσα με τους ανθρωπους που αγαπας! υπεροχο καλοκαιρινο δωρο! (μακαρι!) :)

    ReplyDelete
  83. mikropragmata xamogelou einai ta hliovasilemata plai sto kuma me 8ea ta mikra moy anipsia na paizoyn sthn ammo me to pio alh8ino xamogelo pou exw dei pote mou email: mariamaltezou94@gmail.com

    ReplyDelete
  84. Τα δικά μου μικροπράγματα χαμόγελου είναι μια βόλτα στη θάλασσα με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.... και ό,τι μπορώ να κάνω για να βελτιώνω τη ζωή μου και τη ζωή των ανθρώπων που αγαπώ!!!!!!

    ReplyDelete
  85. To παιδάκι μου είναι το χαμογελό μου :)

    ReplyDelete
  86. Μια αγκαλιά,μια βολτα,μια αστεια στιγμη...με τον ανθρωπο μου.
    fb eleni vlachou

    ReplyDelete
  87. οταν κερδιζω δωρακια και οταν παιζω με τα παιδακια μου!

    ReplyDelete
  88. τωρα το καλοκαιρακι οι βουτιες στη θαλασσα

    ReplyDelete

Post a Comment