photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Εμπειρία πολυτελούς αναγέννησης... Phytokeratine Extreme





Μερικές τάσεις είναι διαχρονικές. Απλές και σταθερές. Μίνιμαλ αλλά πάντα υπέροχες. Λευκό shirt dress, ταμπά τσάντα δερμάτινη και χρυσά αξεσουάρ να αναδεικνύουν τη φινέτσα. Μαλλιά επιμελημένα ή ατημέλητα. Στα κορυφαία και πάντα σταθερά trends είναι το sleek και το chignon. Με παραλλαγές σε φυσικές γραμμές ή με πλεξίδες. Πολυτελής κομψότητα, απαράμιλλη αισθητική, σοφιστικέ πλευρά και ενίοτε θεατρικός χαρακτήρας. Τελειότητα, απόλυτη ομορφιά και συγχρόνως αισθησιασμός. Καθαρές, απλές γραμμές ή επιτηδευμένες. Με έναν κανόνα και μόνο : για να αναδειχθεί το χτένισμα απαιτείται λάμψη και υγεία στην τρίχα. 

Με δύο πράγματα είμαι εμμονική : την περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών μου. Είναι οι δύο κατηγορίες που επιλέγω να επενδύω. Δεν το έκανα πάντα, με έμαθα να το κάνω. Εκπαίδευση χρειάζεται για να αντιληφθείς πως σαν ζωντανός οργανισμός η τρίχα χρειάζεται φροντίδα και αγάπη. Βιταμίνες αλλά και εξατομικευμένα - στοχευμένα προϊόντα ανάλογα με τις ανάγκες της. Ανήκω στην κατηγορία που ταλαιπωρώ πολύ τα μαλλιά μου. Στο έχω πει. Αλλεπάλληλα ισιώματα, styling, τεχνικές ξανοίγματος και πολλά άλλα (μέσα σε αυτά ας προσθέσουμε και πως τα πειράζω συνέχεια). Το αποτέλεσμα το φαντάζεσαι. Αν δεν τα περιποιηθώ είναι ατίθασα, άγρια, θαμπά ενώ είναι συχνά αφυδατωμένα, και φριζάρουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι θεραπείες είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένες. Αλλά λόγω χρόνου, ωραρίων και τρελών ρυθμών δεν είναι πάντα εφικτή η κάθοδος στην Καστέλα. Σε αυτές τις περιπτώσεις τη δουλειά αναλαμβάνουν σε καθημερινή βάση εξειδικευμένα προϊόντα που χαρίζουν αυτό που ονειρεύομαι , ονειρεμένα μαλλιά. Έχω δοκιμάσει πολλά. Έχω καταλήξει σε λίγα και εμπιστεύομαι ακόμη λιγότερα αλλά πάντα θα αναζητώ αυτό που θα δείχνει το αποτέλεσμα που υπόσχεται από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Επανόρθωση, θρέψη σε βάθος, λάμψη, υγεία, αντοχή, ελαστικότητα. Αν όλα αυτά σου φαίνονται απίθανα να τα πετύχεις μόνη σου, σού έχω νέα. Η Phyto φέρνει επαναστατικά και δοκιμασμένα σε αντίξοες συνθήκες, νέα. Φέρνει μια εμπειρία αναγέννησης. Μια ιεροτελεστία ομορφιάς. 



Τα μαλλιά μου εκείνο το πρωί της Δευτέρας ήταν πραγματικά σε bad hair day. Tα είχα πιασμένα πάνω για να μην τα πιάνω και αντιλαμβάνομαι τη φθορά. Την Τρίτη είχα κλείσει ραντεβού με τον Σταμάτη και θα μου τα έσωνε. Η πρό(σ)κληση της Phyto ήρθε σαν δώρο γιατί εκείνη την ημέρα είχα την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής ενός φίλου και θα διάβαζα και ποίημα στον Ιανό. Στο μεταξύ είχα ξηρές άκρες, άγρια μαλλιά και απόλυτα φριζαρισμένα. Η νέα σειρά έχει ταυτότητα και χαρακτήρα και δύο βασικά χαρακτηριστικά : φυτική κερατίνη και πολύτιμα έλαια μαζί και το βούτυρο σαπότης, το οποίο αποτελεί πλούσια πηγή λιπιδίων. Η επαφή με τη νέα σειρά της Phyto, Phytokeratine Extreme για ολική αναδόμηση της τρίχας και εντατική θρέψη άρχισε με το λούσιμο των μαλλιών με το απολαυστικό σαμπουάν της σειράς, Phytokeratine Expert Eceptional Shampoo που έθεσε την πρώτη βάση για τη μεταμόρφωση των μαλλιών μου. Ήδη μετά τη χρήση του τα μαλλιά μου ήταν απαλά και στιλπνά. Στη συνέχεια προχωρήσαμε με την εφαρμογή της μάσκας Exceptional Mask. Μια μάσκα πλούσια, κρεμώδης που δρα στο βάθος της τρίχας, τη φέρνει σε τέλεια ισορροπία, θρέφοντας τη και επανορθώνοντας τη ριζικά χωρίς να τη βαραίνει. Υπό τις οδηγίες της hair expert Στέλλας Σουλελέ, αφήσαμε τη μάσκα να δράσει 5 λεπτά και τα αποτελέσματα κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά. Λαμπερά, μεταξένια, ελαστικά και το βασικό ξεμπερδεύονταν πανεύκολα. Σκοπός ήταν τα μαλλιά να στεγνώσουν φυσικά για να φανεί η διαφορά αλλά εγώ ήθελα απόλυτο ίσιωμα (έχω σπαστά μαλλιά γεμάτα όγκο, δεν συμπαθώ τη φυσούνα, λατρεύω την πειθαρχία). Αφού τους έπεισα, εφαρμόσαμε την κρέμα τελειοποίησης και θερμοπροστασίας, Exceptional Cream στα βρεγμένα μου μαλλιά. Μια λεπτόρευστη θρεπτική κρέμα που επίσης θρέφει αλλά θωρακίζει και τα μαλλιά με ένα πέπλο προστασίας πριν το styling. Το styling ήταν απλό (και στο σπίτι είναι) η βούρτσα γλιστρούσε, τα μαλλιά ισιώνονταν πανεύκολα και η λείανση πραγματικά ανεπανάληπτη. Εν τέλει και να μη στα πολυλογώ έφυγα με τα πιο υπέροχα μαλλιά κομμωτηρίου, τόσο θρεμμένα που ο κομμωτής μου μού είπε πως είναι στα καλύτερα τους. Το θέμα είναι πως έπρεπε να δοκιμαστεί και στο σπίτι. Τη δοκίμασα ακριβώς ένα μήνα. Σε κάθε λούσιμο. Και έχω να σου πω πως όλα όσα έκανε στο κομμωτήριο τα έκανε και στο σπίτι. Υπέροχα μαλλιά, λαμπερά, πλούσια, μεταξένια, ελαστικά, απόλυτα δομημένα. απαλά που δεν σπάνε και ψαλίδα που μειώνεται αισθητά (δεν έχω κόψει τη συνήθεια να τα πειράζω).  Οι εντυπώσεις κάτι παραπάνω από ενθουσιώδεις. Τα μαλλιά μου αναζωογονήθηκαν, οι δε κατεστραμμένες άκρες μου απέκτησαν ζωή, το χρώμα ήταν πιο λαμπερό και η τρίχα πιο δυνατή. Πραγματικά είναι από αυτά τα μικρά θαύματα που εκτός ότι πρέπει να δοκιμάσεις, πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου αν τα μαλλιά σου είναι άκρως ταλαιπωρημένα.




Και να σου ψιθυρίσω και δύο tips που μας αποκάλυψε η ambassodor της Phyto, Στέλλα Σουλελέ και πραγματικά αν τα εφαρμόσεις θα δεις θεαματική διαφορά. Τη μάσκα να την εφαρμόζεις σε νωπά μαλλιά και να τα τυλίγεις σε ζεστή πετσέτα. Αν η τρίχα σου είναι λεπτή άφησε τη να δράσει 3-4 λεπτά, αν είναι χοντρή 5-7 λεπτά. Τέλος ξέβγαλε τη μάσκα με χλιαρό νερό αλλά μην αφαιρέσεις όλη την ποσότητα. Άφησε την λίγο ακόμη και το τελευταίο ξέβγαλμα κάνε το με κρύο νερό. Με αυτόν τον τρόπο κλειδώνεις στο βάθος της τρίχας όλα τα πολύτιμα συστατικά της μάσκας. 

Tρία ελιξήρια και μια ιεροτελεστία αναγέννησης των μαλλιών σου. 
Και όλα αυτά με τον πιο απλό τρόπο. 
Τι λες ακολουθείς στο ταξίδι της απαλότητας και της θρέψης; 
Η Phytokeratine Extreme σου κλείνει το μάτι...