photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

I remember every detail... #Vogue_Eyewear




Ένα χρόνο πριν ήμουν υποψήφια και νικήτρια στα πρώτα‪ #‎mcblogawards‬ που διοργάνωσε το Marie Claire. Σε μια κατηγορία δύσκολη. Σε μια κατηγορία που αγαπώ όσο τίποτα άλλο. Στο beauty. Αγαπώ με πάθος την ομορφιά. Αγαπώ με πάθος τις λέξεις και την εικόνα. Αγαπώ την αισθητική και αυτή αναζητώ. Την ψάχνω στα πιο περίεργα μέρη. Στα βιβλία, στους δρόμους, στα περιοδικά. Πριν δύο χρόνια όταν μπήκα σε αυτό τον μαγικό κόσμο είπα πως θέλω να καταθέσω τον τρόπο μου, την ματιά μου. Είπα πως ήθελα να αλλάξω τα πάντα και κυρίως τον εαυτό μου. Τα άλλαξα και με άλλαξα. Ένα χρόνο πριν, 2 Ιουνίου βραβευόμουν στη δική μου κατηγορία ως η καλύτερη μπλόγκερ ομορφιάς. Πρώτη φορά νομίζω έπιασα τον εαυτό μου να γελάει με τα μάτια και την ψυχή και όχι με τα χείλη. Πρώτη φορά με έπεισα μέσα στις δικές μου αμφιταλαντεύσεις πως τα όνειρα παίρνουν υπόσταση όχι μόνο όταν τα πιστεύεις αλλά όταν τα δουλεύεις πολύ. Δεν επαναπαύτηκα. Με άλλαξα γιατί εγώ η ίδια είμαι ο πιο σκληρός κριτής μου. Άλλαξα φωτογραφία, άλλαξα κείμενο, άλλαξα ιδέες. Έμεινα όμως πιστή στο πάθος μου για την ομορφιά. Μου είπαν πως χειρίστηκα το βραβείο μου διακριτικά. Δεν το μετανιώνω και πάλι το ίδιο θα έκανα. Γιατί έτσι είμαι εγώ. Δεν φωνάζω, μιλάω με τη δουλειά μου. Πάντα έτσι έκανα. Ένα χρόνο πριν άγγιξα το όνειρο μου. Το έπιασα και γύρισα μαζί του σπίτι. Το κοιτάω απέναντι και σκέφτομαι πως τα πιο όμορφα περιστατικά ξεκινάνε εντελώς τυχαία και είναι αυτά που σου καθορίζουν τη ζωή. Πίστη χρειάζεται, αγάπη, μεράκι και δουλειά. Τίποτα δεν γίνεται και δεν έρχεται τυχαία. 



Δεν πιστεύω στην τύχη. Πιστεύω στο κάρμα, στην ειμαρμένη και σε ό,τι αλλάζει τη ζωή κάνοντας μας πιο όμορφους ανθρώπους. Ένα χρόνο λοιπόν πριν η Vogue Eyewear‬, της Luxottica από τα αγαπημένα μου brands και πιο συγκεκριμένα η σειρά της Charlotte Ronson ήταν το γούρι μου. Θυμάσαι;  Ένα χρόνο μετά λίγες μέρες πριν τα νέα μου ξεκινήματα, πριν το νέο μου ταξίδι, η επιλογή να σου χαρίσω τα πιο ρετρό γυαλιά μόνο τυχαία δεν είναι. Πιστεύω πως το παιχνιδιάρικο και μυστηριακό βλέμμα σε μια γυναίκα είναι από μόνο του αισθησιακό. Πάντα όμως χρειάζονται μικρές δόσεις εντυπωσιασμού. Αυτοπεποίθηση, κομψότητα, θηλυκότητα και γοητεία όλα όσα πρέπει να αποπνέει η αύρα σου και πάνω από όλα το στυλ σου. Cat eye μακιγιάζ, έντονες βλεφαρίδες (που θα σου πω σύντομα τα μυστικά) και σέξι γραμμή στο άνω βλέφαρο και είσαι έτοιμη για το παιχνίδι της ρετρό αποπλάνησης. Εγώ λοιπόν σου συστήνω το αξεσουάρ που θα γίνει ένα με το είναι σου και θα σε μετατρέψει σε it girl. Εσύ ρίξε μια ματιά εδώ στα ανάγλυφα μοτίβα και στα λεπτεπίλεπτα floral prints στους εσωτερικούς βραχίονες και δες και τη συσκευασία, έτσι ακριβώς είναι και η θήκη που τα περιέχει. Σε ένα ταξίδι αποπλάνησης λοιπόν με συνταξιδιώτη τη Vogue Eyewear και παίξε με την τύχη. 


Τι λες, ακολουθείς; 

Οι όροι είναι οι ακόλουθοι : 
1. Like (με αυτό τον τρόπο δείχνεις την αγάπη σου) στο All things you are
2. Like και δημόσιο share στη φωτογραφία που θα δεις εδώ
3. Για έξτρα πόντους φινέτσας απάντησε μου σε σχόλιο τα δικά σου μυστικά εντυπωσιασμού. Και αν θες και έξτρα συμμετοχή κάνε repost τη φωτογραφία που θα βρεις στο λογαριασμό του All things you are στο instagram. 

Και αν δεν έχεις facebook, μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το μειλ σου στο σχόλιο. 
Ραντεβού, εδώ σε μια εβδομάδα, για να μάθεις αν θα είσαι εσύ η τυχερή. 


 Ένα χρόνο μετά, I remember every detail. Ακριβώς όπως η ατάκα στην Casablanca. ;) 

Update : Dimitra Nikolopoulou μόλις ανακάλυψες τον ορισμό της ρετρό αποπλάνησης, εκτός από το cat eye τα Vogue γυαλιά σε περιμένουν. Πάντα τυχερή. Για όσες δεν στάθηκε η τύχη απόλυτα ευνοϊκή ραντεβού με ένα κουτί που μυρίζει φιστίκι και οσονούπω με χρώμα και πολυτελή άρωμα. Τα καλύτερα έρχονται... 



Comments

  1. επιμελώς ατημέλητα μαλλιά και κόκκινο κραγιόν!!και πολλά χαμόγελα πάνω απ' όλα!!

    ReplyDelete
  2. ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ Ε?? ΒΛΕΜΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ! ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΥΗ ΜΟΥ!

    ReplyDelete
  3. Πάντα αρμονία χρωμάτων!!!!

    ReplyDelete
  4. το χαμογελο μου και η αυτοπεποιθηση μου

    ReplyDelete
  5. Ioannidou AthinaMay 11, 2015 at 2:43 PM

    Πάντα αρμονία χρωμάτων!!!!

    ReplyDelete
  6. Σαγηνη κ χαμογελο!!!αχχαχαχχα Σευχαριστουμε πολυυυυ!!!!!!

    ReplyDelete
  7. να είσαι ο εαυτός σου! fb:Katia Pattinopoulou, instagram:KateFlor90, katia_gemini@windowslive.com

    ReplyDelete
  8. εντονα χρωματα και ομορφα φορεματακια!!υπεροχα τα γυαλιαα!!

    ReplyDelete
  9. μυστικό εντυπωσιασμού...? Να εχεις αυτοπεποίθηση για τον εαυτό σου!
    krikrina25@yahoo.gr
    klossopoulou christina

    ReplyDelete
  10. το δικό μου μυστικό εντυπωσιασμού... το χαμόγελο! ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  11. FB : Irene Salem

    Πάντα με το άρωμα μου , στη δουλειά .. για καφέ .. για ποτό .. για εκδρομή .. παντού.
    Πάντα ανάμεσα στις 3 μου επιλογες : Hypnotic Poison - Gardenia Collection Estee Lauder - Modern Muse (προστεθηκε πρόσφατα!) :)

    ReplyDelete
  12. Fantastic <3 Euxaristoumeee <3 Instagram: samianasta

    ReplyDelete
  13. Tίποτα παραπάνω απο το αν είμαι εγώ,ο εαυτός μου :)
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  14. XAMOΓΕΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΣΕΞΥ ΡΟΥΧΑ

    ReplyDelete
  15. θετικη ενεργεια και χαμογελο φυσικα....ευχαριστουμε πολυ

    ReplyDelete
  16. Έντονο πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν και βλέμμα που αντέχει, καλωσορίζει και υποστηρίζει την εντύπωση. ;-)

    ReplyDelete
  17. Πολυτελές άρωμα ακόμη και με casual look!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com

    ReplyDelete
  18. ΓΙΟΥΛΑ ΤΡΕΜΠΟΛΙΤΟΥ Το χαμόγελο μου ♡ ευχαριστούμε πολύ τέλειο δώρο ♡

    ReplyDelete
  19. Αν & τα έγραψες όλα, Ευούλα, θα πρόσθετα μαζί με τη σέξυ γραμμή στο άνω βλέφαρο ένα ζεστό κόκκινο χρώμα στα χείλη & λαμπερά μαλλιά. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία! Υπέροχο δώρο, κλασικά γυαλιά ηλίου Vogue με φοβερό floral twist στο εσωτερικό των βραχιόνων. Δεν έχω καλύτερο... Ευχές για ένα ξεχωριστό καλοκαίρι!
    Christine Gkioka

    ReplyDelete
  20. Λευκό χαμόγελο και σκούρο κραγιόν! facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  21. πολλες στρωσεις μασκαρα μαζι με ενα αληθινο χαμογελο ειναι τα δικα μου οπλα.... Φιλια πολλα κ ευχαριστιες για το chic δωρο

    ReplyDelete
  22. Πολύ καλή διάθεση!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ReplyDelete
  23. Θυμάμαι ομορφή μου γιατί ήμουν δίπλα σου αυτή την ξεχωριστή για εσένα βραδιά και χάρηκα με την ευτυχία σου! Να γελάς πάντα με τα μάτια και την ψυχή σου σε αυτό τον μαγικό και τόσο όμορφο κόσμο! Σου εύχομαι ολόψυχα κάθε σου όνειρο να βγαίνει αληθινό!! Εμπόδια θα βρεις μπροστά σου αλλά ξέρω ότι θα τα προσπεράσεις...

    Ο αέρας σιγουριάς που αποπνέεις, η θετική σου αύρα, η καθαρότητα της ματιάς σου, η θηλυκότητα και η λάμψη σου είναι αρκετά για να τραβήξουν όλα τα βλέμματα επάνω σου! Βέβαια αυτά τα συγκλονιστικά γυαλιά θα προσθέσουν έξτρα στυλ σε κάθε μου εμφάνιση! Από πέρυσι που τα είχα δει είχα ξετρελαθεί, αγάπησα τα floral prints στους εσωτερικούς βραχίονες! Με ακούς θεά τύχη?? Αυτή τη φορά σε θέλω με το μέρος μου!! Θέλω αυτή την δόση εντυπωσιασμού στη ζωή μου!!
    Σε φιλώ γλυκά!! xxx

    ReplyDelete
  24. Έξτρα λάμψεις εντυπωσιασμού, το γλυκό χαμόγελο και το θηλυκό βλέμμα σε συνδυασμό με μια δόση δυναμικής παρουσίας.. Εύη μου σε ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα γυαλιά και σου εύχομαι από καρδίας τα καλύτερα να έρθουν στην ζωή σου..ελπίζω στον παράγοντα τύχη, καθότι τα floral γυαλιά είναι ένα είδος πολυτέλειας για εμάς τις Ταυρίνες..
    Πολλά φιλια..
    Λυδία

    ReplyDelete
  25. ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΩ !!!!!! ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΨΟ-ΣΙΚΑΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ !!!!!

    ReplyDelete
  26. χαμογελο και ατημελητα μαλλια με κοκκινο κραγιον

    ReplyDelete
  27. μυστικο εντυπωσιασμου ειναι κλασικα τα ομορφα ματια, τα οποια διαθετω!!! οποτε εστιαζω σε ενα ωραιο χρωμα κραγιον και σε ενα ωραιο ζευγαρι γυαλια.!

    ReplyDelete
  28. το χαμογελο μου και τα ματια μου...ευχαριστουμε!!!

    ReplyDelete
  29. Αισιοδοξία ότι όλα θα πάνε καλά. Ότι. ..Η επιτυχία είναι ο θρίαμβος των κόπων μου και ότι τα εμπόδια θα φέρουν ένα καλύτερο για μένα αποτέλεσμα. ..... και όλα αυτά φτιάχνουν τον πρόσωπο μου τέλειο

    ReplyDelete
  30. εντονο κραγιον και nude σκιες..και παντα αρωμα

    ReplyDelete
  31. Λυτά μακριά μαλλιά,ένα ελαφρύ άρωμα και ροζ νυχια,σε χέρια και πόδια! <3 Το αγαπημένο μου για το καλοκαίρι!!

    ReplyDelete
  32. Χαμόγελο φυσικά :)

    ReplyDelete
  33. φυσικο μακιγιαζ,προσεγμενο αλλά και ταυτόχρονα λιτο ντυσιμο χαμογελο και το αγαπημενο μου αρωμα που μου φτιαχνει τη καθε μερα !!!

    ReplyDelete
  34. αυτοπεποιθησηηηηη

    ReplyDelete
  35. χαμογελο και παντα καλη διαθεση

    ReplyDelete
  36. Μα αμα το πω πως θα ειναι μυστικό;;; Χαχα Λατρεω τα γυαλια ηλιου και τις ατημελητες πλεξουδες...

    ReplyDelete
  37. Na xamogelaw panta me autopepoithisi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  38. ENTONO KOKKINO KRAGION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EYXARISTOUME!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  39. Τί ωραίο δώρο...ευχαριστούμε...!!!....μυστικό εντυπωσιασμού για μένα είναι ο αυθορμητισμός...

    ReplyDelete
  40. νομιζω το χαμόγελο ειναι το σημαντικότερο!
    ευχαριστούμε!
    fb:Flora Ger

    ReplyDelete
  41. Παρουσία της γυναικάς με ένα κραγιόν στο χρώμα του τριαντάφυλλου ,απο λιτό έως και καθόλου μακιγιάζ..και τελική πινελιά άρωμα εντυπωσιασμού ένα ιδιαίτερο άρωμα που καθηλώνει το πνεύμα και την ψυχή tendre poison parfume dior.....

    ReplyDelete
  42. Ευχαριστούμε πολύ! Χαμόγελο!!!!

    ReplyDelete
  43. με ένα κραγιόν στα χείλι στο χρώμα του τριαντάφυλλου και με λιτό έως και μηδαμινό μακιγιάζ και με μυστικό εντυπωσιασμού για να δώσει μια ψυχική και πνευματική διαχρονικότητα άρωμα Poison Tendre Christian Dior για να είναι ανεξίτηλη εικόνα.

    ReplyDelete
  44. Το χαμόγελο μου και μόνο!!!Ευχαριστούμε πολύ...
    e-mail: vasonafpaktos@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Διακριτικό μακιγιάζ και ελαφρώς ατημέλητα μαλλιά!!!! Σας ευχαριστούμε!!!!!

    ReplyDelete
  46. χαμογελο και θετικη ενεργεια

    ReplyDelete
  47. καλη διαθεση και χαμογελα!!!!το καλυτερο!!!!ευχαριστουμε για το φοβερο δωρο!!!

    ReplyDelete
  48. Είχα την τύχη να βρίσκομαι κι εγώ εκεί πέρυσι κι όντως έλαμπες! Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλες τόσες στιγμές επιτυχίας! Όσων αφορά τα δικά μου "μυστικά" δίνω έμφαση στα ωραία συνδιασμένα χρώματα με τα ανάλογα αξεσουάρ που συμπληρώνουν και αναδεικνύουν ένα σύνολο!♥♡♥♥

    ReplyDelete
  49. μμ το δικό μ μυστικό εντυπωσιασμου κομψά ρούχα που τονίζουν τα δυνατά σημεία κάθε γυναίκας, βάψιμο κυρίως στο μάτι για να υπάρχει ένταση στο βλέμμα κ φυσικά αφήστε όπου περνάτε το άρωμα σας! αυτό που χαρακτηρίζει μόνο εσάς κ κάντε τους άλλους να σας αναζητήσουν...

    ReplyDelete
  50. Μεγάλα γυαλιά ηλίου και κόκκινα χείλη :)

    ReplyDelete
  51. Απλα να εισαι ο εαυτος σου...

    ReplyDelete
  52. smile is the secret for everything my dear!

    ReplyDelete
  53. Εντυπωσιακές βλεφαρίδες να τονίζουν τα μάτια και πάντα με χαμόγελο!
    Τα γυαλιά τα ερωτεύτηκα απλά!Σε ευχαριστόυμε πολύ!
    Fb: Elizabeth Milanou

    ReplyDelete
  54. Και μόνο το ύψος μου φτάνει, αλλά εντάξει και το χαμόγελο! :)

    ReplyDelete
  55. Maria TagtalidouMay 11, 2015 at 9:04 PM

    Η καλή διάθεση,το χαμόγελο και μπόλικη mascara για έντονο βλέμμα!

    ReplyDelete
  56. για να εντυπωσιασεις νομιζω αρκει ενα μεγαλο και αληθινο χαμογελο και φυσικα τελειες και πυκνες βλεφαριδες!! ευχαριστουμε πολυ για το ομορφο δωρο!!!

    ReplyDelete
  57. Xμμμ..Να εισαι ωραια βαμμενη και να εχεις πολυ ωραιο αερα!!!Και φυσικα ωραια ρουχα!! :)

    ReplyDelete
  58. Βλέμμα απλανές κι αρχαϊκό μειδίαμα,έτσι για να πλανάται ένα μυστήριο!
    e-mail: kaith_onash@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Μια αγερωχη-οχι υπεροπτικη- κορμοστασια,εντυπωσιαζει και επιβαλλεται.Ισιο κορμι λοιπον,με μελετημενη σταση ποδιων στην ακινησια!

    ReplyDelete
  60. Μυστικο επιτυχίας είναι η θετική σκέψη!!Και χαμόγελο!χαμογελαστε κανει τους άλλους να ανησυχούν

    ReplyDelete
  61. Βασικά θελω το αντίθετο... να εντυπωσιασουν εμένα ;)

    Πολύ ωραιο δώρο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr
    Ε-mail: aisthitikisakolouthos[at]gmail.com

    ReplyDelete
  62. αυτοπεποιθηση για τον ευατό μου
    katdom1975@yahoo.gr

    ReplyDelete
  63. απλοτητα - αυθορμητισμος -χιουμορ !! fb:Rania Papadhmhtrioy , instagram: rania _papad

    ReplyDelete
  64. Καλή διάθεση και το μπρόνζερ μου!

    ReplyDelete
  65. αληθινό χαμόγελο
    arhodeppy@yahoo.gr

    ReplyDelete
  66. Λάγνο βλέμμα,θηλυκό ντύσιμο, και απλά το άρωμα μου να διαχέεται στον αέρα!
    Despoina Abazi.

    ReplyDelete
  67. χαμογελο και αθορμητισμος!

    ReplyDelete
  68. Μυστικό εντυπωσιασμού... Χμ... Κάποιο εντυπωσιακό κολιέ και έντονο κραγιόν!

    ReplyDelete
  69. Μάσκαρα κ λίγο κραγιόν! Κ βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο κ η διάθεση! Πάντα με χαμόγελο λοιπόν!

    ReplyDelete
  70. elenithan1@yahoo.gr
    τέλεια γυαλιά! ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  71. προσεγμένη εμφάνιση με εντυπωσιακά εξεσουάρ, χαμογελαστό πρόσωπο!

    ReplyDelete
  72. Αρμονία χρωμάτων και χαμόγελο

    ReplyDelete
  73. Για την αγάπη της ζωής μου που είχε προχθές τα γενέθλια της, ένα δώρο αναπάντεχο και λουλουδάτο όπως ακριβώς και εκείνη. Εύη σε ευχαριστούμε. Συγχαρητήρια για την επαγγελματική εξέλιξη σου..

    ReplyDelete
  74. Τώρα που θα αρχίσουμε να μαυριζουμε, λίγο κραγιόν σε έντονο χρώμα και γυαλάδα στα μάγουλα είναι τα αγαπημένα μου ✌

    ReplyDelete
  75. Τα σκουλαρίκια νομίζω μου αλλάζουν την διάθεση!

    ReplyDelete
  76. Κομψά ρούχα, χαμόγελο, ελαφρύ μακιγιάζ!

    ReplyDelete
  77. Μυστικό εντυπωσιασμού; Το να πιστεύουμε ότι έχουμε τη δύναμη να καταφέρουμε τα πάντα! Αυτή η λάμψη στα μάτια που δείχνει στους άλλους ποιοι πραγματικά είμαστε χωρίς λόγια....

    ReplyDelete
  78. Αυτοπεποίθηση και μυστηριώδη χαμόγελο

    ReplyDelete
  79. θετικη σκεψη και χαμογελο!!!
    λινα τζιμα

    ReplyDelete
  80. super!!!! to xamogelo mou! fb Δέσποινα Κρήτη

    ReplyDelete
  81. Μυστικά εντυπωσιασμου... Αυτοπεποιθηση, κομψότητα, θηλυκότητα κ φυσικά το χαμόγελο μου... Τέλειο δώρο, ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ReplyDelete
  82. Καταπληκτικο δωρο! (Y) Ευχαριστουμε! <3 Καλη επιτυχια ! :) Red lipstick ,good parfume,eyeglasses with style and a lot of bijoux :)

    ReplyDelete
  83. Πάντα με το χαμόγελο μου ... και με λίγο κραγιόν! Έτοιμη!!!

    ReplyDelete
  84. Χαμόγελο ...Αισιοδοξία <3

    ReplyDelete
  85. να νιώθω αυτοπεποίθηση με βάση αυτό που είμαι θεωρώ είναι το Α και το Ω .Εκπεμπω ό,τι είμαι κι ότι νιώθω!Διανύω τα late 30's μου, που σημαίνει τα έχω βρει με τον εαυτό μου κι είμαι ευτυχισμένη γι ' αυτό και μόνο.

    ReplyDelete
  86. ena kalo arwma pepi kiriakaki

    ReplyDelete
  87. ΕΝΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΜΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!

    ReplyDelete
  88. Υπέροχο δώρο !
    Τα δικά μου μυστικά εντυπωσιασμού είναι πολύ απλά..
    ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΥΑΤΟΣ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ !!!
    Instagram : anthinik5

    ReplyDelete
  89. Καλοχτενισμένα μαλλια,ενα υπέροχο κραγιον και το χαμογελο μου!!!!
    Υπέροχοοοοοοοοοο δώρο!!!Ευχαριστούμε Εύη μου !!!!!

    ReplyDelete
  90. fb name Καλλίση Σμεούρα τα μάτια μου!!

    ReplyDelete
  91. επιμελώς ατημέλητα μαλλιά !

    ReplyDelete
  92. λαμψη σε ολο το προσωπο με τα μυστικα που μας εχεις πει και την καλη μου διαθεση!

    ReplyDelete
  93. h agaph moy gia tis gynaikes, fb John Kyriakakis

    ReplyDelete
  94. I am true to my feelings and myself, facebook Tina Sunday

    ReplyDelete
  95. η αυτοπεποιθησή μου θαρρώ (vasiliki antwniou)

    ReplyDelete
  96. το ότι ξέρω πως η γυναίκα μου είναι όλα όσα χρειάζομαι κι αυτό ακτινοβολεί... γεώργιος κυριακάκης

    ReplyDelete
  97. Τάνια ΣαρηβουγιούκηMay 14, 2015 at 1:06 PM

    Νομίζω πως μεγαλύτερο μυστικό εντυπωσιασμού από μια αξιόλογη&ενδιαφέρουσα προσωπικότητα δεν υπάρχει!όσο όμορφο&αν είναι το περίβλημα,προκαλεί αποστροφή αν δεν συνοδεύεται από ανάλογο περιεχόμενο..ευχαριστούμε πολύ για το υπέρχοχο δώρο☺
    tania.sarivougiouki@yahoo.gr

    ReplyDelete
  98. Σε παρακολουθώ με μεγάλη αγάπη ακόμα και αν δεν γράφω,ακόμα και αν είμαι μιας ηλικίας πιο μεγάλης και πραγματικά χαίρομαι με τον λόγο σου και την γραφή σου και είναι πολύ όμορφο να μοιράζεσαι την χαρά σου για κάτι που έχεις μοχθήσει...Δεν ασχολούμαι πολύ με το ίντερνετ και προφανώς δεν γνωρίζω πολλά αλλά σε κάποιες σελίδες ομορφιάς κινούμαι,να σαν εδώ στην δικιά σου!Τα γυαλιά είναι πολύ όμορφα και σίγουρα θα τα κάνω δώρο στην κόρη μου που πρέπει να είναι στην ηλικία σου...
    Κόλπα εντυπωσιασμού ε;;Συνήθως είμαι ο εαυτός μου και προσπαθώ έτσι να κερδίσω την προσοχή του άλλου!Απλά και χωρίς πολλά...
    Το όνομα μου είναι Παναγιώτα Αλεξοπούλου και όπως φαντάζεσαι δεν έχω ούτε facebook,ούτε instagram, αλλά έχω ένα ολόδικο μου Mail: panagiota_alexopoulou@yahoo.gr
    Θα σου ευχηθώ τα καλύτερα και μέσα από την ψυχή μου ναα λάμπεις και να χαίρεσαι με τις επιτυχίες σου γιατί αυτό είναι που αξίζει!

    ReplyDelete
  99. Θετική ενέργεια!!!

    ReplyDelete
  100. μυστικό εντυπωσιασμού???? το χαμόγελό μου!!!!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  101. Είναι όλα ακριβώς όπως το είπες ..ένα "μαγικό" μείγμα του να είσαι απλά και μόνο ο εαυτός σου και μικρών beauty boosters αυτών που ταιριάζουν στην κάθε μία γυναίκα ξεχωριστά και την κάνουν να δείχνει και να νιώθει όμορφα :)

    ReplyDelete
  102. Κόκκινο κραγιόν. ρούχα που μου ταιριάζουν και να έιμαι ο εαυτός μου! fb: niki cherrie

    ReplyDelete
  103. ενα κοκκινο κραγιον και το χαμογελο μου ;) ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  104. παντα επιτυχιες να εχεις!

    ReplyDelete
  105. To μυστικό είναι να βοράω ό, τι μου ταιριάζει! Όχι απαραίτητα ό,τι είναι στη μόδα!Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο!καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  106. ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Αsimenia Bardi

    ReplyDelete
  107. Νομιζω η θετική ενέργεια που εκπέμπω!!!! Mary Samioti fb Mary Samioti email mary.sam919@yahoo.gr

    ReplyDelete
  108. ...πάντα φανταζόμουν τον εαυτό μου να πρωταγωνιστεί σε μια b&w ταινιά....αυτά τα γυαλιά θα με φέρουν ένα βήμα πιο κοντά.

    ReplyDelete
  109. Για να εντυπωσιάσεις αρκει πάντα να νιώθεις αυτοπεποίθηση και να πιστεύεις στον εαυτό σου! Εγώ εκτός από αυτα πιστεύω πολύ και στη δύναμη ενός καλού αρώματος που δεν ξεχνιέται!! Σ ευχαριστούμε ακόμα μια φορά για το τέλειο δώρο!

    ReplyDelete
  110. fb Asimenia Bardi

    για να εντυπωσιασεις απλα πρεπει να βγαινει απο μεσα σου και να αντικατροπτιζεται στο χαμολεγο σου!!!!!!!!!!!!!!!! σ ευχαριστουμε τοσο για το δωρο σου ειναι τοσο τελειο !!!!!!!!!!!!!!! μακαρι

    ReplyDelete
  111. Να είσαι ο εαυτός σου και να χαμογελάς!!! :)

    gmail... allloukiaslittlethings@gmail.com
    fb... Loukia Boti

    ReplyDelete

Post a Comment