photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Σε συμπαθώ, σημαίνει θέλω να γίνεις μέρος του κόσμου μου... #Pink_Mood




Απογεύματα με λέξεις κοριτσίστικες. Χαρτιά πεταμένα στο πάτωμα και μικρές φωτοτυπίες. Απέναντι στον πίνακα ανακοινώσεων ροζ χαρτάκια σε σχήμα καρδιάς. Σημειώματα και φωτογραφίες. Στιγμές στον καναπέ παρέα μαζί σου. Πόσα χρόνια έχουν περάσει; Έχω ξεχάσει και έχω χάσει στο μέτρημα τις στιγμές που καρμικά σε έφεραν εδώ. Στιγμές ροζ, δικές σου ροζ, δικές μου ασπρόμαυρες. Σαν ετερόκλητα κομμάτια που κούμπωσαν μαγικά. Καπνίζεις και εγώ χαζεύω φωτογραφίες στο ίνσταγκραμ. Με ενοχλεί ο καπνός σου και ψεκάζω στο χώρο. Τριαντάφυλλο. Το αγαπημένο μου. Σου δίνω πάσα και μου λες πως η ζωή είναι γεμάτη γκλίτερ και χρώμα ροζ. Όχι ροζ σύννεφα, λευκά σου λέω εγώ και συμφωνείς. Ούτε παραμύθια συμφωνούμε, αυτά είναι για να σου φτιάχνουν τη διάθεση, όχι για να τα πιστεύεις. ''Υπόσχεσαι να μείνεις δίπλα μου, γύρω μου κάθε φορά που έχω την τάση να εξαφανίζομαι;'', σε ρωτάω. Υπόσχομαι μου λες και συνειδητοποιώ πως τις σχέσεις τις χτίζεις ενώ απέναντι δεν παίζει Frank Sinatra αλλά κάτι ρετρό μελωδίες αγάπης. Απογεύματα αγάπης με ροζ διάθεση. Και τρία μαγικά ροζ προϊόντα... 

Vichy, Ideal Body Balm 



Σε συμπαθώ στη γλώσσα των παιδιών, σημαίνει θέλω να γίνεις μέρος του κόσμου μου. Έτσι είχα πει κάποτε και η μαμά μου το σημείωσε στο τετράδιο της, για να μην ξεχάσει λέει ποτέ. Με ροζ χρώμα και δίπλα μια καρδιά, φούξια. Σε συμπαθώ ψιθυρίζω και εγώ σε προϊόντα που γίνονται μέρος του κόσμου και της ρουτίνας μου. Αυτό είπα με το που γνώρισα την Ideal Body της Vichy. Δεν χρειάζεται να σου πω πως η εταιρεία είναι διαχρονικά αγαπημένη μου, θα φανώ κοινότυπη. Αλλά θα σου πω πως τη νέα της κρέμα balm την αγάπησα με πάθος και τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ εδώ και ένα μήνα. Την αγαπώ για έναν και μόνο λόγο, γιατί είναι τόσο δραστική και αποτελεσματική που χαρίζει βελούδινο, μεταξένιο δέρμα. Η κρέμα είναι ένα βάλσαμο ενυδάτωσης, πλούσια σε δραστικά συστατικά και καινοτόμες συνθέσεις που χάρη στο LHA, το υαλουρονικό οξύ και τα 10 φυτικά έλαια που περιέχει, χαρίζει απίστευτα απαλή, ελαστική επιδερμίδα. Το balm είναι μια πλούσια κρέμα που θα σε μαγέψει αν έχει ξηρή επιδερμίδα γιατί θα την δροσίσει ακαριαία και θα τη θρέψει σε βάθος. Η σύσταση της μη λιπαρή, διεισδύει αμέσως στην επιδερμίδα, αφήνοντας πίσω της ένα αποτέλεσμα πούδρας και ένα άρωμα διακριτικά υπέροχο που όσο και να προσπαθώ να το προσδιορίσω, δυσκολεύομαι. Οι νότες πάντως κορυφής του είναι το πολύτιμο musk, η ατίθαση βανίλια και το μυστηριώδες κεχριμπάρι ambre παράλληλα με ένα μπουκέτο από άνθη και φρούτα σε υψηλές και μεσαίες νότες όπως το ροδάκινο, το τριαντάφυλλο, το tiare, η φρέζια. Στις νύχτες που νιώθω πως το σώμα μου έχει ανάγκη από περισσότερη θρέψη, αναμειγνύω λίγες σταγόνες στο balm από το ξηρό λάδι της σειράς Ιdeal Body, Aceite (θα σου πω σύντομα). Αν πάντως θες πιο λεπτόρευστη υφή το γαλάκτωμα Serum-Milk της σειράς θα σε ξετρελάνει. Το θαύμα της Vichy δεν υπόσχεται μόνο το πιο τρυφερά απαλό σώμα, στο χαρίζει κιόλας. Και μεταξύ μας το άρωμα της θα σε (και θα τον-αποδεδειγμένα) ξετρελάνει. 

Essie, Cashmere Matte Just stitched


Συνήθως με τα ματ δεν τα πηγαίνω καλά. Ούτε στα κραγιόν, ούτε στα βερνίκια. Αλλά όσο αντίθετη και αν ήμουν η συλλογή της Essie, Cashmere Matte μου άλλαξε γνώμη χωρίς καμία προσπάθεια. Με μόνο μια ματιά. Και μια εφαρμογή. Με ένα μόλις χρώμα, ένα ζεστό, πολυτελές ροζ. Σε περλέ, ματ απόχρωση, απόλυτα φινετσάτη και με ένα comfy όνομα Just stitched, σαν κασμιρένιο χάδι. Η απόδοση τους φανταστική, με δύο στρώσεις παρατηρείς το πιο ακαταμάχητα γλυκό χρώμα, όσο για τη διάρκεια τους εντυπωσιακά μεγάλη. Εκλεπτυσμένο χρώμα στην πιο girly απόχρωση. Αυτό το βερνίκι νυχιών είμαι σίγουρη που θα το αγαπήσεις όσο και εγώ, γιατί θα δώσει χαρακτήρα σε κάθε look σου, χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια. 

Roger&Gallet, Rose Hand and Nails Cream


Άλλο αγαπημένο brand, που εντάξει πεθαίνω με τα αρώματα του, το ξέρεις από παλιά (θυμάσαι; ) . Το τριαντάφυλλο το λατρεύω, στο είχα πει εδώ και αλήθεια ψεκάζω το δωμάτιο μου κάθε φορά που μπαίνω και καίω και το αντίστοιχο κερί. Aν έπρεπε να επιλέξω μια αγαπημένη μυρωδιά αυτή θα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Μια κρέμα χεριών έχω πάντα στην τσάντα μου, γιατί θέλω τα χέρια μου να είναι πάντα απαλά και ενυδατωμένα. Και αυτή την περίοδο η μόνη που θα βρεις μέσα στο νεσεσέρ μου είναι η Rose της Roger&Gallet, με μεθυστικό άρωμα τριαντάφυλλου. Ενυδατώνει αμέσως το δέρμα, απαλύνει κάθε προβληματική περιοχή και εισχωρεί στο δέρμα χαρίζοντας θρέψη και ανανέωση. 

Όπως και να έχει με έμαθες να αγαπώ το ροζ.
Σε ένα κόσμο ασπρόμαυρο, βάζω ροζ χάδια και άλλες ροζ αποχρώσεις.
Παραμυθιών ρεαλισμών. Πάνω σε σύννεφα αλήθειας. 

(Για τη Δ. ) 

Concept Φωτογράφισης : All things you are
Φωτογράφιση : Αθηνά Πάνου