photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Δι(αι)ωνίσου σε ένα χορό αρωμάτων...#Fresh_Line.





Ενσταντανέ μιας διαδρομής που οδηγεί σε ένα λίκνο ομορφιάς και χάριτος. Ξαναγεννιέμαι και αφήνομαι να γνωρίσω τον κόσμο μέσα από τα σημάδια του. Μέσα από τα ονόματα και τα χαρακτηριστικά του. Κουβαλάω μαζί μου σακίδια που είναι γεμάτα εμπειρίες. Ψηλαφίζω ιστορίες που τις συνδυάζω τα βράδια με αναμμένα κεριά και αρώματα που βυθίζουν σε περιπλανώμενες αποχρώσεις. Ανακαλύπτω τα ονόματα μέσα σε βιβλία και μαζί ιστορίες και θρύλους. Μύθους και τετραγωνικά θεϊκής υπόστασης. Κοιτάζω ψηλά και παρατηρώ τα άστρα. Κομμάτια ενός σύμπαντος που ξέρει να μαγεύει. Ο τίτλος γράφει Μυθολογία και η σελίδα Διώνη. Θεότητα ή Αστεροειδής; Ανοίγω τις σελίδες, κιτρινισμένες και είναι σα να κάνω ταξίδι στο χρόνο και μια γλυκιά μυρωδιά να μου δείχνει το δρόμο. Σχεδόν εξαγνιστική. Ένα λευκό σύννεφο και μια βροχή που διαλύει τα πιο γκρίζα σύννεφα της πραγματικότητας και γεμίζει το βιβλίο με δόσεις ομορφιάς. Δεν είναι τύχη, είναι ειμαρμένη είναι εντελέχεια, είναι σκοπός. Είναι σκοπός που υπενθυμίζει πως το πιο σημαντικό είναι να ενώνεις τα κομμάτια που θα σε μετακινήσουν από εκεί που είσαι και θα σε κάνουν να ξανακοιτάξεις τα πράγματα αλλιώς. Με μια μυρωδιά. Θεϊκή...




Η φύση προμήθευσε το υλικό και η Fresh Line επινόησε την ιδέα. Οραματίστηκε επιθυμίες και αύρα αισθησιασμού και τα έκλεισε σε κομψά μπουκάλια. Η νέα της σειρά Διώνη αποκρυσταλλώνει τη φιλοσοφία της εταιρείας. Ρομαντισμός σύμφυτος με φινέτσα. Χαλάρωση και απαλότητα. Εμπειρία αρωματοθεραπείας (ανήκει στη συλλογή Spa Elixirs) που θα σε κάνει να χαθείς και να ζήσεις την απόλυτη εμπειρία στον κόσμο των αισθήσεων. Χαμένη σε μυρωδιές ντελικάτες από τριαντάφυλλο και βανίλια.Μια περιήγηση αναζωογόνησης και κάθαρσης. Απαλλαγμένη από άγχος, deadlines και καθημερινότητα. Mια καθημερινή πολυτέλεια που βρίσκεται στο μπάνιο σου. Μόνο το άρωμα της να μυρίσεις και χάνεσαι έτσι απλά. Σκέψου τώρα να μπαίνεις στο μπάνιο και να αφήνεσαι στις θεραπευτικές ιδιότητες του αφρόλουτρου, της μπάλας αρωματοθεραπείας, του Sοuffle αλλά και του Body Splash. Το έκανες εικόνα; Τώρα κλείσε τα μάτια και σκέψου να μυρίζεις το θεϊκό άρωμα της Διώνης από το κερί που καίει δίπλα σου όσο εσύ έχεις χαλαρώσει ακούγοντας το αγαπημένο σου τραγούδι. Σε έπεισα; Αν ναι, Δι(αι)ωνίσου μαζί μου σε ένα χορό αρωμάτων παρέα με τη Fresh Line





Τι λες ακολουθείς; 3 σετ με 5 προϊόντα για ολοκληρωμένη περιποίηση (αφρόλουτρο, Sοuffle σώματος, Body Splash, μπάλα αρωματοθεραπείας και κερί -υπόψιν το κερί δεν κυκλοφορεί προς πώληση), περιμένουν τρείς τυχερές που θα τις ταξιδέψουν στο λίκνο των αρωμάτων, της μεταξένιας απαλότητας και της ομορφιάς. 

Εγώ λοιπόν, σου χαρίζω 3 ελιξήρια θεϊκής ομορφιάς για  στις μέρες και τις νύχτες σου. Εσύ απλά βάλε την πιο χαλαρή σου διάθεση και διαιωνίσου σε ένα ταξίδι αρωματοθεραπείας για ομορφιά με χαρακτήρα που καθρεφτίζει το όραμα και τις αξίες που διαχρονικά έχεις συνδέσει με τη Fresh Line και μεταξύ μας μόνο αυτή ξέρει να δημιουργεί. 

 Ξεκινάμε; 

Οι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like (με αυτό τον τρόπο δείχνεις την αγάπη σου) στη σελίδα All Things You Are
2. Δείξε και μια αγάπη παραπάνω με like για την Fresh Line
3. Subscribe με το μέιλ σου στο μπλογκ (δεξιά που γράφει Follow by mail)
4. Like και δημόσιο share στην φωτογραφία που θα δεις εδώ


5. Για έξτρα πόντους μαγείας απάντησε μου σε σχόλιο: Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Fresh Line; Αν ναι ποιο έχεις ξεχωρίσει; 


Και αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το μειλ σου στο σχόλιο. 

 Ραντεβού, εδώ σε μια εβδομάδα, για να μάθεις αν είσαι μια από τις 3 τυχερές που θα μπορεί να αφήνεται σε θεϊκά χάδια... 

Καλή Τύχη!

Φωτογραφίες : Αθηνά Πάνου

Update : Αthena Kastrinaki, Thanos Anestis, Litsa Tomara : ο δικός σας χορός αρωμάτων έχει θεϊκές μυρωδιές και αρώματα. Αθηνά, Λίτσα πάντα τυχερές και Θάνο πάντα τυχερός. 
Επανέρχομαι σύντομα με προϊόντα που χαρίζουν μαλλιά ονειρικά. Κόνσεπτ βγαλμένο από Χολιγουντιανές ντίβες.  


Comments

  1. αφρόλουτρο και κρέμα σώματος ρόδι

    ReplyDelete
  2. Eχω δοκιμάσει πολλά προιόντα Fresh Line αλλά έχω ξεχωρίσει το Galatea Body Sugar Scrub το οποίο ενυδατώνει φοβερά την επιδερμίδα μου και διαρκεί!!!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλες!!!!

    ReplyDelete
  3. helen28_01@hotmail.com! δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον!! θα ηθελα ομως!

    ReplyDelete
  4. ολη τη σειρα κασσανδρα!

    ReplyDelete
  5. εχω δοκιμασει κρεμες σωματος κ ειναι υπεροχες

    ReplyDelete
  6. καταπληκτικα προιοντα <3

    ReplyDelete
  7. ακουω τα καλυτερα για τα συγκεκριμα προιοντα και θελω πολυ να τα δοκιμασω, ειχα δοκιμασει καποια προιοντα πριν πολλααααα χρονια δεν θυμαμαι καν ποια αλλα θυμαμαι πως μου αρεσαν αρκετα. ευχαριστουμε για την ευκαιρια να τα δοκιμασουμε !
    εχω κανει ολα τα βηματα στο fb
    email: pmarilena85@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον και πολυ θα το ηθελα!!!

    ReplyDelete
  9. Δεν εχω δοκιμασει...μακαρι να ειμαι τυχερη και να μου δοθει η ευκαιρια!

    ReplyDelete
  10. Αφρολουτρο,κρεμα σωματος και body mist απο τη σειρα Γαλάτεια!

    ReplyDelete
  11. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον fresh line!!!! Θα ηθελα ομως να δοκιμασω αυτο το σετ ειδικα μετα απο τη τοσο ωραια περιγραφη!

    ReplyDelete
  12. Οχι κ θα ηθελα παραααα παρααααα πολυυυυυ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον

    ReplyDelete
  14. Έχω δοκιμάσει πρόσφατα το Body Milk calypso, είναι φανταστικό, υπέροχο άρωμα και η υφή είναι τέλεια. Επίσης από πιο παλιά σειρά της fresh line μου είχαν κάνει δώρο ένα shower gel και το άλλο ήταν σαν σπρέι σώματος το άρωμα τους ήταν φρουτόδες και πολύ εξωτικό. Φανταστικά προιόντα τα οποία κλείνονται μέσα σε φανταστικές συσκευασίες!!!!

    ReplyDelete
  15. Δν εχω δοκιμασει!!!

    ReplyDelete
  16. ΚΟΥΛΑ ΚΙΛΙΚΙΔΟΥ
    δεν εχω δοκιμασει ελπιζω να το δοκιμασω

    ReplyDelete
  17. Το αφρόλουτρο ''Περσεφόνη''.Μοσχοβολάει!

    ReplyDelete
  18. δεν εχω δοκιμασει κανενα αλλα εχω ακουσει πολλα καλα λογια και θα ηθελα να δοκμασω κ γω!!
    email georginablanki@gmail.com

    ReplyDelete
  19. εχω δοκιμασει το ροζ σαπουνακι τους (ροζ μπεμπε) εκπληκτικο!

    ReplyDelete
  20. Έχω δοκιμάσει τo body milk από την σειρά Galatea,απλά φανταστικό!!!
    Fbn:Maria Charatsiari

    ReplyDelete
  21. πάρα πολλά, τρελαίνομαι! τις μάσκες, τα serum, τις ενυδατικές αώματος

    ReplyDelete
  22. Έχω δοκιμάσει τη σειρά GALATEA , πολύ ωραίο άρωμα και ενυδάτωση.
    FB:Κατερίνα Π' - email:katerinappps@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Παλιότερα είχα δοκιμάσει ένα shower gel από fresh line. :) (fb:EiriniMarkou)

    ReplyDelete
  24. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή τη μάρκα.Ελπίζω να μου δωθεί η ευκαιρία!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  25. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο fresh line θα ήθελα όμως

    ReplyDelete
  26. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Fresh Line !

    ReplyDelete
  27. έχω δοκιμάσει κάποιο που μου είχαν φέρει δώρο, αλλά δεν θυμάμαι ποιο :-) ευχαριστούμε πολύ!! πολύ θα ήθελα να ... ξαναδοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  28. Έχω δοκιμάσει αφρόλουτρο και κρέμα σώματος και ήταν υπέροχα!!

    ReplyDelete
  29. Έχω δοκιμασει πολλά,σαμπουαν ,σαπουνια,αφρολουτρα,κρέμες είναι πολύ καλα!!Εχω ξεχωρισει τα σαμπουάν στερεής μορφής!!!

    ReplyDelete
  30. πολυ ωραια και τα σαπουνια τους!!! φανταστικες μυρωδιες

    ReplyDelete
  31. Mπάλα αρωματοθεραπείας είναι πραγματικά ονειρικό!!!!!!!!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  32. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προ'ι'ον, θα το ήθελα πολύ όμως!!! Ευγενία Κόττα-Σκούλου.

    ReplyDelete
  33. τί τέλειο δώρο...δεν έχω δοικμάσει κάποιο προϊόν...

    ReplyDelete
  34. Έχω ακούσει πολλά καλά σχόλια για τα προϊόντα και θα ήθελα να τα δοκιμάσω.
    Ευχαριστούμε πολύ.
    F/B: Evi Swan

    ReplyDelete
  35. αχχχχχ.....λες αυτή τη φορά η τύχη να μου χαμογελάσει???......ευελπιστώ πως ναι.....Εύη μου έχω δοκιμάσει το σετ με το σταφύλι και ομολογώ πως είναι εξαιρετικό..έχω ακούσει και διαβάσει τα καλύτερα γι' αυτήν την σειρά....σε ευχαριστούμε πολύ...Happy Valentine's Day....
    Lydia Anastasiadou
    eua_braun@yahoo.gr

    ReplyDelete
  36. Χρησιμοποιώ παντα τα σαπούνια τους που είναι καταπληκτικά....κ κρέμα σωματος κ ματιών με ρόδι...δν ξέρω που να βάλω το mail μου γι αυτό σας το Στέλνω απο εδώ....το δώρο σας είναι φανταστικό....Ευχαριστουμε για την ευκαιρία...
    sonialabiri@gmail.com

    ReplyDelete
  37. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν και πολύ θα ήθελα

    ReplyDelete
  38. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΟΜΑ !!! ΑΝ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ !!!!

    ReplyDelete
  39. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο..αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ...!!!
    Μήπως ήρθε τώρα η ώρα;;;...! ;-)

    ReplyDelete
  40. Το body splash διωνη το λατρευω...αλλα μολις μου τελειωσε....οποτε ειναι ευκαιρια...

    ReplyDelete
  41. Ναι έχω δοκιμάσει ένα σαπουνάκι καθαρισμού προσώπου!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...!!παλιά όμως :D

    Μακάρι...!!!! Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι καινούργιο!!! <3

    ReplyDelete
  42. Ολα σας τα προιοντα ειναι καταπληκτικα!! Εμενα μου αρεσει πολυ το body milk απο τη σειρα Galatea!! Ευχαριστουμε πολυ για το διαγωνισμο :-) !!! Καλη επιτυχια σε ολους μας...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξεχασα να γραψω το mail μου: roula_krg@hotmail.com ! Δεν ηξερα πως να το γραψω και ξανασχολιασα παρακατω (πειραματιζομουν !! ) καλη επιτυχια σε ολους μας!!!

      Delete
  43. ειμαι ερωτευμενη με αυτα τα προιοντα μακαρι να ειναι η τυχη με το μερος μου
    καλη τυχη σε ολους
    xpredari@gmail.com
    :-)

    ReplyDelete
  44. οχι δεν ετυχε να δοκιμασω καποιο προιον αλλα πολυ θα ηθελα fb Alexopoulou Irini

    ReplyDelete
  45. το body milk calypso είναι η αδυναμία μου!!!!καλή μας επιτυχίαααα

    ReplyDelete
  46. e-mail: n.eleanna@yahoo.com θα θελα πολύ να τα δοκίμαζα πρέπει να ναι τέλεια!!!!

    ReplyDelete
  47. Ευχαριστούμε πολύ δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο προϊόν! Μακάρι!!! fb: Ntia Dimitriou

    ReplyDelete
  48. oxi akoma alla poly 8elw na ta dokimasw ! fb xrisoyla kypraioy

    ReplyDelete
  49. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προϊόν από τη Fresh Line!
    Μακάρι να είμαι τυχερή τώρα!!!!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  50. Το scrub αφροδιτη ειναι εξαιρετικο-Αντωνία

    ReplyDelete
  51. Έχω δοκιμάσει αρκετά, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο γιατί όλα είναι ιδιαίτερα!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία και χρόνια πολλά σε όλους τους ερωτευμένους!

    ReplyDelete
  52. Ολα σας τα προιοντα ειναι καταπληκτικα!! Εμενα μου αρεσει πολυ το body milk απο τη σειρα Galatea!! Ευχαριστουμε πολυ για το διαγωνισμο!!! Το mail μου ειναι : roula_krg@hotmail.com !! Ευχαριστουμεεεεεε... :-) !!!

    ReplyDelete
  53. Έχω δοκιμάσει ένα υπέροχο body scrub με ζάχαρη και μέλι,πριν 4 χρόνια,δε θυμάμαι το όνομα της σειράς αλλα θυμάμαι οτι ήταν Fresh line,είχε υπέροχο άρωμα,υφή,και το αποτέλεσμα ακόμα πιο τέλειο!!!Πιο απαλό δέρμα δεν είχα ποτέ!!!

    ReplyDelete
  54. δεν έχω δοκιμάσει..οπότε να η ευκαιρία! ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  55. Έχω δοκιμάσει ένα στερεό σαμπουάν της εταιρείας, και το βρήκα πολύ πρακτικό, αποτελεσματικό, αλλά λιγάκι ακριβό!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  56. Θα ηθελα πολύ να δοκιμάσω, δυστυχώς δεν εχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο προιόν από την εταιρία.... ευχομαι όμως!!!!!!!

    ReplyDelete
  57. Όταν ήμουν μικρότερη, λάτρευα ένα σαπούνι με φράουλα (νομίζω και με γάλα), αλλά έχω την εντύπωση πως δεν υπάρχει πια. Υπέροχη μυρωδιά! Έκανα εγγραφή με το mail: alkminipi@gmail.com
    fb: Alkmini Mini

    ReplyDelete
  58. αγαπω ολα της τα προοιοντα αλλα μια αδυναμια εχω στο ροδι!!!!!!

    ReplyDelete
  59. δεν τα εχω δοκιμασει
    ιωαννα αλ.
    kapagianna@yahoo.gr

    ReplyDelete
  60. ΘΕΛΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗ FRESH LINE KAI H ΣΕΙΡΑ ΔΙΩΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΝΙΛΙΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!

    ReplyDelete
  61. το galatea body scub ειναι ισως το καλυτερο ever! η εταιρεια εχει υπεροχα προιοντα, αλλα λιγο τσιμπιμενες τιμες. οταν κανουν εκπτωσεις παιρνω οτι μπορω!!!

    ReplyDelete
  62. δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω κάποιο προιόν τους :( αλλά μακάρι τώρα να μου δοθεί η ευκαιρία!

    ReplyDelete
  63. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη Fresh Line!!! Θα το ήθελα πολύ όμως!!!

    ReplyDelete
  64. Για την αγάπη της ζωής μου...που τις αξίζουν όλα τα καλά του κόσμου...!!!!...
    τί να κάνω βρε Εύη...μετά από 13 χρόνια είμαι ακόμη ερωτευμένος με το κορίτσι που αγαπώ...την σύζυγο μου...!!!!
    fb: Thanos Anestis
    than.anestis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  65. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα... Καλή επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  66. Έχω δοκιμάσει το Diamond Body Balm ''KYVELI''...ενυδάτωση, λάμψη και ιδιαίτερο άρωμα που διαρκεί!!! Φίλες νόμιζαν πώς φορούσα άρωμα!!! Καλή επιτυχία!!! <3

    ReplyDelete
  67. τη σειρα με το σταφυλι

    ReplyDelete
  68. Yπέροχα δώρα! Ευχαριστούμε!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω τα Fresh Line για πρώτη φορά :)
    email: elperrel@hotmail.com
    facebook: Eleni Perri

    ReplyDelete
  69. εχω δοκιμασει την Φαιδρα και Ορφεας Ευριδικη!!!

    ReplyDelete
  70. γενικα αγαπώ freshline...Και με κανει πολυ περηφανη που ειναι ελληνικη εταιρια..Αυτη τη σειρα εχω λυδδαξει να τη δοκιμασω..Μακαρι να ειμαι τυχερη...

    ReplyDelete
  71. Yπέροχο, ευχαριστούμε !! <3

    ReplyDelete
  72. εχω δοκιμασειμ πολλα και διαφορα... και τα λατρεψα ολα!!!

    ReplyDelete
  73. Είχα δοκιμάσει ένα στερεό σαπούνι με άρωμα τριαντάφυλλο, και η μυρωδιά του ήταν ονειρεμένη!
    Ευχαριστούμε πολύ :) Εχω ακολουθήσει με το μειλ lilamana94@gmail.com
    Μακάρι να είμαι στις τυχερές γιατί θέλω πολύ να δοκιμάσω την συγκεκριμένη σειρά!

    ReplyDelete
  74. ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ReplyDelete
  75. Οχι, δεν έχει τύχει, αλλά θα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  76. καλησπερα δεν εχω δοκιμασει καποια προιοντα θελω με φρουτα η οτιδηποτε μμμμμμμμμ γλυκος διαγωνισμος ευχαριστουμε <3

    ReplyDelete
  77. εχω δοκιμασει πριν χρονια ενα shower gel απο την σειρα ΠΟΣΕΙΔΩΝ ! Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω κατι νεο ..οπως η σειρα ΔΙΩΝΗ <3 Ευχαριστουμε πολυ !
    FB: Katerina Koutsikareli
    share link : https://www.facebook.com/katerina.koutsikareli/posts/10206272948325716
    e-mail : spell25@yahoo.gr

    ReplyDelete
  78. οχι δεν τα ξερω ,ευχαριστουμε για τα δωρα

    ReplyDelete
  79. εχω δοκιμασει πολλες απο τις σειρές σαμπουν που εχει και φυσικά τα λαχταριστα σαπουνια

    ReplyDelete
  80. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  81. teleiaaaaa se euxaristoume:}}}fb Μαρια Αδαμαντιδη

    ReplyDelete
  82. δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα.

    ReplyDelete
  83. τα σαπουνακια εν γενει του brand ειναι εξαιρετικα!!! Αλλα η φαιδρα μου εχει κλεψει την καρδια!!

    ReplyDelete
  84. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν......., ευχαριστούμε !!
    FB name: Ανδρι Αγρι
    ntaniapl2@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη, αν & πολύ θα το ήθελα! :)
    Ευχαριστούμε πολύ για τον μοσχομυρωδάτο διαγωνισμό!

    Καλό βραδάκι! :)

    ReplyDelete
  86. δεν εχω δοκιμασει χρυσουλα σαμαρα fb

    ReplyDelete
  87. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον
    fbmaria morou
    specmant@yahoo.com

    ReplyDelete
  88. δυστυχως οχι ακομα γεωργιος σαμαρας fb

    ReplyDelete
  89. έχω δοκιμάσει κρέμες σώματος

    ReplyDelete
  90. Έχω δοκιμάσει αρκετά προιόντα και είναι όλα εξαιρετικά!

    ReplyDelete
  91. Καταπληκτικά δώρα!

    ReplyDelete
  92. Orpheus & Eurydice σαπούνι και body splash <3
    fb: Kristie Pch

    ReplyDelete
  93. δεν δοκιμασα αλλα ελπιζω τωρα να κερδισω και να δοκιμασω!!!! ιωαννης σεργης fb

    ReplyDelete
  94. αισιοδοξω τωρα να δοκιμασω!!! κωστας σαμαρας fb

    ReplyDelete
  95. εχω δοκιμασει και ειναι υπεροχα, μακαρι να κερδισω!!!! ρωξανη σαμαρα fb

    ReplyDelete
  96. Κρεμες σωματος ροδι, σταφυλι,ορφεας και ευρυδικη.Body splash ορφεας και ευρυδικη,ερεβος,κασσανδρα και μασκα μαλλιων με μελι!!!!!!ΟΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑΑΑΑ

    ReplyDelete
  97. Λατρεύω το αφρόλουτρο τους με άρωμα πεπόνι!
    Facebook: Maria Marilaki
    subscription: mariamarilaki@gmail.com

    ReplyDelete
  98. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ!

    ReplyDelete
  99. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ReplyDelete
  100. Υπερχα δωρακια μακαριιιιιιιιιι :):):):)

    ReplyDelete
  101. Δεν έχω δοκιμάσει, ευελπιστώ ότι θα κερδίσω για να το κάνω μια ώρα αρχίτερα. Ούτως ή άλλως, πάντως, είναι στα σχέδιά μου να τα δοκιμάσω.

    ReplyDelete
  102. ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ :)

    ReplyDelete
  103. Τάνια ΣαρηβουγιούκηFebruary 11, 2015 at 2:07 AM

    Αγαπώ τη Fresh Line&ιδιαίτερα τη σειρά Γαλάτεια!Ευχαριστούμε για το τόσο όμορφο δώρο☺
    tania.sarivougiouki@yahoo.gr

    ReplyDelete
  104. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει!!!
    email marialeri16@hotmail.com
    fb Maria Lri

    ReplyDelete
  105. Έχω δοκιμάσει προϊόντα fresh line απο ένα συνδρομητικό κουτί ομορφιάς και ξετρελάθηκα!!!το Galatea body spray το φορούσα όλο το καλοκαίρι... υπέροχο όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα που δοκίμασα αλλά αυτό ήταν το πιο αγαπημένο μουι!!!μακάρι να σταθώ τυχερή!έχω κάνει όλα τα βήματα,στο fb είμαι η Magdalini Ioannidou Stefa,ευχαριστούμε πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό και τα φανταστικά δώρα!!!!

    ReplyDelete
  106. Είχα δοκιμάσει παλιότερα ένα σαπουνάκι με άρωμα ρυζόγαλο! Θεϊκή μυρωδιά!
    Facebook: Georgia Lucy

    ReplyDelete
  107. Δεν εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα!

    ReplyDelete
  108. Αγαπω το body splash erato
    Fb name Despina Despinaki
    Gfc allbeautyincluded
    Email allbeautyincluded@gmail.com

    ReplyDelete
  109. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ...ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΑΛΙΤΗ

    ReplyDelete
  110. Εχω δοκιμάσει διάφορα και είχα ξετρελαθεί με ενα προιόν για την κυταρίτιδα

    ReplyDelete
  111. δεν εχω δοκιμασει καποιο...αλλα πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω!!
    email: roula

    ReplyDelete
  112. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ..! δεν εχω ξαναδοκιμασει καποια απο τα προιοντα και θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω..!ωρα για χαλαρωση..! email.dimle71@yahoo.gr

    ReplyDelete
  113. Body Lotion Κασσάνδρα...πολυ ιδιαιτερη κ ωραια μυρωδιά !!

    ReplyDelete
  114. Έχω δοκιμάσει ένα σέρουμ σε δείγμα που μου έδωσαν στο φαρμακείο και το βρήκα εξαιρετικό!!!!
    Μακάρι να σταθώ τυχερή και να δοκιμάσω αυτή την υπέροχη σειρά την οποία παρουσιάζεις τόσο όμορφα μέσα από τα άρθρα σου, σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία :-)

    ReplyDelete
  115. To Body splash διώνη είναι το αγαπημένο μου !! καλή μας τύχη
    Fb: Thalia Papadaki

    ReplyDelete
  116. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο, αλλά θα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  117. Δεν έχω δοκιμάσει,αλλά θα ήθελα!

    ReplyDelete
  118. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από αυτή την εταιρία και θέλω τόσο πολύ ^^. Μακάρι να κερδίσω! Φαίνονται υπέεεεροχα! Έχω ακούσει τόσα πολλά για τη μυρωδιά τους <3 <3
    blog: welcome beauty with effie :*

    ReplyDelete
  119. Η ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

    ReplyDelete
  120. Με τα σαπούνακια που έχω δοκιμάσει. ...μμμμμμ εύχομαι να κερδίσω κάτι από αυτά! !!!

    ReplyDelete
  121. Φοβερά τα προιόντα της Fresh Line!Έχω δοκιμάσει το Calypso και το Galatea Body Milk...Θα χαιρόμουν πολύ να δοκίμαζα και τα Dione! :) email:antigonixav@gmail.com

    ReplyDelete
  122. OXI ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ..ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

    ReplyDelete
  123. Οχι ακομη δεν εχω δοκιμασει :(

    ReplyDelete
  124. exw dokimasei to bodysplash orfeas k euridikh k itan polu wraio proion!

    ReplyDelete
  125. δεν εχω δοκιμασει....θα ηθελα
    facebook:virginia xydea
    email:xydea7@hotmail.com

    ReplyDelete
  126. Λίλια
    Ευχαριστούμε για το ωραίο δώρο! Μόνο σαπούνι έχω δοκιμάσει..

    ReplyDelete
  127. Είναι υπέροχα!!!Ευχαριστούμε!!!
    aggelsagro@yahoo.gr

    ReplyDelete
  128. super ola ta proionta!!!!!

    ReplyDelete
  129. Den exw dokimasei alla tha to ithela.
    email: thebillymar@gmail.com

    ReplyDelete
  130. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να δοκιμάσω κάτι, μακάρι να είμαι τυχερή αυτή τη φορά. Ευχαριστούμε πολύ!! ❤❤

    ReplyDelete
  131. Δεν έχω fb!
    email mkiriakou@rocketmail.com
    gfc mkiriakou

    ReplyDelete
  132. όχι ποτέ δεν έτυχε να δοκιμάσω κάποιο!

    ReplyDelete
  133. έχω δοκιμάσει το άρωμα ΦΑΙΔΡΑ και είναι εκπληκτικό! και ένα body scrub!

    ReplyDelete
  134. Τα έχω δοκιμάσει και σειρά Cassandra μ΄αρέσει πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  135. Exw dokimasei kai ksexwrisa to stafili!!! :-)))) elena_fun@hotmail.com

    ReplyDelete
  136. Παλιά πλενόμουν με διάφορα σαπούνια της Fresh Line και μ'άρεσαν πολύ,όμως επειδή μου έπεφταν πολύ ακριβά δυστυχώς τα σταμάτησα!Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω ξανά κάποιο προϊόν αυτής της εταιρίας!

    ReplyDelete
  137. Ειναι ολα τελεια!! Μακάρι να κερδίσω!

    ReplyDelete
  138. Δυστυχώς δεν έτυχε να δοκιμάσω τα προϊόντα σας, αλλά θα ήθελα πολύ!
    mail; evaki88@gmail.com

    ReplyDelete
  139. όλα σας προϊόντα είναι υπέροχα! τα λατρεύω!

    liaki818@gmail.com

    ReplyDelete
  140. υπέροχο δώρο! καλή επιτυχία σε όλους!

    dkoulali@gmail.com

    ReplyDelete
  141. ευχαριστούμε πολύ! listaev@gail.com

    ReplyDelete
  142. ΕΙΝΑΙ τελειο Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  143. oxi de dokimasa akomh!

    ReplyDelete
  144. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να δοκιμάσω κάτι,μακάρι να είμαι τυχερή !!!

    ReplyDelete
  145. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν της συγκεκριμένης εταιρείας !!!!! Μακάρι να έχω την ευκαιρία μέσω του διαγωνισμού σας!!!! ♥

    ReplyDelete
  146. έχω δοκιμάσει λάδι μαυρίσματος και body splash! υπερόχα! fb:Katia Pattinopoulou, email:katia_gemini@windowslive.com

    ReplyDelete
  147. Μου αρέσουν πολύ τα προιόντα fresh line facebook Αρετή Σουρούφη

    ReplyDelete
  148. exw dokimasei thn seira galatea kai einai foverh..murizei fantastika...agapame fresh line <3

    ReplyDelete
  149. τελεια μυρωδατα δωρακια... tzatzaraki@hotmail.com

    ReplyDelete
  150. teleiaa Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  151. η σειρά calypso είναι εξαιρετική

    ReplyDelete
  152. Υπάρχουν κάποια προϊόντα περιποίησης που όταν τα γνωρίσεις σου είναι δύσκολο να τα αποχωριστείς γιατί πολύ απλά τα ερωτεύεσαι και είναι ο έρωτας που κρατάει για πάντα....

    ReplyDelete
  153. η σειρά Κασσάνδρα είναι καταπληκτική!!!

    ReplyDelete
  154. Δεν έσω δοκιμάσε κάποιο προϊόν ίσως καταφέρω και κερδίσω οπότε σίγουρα θα δοκιμάσω.

    ReplyDelete
  155. το αφρολουτρο πεπονι κ ηταν τελειο!! (fb: Marianna Mania)

    ReplyDelete
  156. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι ως τώρα!
    helenalda1993@hotmail.com
    fb: eleni vlachou

    ReplyDelete
  157. den exw dokimasei pote kai polu tha t ithela.!!! magiko arthro.!! gemato myrwdies.!!!

    ReplyDelete
  158. H γυναίκα μου έχει λατρε΄ψει τις κρέμες σώματος ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EMAIL GEOSIMANTIR@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  159. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι απο fresh line...για αυτο μακαρι να κερδισω!!!!!!

    ReplyDelete
  160. η σειρά κασσάνδρα είναι καταπληκτική ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΡΗΝΗ EMAIL EIRINIPAPANIKOL@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  161. η γυναίκα μου χρησιμοποιεί τη σειρά Galatea ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ EMAIL COSTASSIM1@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  162. τη κρέμα σώματος με το όνομα Κίρκη!!!!

    ReplyDelete
  163. Έχω δοκιμάσει και λατρέψει την σειρά Γαλάτεια!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό! :)
    fb: Maria Tsapi

    ReplyDelete
  164. Ονομάζομαι Παρασκευή Σταμούλη.Είναι υπέροχα όλα τα προιόντα της εταιρείας ,μακάρι να κερδίσω!!!!! Σας Ευχαριστούμε!!!
    ntolores30@yahoo.gr

    ReplyDelete
  165. ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ FRESH LINE. MOY AΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ BODY MILK ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΜΕ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΛΑ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΩΜΑ!! FACEBOOK: Πετρούλα Φιλίππου - GFC: phaos - ΕΚΑΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΟ EMAIL ΜΟΥ : petroula16@outlook.com.gr

    ReplyDelete
  166. ένα scrub τους, αλλά δε θυμάμαι όνομα!!! Ήταν όμως καταπληκτικό!!!!

    ReplyDelete
  167. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mpelaf@gmail.com
    mpela

    ReplyDelete
  168. Μου εκαναν δώρο το Selene body splash και ξετρελάθηκα... Λατρευω τα σάπουνια (σχεδον ολα) και το Body sugar scrub Galatea. :)

    ReplyDelete
  169. Έχω δοκιμάσει μερικά προϊόντα από την Fresh Line με πιο πρόσφατο το σαμπουάν Πολύμνια που μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις! Από αυτά που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα όμως, ξεχωρίζω το σαπούνι Λητώ με μυρωδιά ρυζόγαλου! Θεϊκή και ανεπανάληπτη! Σου έρχεται να το φας! Όσο για τη σειρά Διώνη θέλω διακαώς να δι(αι)ωνιστώ με αυτήν την πολυτελή σειρά περιποίησης και home spa! Την έχω στη wishlist μου από το φθινόπωρο που κυκλοφόρησε! Α και παρεμπιπτόντως λατρεύω το όνομα Διώνη (χμμ, τολμώ να πω ότι είχα γράψει παλιότερα ένα διήγημα και η ηρωίδα του είχε αυτό το όνομα)!
    Fb: Maria Ifadopoulou

    ReplyDelete
  170. Δεν έχω δοκιμασει κάποιο προΪόν της Fresh Line...
    Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία!

    ReplyDelete
  171. like like like (y) makari na kerdisv, den exv dokimasei...

    ReplyDelete
  172. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω κάνει δώρο σε φίλες μου διάφορα προιοντα.

    ReplyDelete
  173. Έχω χρησιμοποιήσει διάφορα σαπούνια της Fresh Line και ήταν πραγματικά υπέροχα!!! Η μυρωδιά τους κρατούσε μέχρι το τέλος!!!

    ReplyDelete
  174. Έχω δοκιμάσει διάφορα πράγματα , από όλα ειχα μείνει ευχαριστημένη

    ReplyDelete
  175. ευχαριστουμε παρα πολυ καταπληκτικαααααααα Γεωργια Γεωργιου geopeny@hotmail.com

    ReplyDelete
  176. δεν εχω δοκιμασει αλλα θα το ηθελα πολυ. ευχαριστουμεεεεεε!!!

    ReplyDelete
  177. επιδη ειμαι αλεργικη .εχω δοκιμασει το σκραμπ και την μασκα καθως και τα σαπουνια για το σωμα....ειναι εξαιρετικα !!!

    ReplyDelete
  178. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο..ελπίζω να'μαι τυχερή να δοκιμάσω τα τόσα όμορφα προϊοντα σας..

    ReplyDelete

Post a Comment