photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Γέφυρες ομορφιάς... #Benefit_Giveaway





Mια σειρά από παραμύθια, μια σειρά από ζαχαρωτά και μια σειρά από χαρούμενες εικόνες που θα γίνουν εξοικείωση με τη νέα χρονιά να μετράει μέρες και ένα 2014 που με έβαλε σε μια διαδικασία ενός εξαίσιου ακροβατισμού με προσωπικές επιλογές. Πέρυσι τέτοια εποχή ανακάλυπτα την αξία του να λες ''ναι'' στην ανάγκη της ψυχής και του μυαλού σου. Πέρυσι τέτοια εποχή μετουσίωνα το αναπόφευκτο που μου χτυπούσε χρόνια την πόρτα. Πέρυσι τέτοια εποχή έκλεισα για πάντα πόρτες και άνοιξα παράθυρα που πλημμύριζαν χρώματα και ελπίδα. Mια αυτοβοήθεια για να ανακαλύψω την διαυγή εικόνα της ομορφιάς. Αυτή που την ανακαλύπτεις μόνο αν ξεπεράσεις τους φόβους σου ή έστω αν τους ντύσεις πολύχρωμους. 

Κατάλληλα υλικά να έχεις και να ανακαλύπτεις τη δελεαστική ομορφιά εκεί που κρύβεται. Συνήθως σε μαγικές χώρες που οι παράδεισοι της συλλαβίζουν ''Benefit ''. Nα στη συστήσω; Νομίζω περιττό. Σίγουρα θα έχεις πέσει πάνω σε αυτές τις παιχνιδιάρικες συσκευασίες στα ράφια των Sephora και ακόμη πιο σίγουρα θα έχεις υποκύψει σε αυτά τα ακαταμάχητα όπλα ομορφιάς που σε κάνουν να κλέβεις την παράσταση και να τραβάς όλα τα βλέμματα. Στα κιτ της Benefit έχω μια αγάπη, τόση όσο και στα προϊόντα μακιγιάζ της. Είναι οι μικρές δόσεις πολυτέλειας που συγκεντρώνουν όλα όσα χρειάζεσαι για εντυπωσιακά και λαμπερά looks. Tα κιτ της Benefit συναρπάζουν και γεννούν έρωτες με την πρώτη ματιά γιατί απλώς ικανοποιούν και την πιο απαιτητική ανάγκη. Είναι η ποιότητα εφάμιλλη της αισθητικής. Είναι η ικανοποίηση κάθε επιθυμίας που γίνεται παιχνιδάκι.

Αυτά τα Χριστούγεννα η Benefit σε προσκαλεί σε ένα εργοστάσιο ομορφιάς. Και στήνει γέφυρες φαντασμαγορικής τελειότητας. Φέρνει κάτω από το έλατο σου έτσι απλά τα πιο όμορφα δώρα. Απίθανα λαχταριστές αποχρώσεις και απεραντοσύνη λάμψης σε πολύχρωμα μεταλλικά κουτάκια. Μοναδικά δώρα κλεισμένα σε σκερτσόζικες συσκευασίες που σου αλλάζουν τη διάθεση μέχρι να πεις Benefit. Kαι ονόματα καραμελένια σαν τα αξιολάτρευτα προϊόντα που περικλείουν. Έχουμε και λέμε για να αρχίσεις να μεγαλώνεις τη λίστα των δώρων που σου ετοιμάζεις. Beauty Bonbons, Pretty Parfait, Complexion Confections, Cutie Cravings, Goodies a go-go, Sweet Tintations και Candy- Coated countdown. Είτε επιλέξεις μακιγιάζ είτε κρεμική περιποίηση θα τα βρεις όλα να συνδυάζονται μέσα σε ένα μαγικό κουτί.



Και για να σου στήσω γέφυρες ομορφιάς ανάμεσα στον κόσμο της Benefit και των ζαχαρένιων ονείρων, σε προσκαλώ και σου πιάνω το χέρι, προτρέποντας σε να χαθείς σε δρόμους χρωμάτων. Σε δρόμους αποπλάνησης που μαγνητίζουν και εστιάζουν την ομορφιά στο βλέμμα. Το Cutie Cravings είναι το απόλυτο κιτ που αγάπησα με την πρώτη ματιά. Γιατί έχει όλα όσα χρειάζεσαι για μυστηριώδες - αισθησιακό βλέμμα και αλαβάστρινη, μεταξένια επιδερμίδα. Δύο επιτακτικές τάσεις της σεζόν : το nude μακιγιάζ με τα juicy φυσικά χείλη και το έντονο 60's look που δίνει έμφαση στις βλεφαρίδες, συνδυάζονται μέσα στο must have κιτ που πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσεις στη συλλογή σου. Αψεγάδιαστο δέρμα με το the POREfessional και χρώμα υγείας στα μάγουλα με το Hoola. Μακριές βλεφαρίδες με την απόλυτη μάσκαρα που ορκίζονται όλες οι beauty gurus, They're real! και μια παλέτα τεσσάρων φυσικών σκιών για φυσικό smokey. Για το τέλος πρόσθεσε και το gloss ultra plush fauxmance για λαχταριστά κοραλοροδακινί χείλη και έχεις συμπληρώσει τα απαραίτητα σύνεργα της λάμψης. Το Cutie Cravings κιτ είναι το δικό μου αγαπημένο που θέλω να γίνει και δικό σου. 
Γι' αυτό και σου χαρίζω τρία Cutie Cravings σετ συνδυασμένα με πολλή αγάπη και άλλες τόσες ευχές για ένα ονειρεμένο 2015.  


Εγώ λοιπόν, σου δίνω τα μαγικά όπλα εντυπωσιασμού για λαμπερό αποτέλεσμα στις μέρες και τις νύχτες σου, εσύ βάλε τη γιορτινή διάθεση και τη φαντασία σου για τα πιο ανατρεπτικά looks που θα σκαρώσεις και προετοιμάσου για το πιο μεγάλο ταξίδι πάνω σε γέφυρες ομορφιάς.


 Τι λες ξεκινάμε; 

Οι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα All Things You Are
2. Like και δημόσιο share στην φωτογραφία που θα δεις 

Υ.γ. Προαιρετικά και για έξτρα πόντους μαγείας : Απάντησε μου σε ποιο γλυκό πειρασμό της Benefit δεν μπορείς με τίποτα να αντισταθείς.
Και αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το μειλ σου στο σχόλιο. 

 Ραντεβού, 28 του μηνός (μία μέρα μετά τα γενέθλια μου - γιορτινή διάθεση-), εδώ, για να μάθεις αν είσαι μια από τις τρεις τυχερές. 

Καλή Τύχη!




Πολύχρωμες και ονειρικά παιχνιδιάρικες γιορτές... 
Με λάμψη και επιθυμίες που θα ικανοποιηθούν στο έπακρο! 

Φωτογραφίες : Αθηνά Πάνου


Update : Nancy Raf, Eva Michelaki, Irene Mik οι δικές σας γέφυρες ομορφιάς θα έχουν χρώμα και λάμψη από τα φανταστικά προϊόντα που κλείνονται μέσα στο Cutie Cravings set σας. Κερδίσατε ένα από τα 3 σετ της Βenefit. Πάντα τυχερές. Καλή χρονιά σε όλους και επανέρχομαι κάπου στις 2 του μηνός με λάμψη και χρώμα. 




Comments

  1. Nice, benefit is great! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ωραία δωράκια! Δεν έχω fb. savxar@hotmail.com. Καλές γιορτές!
    Χαρά

    ReplyDelete
  3. Τελειο δωρακι!!! Μακαρι!!!
    Fb name Despina Despinaki

    ReplyDelete
  4. η αληθεια ειναι οτι δεν εχω δοκιμασει κατι απο την benefit μεχρι τωρα.να ειμαι η μονη σε αυτον τον ζαχαροκοσμο? οποτε πολυ θα ηθελα να κερδισω το σετακι, γιατι η περιγραφη σου μου ανοιξε την ορεξη.! επισης νομιζω οτι και το σετ goodies a go-go θα μου ταιριαζε μια χαρα! καλες γιορτες να εχουμε , με αγαπη και καλους φιλους γυρω μας!

    ReplyDelete
  5. Το αγαπημένο μου: Benefit Speed Brow!!!
    Ευχαριστούμε!!!!
    mvasiliadou2012smiles@gmail.com

    ReplyDelete
  6. ναντια παπαDecember 10, 2014 at 11:49 AM

    εξτρα ποντοι μαγειας....!!! λατρευω το pore professional!!!!
    υγ. Δεν βρισκω την φωτο του διαγωνισμου για κοινοποιηση και like!!!!!
    καλες γιορτες!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Αγαπημένο:They're Real mascara
    Nansy-1970@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. pore professional!!
    fb post: https://www.facebook.com/andriana.koufogianni/posts/10205190838068626?pnref=story

    ReplyDelete
  9. δεν εχω δοκιμασει ακομα καποιο προιον
    fb Alexopoulou Irini

    ReplyDelete
  10. αγαπημένο προϊόν η μάσκαρα Benefit
    fb: Katrin Anastasiadou

    ReplyDelete
  11. Ολα τα προϊόντα της Benefit ειναι καταπληκτικά!! Ειδικα το Make up της η μασκαρα της και το προϊόν για τελεια φρυδια σε λιγα μονο λεπτα!!!! <3 Σας ευχαριστουμε και ευελπιστω να ειμαι τυχερουλα!!!! Euagelia!

    ReplyDelete
  12. Έχω το pore professional σε δείγμα και είναι,σούπερ.Αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα και την κανονική συσκευασία αλλά ...!Ευχαριστώ για την ευκαιρία να κερδίσω αυτά τα τέλεια ζουζουνίστικα προϊόντα!!
    Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  13. Φανταστικά δώρα,την Benefit την έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό,την μάσκαρα the are real έλεγα να πάρω που θα μου πάει θα την πάρω κάποια στιγμή!
    Και τα σέτ όλα φαίνονται υπέροχα!
    Καλές γιορτές σε όλους μας!!!

    ReplyDelete
  14. Λατρεύω το hoola! Θέλω! Θέλω! Θέλω! (Έχουμε γενέθλια με ένα μήνα διαφορά.χιχι!)

    ReplyDelete
  15. benefit Dandelion highlighter/blush!
    καλές γιορτές!
    fb:Flora Ger

    ReplyDelete
  16. ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!!!! εγώ έχω λατρέψει το pore benefit και το highbrow (δεν θυμάμαι ακριβώς πως λέγεται!!)

    ReplyDelete
  17. φανταστικός διαγωνισμό!!!! εξτρα πόντοι μαγείας αγαπώ το Hoola γιατί αγκαλίαζει το προσωπό μου δημιουργόντας αισθηση ανανέωσης και υγείας. email. ekaviposxodou@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Δεν έχω δοκιμάσει benefit αν και θελω πολύ....
    chrisovalantia@hotmail.gr

    ReplyDelete
  19. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτη την εταιρια..αλλα εχω δει τα πανεμορφα ρουζακια της και εχω ακουσει τα καλυτερα emma_triliraki@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. Nice FB: Σαμιρα Βακινκα

    ReplyDelete
  21. thank you! evbat24(at)gmail.com

    ReplyDelete
  22. εχω δοκιμασει μια μασκαρα κ ηταν τελεια αλλα αρκετα ακριβη

    ReplyDelete
  23. σουπερ! fb name ; εφη καραγρηγοριου

    ReplyDelete
  24. τα hydra-smooth κραγιόν & gloss..καλεσ γιορτες

    ReplyDelete
  25. Τέλειοοοο!!!!!Το πιο ωραίο δώρο για τα χριστούγεννα!!!!Τα προιόντα αυτής της εταιρίας είναι όλα ένα κι ένα!!!!Ευχαριστούμε πολύύύ!!!Καλές γιορτές!! <3

    ReplyDelete
  26. ουαου <3
    pore professional <3
    annoulablonde@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Λατρεύω το HOOLA, είναι το καλύτερο bronzer για κοψίματα που έχω δοκιμάσει και χαίρομαι πολύ που συμπεριλαμβάνεται στην παλέτα!! Ευχαριστούμε πολύ!!
    FB : Elena Koutsikareli

    ReplyDelete
  28. το porefessional και την they're real! katia_gemini@windowslive.com

    ReplyDelete
  29. Αγαπημένη η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα από τη Benefit αλλά τα 2 πιο γλυκά αγαπημένα μου είναι το porefessional και το "εμφιαλωμένο" ρουζ, το benetint <3
    Απλά τα αγαπώ! Καλές γιορτές να έχουμε με υγεία χαρά & ομορφιά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  30. Σε ευχαριστομε πάρα πολύ για αυτά τα υπέροχα δώρα!!!!Το αγαπημένο μο είναι το Benefit Speed Brow!!!! mina198560@ymail.com

    ReplyDelete
  31. Μόλις άνοιξα το πρωί τα email μου και είδα το μήνυμα από το all things you are τρελάθηκα από χαρά όταν είδα τα δωράκια!!Δεν έχω χρησιμοποιήσει τα Benefit, δεν έχει τύχη αλλά φαίνονται τέλεια!!!Αν και δύσκολο ελπίζω να κερδίσω και εγώ το κάτι της μου!!!Και ποιος δεν θα τα ήθελε;;;Μου αρέσει πολύ το cutie cranings και το beady bonbons!!! Καλή μας επιτυχία και καλές γιορτές!!! :)

    ReplyDelete
  32. pretty parfait!!! υπεροχα δωρα!! σε ευχαριστουμε!!!! fb name gina afragou

    ReplyDelete
  33. τα μεικ απ σετς της εταιρειας ειναι εκπληκτικα! πχ lovabye baby!

    ReplyDelete
  34. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο της Benefit αλλά είμαι σίγουρη ότι θέλω να δοκιμάσω αυτό εδώ :)
    facebook: Eleni Perri

    ReplyDelete
  35. το benefit speed brow!!!!!!!!!!
    fb name:RiaBrite

    ReplyDelete
  36. Nomizo oti to agapimeno mou apo osa exo dokimasei einai to Erase paste. Euxaristoume!!

    ReplyDelete
  37. sta teleia rouz thssss ax erwtasss
    katrinspi@yahoo.gr

    ReplyDelete
  38. to kalutero kit ths benefit... makari na eimai mia ap tis tuxeres gt einai arketa akribo na to agorasw.
    den exw facebook.. to email mou einai : evelinn18@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Δεν μπορώ να αντισταθώ στο porefessional και στα γιορτινά make up kits!Πέρσι αγόρασα το Groovy kind-a love!
    Fb name: Angela Karsisioti

    ReplyDelete
  40. Καλές γιορτές!!! <3 benefit speed brow!!! i love it!!
    fb thomais fountoulaki

    ReplyDelete
  41. ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΣΕΤ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.ΝΑΧΕΤΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ReplyDelete
  42. Τελεια ολα δυστυχως μονο το poreffessional εχω αξιωθει να δοκιμασω..!

    ReplyDelete
  43. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον της σειρας! Καλες γιορτες σε ολους μας! Fay75gr@gmail.com

    ReplyDelete
  44. εχω ακουσει τοσα αλλα δεν ετυχε να δοκιμασω ποτε προιοντα benefit..να η ευκαρια μου!!!!καλη επιτυχια και καλες γιορτες!

    ReplyDelete
  45. υπεροχα δωρακια!!!!Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δοκιμασει ποτε κατι της benefit οποτε θα ηθελα παρα πολυ να δοκιμασω κατι!!!!! fb name Katerina Vlahaki mail k_vlahaki@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. αγαπημενη ειναι η μασκαρα και την εχω παντα μαζι μου

    ReplyDelete
  47. Einai olla teleiaaaaa xronia polla k kalh xronia!! Fb katerina break email triantafullaki15@hotmail.com euxaristw

    ReplyDelete
  48. Όλα είναι απίστευτά!!!!
    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους!!!!

    ReplyDelete
  49. Υπέροχο δώρο!!! Σε ευχαριστούμε πάααρα πολύ!!!! Κι εγώ το Cutie Cravings θα διάλεγα!!!
    Από Benefit έχω τη μάσκαρα They're Real και το eye liner και τα λατρεύω!!!
    Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω το Porefessional αλλά και το Hoola!!

    Δεν έχω facebook...
    e-mail: evamk4056@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Η μάσκαρα είναι λατρεμένη!
    Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο!!!
    Καλές γιορτές!!!
    Fb-Panagiota Goutzourela

    ReplyDelete
  51. Benefit Speed Brow!!!Eυχαριστουμε!!!

    ReplyDelete
  52. Αγαπημενο hoola <3
    Καταπληκτικα δωρα!!!

    ReplyDelete
  53. ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ReplyDelete
  54. Τι τελειο Χριστουγεννιατικο δωρο ειναι αυτο!!?!!? Δεν εχω δοκιμασει ουτε εγω καποιο προιον της benefit!Μακαρι να ειμαι μια απο τις 3 πασπαλισμενες με Χριστουγεννιατικη τυχη!!!!! Kαλα Χριστουγεννα ευχομαι!!! fb Litsa Tomara.

    ReplyDelete
  55. teleiaaaa se euxaristoume kales giortes :}} fb maria adamantidh maria-star24@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι!!!!Μακάρι να είμαι τυχερή,έχω και τ αγενέθλιά μου την Πρωτοχρονιά!!!!
    Μακάρι!!!!

    ReplyDelete
  57. Καλα χριστουγεννα να εχουμε ! Μιλησες σα σκορπινα !! Που εχεις σκορπιο ;; fb δεν εχω αλλα εχει το αγορι μου antreas vigkos και το email antigonichanteli@gmail.com
    Καλη επιτυχια να εχουμε !

    ReplyDelete
  58. Δεν έχω μόνο ένα: the porefessional, brows a-go-go, instant brow pensil. Θα ήθελα και τη mascara σε καφέ!!!
    fb Sonia Pap

    ReplyDelete
  59. Αγαπώ Benefit!!!!! Όλα αυτά τα πανέμορφα κουτάκια-μαγικά!!!! ΤΕΛΕΙΟ XMAS GIFT!!!!! Εξαιρετικά αγαπημένο το Pore! FB. Evi Giannimelou

    ReplyDelete
  60. sofiadimoula@hotmail.gr Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον

    ReplyDelete
  61. ρωξανη σαμαρα fb στη μασκαρα

    ReplyDelete
  62. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον θα ηταν τελεια να κερδισω να τα δοκιμασω ! ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  63. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ReplyDelete
  64. ειναι ολα υπεροχααα ευχαριστουμε.μασκαρα με χιλιαα
    fb Φωτεινή Γκιλή
    mail fgrtp@yahoo.gr

    ReplyDelete
  65. Λατρεμένη Benefit! λατρεύω το POREfessional!!! Ευχαριστούμε πολυυυ!

    ReplyDelete
  66. δεν εχω δοκιμασει ακομα καποιο προιον....ευχαριστω που μου δινετε η ευκαιρια να δοκιμασω!!ονομα facebook Marianthi Poulakou

    ReplyDelete
  67. se ola!!!loveee benefit!!!!!!!!fb Anastasia Tripsa

    ReplyDelete
  68. δεν εχω δοκιμασει κατι θα ηθελα πολύ όμως!καλες γιορτες!χρονια πολλα

    ReplyDelete
  69. Νομιζω οτι ολα η σειρα Benefit ειναι καταπληκτικη κι ευχομαι να ειμαι μια απο τις τυχερες!!Καλη επιτυχια σε ολες!

    ReplyDelete
  70. θα ήθελα να δοκιμάσω τα πάντα!!! χαχ! αλλά έχουν τσιμπημένες τιμές!! λολ! efi_5555@hotmail.com :D

    ReplyDelete
  71. Πραγματικά πρόκειται για εξαιρετικά δώρα..δεν τα γνώριζα μέχρι που μου δόθηκε η ευκαιρία σε μια γλυκιά εξόρμηση στα Sephora να φρεσκάρει το μακιγιάζ μου η αισθητικός της εταιρίας..κ τότε ήταν που με εντυπωσίασε το εξαίρετο αποτέλεσμα..ευελπιστώ να είμαι μια από τις υπέρ-τυχερές κ να το έχω στα χέρια μου κ συνάμα εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα για όλους μας..<3..
    Fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  72. Στο αγαπημένο dandelion, φανταστικό ρουζ! Μάλλον discontinued! Ευχαριστούμε πολυ!!! Aamastori@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Τέλειο δώρο!Σε ευχαριστούμε πολύ! Αγαπημένα πολλά , αλλά αν είναι να διαλέξω ένα τότε Mascara They're Real!!!!!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  74. Τέλειο δώρο!Σε ευχαριστούμε πολύ!Αγαπημένα πολλά, αλλά αν είναι να διαλέξω ένα τότε Mascara They're Real!!!!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  75. όλα είναι εκπληκτικά!!!

    ReplyDelete
  76. δεν αντιστεκομαι στο pore! ειναι εκπληκτικο προϊόν!

    ReplyDelete
  77. PORE BENEFIT FB κωστας σαμαρας

    ReplyDelete
  78. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν και θα ήθελα γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα!

    ReplyDelete
  79. Δυστυχώς δε τα έχω δοκιμάσει και θα ήθελα τόσο πολύ να δοκιμάσω αυτό το σετ!!!! Αγαπώ smokey eyes & nude χείλη !!! Μακάρι καλές γιορτές!!! Fb name: Stavroula Fiaboli-Kalogirou

    ReplyDelete
  80. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  81. δεν εχω δοκιμασει κατι!
    fb:ευδοξια καραγιωργου
    καλες γιορτες!

    ReplyDelete
  82. Δεν μπορώ να αντισταθώ στο Pore-fessional!Το δοκίμασα από μια φίλη μου και ενθουσιάστηκα.Χαίρομαι που περιλαμβάνεται στο set μπας και το αποκτήσω κι εγώ επιτέλους.Ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα!Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  83. Ειλικρινα ζηλευω και θελω σαν τρελη να αποκτησω το HOOLA ,το εκθειαζουν ολα τα κοριτσια και πιστευω οτι αξιζει ! Ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο ,,το δωρακι ειναι ονειρο ! σου ευχομαι καλες γιορτες να εχεις με χαρουμενη,ευτυχισμενη διαθεση !
    FB: Katerina Koutsikareli
    share link : https://www.facebook.com/katerina.koutsikareli/posts/10205722846813522

    ReplyDelete
  84. ναι το ομολογω!δυστηχως δεν εχω δοκιμασει ακομη καποιο προιον του!ευχομαι να ειμαι τυχερη και μια μερα πριν τα γενεθλια μου να παρω εξτρα δωρακι!χιχιιχ
    ευχαριστουμε πολυ και παλι!καλες γιορτες γλυκια μου να περασεις ονειρεμενα!!!

    ReplyDelete
  85. ΤΩΑΡ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΣΑΜΑΡΑ FB

    ReplyDelete
  86. υπέροχα δώρα!!! ευχαριστούμε!!
    Δεν μπορώ να αντισταθώ στην μάσκαρα!!!!!!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    Εύχομαι να έχουμε όλοι υπέροχες και ονειρεμένες γιορτές!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  87. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ FB , ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ

    ReplyDelete
  88. dustuxws den exw dokimasei kapoio proion an k tha to ithela polu...
    fb : vasiliki malapani
    email :vasilikimalap@gmail.com

    ReplyDelete
  89. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ.
    fb ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙΣΑΡΕΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ReplyDelete
  90. δεν μου δοθηκε ποτε η ευκαιρια να τα δοκιμασω!
    fb:Mikros Prigipas

    ReplyDelete
  91. dustuxws den exw dokimasei tpt apo benefit!! einai eukairia loipon!! :) :D !! fb name: xara dimitriadou

    ReplyDelete
  92. Η ΝΥΦΗ ΜΟΥ ΧΡΗΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΕΡΓΗΣ FB

    ReplyDelete
  93. φανταστικά πρέπει να είναι όλα!!!
    δεν έχω δοκιμάσει κανενα προιον ευκαιρία να τα δοκιμάσω :-P
    καλή επιτυχία σε όλους!!!
    xpredari@gmail.com αααα δεν έχω fb :-)

    ReplyDelete
  94. Lina Dalakou
    linadala@yahoo.
    Μάλλον με τα μωρά έχω μείνει πολύ πίσω στο χώρο της ομορφιάς, καθότι πρώτη φορά ακούω γι΄αυτή την εταιρεία! Γηράσκω, όμως, αεί διδασκομένη! Από παρουσία, όμως, σκίζουν τα προϊόντα! Δεν το συζητώ!Μοιάζουν παραμυθένια πραγματικά και φυσικά μας κέντρισες και εσύ το ενδιαφέρον με την περιγραφή σου. Το κιτάκι που μας προσφέρεις έχει τα χρώματα που αρέσουν και προτιμώ, και είναι αυτό που νομίζω πως θα μου ταιριάζει! Πάντως εξίσου ωραίο φαίνεται να είναι και το Goodies a go-go!!! Σε ευχαριστούμε για το δωράκι! Καλές γιορτές, με καλή διάθεση και να περάσεις super στα γενέθλιά σου, παρέα με φίλους και ανθρώπους που έχουν ζεστασιά στην ψυχή!
    Go-go...και μακάρι να είμαι η τυχερή...

    ReplyDelete
  95. δεν έχω δοκιμάσει κάτι! fb Chara Sotiropoulou

    ReplyDelete
  96. δεν εχω δοκιμασει ακομα κατι!
    fb Vaso Theodorakopoulou

    ReplyDelete
  97. Δυστυχώς, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό το σετ! Φαίνεται σούπερ! Καλές γιορτές!
    FB: Tazio Tazio

    ReplyDelete
  98. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΕΞΤΡΑ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΓΕΙΑΣ !!!
    FB NAME : Betty Kalantzi

    ReplyDelete
  99. They are real lash!!!! Τελειο αποτελεσμα

    ReplyDelete
  100. Hoola! email: elizavetadimitriou@gmail.com

    ReplyDelete
  101. Για να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα!...μήπως ήρθε η ώρα?...χα χα Καλές γιορτές κοριτσάκι!

    ReplyDelete
  102. στη μασκαρα <3 ειναι τελεια!!!!!!!!!

    fb Eleni Vasakou

    ReplyDelete
  103. δεν εχω δοκιμασει ακομα τα προιοντα.ελπιζω τώρα με τον διαγωνισμό σας να μου δωθει η ευκαιρία

    ReplyDelete
  104. Το μοναδικο που εχω ειναι το rose-tinted lip & cheek stain και με εχει ξετρελλανει!!Τσιμπανε λιγακι σε τιμη αλλα αξιζει!Μακαρι να κερδισω!ευχαριστουμε πολυ!! fb(joa chr str)

    ReplyDelete
  105. Πόσο αγαπώ τη νεραϊδόσκονη που σκορπάς! Έχω δοκιμάσει το hydra-smooth και μου άρεσε πάρα πολύ!
    Καλές γιορτές πασπαλισμένες με μπόλικη αγάπη και γλύκα!
    Πολλά φιλάκια!! xxx

    ReplyDelete
  106. Τέλειο giveaway! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
    Το αγαπημένο μου προίον της benefit ειναι το hoola bronzer!! <3
    fb: Sofia Taste
    e-mail: dinasofia1@gmail.com

    ReplyDelete
  107. Καλησπέρα σας....ως άνδρας, ασφαλώς και δεν δοκίμασα κάποια από τα προϊόντα της εταιρίας, αλλά γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα κάνει πανευτυχή την πολυαγαπημένη μου σύζυγο. Η μοναδική ευχή μου λοιπόν είναι η τύχη να είναι λιγάκι πιο ευνοϊκή με μένα ώστε να προσφέρω την απόλυτη χαρά στην όμορφη γυναίκα μου. Καλά Χριστούγεννα.
    fb: Thanos Anestis

    ReplyDelete
  108. Σαν τη μάσκαρα They're real δεν υπάρχει,τρελή αγάπη!
    Fb:Erifyli Metheniti
    emetheniti83@gmail.com

    ReplyDelete
  109. Τελειααααα

    ReplyDelete
  110. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία ακόμα...

    ReplyDelete
  111. καταπληκτικο σετ!!! *_* ευχαριστουμε πολυυυυ!!!
    e-mail:helen28_01@hotmail.com

    ReplyDelete
  112. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη...
    Μήπως ήρθε και η σειρά μου λοιπόν;...!
    Πάντως φαίνονται υπέροχα τα καλλυντικούλια όλα..με πολύ όμορφες και γλυκές συσκευασίες..
    Τα κουτιά τους μαγεία..!!
    Ευχαριστούμε πολύ! Καλές γιορτές! :-)

    fb: Jenny Tonti

    ReplyDelete
  113. Δεν έχω κάποιο προϊόν, αλλά γλυκοκοιτάω εδώ και καιρό τη they're real!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  114. Έχω μόνο το high brow, που ήταν από τα πρώτα προϊόντα της εταιρείας που δοκίμασα πάνω μου, και εξεπλάγην από το άμεσο εφέ που έδωσε! facebook: Alkmini Mini
    alkminipi@gmail.com

    ReplyDelete
  115. ολο το εργοστασιο ομορφιας ειναι οτι καλυτερο εχω δει!!!!!!!!!!! <3
    fb:natsiou agathi

    ReplyDelete
  116. αγαπημένο μου και αναντικατάστατο ειναι το they 're real mascara
    fb Xara Rabiadou

    ReplyDelete
  117. υπεροχαααααααααααααααα

    https://www.facebook.com/efstathiadou.olga

    ReplyDelete
  118. υπεροχααααααααααααααααααα

    https://www.facebook.com/efstathiadou.olga

    ReplyDelete
  119. annie.si2@hotmail.com
    Το primer το αγαπω, μεταμορφωνει την επιδερμιδα, και προφανως δεν μπορεις να αντισταθεις...

    ReplyDelete
  120. δεν εχω δοκιμασει κατι απο benefit ακομα αλλα σιγουρα θα ηταν τα ρουζ της μια και φαινονται τελεια
    FB: Άννα Καράι

    ReplyDelete
  121. Δύσκολη απάντηση. Ίσως ξεχωρίζω το Porefessional.

    ReplyDelete
  122. Tania SarivougioukiDecember 14, 2014 at 6:20 AM

    Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιον προϊόν της εταιρείας,πολύ θα ήθελα η 1η μου επαφή μαζί της να είναι αυτό το σετ!!ευχαριστούμε πολύυυ για το δωρο :)

    ReplyDelete
  123. εξτρα ποντοι μαγειας!! Νομιζω το porefessional . fb name : Κόκκαλη Κατερίνα !

    ReplyDelete
  124. teleiaaaa;p
    den exw dokimasei kati apo auti tn eteria akoma..;p

    ReplyDelete
  125. Αγαπημένο η They're Real mascara! :)

    ReplyDelete
  126. δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιόν από Benefit, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω το porefessional και την the're Real! μάσκαρα!!!!! Μακάρι να τα κέρδιζα γιατί έχει και τα δύο μέσα!!!!!! fb name: Marina Aravantinou

    ReplyDelete
  127. υπεροχα, ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!!!
    φ/β:Βασιλικη Τζικα

    ReplyDelete
  128. Το αγαπημένο μου Benefit προιόν είναι το εκπληκτικό eyeliner magic ink είναι το ωραιοότερο που εχω δοκιμάσει!!!
    FB Αντωνία Καλαιτζή
    Ευχαριστούμε και καλές γιορτές με υγεία!!!

    ReplyDelete
  129. Τέλειο είναι! :) Δεν έχω χρησιμοποιήσει τα Benefit,αλλά φαίνονται υπέροχα!!
    Ευχαριστούμε για τα δωράκια σου! Καλές γιορτές!
    fb:Marianthe E. Papa

    ReplyDelete
  130. re real mascara! <3 ΤΖΙΜΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ libellouli@yahoo.gr

    ReplyDelete
  131. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον ακομα...μακαρι λιγη μαγεια να ερθει και σε μενα.....😁
    Χαρουμενες γιορτες και μαγικες στιγμες σε ολους!!!!
    Fb: Twinkle Starr

    ReplyDelete
  132. ξερω οτι ειναι η καλυτερη μαρκα τουλαχιστον στο εξωτερικο και οχι τοσο εδω. δεν ετυχε να την δοκιμασω καθως ειναι λιγο πιο ακριβη σε σχεση με αλλες. μακαρι να τα κερδισω !!!!!!!!!!!!!!!!!
    fb: sophie babanioth

    ReplyDelete
  133. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κανένα προιόν της Benefit :( Άγιε μου Βασίλη ακούς?? :D Καλή επιτυχία σε όλες!!

    ReplyDelete
  134. αγαπημένη είναι η μάσκαρα Benefit
    leyki.k@gmail.com

    ReplyDelete
  135. the POREfessional: agent zero shine
    shine-vanishing PRO powder !!!! Απλά τέλειο !!!!!!!

    ReplyDelete
  136. Αυτό το hoola της benefit λατρεμένο.. το βλέπω συνέχεια σε βίντεο στο youtube.. επειδη ειναι τσιμπημένη η τιμή ελπίζω να είμαι τυχερή στο διαγωνοσμό... καλή επιτυχία σε όλες.. nikoletabu@hotmail.com

    ReplyDelete
  137. ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!! N.ELEANNA@YAHOO.COM

    ReplyDelete
  138. POREfessional !!!!!!!!!!!!!

    fb Penny Toli

    ReplyDelete
  139. Δεν έχω δοκιμάσει κατι απο την εταιρία ακόμη! :? Ηαppy & Health 2015!
    FB Irene Salem

    ReplyDelete
  140. Ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει!
    Καλές γιορτές!
    Αναστασία Μητροσίλη
    amitrosili at yahoo dot com

    ReplyDelete
  141. exoume tin idia mera gene8lia!!!
    exw akousei polla gia to hoola , opote nai 8elw polu na to dokimasw!!!!
    kales giortes k xronia mas polla!!
    euxaristoume polu!! 8a nai teleio dwro gia ta gene8lia mou!! makari!!
    fb: Thalia Pol

    ReplyDelete
  142. Υπέροχος διαγωνισμός!!!
    Ό,τι έχω δοκιμάσει από benefit το έχω λατρέψει αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στη κρέμα ματιών και στο bene-tint!!!
    Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου και χαρούμενες γιορτές
    fb : Beauty by Kristi
    e-mail : kristi2450@yahoo.gr

    ReplyDelete
  143. Η μάσκαρα They're real! είναι η αδυναμία μου!

    ReplyDelete
  144. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμη προϊόν της Benefit αλλά τα είχα χαζέψει στα Sephora! <3

    ReplyDelete
  145. Ξέχασα να γράψω πριν το όνομά μου στο fb: Maria Ifadopoulou
    Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  146. einai teleio dwro και παντα ηθελα να ειχα κατι απο benefit
    fb Λιλα Λου
    email:lilalouword@gmail.com

    ReplyDelete
  147. Μου αρέσει πολύ το Porefessional και θέλω πολύ να δοκιμάσω το Hoola,πιστεύω πως θα το αγαπήσω. Fb:Ellie Pappa. email:pkanelli@hotmail.com. FB share:https://www.facebook.com/jenny.pappa.98/posts/405343202955603?pnref=story

    ReplyDelete
  148. Αγαπημένο προιόν η μάσκαρα Benefit
    fb: Μαρία Μανασή
    maria.manasis@hotmail.com

    ReplyDelete
  149. ολα ειναι τελεια....αλλα το ''Watt's up''...της benefit τα σπαει!!!
    fb:virginia xydea
    email:xydea7@hotmail.com

    ReplyDelete
  150. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον διαγωνισμό!!!!! Θέλω πάρα πολύ να αποκτήσω το pore professional!!!!
    fb:Marw Liodi

    ReplyDelete
  151. H mascara They're real...!!!! The best....!!!!

    ReplyDelete
  152. ola einai teleia!alla na pw thn alhtheia den ta exw dokimasei ..! fb:despoina vasileiadou

    ReplyDelete
  153. ola einai teleia! fb:despoina vasileiadou

    ReplyDelete
  154. να εχεις τελειες διακοπες ! δεν εχω facebook , demikarali@hotmail.com I wish to make me happy 4 christmas xoxo

    ReplyDelete
  155. den ta exw dokimasei,elpizw na mou dothei i eukairia twra

    ReplyDelete
  156. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
    TRIANTELEN@YAHOO.GR

    ReplyDelete
  157. Αγαπημένο η μάσκαρα benefit
    fb: Theoni Christofi
    email: theoni_1991@hotmail.com

    ReplyDelete
  158. ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον διαγωνισμό
    email: thebillymar@gmail.com

    ReplyDelete
  159. τελειο..
    zisopulu@hotmail.com

    ReplyDelete
  160. Καλή μας επιτυχία!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ReplyDelete
  161. Αχου, τα θελω! Καλα χριστουγεννα!
    mariapara01@gmail.com

    ReplyDelete
  162. Αγαπημένο προϊόν μάσκαρα
    fb:Nansy Theofilopoyloy

    ReplyDelete
  163. marion_1805@hotmail,com

    ReplyDelete
  164. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ... ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ! FACEBOOK NAME: Πετρούλα Φιλίππου

    ReplyDelete
  165. !!!!!!!!!!!!!!!!!
    mpelaf@gmail.com

    ReplyDelete
  166. porefessional! καλές γιορτές!
    elianelian02@gmail.com

    ReplyDelete
  167. ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΣΙΟΥDecember 23, 2014 at 11:49 AM

    Υπέροχο δωράκι για τις γιορτές! Δεν έχω facebook! maria_batsiou@hotmail.com Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  168. H αληθεια ειναι οτι δεν εχω δοκιμασει κατι απο την benefit μεχρι τωρα οποτε δεν μπορω να πω ελπιζω να σταθω τυχερη και να αποκτησω αποψη ;-)
    Καλες γιορτες σε ολα τα κοριτσια αλλα και αγορια αυτου του καραμελοζαχαρενιου blog, πολλες πολλες ευχες σε ολο τον κοσμο με αγαπη.

    ReplyDelete
  169. Ευη χρονια πολλα για τα γενεθλια σου οτι επιθυμεις για αυτες τις γιορτες και οχι μονο γρηγορα πραγματικοτητα να γινουν φιλακια πολλα πολλα :-)

    ReplyDelete
  170. eleni24496@yahoo.gr to mail m
    kales giortes se olous kai xaroumena genethlia :P :D

    ReplyDelete
  171. Η μάσκαρα και το eye liner αγαπημένα μου ever!!! Kαλές γιορτές!!!

    ReplyDelete
  172. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ-ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ Η ΜΑΣΚΑΡΑ
    dkesarea@hotmail.com

    ReplyDelete
  173. may_nuernberg@yahoo.gr
    ξεχωρίζω τις σκιές

    ReplyDelete
  174. The POREfessional είναι το must μου...
    ogoxhaj@gmail.com καλές γιορτές και χρόνια πολλά!!!!!!!!

    ReplyDelete
  175. galiotou.katerina@gmail.com
    Χρόνια πολλά!!!

    ReplyDelete
  176. Σε κανένα δεν μπορώ ν'αντισταθώ,είναι όλα τέλεια!!! niki_stergiou@hotmail.gr

    ReplyDelete
  177. Αγαπημένο μου προϊόν είναι η μάσκαρα.
    nikolpetr4@gmail.com

    ReplyDelete
  178. Δυστυχώς δεν βρίσκω τα Benefit στο Ηράκλειο Κρήτης που μένω, αλλά το αγαπημένο μου προϊόν από αυτά που έχω δει είναι η μάσκαρα They're real!

    ReplyDelete
  179. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ReplyDelete
  180. H alithia einai oti dn exw dokimasei kati akomh alla tha t ithela para pollu....
    FB name: Polina Gonda

    ReplyDelete
  181. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
    poursan1@otenet.gr

    ReplyDelete
  182. lbarbara_21@hotmail.com

    ReplyDelete
  183. ti na pw gia tin benefit?exei uperoxa proionta

    ReplyDelete
  184. exw dokimasei mia maskara alla den enthousiasthka vic_kat@hotmail.com

    ReplyDelete
  185. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν :(
    marwdrouga@gmail.com
    Καλές γιορτές με υγεία!!!

    ReplyDelete

Post a Comment