photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

I love Huile Prodigieuse... #Nuxe_Giveaway




 When i woke up the sun was shinining in my eyes...

Σαν παλιά ιστορία που ξετυλίγεται στο πέρασμα των χρόνων. Ήχοι από παλιό γραμμόφωνο που παίζουν έναν καλοκαιρινό σκοπό. Χρόνια τώρα πίστευα πως η χλιδή είναι εκεί έξω. Στην καλή παρέα, στα νερά που βρέχουν τα πόδια, στη μυρωδιά του νυχτολούλουδου που τρελαίνει τις αισθήσεις και όχι στα ακριβά δεδομένα ή ό,τι τέλος πάντων αγοράζεται με ευρώ. Τα βράδια στο νησί είναι ακόμη πιο ωραία. Ο τόπος μοσχοβολά μυρωδιές, γιασεμί και αγιόκλημα. Αέρας που χτυπά κατάμουτρα τις ανάγκες και νιώθεις σα να ξυπνάς από όνειρο. Μελτέμια και μπουρίνια, σύννεφα να κρύβουν τον ατίθασο ήλιο και να σε κάνουν να φουσκώνεις από περηφάνεια που ζεις στην πιο ευλογημένη χώρα του κόσμου. Γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη, γεμάτος έκσταση, μπροστά στο απόλυτο θαύμα που γυρνάς το βλέμμα και βλέπεις από τη μια μεριά ουρανό και από την άλλη θάλασσα. Ένα βαθύ μπλε χρώμα που έρχεται σε απόλυτη αρμονία με τη λάμψη. Η χλιδή είναι αόριστη έννοια, εσύ μπορείς να την ορίσεις όπως θες. Ανακάλυψε την εκεί έξω. Έχει μορφή, υπόσταση, χρώμα, άρωμα. Μυρίζει νυχτολούλουδο, έχει πολύτιμες ιδιότητες πλεγμένες με χρυσό χρώμα και αισθησιακή απαλότητα. Έχει όνομα και λέγεται Huile Prodigieuse.






Huile Prodigieuse της Nuxe. Είναι ξηρό πολυχρηστικό λάδι και είναι αυτό που όλες εμείς οι beauty addicts ορκιζόμαστε στις ιδιότητες του. Είναι το πρώτο σε πωλήσεις διεθνώς ξηρό λάδι και η ιστορία από πίσω του τόσο μεγάλη, όσο και η αποτελεσματικότητα του. 
Mετράει αισίως 21 χρόνια και η επιτυχία του αδιαμφισβήτητη (το αποδεικνύουν και οι αριθμοί : 1 μπουκάλι πωλείται κάθε 11 δευρόλεπτα στον κόσμο.). Μια μεθυστική αύρα και ένα λάδι που θρέφει, επανορθώνει και προστατεύει σε βάθος το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα. Ενυδατώνει άμεσα, επανορθώνει τη φθορά των μαλλιών από την πρώτη κιόλας χρήση και χαρίζει λάμψη στο μέγιστο. Ομοίως και στο σώμα μοναδική ενυδάτωση, θρέψη και απαλότητα. Μοναδικά οφέλη που τα χρωστά στην πρωτοποριακή του σύνθεση, πλούσια σε πολύτιμα φυτικά έλαια : φουντουκιού, macadamia, βόραγου, αμυγδάλου, καμέλιας, Wort Oil και βιταμίνη Ε. Το άρωμα του τόσο ξεχωριστό, λουλουδένιο, διακριτικό και παράλληλα αισθησιακό. Η υφή του ακόμη καλύτερη, ρευστή φυσικά, απορροφάται άμεσα, με ελαφριά μη λιπαρή σύνθεση, δεν βαραίνει την επιδερμίδα και δεν λαδώνει τα μαλλιά. Μαλλιά μεταξένια, απαλά, λαμπερά με υπέροχο άρωμα. Σώμα για άγγιγμα και χάδια. Πρόσωπο ενυδατωμένο, υγιές, νεανικό γεμάτη λάμψη. Ένα προϊόν με τρεις χρήσεις. Και το καλύτερο; Η σύνθεση του μοναδική, δερματολογικά ελεγμένη, κατάλληλη ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα, χωρίς συντηρητικά και σιλικόνη, με 98,8% φυσική σύσταση.



Σχεδόν κοσμοπολίτικη αύρα κλεισμένη σε χρυσό γυάλινο μπουκάλι, με νότες και ιδιότητες που υπόσχονται να κλείσουν μέσα τους σαν καρτ - ποστάλ, τη λάμψη και τη σαγήνη του καλοκαιριού. Καλοκαιρινοί έρωτες που αποφάσισαν να πάρουν παράταση και το χειμώνα, που ήρθαν για να μείνουν. Εμείς σου δίνουμε συλλεκτικό και αγαπημένο προϊόν. Εσύ βάλε μόνο την καλοκαιρινή σου αύρα και η Nuxe θα φροντίσει να κάνει το καλοκαίρι σου ακόμη πιο ονειρικό. Θα χαρίσει σε εσένα και σε τέσσερις ακόμη φίλες μια συλλεκτική συσκευασία του μοναδικού I love Huile Prodigieuse. 

Τι λες, πάμε μαζί;
Οι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα All things you are
2.Like στη σελίδα Beauty my life
3. Like στη σελίδα της Nuxe
4. Like, σχόλιο και share στην φωτογραφία που θα δεις στο Facebook
Για έξτρα συμμετοχή άφησε μου σχόλιο εδώ, ''η δικιά σου καλοκαιρινή χλιδή ως τι ορίζεται;''.
Υ.γ. Αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το mail σου στο σχόλιο.

Και ραντεβού εδώ σε 15 ημέρες να δεις αν είσαι μια από τις τυχερές.



Καλή τύχη. 


Comments

  1. τελειαααα ευχαριστουμεεε

    ReplyDelete
  2. Στη Σαντορίνη με θέα το ηλιοβασίλεμα στην Οία με τον άντρα μου!!! Δεν έχω καλύτερο!!! Αντωνία Καλαιτζή Fb

    ReplyDelete
  3. η δικια μου καλοκαιρινη χλιδη είναι μια εκδρομη στη Σαντορινη...θα ηταν τελεια

    ReplyDelete
  4. πόσο όμορφες φωτογραφίες.. μας ταξιδεύεις! και το δωράκι υπέροχο επίσης. ευχαριστούμε πολύ :)

    ReplyDelete
  5. Ευχαριστούμε για τα δώρα αλλά και τις ωραίες φωτογραφίες. Η δική μου καλοκαιρινή χλιδή αφορά τις φωτογραφίες. Να είμαι σε ένα νησί όλο το καλοκαίρι :)

    ReplyDelete
  6. διακοπες με την οικογένεια και πολλά παιχνίδια στην αμμο με τα μικρα!!!
    fb:Flora Ger

    ReplyDelete
  7. ξαπλα στην παραλια και καφεδακι... μετα φαγητο και ουζακι!!!!!

    ReplyDelete
  8. για μενα καλοκαιρινη χλιδη είναι μια ιδιωτικη παραλια, δροσερα κοκτέιλ και καλη παρεα!!!!!

    ReplyDelete
  9. Υπέροχο! Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  10. Ξεκούραση και ησυχία πάντα παρέα με αγαπημένα άτομα! :D

    ReplyDelete
  11. Τέλειοοοοοοο!!!!
    Το θέλωωωωωω!!!!!

    ReplyDelete
  12. Ξαπλώστρα δίπλα στο κύμα κι ένα βιβλίο!!!
    gliapopoulou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  13. Είναι το να πάω διακοπές σε ένα νησί και να μείνω σε ένα τέλειο ξενοδοχείο αλλά δεν υπάρχει μία οπότε συμβιβάζομαι στο να κάνω δροσερά ντουζάκια και να περποιούμαι την επιδερμίδα μου στο έπακρον χρησιμοποιώντας προϊόντα χαλάρωσης και ενυδάτωσης!!!

    ReplyDelete
  14. Thalassa ,kali parea , mousikoula kai kalo fagito !!!papouliakou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  15. Η καλοκαιρινή μου χλιδή είναι διακοπές σε νησιά με καταγάλανα νερά και ένα καλό προϊόν για την περιποίηση και ενυδάτωση της επιδερμίδας!!!

    ReplyDelete
  16. Λίγες ημέρες μαζί με τον σύζυγο μου μακριά από την έντονη καθημερινότητα μας..σας ευχαριστουμε πολύ.. Fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  17. Τι όμορφη περιγραφή σε κάνει να θες να τρέξεις να το μυρίσεις! Χλιδή καλοκαιρινή για μένα είναι να είμαι στη θάλασσα κάτω από μια ομπρέλα και να διαβάζω το βιβλίο μου ακούγοντας το κύμα! E-mai: mariafotopoulou@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Καλοκαιρινές αναμνήσεις με υπέροχα αρώματα...σε ταξιδεύουν!!!!

    ReplyDelete
  19. Καλοκαιρινές αναμνήσεις με υπέροχα αρώματα...σε ταξιδεύουν!!!

    ReplyDelete
  20. Καλοκαιρινές αναμνήσεις με υπέροχα αρώματα...σε ταξιδεύουν!!!

    ReplyDelete
  21. Καλοκαιρινές αναμνήσεις με υπέροχα αρώματα...σε ταξιδεύουν!!!

    ReplyDelete
  22. Καλοκαιρινές αναμνήσεις με υπέροχα αρώματα...σε ταξιδεύουν!!!

    ReplyDelete
  23. Ένα καλό προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας!

    ReplyDelete
  24. Ευχαριστούμε πολύυ!!!!!
    Η δική μου καλοκαιρίνη χλιδή ειναι είναι διακοπές σ εένα χλιδάτο ξενοδοχείο με spa..........
    όνειρο τρελό και απατηλό
    FB: Νικη Παπαγεωργίου

    ReplyDelete
  25. Tέλειο δώρο
    FB Tania Kanaboy

    ReplyDelete
  26. Να φυσάει το αεράκι κ να παρασύρει το υπέροχο άρωμα που φοράω. marianna pappa

    ReplyDelete
  27. ξεκούραση σε κάποιο νησί...

    ReplyDelete
  28. Η μεγαλύτερη πολυτέλεια για μένα η θέα από την βεράντα του σπιτιού των καλών μου φίλων στην Οία της Σαντορίνης, η θέα του απέραντου γαλάζιου συνοδευμένη είτε από καλές συζητήσεις είτε από τις "γεμάτες" σιωπές που γεμίζουν τόσο πλούσια με αυτό το υπέροχο σκηνικό!

    ReplyDelete
  29. Οι φωτογραφίες είναι τέλειες και τα δώρα σου εξίσου υπέροχα :-) ... σε ευχαριστούμε που μας χαρίζεις όμορφες εικόνες και στιγμές μαζί με υπέροχα δώρα !

    ReplyDelete
  30. Μα πόσο τέλειο άρωμα έχει!!!

    ReplyDelete
  31. ξαπλωστρα- ηλιος & αφθονα μοχιτο τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο

    φβ βαλεντινα παπα

    ReplyDelete
  32. Καλοκαιρινή χλιδή για μένα είναι να'χω αράξει δίπλα στην θάλασσα πίνοντας ουζάκι με καλή παρέα!! Ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα και καλή τύχη σε όλους! :-)
    FB: Elena Sardella

    ReplyDelete
  33. Χμ...η δικιά μου χλιδή μάλλον μια μέρα μόνη να περιποιηθώ τον εαυτό μου και να χαλαρώσω στην παραλία με ένα βιβλίο....

    ReplyDelete
  34. Μια μελλοντική χλιδή θα ήθελα να είναι ενα ταξιδι με τον συντροφο μου στο εξωτερικο :-)fb eleni vlachou

    ReplyDelete
  35. Na vlepomai kathe mera to iliovasilema apo tin santorini

    ReplyDelete
  36. me xalarwsi kai mpanaki stin thalassa!teleio dwraki, euxaristoume poli!

    ReplyDelete
  37. ξαπλα στην παραλιααα

    ReplyDelete
  38. τέλειο δώρο! και φωτογφίες στο άρθρο!!!!!!! καλοκαιρινή χλιδή είαι οι διακοπές με την οικογένειά μου σε σπίτι, όπου τα έχω όλα έτοιμα!! ;-)

    ReplyDelete
  39. Τέλεια!!!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  40. τελειο δωρακι
    ευχαριστουμε
    xpredari@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Καλοκαιρινή χλιδή? Κάτι πολύ απλό! Παραλία,ξαπλώστρα, ομπρελίτσα και παγωμένο ρόφημα δίπλα μου κάθε στιγμή...τίποτα άλλο! Φιλιά!

    ReplyDelete
  42. Ξαπλώστρα δίπλα στο κύμα, καφεδάκι, μουσικούλα και καλή παρέα!!!

    ReplyDelete
  43. Ως διακοπες χωρις παιδια!

    ReplyDelete
  44. like like
    giwrgosiliop@gmail.com
    F.B: Γιωργος Ηλιοπουλος

    ReplyDelete
  45. Διαβαζοντας το κειμενο και βλεποντας τις φωτο νομιζεις οτι σε χτυπαει θαλασσινη αυρα στο προσωπο..οτι το κορμι σου μοσχοβολαει απο τα διαφορα λαδακια και αντιλιακα και οτι στις πατουσες σου εχεις αμμο απο τις βόλτες στν παραλία...αχ καλοκαιρακι σε αγαπάμε!!!

    ReplyDelete
  46. Καλοκαιρινη χλιδη? Καλοκαιρινη διάθεση.... ομορφιες και χρωμα γυρω μας... ανθρωποι κοντινοι, αγαπημένοι...ίσως κάποιες φορες και στιγμές ...αναμνήσεις από εκεινους που λείπουν... Ειναι μαγικά τα καλοκαιρια, αν αφησεις την ψυχή σου να ηρεμεί και τη σκέψη σου να αφήνεται στην αγάπη και τη ηρεμία του Ελληνικου ήλιου...στη θάλασσα ή στο βουνο!!!!

    ReplyDelete
  47. Λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ'αγόρι μου!!!! :)

    ReplyDelete
  48. Καλοκαιρινή χλιδή για εμένα είναι να είμαι μαζί με τον άντρα μου σε κάποιο νησί και να περνάμε σούπερ κάθε στιγμή!

    ReplyDelete
  49. Τέλεια.....η δικια μου καλοκαιρινη χλιδή λιγες μερες με τον αντρα μου κ την κορη μου κ το αγορακι μου που θα ερθει σε λιγους μηνες σε ενα νησι με υπεροχη θεα....

    ReplyDelete
  50. Τέλεια.....η δικια μου καλοκαιρινή χλιδή να παω για μερες σε ενα νησι με τον αντρα μου την κορούλα μου κ το αγοράκι μου που θα έρθει σε λίγους μηνες με υπεροχη θεα..

    ReplyDelete
  51. καλοκαιρινή χλιδή: η αφοσίωση στην οικογένειά μου, ελεύθερες ώρες δίπλα στη θαλασσα , ξεκουραση και τα γέλια των παιδιών στην παραλία!
    elianelian02@gmail.com
    ΕΛΙΑΝ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ReplyDelete
  52. Καλοκαιρινη χλιδή είναι να κανεις βόλτες με αυτον που αγαπάς σε ξέγνοιαστες ακρογιαλιές!💏💓

    ReplyDelete
  53. στιγμή πολυτέλειας είναι οι πρωινές αγκαλιές με μικρά και μεγάλα χεράκια ...ανοιχτό παράθυρο και να ακούς το κύμα από το παράθυρο σου...πολλά φιλάκια...

    ReplyDelete
  54. Ώρες μπροστά στη θάλασσα με ένα καλό βιβλίο, κοκτέιλ κ το αγόρι μου. . 😊😘 fb: Danai Ret

    ReplyDelete
  55. εχω ακουσει τα καλυτερα λογια! θελω πολυ και εγω να τα αποκτησω!!!!!!
    fb: https://www.facebook.com/andriana.koufogianni

    ReplyDelete
  56. διακοπες σε ωραια νησια

    ReplyDelete
  57. H δική μου καλοκαιρινή χλιδή, περιλαμβάνει ότι αφήνει ωραίο άρωμα στην επιδερμίδα μου... <3

    ReplyDelete
  58. θαλασσα ηλιοθεραπεια χαλαρωση και το καταπληκτικο λαδακι μου Nuxe ευχαριστουμε πολυ

    ReplyDelete
  59. ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.... ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΗΝ ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ....

    ReplyDelete
  60. χαλαρωση και καλη παρεα..

    ReplyDelete
  61. Ποια θα ήταν η δικιά μου καλοκαιρινή χλιδή?Να ήμουν σε οποιοδήποτε Ελληνικό νησί αυτή τη στιγμή για διακοπές ;)
    vasonafpaktos@gmail.com
    fc name: Vaso Nafpaktos B

    ReplyDelete
  62. ....λατρεμένο!!!! gg.viki@gmail.com

    ReplyDelete
  63. πολλά μπανια και ξεκουραση..

    ReplyDelete
  64. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Vasiliki Sarm

    ReplyDelete
  65. Ξαπλώστρα, τσιπουράκι και φυσικά ο άντρας μου!
    ilios40@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. καλοκαιρινή χλιδή είναι τα ταξίδια με την λατρεμένη σύζυγο μου..!!!....δεν υπάρχει ομορφότερο από τα να την βλέπω ευτυχισμένη και χαμογελαστή.!!!
    fb: Thanos Anestis
    than.anestis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  67. Οι διακοπές , ώρα για ύπνο και ξεκούραση !!!! lena.agelopoulou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  68. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΟΤΟ ΕΧΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟΠΙΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ

    ReplyDelete
  69. Το καλύτερο! το θελω!
    καλη επιτυχια!
    ευχαριστουμε!!!!!!!

    ReplyDelete
  70. Καλοκαιρινές Ξέγνοιαστες Διακοπές .. με πολλά μπάνια στη θάλασσα και δροσερές όμορφες βραδυές σε ταβερνάκια με καλή παρέα! Αυτό!

    ReplyDelete
  71. tania sarivougioukiAugust 23, 2014 at 4:07 AM

    καλοκαιρινή χλιδή για μένα είναι μια υπέροχη παραλία,ένα καλό βιβλίο,οι άνθρωποι που αγαπώ και μυρωδιές που χαράσσονται ανεξίτηλα στη μνήμη σου&σε βοηθούν να ανταπεξέλθεις στις πρώτες δυσκολίες του χειμώνα!!

    ReplyDelete
  72. Αυτο που εγω λεω "καλοκαιρινη χλιδη" ειναι καλη παρεα ,ενα σακιδιο στη πλατη κ οπου μας βγαλει η θαλασσα!!
    Ευχαριστουμε για το δωρακι!!!

    ReplyDelete
  73. Διακοπές με τον άντρα μου και τα παιδιά μου!

    ReplyDelete
  74. Καλοκαιρινή χλιδή ειναι να απολαμβάνεις πράγματα που δεν μπορείς να εχεις στην καθημερινότητά σου
    στιγμές χωρίς δήθεν και πρέπει!

    ReplyDelete
  75. Να πηγαίνω μαζί με τον αντρούλη μου βολτίτσες και να τρώμε χωνάκι παγωτό καθισμένοι σε μια παραλία αγκαλιά!!

    ReplyDelete
  76. Ξύπνημα το απόγευμα <3

    ReplyDelete
  77. Καλοκαιρινη χλιδη ειναι να μπορεις να κανεις κ καλοκαιρινες διακοπες!Ευχαριστουμε για το τελειο δωρο!!

    ReplyDelete
  78. ξάπλα ξεκούραση να μην κάνω τίποτε να φύγουν όλες οι σκέψεις απο το μυαλό μου και να είμαι παρέα με τον άντρα μου !!!!!

    ReplyDelete
  79. Υπέροχο άρθρο και δώρο. Ευχάριστουμε πολυ

    ReplyDelete

Post a Comment