photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Η ομορφιά είναι μαγεία... #The Body Shop Giveaway


Το μέτρο της ομορφιάς είναι να την ερωτεύεσαι χωρίς μέτρο. Nα χάνεσαι στα μονοπάτια της και να ανακαλύπτεις την ιδέα της ευτυχίας. Να χάνεσαι στους λαβύρινθους της ποίησης και να ξεδιπλώνεις το κουβάρι των στίχων. Να ανακαλύπτεις νοήματα και συγχρόνως αυτό που ο Ανδρέας Εμπειρίκος αποκαλεί Οκτάνα. Να ανακαλύπτεις τον επίγειο παράδεισο σου μέσα από διασταυρώσεις συναισθημάτων. Στα σοκάκια της ομορφιάς να προσπερνάς τις πινακίδες που οδηγούν στα καθιερωμένα και να ψάχνεις. Γιατί η ομορφιά κρύβεται στα πιο απίθανα μέρη. Αυτά που το μάτι δεν πιάνει και αυτά που το μυαλό αγνοεί. Η ομορφιά δεν είναι γνώση, είναι αναζήτηση. Είναι η επί γης Εδέμ, αυτή που αναζητάς στις μαγικές λεωφόρους της πόλης. Στα στενά που ανταλλάσεις το πρώτο φιλί, εκεί που ψιθυρίζεις ''σ' αγαπώ'' και υπόσχεσαι αιώνια πίστη. Στα πιο ψηλά άκρα που φτάνεις για να μηδενίσεις κάθε αρνητική σκέψη και να αναπανεύσεις καινούργιο αέρα, αέρα αισιοδοξίας. Στα άκρα που τα χωρίζει μια ανάσα δρόμος από το σιγοψυθίρισμα της έκστασης. Αυτή η βαθιά αναπνοή που σου γελά με νάζι και σου λέει πως η ζωή ακόμη και αν ασθμαίνεις παρωδικά είναι ωραία, αρκεί μια στιγμή της για να σου κόψει την ανάσα. Δεν είναι πολυτέλεια, είναι στιγμές. Είναι εκεί έξω και και τις αγγίζεις με το χέρι σου. Αρκούν μόλις δέκα λεπτά για να χαθείς στην όαση σου. Για να μεταμορφωθείς και να θυμηθείς ξανά πως η ζωή όπως και η  ομορφιά όπως και η Αθήνα είναι μαγεία.




Μια βόλτα στα Αναφιώτικα και θα με θυμηθείς. Εκεί που η ολότητα σου γίνεται ένα με το ζεστό ήλιο. Εκεί που οι αισθήσεις παίζουν και ακολουθούν το γαϊτανάκι της απλής ομορφιάς. Στις κορδέλες του, χρώματα. Μπλε, λευκό, φούξια, πράσινο, κοραλλί. Αισθήσεις που σαγηνεύονται από μυρωδιές και εικόνες. Εκεί που το βλέμμα χάνεται και θυμίζει καλοκαίρι. Εκεί που μαθαίνεις να ανακαλύπτεις την ομορφιά του μινιμαλισμού. Εκεί που η αισιοδοξία σε παρασύρει και γεννά ευγνωμοσύνη, για το θαύμα της ανυπέρβλητης ομορφιάς σε μια πόλη που ακροβατεί με τους δαιδαλώδεις ρυθμούς. Εκεί που ο χρόνος σταματά και εσύ μαγεύεσαι. Εκεί που πάντα θα είναι καλοκαίρι. Εκεί ο ήλιος θα συμπληρώνει την ομορφιά σου και θα ακτινοβολεί πάνω στο δέρμα σου σαν ιριδίζουσα απόχρωση. Αν ήταν προϊόν θα ήταν προϊόν λάμψης και θα σε έκανε ακαταμάχητη.


Αν ήταν προϊόν θα ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη το bronzer Βrush on sunlight της The Body Shop. Ιριδίζουσες υφές, φωτεινές αποχρώσεις που ακροβατούν με τις ζεστές. Ροζ σαμπανί, ροδακινί, κοραλί και χρυσές πέρλες αναδεικνύουν το μαύρισμα και υπόσχονται ακαταμάχητες εμφανίσεις. Με ένα φαρδύ πινέλο εφαρμόζεις μια στρώση της πιο απαλής και μεταξένιας πούδρας στα ζυγωματικά, το μέτωπο και το πιγούνι και είσαι αυτή που θέτει τους κανόνες στο παιχνίδι της καλοκαιρινής σαγήνης. Για να δώσεις έξτρα πόντους λάμψης και χρώματος επένδυσε στο πιο υπέροχο ενυδατικό κραγιόν, στην πιο γλυκιά και ζουμερή απόχρωση. Tο Colour crush 315 lipstick σε λαμπερή ροδακινί απόχρωση, ήρθε για να γίνει ο πιο πιστός σου φίλος το καλοκαίρι. Ένα άκρως ενυδατικό κραγιόν, χάρις στο θρεπτικό έλαιο από σπόρους κερασιού και στο έλαιο marula. Η πιο καλοκαιρινή, ζεστή, ζωηρή απόχρωση που γλιστρά στα χείλη και τα κάνει απλώς θεϊκά. Να σε δελεάσω λίγο ακόμα; Πρόσθεσε και το ντελικάτο άρωμα ρόδου που μυρίζει το κραγιόν και μόλις καατάλαβες που πρέπει να επενδύσεις το φετινό καλοκαίρι. 


Χρώμα και ομορφιά, όσα θες να αποτυπώσεις στο μάτι και στο μυαλό. Πάρε τα πινέλα σου και ξεκίνα να την επαναπροσδιορίσεις. Δεν θες πολλά για να αποκτήσεις το πιο καλοκαιρινό look. Το Βrush on sunlight και το Colour crush 315 της The Body Shop, αρκούν. Aσφαλώς και θα σε προσκαλέσω να τα ανακαλύψεις και να χαθείς στον κόσμο της λάμψης. Μετράς; Έξι σετ αποτελούμενα από τα δύο πιο θεϊκά προϊόντα, σε περιμένουν να τα κερδίσεις.

Οι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα All Things You Are
2. Like στη σελίδα Beauty my life
3. Like στη σελίδα της The Body Shop Greece
4. Like, σχόλιο και share στην φωτογραφία που θα δεις
Προαιρετικά, για έξτρα συμμετοχή :  Άφησε μου σχόλιο εδώ, ποια είναι η μαγεία της πόλης σου;
Υ.γ. Αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το μειλ σου στο σχόλιο.
 Ραντεβού εδώ, 20/5 για να μάθεις αν είσαι μια από τις έξι τυχερές. 



Η ομορφιά είναι εκεί έξω. Aρκεί να χάνεσαι στα σοκάκια της αναζήτησης.
Καλή τύχη!


Comments

  1. Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!

      Delete
  2. τελειοοοοο katrinspi@yahoo.gr

    ReplyDelete
  3. Πανεμορφο δωρο!!!! <3 :D <3

    ReplyDelete
  4. η μαγεια της πολης μου ειναι η μυρωδια τα βραδια της ανοιξης......
    ;)
    φβ βαλεντινα παπα
    μειλ chpapatsikoura@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Την ομορφια την εχουμε ολοι μας... Απλά δε ξερουμε το σωτο τροπο να την αναδείξουμε!!! Από το σωστό μακιγιάζ μέχρι τη σωστη συμπεριφορα!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. οι φτωχογειτονιες που ειναι γεματες ζωη και γελιο!!!

    ReplyDelete
  7. Η ομορφιά της κάθε πόλης, κρύβεται στους ανθρώπους της... γι'αυτό να χαμογελάτε!!!! :D

    ReplyDelete
  8. θαλασσα και βουνο μαζι...το καλυτερο,υπεροχα τοπια καθε εποχη..

    ReplyDelete
  9. υπεροχα τα δωρα σας!! αλλα μεσα στην Αθηνα σεν βλέπω καμμια μαγεια να σας πω για την Κυληνη που παω διακοπες ναι!!! εκει εχει μαγευτικα τοπια και υπεροχα ηλιοβασιλεματα.

    ReplyDelete
  10. η μαγεια της πολης μου της Κατερίνης, ειναι το παρκο, το πρασινο που εχει και η ευκολη προσβαση στην γυρω φυση!

    ReplyDelete
  11. τελειο δωρο ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  12. Θέλω κι εγώ να είμαι μία από τις τυχερές ασφαλώς!Στα καλλυντικά δε λέω ποτέ όχι!!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία!
    Είθε!

    ReplyDelete
  13. Μαγικό ειναι το νησί μου η Σαντορίνη!!Υπέροχα δώρα ευχαριστούμε!!!!!!1
    papinoula@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. H μαγεία της πόλης μου είναι το πανέμορφο λιμάνι της!

    ReplyDelete
  15. οι τέλεια κρυμμένοι καταρράκτες!για λίγους μόνο!

    Διονυσία

    ReplyDelete
  16. ooo teleiaaa makari na eimai mia apo tis tixeres <3 <3 <3

    ReplyDelete
  17. like!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. η μαγεια της πολης μου ειναι οτι ειναι σε πολύ ωραίο σημειο, συνδιαζει βουνο και θαλασσα εχει καταπληκτικο κλιμα και υπέροχους ανθρωπους! Ιεράπετρα!!! Ευχαριστουμε για την ευκαιρια συμμετοχης σε αυτο το υπέροχο giveaway!

    ReplyDelete
  19. τέλειο...δώρο....!!!.....ευχαριστούμε....και το ωραίο είναι ότι τα αποτελέσματα συμπίπτουν με την ονομαστική μου εορτή....αχχχχ...μακάρι....
    Η υπέροχη και γοητευτική πόλη μου..η Καβάλα...απλά σε μαγεύει από όποια πλευρά και αν την δεις...!!!....αμφιθεατρική....παραθαλάσσια....μια πανέμορφη Πόλη...!!!
    fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  20. Marina KopanidouMay 8, 2014 at 2:52 PM

    Θέλω πάρα πολύ να το απόκτησω το σετ!!Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαρία.

    ReplyDelete
  21. μα τι υπεροχες φωτο!μας ταξιδευουν παντα!
    ευχαριστουμε για τα δωρακια γλυκια μου!

    ReplyDelete
  22. Πόσο ωραίος διαγωνισμός !! fcb elpi elpi

    ReplyDelete
  23. Μακάρι να είμαι μια απο τις τυχερές!

    ReplyDelete
  24. Είναι υπέροχα τα δώρα σας ακόμη μία φορά!!!Ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  25. κοριτσια γραψατε παλι τελεια επιλογη αγαπαμε την εν λογω εταιρια και εσας που μας κανετε αυτο το δωρο 6 φορες,καλη τυχη
    f/b Aggelos Antonia

    ReplyDelete
  26. Το ηλιοβασίλεμα στην παραλία! Ένα ζεστό βράδυ στα κάστρα θαυμάζοντας τα φώτα όλης της Θεσσαλονίκης! Το ότι όποια στιγμή και να κατέβεις στο κέντρο θα δεις κάποιο γνωστό!

    ReplyDelete
  27. η πανεμορφη παραλια μας και οτι κοντα μας ειναι το πηλιο ! τι καλυτερο??

    ReplyDelete
  28. ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ!!

    ReplyDelete
  29. Καταπληκτικό δώρο ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!!!! <3
    mail:maryfashionlove@hotmail.gr

    ReplyDelete
  30. Καταπληκτικό δώρο ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!!!!
    mail: maryfashionlove@hotmail.gr

    ReplyDelete
  31. teleio dwro, euxaristoume poli!
    fb:Glikeria Papi
    e-mail: glikeria_papi@outlook.com.gr

    ReplyDelete
  32. Στην πόλη μου πάντα θα σταματήσεις να δεις το ποτάμι της, ακόμη και αν περνάς κάθε μέρα από εκεί.
    Θέλεις να καθίσεις στο παγκάκι πίνωντας καφέ και κοιτώντας τη φυσική ομορφιά που υπάρχει στο κέντρο των Τρικάλων ♥

    ReplyDelete
  33. οτι υπαρχουν ακομα χαμογελα
    fb maria morou

    ReplyDelete
  34. Replies
    1. i magia pistevw ine i 8alassa kai i iremia pou sou dini kai fisika oi voltes me to teri s! :)

      Delete
  35. τέλειο δώρο για την γυναίκα μου...fb: Thanos Anestis
    Η Καβάλα απλά είναι μοναδική...το Μόντε Κάρλο της Βόρειας Ελλάδας...!!!

    ReplyDelete
  36. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/OaE4i

    Καλή Επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  37. Η δική μου πόλη έχει πολύ πράσινο και χαλαρούς ρυθμούς - και ναι δεν μένω πολύ μακριά από το κέντρο.

    ReplyDelete
  38. Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  39. Τέλειο δώρο! Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  40. Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  41. τέλειο δώρο....!!!!!....Λατρεύω την πόλη μου γιατί έχει θάλασσα

    ReplyDelete
  42. Ωραία η βόλτα στα Αναφιώτικά .. Βεβαίως! .. Και οι Φωτογραφίες όμως εξαιρετικές. Εγώ αγαπώ πολύ το Θησείο .. όποτε φθάνω με το καράβι στο Πειραιά .. επιβάλλεται μια βόλτα στην Αθήνα και Φυσικά στο Θησείο για καφέ, εκεί που περνά απο κάτω το τρενάκι. (Αγαπώ!) . Eμένα οι ομορφιές του νησιόυ μου ( όχι όχι δεν μένω σε πόλη! Σε ένα καταπράσινο νησί μένω .. στη Σάμο. Σε τουριστική περιοχή , με πολλά μαγαζάκια , Art Coffee , Restaurants .. In Summer) είναι οι μαγικές παραλίες , τα βουνά (Κέρκης + Καρβούνης) και η απερίγραπτη ομορφιά της Φύσης του νησιού μου! :)

    ReplyDelete
  43. Μαγεια είναι η θάλασσα, οι γλάροι και τα καράβια που σφυρίζουν! ΟΙ όμορφες γειτονιές! Λατρεύω να ομορφαίνω τον εαυτό μου με body shop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ μαζί σου , αγαπητή μου! Αυτή ειναί Μαγεία!

      Delete
  44. Η μαγεία της πόλης μου,του νησιού μου στην περίπτωσή μου,είναι η θάλασσα!

    ReplyDelete
  45. η μαγεία της Αθήνας για μένα είναι τα καλοκαίρια, τα βραδάκια που δεν υπάρχει πολύς κόσμος! τέλεια!

    ReplyDelete
  46. Η μαγεία της πόλης μου είναι ότι συνδυάζει θάλασσα και βουνό!!!

    ReplyDelete
  47. Η άγρια ομορφιά του βουνού με το καταπράσινο τοπίο και στο βάθος η θάλασσα!

    ReplyDelete
  48. Η άγρια ομορφιά του βουνού, σε συνδυασμό με το καταπράσινο τοπίο και στο βάθος τη θάλασσα...

    ReplyDelete
  49. H μαγεια της πόλης μου ειναι εκεινα τα καλοκαιρινα βραδια με τις μυρωδιες απο το γιασεμι που μοσχοβολαει στις γειτονιες... Εκεινα τα φθινοπωρινα πρωϊνα που ο ηλιος παιζει κρυφτο αλλα ζεσταινει τις καρδιες μας! Αθήνα σ'αγαπω!

    ReplyDelete
  50. Η Μαγεία της πόλης μου ειναι.. η χαρούμενη άνθρωποι της..

    ReplyDelete
  51. teleio doro kai oi foto einai teleies

    ReplyDelete
  52. Η Μαγεία της πόλης μου ειναι.. η χαρούμενη άνθρωποι της και η φύση που υπάρχει..

    ReplyDelete
  53. Η Αθήνα είναι υπέροχη! Μακάρι να υπήρχε μεγαλύτερος σεβασμός από όλους !

    ReplyDelete
  54. σας ευχαριστουμε για τα ομορφα δωρα σας. Ageliki Malamoudi

    ReplyDelete
  55. μακαρι να κερδισω
    Στελλα Μαλαμουδη

    ReplyDelete
  56. οτι εχω ολους τους φιλους μου διπλα μου
    fb klairh mant

    ReplyDelete
  57. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ReplyDelete
  58. η μαγεια της πολης μου ειναι οτι οι χαρουμενοι ανθρωποι της!

    ReplyDelete
  59. Η μαγεία της πόλης μου είναι το πάντρεμα Ανατολής και Δύσης! Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!
    email: elperrel@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Η μαγεία της Θεσσαλονίκης;;;;ειναι απλα η ίδια η πόλη...!!!! το ξέρουν όλοι...!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  61. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚO ΔΩΡΟ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  62. η μαγεία της ποής μου είναι η ηρεμία της!!

    ReplyDelete
  63. Να απολαμβάνεις τον καφέ-σοκολάτα σου στην παραλία και να βλέπεις τον ήλιο να βυθίζεται στη θάλασσα περιτριγυρισμένος απο υπέροχα χρώματα.

    ReplyDelete
  64. Αυτο που ξεχωριζω εγω απο το νησι μου ειναι τα καθαρα νερα του αιγαιου... η Λερος συνδυαζει την βαβουρα κ την ηρεμια. εχεις επιλογη.....αναλογα με την διαθεση κ την παρεα....Φρεσκο ψαρακι κ ουζακι διπλα στα καταγαλανα νερα

    ReplyDelete
  65. ΕΙΡΗΝΗ ΠΕΤΡΑΚΗMay 9, 2014 at 6:01 PM

    Η Λερος το νησι μου ειναι καταπληκτικο μερος κ το ιδανικοτερο για διακοπες....συνδυαζοντας την ηρεμια της ημερας τα καθαρα νερα της θαλασσας κ το clubbing το βραδυ.....

    ReplyDelete
  66. Η μαγεία της όμορφης πόλης μου της Θεσσαλονίκης είναι φυσικά η πανέμορφη παραλία της!!!
    Ευχαριστούμε για τα τέλεια δώρα!!!
    fb: Anastasia Pap (Δέσποινα Κακ)

    ReplyDelete
  67. Το νησάκι μου έχει τις πιο όμορφες θάλασσες που ξέρω! Καταγάλανα νερά και πολύ καθαρά! Λέσβος αγαπημένη!

    ReplyDelete
  68. Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεις πολλή μαγεία, αλλά νομίζω η Άνω πόλη είναι ένα ξεχωριστό μέρος σαν να είσαι σε άλλη εποχή <3 φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  69. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ....Η ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ!..ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΡΧΟΝΤΙΚΑ ΤΗΣ!!!! ;) <3 ΚΑΣΤΟΡΙΑ <3

    ReplyDelete
  70. Στα μέρη μου την Αλεξανδρούπολη ζω την μαγεία!!!!!! Μαρία Μανασή

    ReplyDelete
  71. Θεσσαλονίκη, μια πόλη μαγική, τα συνδυάζει όλα!
    fb: Lina Chatzicharalampous

    ReplyDelete
  72. Θεσσαλονίκη, μια πόλη μαγική, τα συνδυάζει όλα!
    fb: Lina Chatzicharalampous

    ReplyDelete
  73. πολύ καλό το δώροοο

    ReplyDelete
  74. οπως παντα τελειο δωρακι!!η μαγεια της πολης μου ειναι η ξενοιασια των ανθρωπων της!!πατρα!!

    ReplyDelete
  75. η μαγεια της παλιας γειτονιας που εχει πλεον χαθει στην πατριδα μου Θηβα

    ReplyDelete
  76. Η μαγεία της πόλης μου βρίσκεται στη θέα όλων των υπέροχων τοπίων σε συνδυασμό με τα ιστορικά μνημεία.Ναύπλιο.

    ReplyDelete
  77. Η μαγεία της πόλης μου βρίσκεται σε μέρη που κλείνεις τα μάτια και αναπολείς...Αθήνα..Θησείο..Ακρόπολη.. Πλάκα..
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  78. ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ,ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΛΙΜΑΝΙ

    ReplyDelete
  79. Μακάρι να είμαι τυχερή! <3 (y)

    ReplyDelete
  80. Η μαγεία της πόλης μου είναι οι ήρεμοι και χαλαροί ρυθμοί της, μακριά από τη βαβούρα και τον πανζουρλισμό που επικρατούν στη σημερινή εποχή!

    ReplyDelete
  81. Η μαγεία της πόλης μου είναι οι ήρεμοι και χαλαροί ρυθμοί της, μακριά από τη βαβούρα και τον πανζουρλισμό που επικρατούν στη σημερινή εποχή!

    ReplyDelete
  82. Υπέροχα τα δώρα!! Θα χαιρόμουν πολύ αν κέρδιζα!! :)

    ReplyDelete
  83. Το νησί των προγόνων μου η πανέμορφη Σαντορίνη συγκεκριμένα η Οία την οποία λατρεύω όλες τις ώρες και όλες τις εποχές :-)

    ReplyDelete
  84. Τι όμορφο ποστ.. Η Θεσσαλονίκη είναι γενικά μια όμορφη πόλη αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ένα πράγμα θα ήταν η Άνω Πόλη με τα κάστρα της και την καταπληκτική θέα :)

    Fb: Kleoniki Tzioura

    ReplyDelete
  85. Η μαγεία της πόλης μου όπου ζω είναι οι πηγές της με τα κρυστάλλινα νερά και της γενέτειράς μου το χιονοδρομικό της κέντρο.

    ReplyDelete
  86. Πανέμορφη μου Αθήνα!
    Και τι υπέροχα δώρα!

    ReplyDelete
  87. Συνδυάζει βουνό και θάλασσα! Σ΄ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  88. Υπέροχο δώρο

    ReplyDelete
  89. Υπέροχος διαγωνισμός και καταπληκτικά δωράκια αλλά νομίζω ότι τις εντυπώσεις έκλεψαν οι φωτογραφίες!!! Πρόσφατα ανακάλυψα ότι την δική μου πόλη την ήξερα πολύ επιφανειακά και προσπαθώντας να την ανακαλύψω πιο βαθιά είδα μαγικά κτίρια κρυμμένα ανάμεσα σε πολυκατοικίες που σε μεταφέρουν αιώνες πίσω και περιβάλλονται από ένα μυστήριο που τα κάνει ακαταμάχητα γοητευτικά!!! email: danai2634@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Υπέροχα δωράκια αλλά νομίζω ότι τις εντυπώσεις κλέβουν οι φωτογραφίες!!! Η πόλη μου, την οποία πρόσφατα ανακάλυψα πόσο επιφανειακά γνωρίζω, έχει απίστευτης αρχιτεκτονικής κτίρια, από την εποχή της Τουρκοκρατίας ακόμη, που σε ταξιδεύουν αιώνες πριν και περιβάλλονται από ένα μυστήριο που τα κάνει απίστευτα γοητευτικά!!!
    email: danai2634@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ReplyDelete
  92. Ευχαριστούμε !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  93. η μαγεία της πόλης μου είναι την άνοιξη τα απογεύματα στο θησείο!!!
    evakarousi1@gmail.com

    ReplyDelete
  94. τα σοκακια στην πλακα

    ReplyDelete
  95. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
    ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΑΚΙ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ

    ReplyDelete
  96. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ

    ReplyDelete
  97. Το καταπληκτικό της ηλιοβασίλεμα!

    ReplyDelete
  98. Η ΕΞΟΧΗ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
    mkiriakou@rocketmail.com

    ReplyDelete
  99. Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ ΤΕΛΕΙΑΑΑ

    ReplyDelete
  100. H μαγεία της πόλης μου κρύβεται στα στενάκια στην παλιά πόλη (Χανιά)
    guess_who2499@yahoo.gr

    ReplyDelete
  101. Η μαγεία της πόλης μου είναι το κάστρο του μεγάλου μαγίστρου στη παλια πόλη της Ροδου. email:n.eleanna@yahoo.com ,φοβερό δώρο!

    ReplyDelete
  102. το παλιό λιμάνι

    ReplyDelete
  103. Η μαγεια της πολης μου ειναι οι ακρογιαλες το καλοκαιρακι και συγκεκριμενα βραδακι!!
    Fb name: Maria Vasiliou

    ReplyDelete
  104. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!!!!

    ReplyDelete
  105. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!!!! annasylivestrou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  106. Υπεροχο δωρο!!annapante@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. h mageia ths polhs mou...kapou krummenh!!

    ReplyDelete
  108. η μαγεια του χωριου μου ειναι η απολυτη ησυχια το βραδυ,,,,,,,,

    ReplyDelete
  109. η θάλασσα και το υπέροχο γαλάζιο μόλις 2 βήματα από το σπίτι μου στην Κόρινθο, μαγεία..

    ReplyDelete
  110. Τα σχολεια-στεκια για τους teenangers

    ReplyDelete
  111. αναστασιαMay 14, 2014 at 10:05 AM

    Η ομορφιά της πόλης μου...Σίγουρα οι άνθρωποί της....

    ReplyDelete
  112. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Η ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΑΝΑΦΙΩΤΙΚΑ!ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΝΗΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

    ReplyDelete
  113. Στην Αθήνα υπάρχουν πάρα πολλές κρυμμένες ομορφιές που πρέπει να ψάξεις για να τις ανακαλύψεις!

    ReplyDelete
  114. ΛΑΡΙΣΑ. η μαγεία της πόλης μου είναι η ηρεμία στην ζωή
    ΦΒ Τania Kanaboy

    ReplyDelete
  115. ένα χωριό στη θήβα.......... φύση...........

    ReplyDelete
  116. χωριό στη θήβα........... φύση........... κοντά στην αθήνα...............

    ReplyDelete
  117. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ!!!

    ReplyDelete
  118. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ!!!

    ReplyDelete
  119. το παλιο καμίνι που δεσπόζει από το θέατρο Πέτρας και η ανοιχτή ματιά μιας πόλης από ψηλά!!!

    ReplyDelete
  120. ΤΕΛΕΙΑ..!!! η μαγεία της πόλης για μένα βρίσκεται στην αγαπημένη μου Κομοτινή!

    ReplyDelete
  121. η μαγεία της πόλης για μένα κρύβεται στα όμορφα δρομάκια της Κομοτηνης!

    ReplyDelete
  122. μακαρι να κερδισωωωωω!

    ReplyDelete
  123. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΒΙΒΛΙΟΠΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΓΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.EMAIL-adamadia85@hotmail.gr

    ReplyDelete
  124. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ(ΚΑΤΕΡΙΝΗ)ΕΙΝΑΙΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΓΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!

    ReplyDelete
  125. ειναι η θάλασσα της Πειραικής καθώς εκεί μένω και είναι σαν να μένω σε νησί

    ReplyDelete
  126. Το απογευματινό σούρουπο ...βόλτα στα γραφικά σοκάκια .... εκεί όντως υπάρχει μαγεία!!!
    martinadyanova@ymail.com

    ReplyDelete
  127. Tο απογευματινό σούρουπο....βόλτα, στα γραφικά σοκάκια της πόλης.... εκεί όντως υπάρχει μαγεία!
    martinadyanova@ymail.com

    ReplyDelete
  128. Η μαγεία της πόλης μου, είναι το ρέμα στο Χαλάνδρι!
    Οι πεζόδρομοι γύρω γύρω το κάνουν την ιδανική πρασινη βόλτα για
    πριν ή μετά τα ψώνια στο κέντρο!

    ReplyDelete
  129. annoulaarg@hotmail.com

    ReplyDelete
  130. Η μαγεία της πόλης μου βρίσκεται το βράδυ στα ρομαντικά καφέ του πεζόδρομου του Περιστερίου!!

    ReplyDelete
  131. μπραβο παιδια!!φοβερο δωρο!!καλη επιτυχια....!
    sofiasoyr@hotmail.com

    ReplyDelete
  132. το ηλιοβασιλεμα στη θαλασσα!

    ReplyDelete
  133. Η μαγεία της πόλης μου είναι η ιστορία της!!!
    ioannaki17.kitty@gmail.com

    ReplyDelete
  134. τέλειο δώρο

    ReplyDelete
  135. ΩΡΑΙΑ ΔΩΡΑ!!!!

    ReplyDelete
  136. η μαγεια της πολης μου ειναι το λιμανι της (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)

    ReplyDelete
  137. Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ..............(ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
    georgialoumou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  138. ΝΙΚΟΛΕΤΤΑMay 15, 2014 at 12:01 AM

    ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑ!!!

    ReplyDelete
  139. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ
    elenitsintzou1218@yahoo.com
    Η πόλη που μεγάλωσα είναι τα Ιωάννινα. Τι να πρωτοπώ για την πόλη μου. Είναι υπέροχη! Με το κάστρο της, με τη πανέμορφη λίμνη και με τα σπήλαια. Ο καθένας που την επισκέπτεται απλά δεν θέλει να φύγει!

    ReplyDelete
  140. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ!!!!!!!!ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ......ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΙΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕς !!!peny kouvela.pe.ny.26@hotmail.com

    ReplyDelete
  141. Η μαγεία της είναι τα βουνά που την περιβάλλουν!

    ReplyDelete
  142. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  143. Oι άνθρωποί της φυσικά, το να βγαίνεις βόλτα και να συναντάς φιλικές φυσιογνωμίες!

    ReplyDelete
  144. Τέλεια ανοιξιάτικα δωράκια!!!

    ReplyDelete
  145. ενα τελειο καλοκαιρινο δωρο!!!

    ReplyDelete
  146. ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜOΣ
    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ

    ReplyDelete
  147. ολα μοιαζουν ομορφα οταν ειναι ομορφη η ψυχη σου!ενας ρομαντικος περιπατος αναμεσα σε ανθισμενα δεντρα που σκανε απο τα πεζοδρομια,μια τρελη παρεα για κρασακι και κουβεντα κατω απο τον ηλιο που σε κρυφοκαιει αναμεσα απο τις πολυκατοικιες!ακομα και η τσιμεντουπολη δειχνει ιδανικη.εστω για λιγες στιγμες!greek_feeling1@yahoo.com

    ReplyDelete
  148. i mageia einai i thalassa!!!!!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  149. υπεροχο δωροοοοοο :D :) :D η μαγεια της πολης μου ειναι οι πανεμορφες παραλιες!!!!!

    ReplyDelete
  150. Η μαγεία της πόλης μου είναι τα ανθισμένα λουλούδια στις αυλές και τα πάρκα την άνοιξη!

    ReplyDelete
  151. Βρίσκεται στο υπέροχο κάστρο της πόλης μου!

    ReplyDelete
  152. Ηρεμία και γραφικότητα ξεχωρίζουν στην πόλη μου!

    ReplyDelete
  153. Η μαγεία της πόλης μου - της Θεσσαλονίκης - είναι η θάλασσα!

    ReplyDelete
  154. το ηλιοβασίλεμα της Πάτρας!!!

    ReplyDelete
  155. Η θέα της Θεσσαλονίκης από τα Κάστρα. Αχτύπητη! koudrog@otenet.gr

    ReplyDelete

Post a Comment