photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

A little step for a great journey... #Apivita_giveaway



Πάρε το μικρό σου βαλιτσάκι. Μην το γεμίσεις πολλά. Τα βασικά. Άσε χώρο για αναμνήσεις και για νέες εμπειρίες που θα μαζέψεις και θα ανακαλύψεις εκεί έξω. Όταν ο ήλιος ανατείλει, υποσχέσου στον εαυτό σου κοιτάζοντας τον καθρέφτη πως σήμερα θα τα αλλάξεις όλα. Εκείνο το θολό χαμόγελο, αυτό το θαμπό πρόσωπο που κατσουφιάζει με τη σκέψη της μιας ακόμη μέρας στη δουλειά. Συνέχισε με τον προϊστάμενο στο γραφείο, εκείνη την οθόνη που σε εμποδίζει από το να βγεις έξω και να απολαύσεις τη ζωή αλλά σου δίνει ωστόσο τις εικόνες για να ταξιδέψεις. Κάνε μια τρέλα. Κάνε την ανατροπή και carpe diem. Η παρόρμηση της στιγμής, το βαλιτσάκι με τα απαραίτητα, η διάθεση για αλλαγές. Ένα μικρό βήμα που όσο και αν σε τρομάζει, που ξέρεις ίσως είναι η αρχή για ένα μαγικό ταξίδι. Στα απλά, στα καθημερινά, στα μαγικά που εσύ και μόνο θα τα κάνεις ξεχωριστά. Με μια άλλη ματιά, με μια άλλη αίσθηση, με ένα άλλο βλέμμα. Η ζωή είναι εκεί έξω σε όλα όσα σε κάνουν να ευγνομωνείς. Στους σκοτεινούς σου λαβύρινθους αναζήτησε την ομορφιά. Την ομορφιά που ξεκινά από μια βόλτα στο πάρκο, Κυριακή πρωί με μια φίλη. Την ομορφιά της ανακάλυψης του εαυτού σου μέσα από τις δικές σου διαδρομές με συνοδοιπόρο την ψυχοθεραπεία. Την ομορφιά της αγκαλιάς στο κρεβάτι και του τελευταίου φιλιού. Την ομορφιά του ήλιου, της θάλασσας, της φύσης, των λουλουδιών που αποτυπώνεις σε φωτογραφικά ζουμαρίσματα και ενσταντανέ. 







Η φωτεινή πλευρά της ζωής είναι σαν την ομορφία, εμφανίζεται σε αυτούς που την πιστεύουν. Αν έπρεπε να αλλάξεις την καθημερινότητα με μια πινελιά, από που θα ξεκινούσες; Να σου πω εγώ; Από τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αυτές που οδηγούν στην προσωπική σου κάθαρση. Αυτές που ενισχύουν την ομορφιά με στοιχεία από τη φύση. Με σεβασμό στη φύση. Λεβάντα, λυγαριά, βανίλια, μέλι, λάδι ελιάς και άλλα τόσα, όλα αναμεμειγμένα σε μαγικά ελιξίρια ομορφιάς. Ασφαλώς και σου μιλάω για την Apivita. Aσφαλώς και θα σε προσκαλέσω και εσένα στον κόσμο της. Με μια σειρά προϊόντων για πρόσωπο και σώμα. Μετράς; Έξι μαγικά φίλτρα. Σημειώνεις;
 1. Μια ενυδατική κρέμα - gel 24ωρης ενυδάτωσης Aqua Vita με λυγαριά και πρόπολη, μια αντηλιακή κρέμα προσώπου Suncare ελαφριάς υφής με χρώμα και δείκτη προστασίας 30 και μια face mask μάσκα  ενυδάτωσης και δροσιάς με θαλάσσια λεβάντα.
2.  Όλη η σειρά Body Relax για χαλάρωση με βανίλια και μέλι. Αφρόλουτρο, γαλάκτωμα σώματος και scrub.
Kαι το καλύτερο 3 νικητές. Ένας θα κερδίσει το πρώτο σετ και δύο το δεύτερο.

Οι όροι είναι οι ακόλουθοι :
1. Like στη σελίδα All Things You Are
2. Like στη σελίδα της APIVITA
3. Like, σχόλιο και share στην φωτογραφία που θα δεις εδώ
4. Άφησε μου σχόλιο εδώ, στο ταξίδι σου ο χάρτης τι θα δείχνει;
Υ.γ. Αν δεν έχεις facebook μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή εδώ, αφήνοντας το μειλ σου στο σχόλιο.
 Ραντεβού εδώ, 1/5 για να μάθεις αν είσαι μια από τις τρεις τυχερές. 




Μην το σκέφτεσαι πολύ.
Αρκεί ένα μικρό βήμα για να ξεκινήσει το ταξίδι που θα σου αλλάξει τη ζωή.
Η ομορφιά είναι εκεί έξω. Μην της γυρνάς την πλάτη.
Καλή τύχη!


Comments

  1. Πρώτον,που είναι αυτό το μέρος??Φαίνεται πολύυυ ήρεμο!!
    Δεύτερον,ευχαριστούμε!!
    Τρίτον,που χάθηκες εσύ τον τελευταίο καιρό!?? :)
    αχχχ προς το παρόν δεν ετοιμάζω ταξίδι,αλλά πολύ θα ήθελα να πάω κάποια στιγμή Μεξικό!
    fb:vicky kemerli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπημένη! Στον εθνικό κήπο είναι! Και εγώ θέλω, μαζί με Κούβα!

      Delete
    2. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιο όμορφα μέρη, δηλαδή την αγκαλιά των παιδιών και του άντρα μου!!!!!!

      Delete
    3. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιο όμορφα μέρη, δηλαδή την αγκαλιά των παιδιών και του άντρα μου!!!!

      Delete
  2. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΧΑΡΤΗΣΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΙΕΣ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.....Ο ΧΑΡΤΗΣ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΟΠΙΑ.......

      Delete
  3. αυτή τη στιγμή ο χάρτης μου δείχνει.......το άγνωστο!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. apivitaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! love them!!!!!!

    ReplyDelete
  5. εθνικος κηπος!!!!τελειο δωρο!!

    ReplyDelete
  6. ενα μερος ηρεμιας και χαλαρωσης

    ReplyDelete
  7. Τι υπέροχες φωτογραφίες.. Εγώ θα επιθυμούσα κάποιο νησί σίγουρα!!

    ReplyDelete
  8. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει το μοναδικό Παρίσι

    ReplyDelete
  9. Ο χάρτης μου δείχνει ήδη επιτέλους διακοπές και προετοιμασίες γάμου!

    ReplyDelete
  10. θα ηθελα να δειχνει ιταλια και κυκλαδες.... αλλα θα δειξει!

    ReplyDelete
  11. Υπέροχα...ότι πρέπει για το καλοκαίρι που έρχεται.....

    ReplyDelete
  12. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει μόνο την αγκαλιά του αντρός μου

    ReplyDelete
  13. Σε ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει μόνο την αγκαλιά του αντρός μου

    ReplyDelete
  14. Υπέροχα....ότι πρέπει για το καλοκαίρι που έρχεται....!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. το βαλιτσάκι μου θα έχει την χαρά και την αισιοδοξία για καθετί νέο που συναντώ στο ταξίδι αυτό που λέγεται ζωή!

    ReplyDelete
  16. απίστευτο κείμενο καταπληκτικες φωτογραφίες!!! το προσωπικό μου ταξίδι ο χάρτης δείχνει την ανακάλυψη του εαυτού μου που για εμένα είναι αρκετά μεγάλο και δύσκολο ταξιδι. χάρηκα που με αφορμή εναν διαγωνισμό ανακάλυψα ενα φοβερό blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Σου εύχομαι ολόψυχα καλή τύχη! Μείνε εδώ, τα καλύτερα έρχονται!

      Delete
  17. o xartis panta tha deixnei nisia pou murizoun Ellada!!!erxetai kai kalokairaki siga sigaaa

    ReplyDelete
  18. φετος στο ταξιδι μου ο χαρτης θα δειχνει τη Μηλο! Πανεμορφο νησι!! Ανυπομονω <3

    ReplyDelete
  19. ta pio wraia dwra!! euxaristoume!!

    ReplyDelete
  20. Σίγουρα θα ξαναπήγαινα σ'εκείνο το μαγικό χωριουδάκι της Κρήτης! Να μυρίσω και πάλι τα γιασεμιά, τους βασιλικούς, την ελευθερία!!!!

    (meli papad)

    ReplyDelete
  21. Lefkada!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Barcelona!! ioanna chadouli fb name

    ReplyDelete
  23. Barcelona!! ioanna chadouli fb name

    ReplyDelete
  24. Ο χάρτης μου θα δείχνει σε μέρη ονειρεμένα και εξωτικά !!!

    ReplyDelete
  25. Με μια βαλίτσα όνειρα για ένα όμορφο ταξίδι στις ομορφιές της ζωής!

    ReplyDelete
  26. fb: Stavroula Fiaboli-Kalogirou
    Ο χάρτης μου θα δείχνει σε μέρη ονειρεμένα και εξωτικά!!!

    ReplyDelete
  27. οπουδηποτε αρκει να ναι κοντα στη θαλασσα..

    ReplyDelete
  28. το χωριο μου Αφυσος Πηλιο

    ReplyDelete
  29. ξεχασα να σου πω το facebook name: efi karagrigoriou

    ReplyDelete
  30. ο χάρτης θα δείχνει τον έρωτα.............

    ReplyDelete
  31. Όλα τα ηλιόλουστα μέρη της Ελλάδας με την απαραίτητη προστασία στο δερματάκι μου!!

    ReplyDelete
  32. Ιταλιαααα!!!

    ReplyDelete
  33. το ταξίδι μου θα είναι στη θάλασσα, ο χάρτης σίγουρα θα δείχνει κάποιο νησί!!!!

    ReplyDelete
  34. o χάρτης θα δείχνει Παρίσι!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  35. Ο χαρτης μου αγνωστο το τι θα δειχνει παντως παραλια θα εχει σιγουρα <3

    ReplyDelete
  36. Mary Jane Lollipop

    Ο χαρτης θα δειχνει συγκινησεις και ηλιόλουστες μερες (και μια Ισπανια δε θα με χαλαγε)

    ReplyDelete
  37. o xartis m tha deixnei..ena proorismo p 8a ekpempei aisiodoxia, zwntania kai euxaristisi..;pp

    ReplyDelete
  38. Το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα!
    Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  39. θαλασσα και παλι θαλασσα!!!!

    ReplyDelete
  40. θαλασσα και παλι θαλασσα!!!!!!

    ReplyDelete
  41. O Xάρτης θα δείχνει την οικογένειά μου!!!

    ReplyDelete
  42. o xartis tha deixnei.....................Paris!

    ReplyDelete
  43. τι υπεροχες φωτογραφιες...τις λατρεψα...
    το δικο μου ταξιδι θα δειχνει υπεροχες διαδρομες με αγαπημενους ανθρωπους...ανεμελες στιγμες για αξεχαστες αναμνησεις!!! τα φιλια μου γλυκια μου!!!<3

    ReplyDelete
  44. καπου εξωτικα!!
    roulampyrou@hotmail.gr

    ReplyDelete
  45. προσωπικά στην παρούσα φάση ο χάρτης δείχνει τις ονειρικές Δαλματικές Ακτές...!!!...συντροφιά με την γυναίκα της ζωής μου...!!!

    ReplyDelete
  46. καπου εξωτικα!!
    roulampyrou@hotmail.gr

    ReplyDelete
  47. Παρισι,Ιταλια,Βρυξελλες! :DD

    ReplyDelete
  48. ενα μερος τοσο χαλαρo οπως στις φωτο σου! evbat24@gmail.com

    ReplyDelete
  49. ekseretika proionta!! euxaristoume!!

    ReplyDelete
  50. Παρισι ελπιζω!!!!!!!!

    ReplyDelete
  51. Φλωρεντία

    ReplyDelete
  52. καποιο νησι σιγουρα!!!ολη μερα στην θαλασσα!!!

    ReplyDelete
  53. Manhattan!!!!!!! και εκεί κλείνω!!! ;-) όχι, βέβαια, απλά αυτό το μέρος μου έχει λέιψει τώρα!!!thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  54. Manhattan!!!!!!! και εκεί κλείνω!!! ;-) όχι, βέβαια, απλά αυτό το μέρος μου έχει λέιψει τώρα!!!thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  55. Ο χαρτης μου δείχνει πάντα την αγαπημένη μου Σκωτία!!

    ReplyDelete
  56. Στο ταξιδι μου ο χαρτης θα δειχνει την κρητη!!!! i love ΧΑΝΙΑ

    ReplyDelete
  57. στο ταξιδι μου ο χαρτης θα δειχνει την Κρητη!!!!! i love Χανια!

    ReplyDelete
  58. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ !!! ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ????

    ReplyDelete
  59. ο χαρτης δείχνει πολλα όμορφα μερη....πως τα επισκέπτεται κανεις όμως όλα;;;;

    ReplyDelete
  60. Όνομα FB: Olesia Flegka

    ReplyDelete
  61. london
    fb name evi metaxioti

    ReplyDelete
  62. απλα ειναι καταπληκτικα για το σωμα, και μυριζουν τελειααα ;)

    ReplyDelete
  63. ο χαρτης μου θα δειχνει την Καρδιτσα!

    ReplyDelete
  64. άψογες φωτογραφίες ... εξαιρετικά δομημένο κείμενο για ακόμη μία φορά...apivita έμπνευση!!!πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  65. tha deixnei eksoterikooo!!

    ReplyDelete
  66. tha deixnei eksoteriko!
    fb:Mirela Antoniadou

    ReplyDelete
  67. Στο χάρτη μου ο προορισμός θα είναι το Παρίσι... Ίσως πεταγόμουν και λίγο στο Λονδίνο όμως!

    ReplyDelete
  68. Στο χάρτη μου ο προορισμός θα είναι το Παρίσι... Ίσως πεταγόμουν και λίγο στο Λονδίνο όμως!

    ReplyDelete
  69. το αγόρι μου και εγώ στο Μιλάνο...!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  70. θα δειχνει θαλασσα....karakatsani1977@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Ευχαριστούμε πολύ! Θα ήθελα να επισκευτώ ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όπως το Παρίσι!
    alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.

    ReplyDelete
  72. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιο όμορφα μέρη, δηλαδή την αγκαλιά των παιδιών και του άντρα μου!!!!

    ReplyDelete
  73. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιο όμορφα μέρη, δηλαδή την αγκαλιά των παιδιών και του άντρα μου!!!!

    ReplyDelete
  74. Υπέροχες φωτογραφίες! Ο δικός μου ο χάρτης θα δείχνει μέρη που με χαλαρώνουν - μια έρημη αμμουδιά με το κύμα να σκάει δίπλα της, ένα βράχο όπου θα απολαμβάνω τον ήλιο σαν τις σαύρες, κάπου, τελοσπάντων, όπου θα έχω ησυχία και ηρεμία.

    ReplyDelete
  75. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιο όμορφα μέρη, δηλαδή την αγκαλιά των παιδιών και του άντρα μου!!!!

    ReplyDelete
  76. Ο χάρτης θα δείχνει Καναδά, γιατί εκεί είναι η καλύτερη μου φίλη που θέλω τόσο πολύ να την ξαναδώ!

    ReplyDelete
  77. μέρη ρομαντικά και παραθαλάσσια
    happy_xara@yahoo.gr

    ReplyDelete
  78. Βαρκελώνη <3
    emetheniti83@gmail.com
    fb:Erifyli Metheniti

    ReplyDelete
  79. αχ..ενα νησακι ή Ιταλια,Ρωμη ή Βιτερμπο..

    ReplyDelete
  80. parisi!! i agapimeni mou poli!!!
    savvas kontos
    savvasath@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. Καποιο νησι του Αιγαιου!!!!

    ReplyDelete
  82. to paris! facebook name Manolis Kiranakos
    isiodos1@hotmail.com

    ReplyDelete
  83. teleies foto o xarths mou deixnei diakopessssssssssss mppanaki kai hlio na kaieiiii

    ReplyDelete
  84. Δαλματικές Ακτές

    ReplyDelete
  85. Τουρκία

    Βούλα Σιώκη
    https://www.facebook.com/bmkstardoll

    ReplyDelete
  86. ο χαρτης ο δικος μου θα δειχνει το λιμανι των Χανιων!!!!!!!!
    anna.xrisi@gmail.com

    ReplyDelete
  87. θα δειχνει το λιμανι των Χανιων!!!!

    ReplyDelete
  88. hawaii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mary Nikolopoulou-dacebook name
    netronio1@hotmail.com

    ReplyDelete
  89. Ένα νησί με καταγάλανα νερά , πολύ πράσινο και ησυχία.

    ReplyDelete
  90. Ήλιο,θάλασσα και χρυσή αμμουδιά! ;) ;)

    ReplyDelete
  91. ειναι καιρος για ενα ταξιδι στη Βαρκελωνη

    ReplyDelete
  92. tha ithela polu na paw stis seuxelles!!!
    zampetoula foutouli
    zampetoulafoutouli@yahoo.gr

    ReplyDelete
  93. τι όμορφες φωτογραφίες :) αααχ ο δικός μου χάρτης πέρα από την μόνιμη αγάπη μου την Νέα Υόρκη θα δείχνει Παρίσι το περιμένω τόσο πολύ! Ελπίζω να μπορέσω σύντομα <3 φιλάκια!

    ReplyDelete
  94. Στο ταξιδι μου ο χαρτης επιθυμω να δειχνει την αληθινη αγαπη, την συντροφικοτητα, τις φιλιες, την οικογενεια.....& την υγεια ολων...!

    ReplyDelete
  95. κάπου εξωτικά!
    tsepasofia@hotmail.com
    sofia tsepa

    ReplyDelete
  96. Ο χαρτης του ταξιδιου μου θελω να δειχνει την αληθινη αγαπη, τις φιλιες, την συντροφικοτητα, την παρεα, την υγεια & την ευτυχια ολων...!

    ReplyDelete
  97. to londino mou aresei para polue! Xrysa Foutouli
    chrisanthifoutouli@gmail.com

    ReplyDelete
  98. ένα μέρος χωρίς άγχος με θάλασσα :)

    ReplyDelete
  99. Σίγουρα θα δείχνει Τοσκάνη!!!!!

    ReplyDelete
  100. ο χαρτης μου δειχνει το πεδιο του αρεως στην θεσσαλονικη!!εκει ειναι το καθημερινο μου ταξιδι!

    ReplyDelete
  101. στο ταξιδι μου ο χαρτης θα δειχνει ΚΡΗΤΗ!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  102. Dubai ονειρεύομαι !!!!

    ReplyDelete
  103. ο δικος μου χαρτης σιγουρα καπου με θαλασσα που με ηρεμει ....σημασια αλλωστε εχει το ταξιδι και οχι ο προορισμος!! και η θαλασσα εμενα προσωπικα με ταξιδευει ...

    ReplyDelete
  104. στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει μεσσηνία

    ReplyDelete
  105. ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ,Ο ΧΑΡΤΗΣ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ...ΑΘΗΝΑ

    ReplyDelete
  106. ο χαρτης μου θα δειχνει που θα ηθελα να παω

    ReplyDelete
  107. ΚΡΗΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!! τελειο δωρο!!!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  108. Σίγουρα θα δείχνει Βαρκελώνη

    ReplyDelete
  109. ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟΠΙΑ

    ReplyDelete
  110. Σε κάποια παραλία!

    ReplyDelete
  111. Στο χάρτη του ταξιδιού μου θα δείχνει θάλασσα με ανοιχτογάλανα νερά, κάπου στο Αιγαίο

    ReplyDelete
  112. υπεροχες φωτογραφιες αχ! και να ημασταν εκει ....δεν ξερω αν θα μπορουσα να κανω ενα ταξιδακι μακαρι ....αλλα .....δεν πειραζει μας ταξιδεψες και αυτο ειναι καλο σε ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  113. Στο χάρτη του ταξιδιού μου θα δείχνει θάλασσα με ανοιχτογάλανα νερά, κάπου στο Αιγαίο

    ReplyDelete
  114. καπου με θαλασσα!

    ReplyDelete
  115. ΘΑΣΟ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  116. τον Πειραια που λατρευω και αγαπω!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  117. τον Πειραια που λατρευω και αγαπω!!!!!!!!

    ReplyDelete
  118. θαλασσα,χαρουμενους ανθρώπους,ευτυχια,ηλιο,αγαπη,
    ιωαννα
    zisioanna@gmail.com

    ReplyDelete
  119. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει τα πιό όμορφα μέρη της Ελλάδας,τις πιό ήρεμες-απόμερες παραλίες για στιγμές χαλάρωσης.

    ReplyDelete
  120. ο χαρτης μου θα δειχνει μεροι με πρασινο και θαλασσα

    ReplyDelete
  121. Αν όλα πάνε καλά θα δείχνει την τροπική Κούβα!!!

    ReplyDelete
  122. santorinhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    ReplyDelete
  123. ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΣΤΑΝΑΚΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΑΝΧΗ ΒΑΣΣΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    ReplyDelete
  124. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει...την πανέμορφη Ιταλία!!!

    ReplyDelete
  125. Το ταξίδι μου στο χάρτη θα δείχνει την Ιταλία!!!!! <3

    ReplyDelete
  126. όμορφα, ανοιξιάτικα, γεματα ήλιο μερη!!!!!!

    ReplyDelete
  127. όμορφα, ανοιξιάτικα, γεματα ήλιο μερη!!!!!!

    ReplyDelete
  128. Αθανασάκη ΣταυρούλαApril 10, 2014 at 10:48 PM

    ελληνικά νησιά

    ReplyDelete
  129. στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει...την Ιταλία!!! <3

    ReplyDelete
  130. καποιο νησι του αιγαιου!

    ReplyDelete
  131. ο χαρτης δειχνει τον αντρα μου!!

    ReplyDelete
  132. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει γεμάτα μέρη, όχι απαραίτητα τα πιο όμορφα η εξωτικά ,αλλά μέρη με ζωή, κίνηση, ανθρώπινη βοή και μυρωδιά, ανθρώπινο θόρυβο που επιβεβαιώνει την ζωή και μυρωδιές από λουλούδια και ποτισμένο χώμα και νέον φώτα, και καθόλου φώτα, και πολυκοσμία και ερημιά.Ο χάρτης μου θα τα έχει όλα, όπως ακριβώς θέλω να τα 'χει η ζωή μου. Και θα ναι πασπαλισμένος με αντηλιακό γιατί καίγομαι σαν διάολος

    ReplyDelete
  133. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει γεμάτα μέρη, όχι απαραίτητα τα πιο όμορφα η εξωτικά ,αλλά μέρη με ζωή, κίνηση, ανθρώπινη βοή και μυρωδιά, ανθρώπινο θόρυβο που επιβεβαιώνει την ζωή και μυρωδιές από λουλούδια και ποτισμένο χώμα και νέον φώτα, και καθόλου φώτα, και πολυκοσμία και ερημιά.Ο χάρτης μου θα τα έχει όλα, όπως ακριβώς θέλω να τα 'χει η ζωή μου. Και θα ναι πασπαλισμένος με αντηλιακό γιατί καίγομαι σαν διάολος

    ReplyDelete
  134. Ο χάρτης μου θα δείχνει τα πάντα και τίποτα απολύτως. Ο χάρτης μου θα βουίζει από ανθρώπινο ήχο που επιβεβαιώνει την ζωή, και θα μυρίζει ποτισμένο χώμα και τριαντάφυλλο.Ο χάρτης μου θα χει αλμυρή γεύση και γλυκιά υφή. Ο χάρτης μου θα ανεβαίνει βουνά και θα κάνει απλωτές, θα χάνει κιλά στην αφρική και θα τα κερδίζει σε ζεστά σαλέ στην γαλλία. Ο χάρτης μου θα είναι όμορφος, και τσαλακωμένος .Λερωμένος με αντηλιακό γιατί καίγομαι σαν διάολος.

    ReplyDelete
  135. θαλασσαααααααα!!!!1

    ReplyDelete
  136. Λευκαδα σιγουρα !!!!
    fb : Katerina Koutsikareli
    email : spell25@yahoo.gr

    ReplyDelete
  137. ο χάρτης θα δείχνει πάντα θάλασσα! fb Marilena Vogiatzaki

    ReplyDelete
  138. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει Νότια

    ReplyDelete
  139. Στα βουνααααααα
    draggongr@hotmail.com

    ReplyDelete
  140. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει Νότια

    ReplyDelete
  141. νησί το νησί.... Σαντορίνη!!

    ReplyDelete
  142. νησί το νησί.... Σαντορίνη!!

    ReplyDelete
  143. Ταξίδια,εκδρομές,περιπέτειες,καθημερινές στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα!

    ReplyDelete
  144. τι θα λεγατε για μια Cuba?
    peggy xasa

    ReplyDelete
  145. Ο χαρτης μου θα δειχνει ξυλινο σπιτακι διπλα σε λιμνη ,σε καποιο δασος στη Φιλανδια. Ειχα παει πριν δυο χρονια και ηταν υπεροχα!

    ReplyDelete
  146. Κρήτη κ εγώ για το χάρτη!!!!!

    ReplyDelete
  147. Στο ταξίδι μου ο χάρτης θα δείχνει όλο τον κόσμο... Και θα είναι ένας κόσμος καλύτερος!

    ReplyDelete
  148. to oneiro mou einai na paw stin jamaica!! opws leei kai to gnwsto asma!!
    Asterios Kalamata:facebook name
    asterenios@live.com

    ReplyDelete
  149. nice present Dimitra Kouskoubekou

    ReplyDelete
  150. Το ταξίδι μου θέλω να δείχνει στο πιο όμορφο παραθαλάσσιο μέρος!!!!

    ReplyDelete
  151. Το ταξίδι μου θέλω να δείχνει στο πιο όμορφο παραθαλάσσιο μέρος!!!

    ReplyDelete
  152. Κρουαζιέρα στα πιο όμορφα νησιά της γης!!!

    ReplyDelete
  153. Στα πιο όμορφα νησιά της γης!!!

    ReplyDelete
  154. ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ........ΤΟ ΠΙΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ <3

    ReplyDelete
  155. Φανταστικές φωτογραφίες, ζηλεύω!
    Δεν ετοιμάζω κάποιο ταξίδι σύντομα... εκτός αν πιάνεται το Πάσχα στο χωριό ως ταξίδι, οπότε ο χάρτης μου δείχνει αρνιά :P

    ReplyDelete
  156. Δεν σχεδιάζω κάποιο ταξίδι σύντομα, εκτός αν το Πάσχα στο χωριό πιάνεται ως ταξίδι οπότε ο χάρτης μου δείχνει αρνιά!!! :P

    ReplyDelete

Post a Comment