photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

GLOWBOX Δεκεμβρίου...


Πριν ένα μήνα ξεκίνησα να σκέφτομαι την ιδέα των ποστς σχετικά με τα συνδρομητικά κουτιά. Μου την έβαλε η Ιωάννα, η αγαπημένη σου νεράιδα. Και να ' μαι εδώ με καινούργια στήλη.
Χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγεις, παραλαμβάνεις το δικό σου κουτάκι ομορφιάς, το Glowbox. Ανοίγεις ανυπόμονα το κουτί  σου.


Και αρχίζεις να μετράς προϊόντα, 6. 1 lipgloss Flormar σε χρυσή απόχρωση, Mario Badescu Enzyme Cleansing Gel 29 ml, μια οδοντόκρεμα Marvis 10 ml, ένα kohl Peggy Sage μολύβι ματιών, μία Peggy Sage λίμα νυχιών τεσσάρων όψεων και τέλος τα νέα nail patch art των Sephora σε nude beige απόχρωση (νέο βερνίκι που εφαρμόζεται στα νύχια και διαρκεί 11 ημέρες). Και δίπλα marshmallows από τα Fresh.

Η έκπληξη πως είναι;  Περιμένω τα σχόλια σου!

Update! Το πρωί μέσα στον πανικό δεν σου έγραψα την άποψη μου. Ισχυεί απόλυτα πως άνοιξα με μεγάλη ανυπομονησία το κουτάκι μου, όπως ακριβώς και το περίμενα. Το newsletter που έλαβα με προϊδέαζε για ένα αν μη τι άλλω λαμπερό κουτί με όλα όσα θα χρειαστώ για να είμαι λαμπερή στις γιορτές των Χριστουγέννων. Η έκπληξη δεν ήταν δυστυχώς ευχάριστη. Προσπάθησα να ξεπεράσω το πρώτο σοκ αλλά έχοντας αγοράσει όλα τα κουτιά του εν λόγω συνδρομητικού κουτιού και πιστεύοντας απόλυτα στην αδιαμφισβήτητη ποιότητα του, το περιεχόμενο του μήνα Δεκεμβρίου δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την ποιότητα και τα μέχρι τώρα δεδομένα του Glowbox. Δεν συνηθίζω να αναφέρω αρνητικά σχόλια, αλλά όπως διάβασα και από την Ιωάννα και το ενστερνίζομαι απόλυτα 15 ευρώ είναι πολυτέλεια να τα δίνεις πλέον κάθε μήνα και να παραλαμβάνεις ένα τέτοιο κουτί. Την κατάσταση ίσως να σώζει ελάχιστα το Mario Badesku που προσωπικά αγαπώ αλλά και πάλι  ικονοποιημένη δεν είμαι. Ελπίζω πως απλώς ήταν μια ατυχής στιγμή του αγαπημένου μου κουτιού. Η συνέχεια θα το αποδείξει.

Comments

  1. πολύ πολύ ωραίο! αγαπώ Mario Badescu!!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ αγαπώ τα Mario Badescu. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Εύα μου.

      Delete
  2. είμαι addictακι των συνδρομητικών κουτιών μόνο και μόνο που δοκιμάζω προϊόντα που ποτέ ίσως να μην αγόραζα απο μόνη μου είναι για μένα το μεγάλο τους advantage!!!ωραίο κουτάκι...marshmellows&ομορφιά!!! καλημερούδια όμορφη!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα MArio Badescu τα χρησιμοποίω εδώ και πολύ καιρό. Προσωπικά δεν ενθουσιαστηκα με το κουτί αγαπημένη μου αλλά χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε. <3

      Delete
    2. είμαι κι εγώ του μη αρνητικού σχολιασμού αλλά θεωρώ ότι γενικά η φιλοσοφία τους στην Ελλάδα είναι πολύ καλύτερη απο άλλα αντίστοιχα που έχω δει και αλλού!!!είμαστε και λίγο απαιτητικές τι να πω;αλλά γενικά εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένη και απο τα 3 για τον λόγο που έχω αναφέρει πάμπολλες φορές,ακόμη κι αν πρόκειται για οδοντόκρεμα...θα την αγόραζες ποτέ αυτή την οδοντόκρεμα;όχι...αν όμως μέσα στο κουτάκι αποδειχτεί ακόμη ένα φοβερό προϊόν που αρχικά έχεις υποτιμήσει νομίζω ότι έχει πετύχει τον σκοπό του...και για να πω το αρνητικό μου:χειρότερο glowbox ήταν του Σεπτεμβρίου με τα δείγματα από τις high-end !!!όσο για τον αν με συμφέρει θεωρώ πως ναι...νομίζω είναι ίσης μπορεί και λίγο παραπάνω των 15 ευρώ...δεν το κούρασα να πω με τις τιμές...

      Delete
    3. Προσωπικά αυτή την οδοντόκρεμα την ξέρω καλά, την χρησιμοποιούσα την εποχή της Αγγλίας. Προσωπικά του Σεπτεμβρίου μου είχε αρέσει. Υποκειμενικό και πάλι λολ. Προσωπικά αυτό το κουτί για εμένα ήταν σχεδόν απογοητευτικό. Και η τιμή του δισανάλογη της ποιότητας αλλά ξαναλέω είναι η άποψη μου. Χαίρομαι που υπάρχει πλουραλισμός απόψεων και το εννοώ! <3

      Delete
    4. ναι εννοείται άλλωστε και αυτά τα κουτάκια είναι άκρως υποκειμενικό αν θα μας αρέσουν...εγώ σου είπα πως μου αρέσει η ιδέα του "δοκιμάζω κάτι νέο"...πέραν αυτού είμαστε γνώστες ότι είναι έκπληξη τα προϊόντα ,άλλοτε ευχάριστη και άλλοτε δυσάρεστη...μόλις διάβασα όμως ότι κατέβασαν το ποστ σου και αυτό με δυσαρεστεί,πίστεψε με,περισσότερο απο τα οποιαδήποτε προϊόντα που περιείχε το κουτάκι μας...όσο για την τιμή δεν το κοίταξα διεξοδικά να σου πω ακόμη...nevermind συμφωνώ ότι δεν είναι τρόπος το κατέβασμα ενός αρνητικού ποστ μιας και αυτή είναι η έννοια της συγκεκριμένης υπηρεσίας...

      Delete
  3. Αυτό είναι όλο; Μάλλον απογοητευτικό μου φαίνεται με πρώτη ματιά!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Μμμμ...εγώ το περιμένω ακόμη το δικό μου, αλλά η αλήθεια είναι πως ήλπιζα σε κάτι καλύτερο...Νομίζω πως ορισμένες από τις εταιρίες που περιείχε αυτή τη φορά το κουτί δεν ταιριάζουν στο έως τώρα ύφος του glowbox... :(
    Με γεια σου πάντως Εύη μου! :)

    ReplyDelete
  6. Προσωπικα...απογοητευτικα εντελως απο τα προιοντα στο κουτακι!Καμια σχεση με τον τυπο μου...προφανως δν λαμβανουν υποψην τα ερωτηματολογια που απαντας για τον τυπο δερματος σου.Δν νομιζω να το ξαναπροτιμησω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δυστυχώς θα συμφωνήσω. Αυτό με τα ερωτηματολόγια το έχω συνηθίσει. Το περιεχόμενο του δεν κάλυψε τις προσδοκίες μου. Κρίμα.

      Delete
  7. Replies
    1. Κουνάω το κεφάλι μου neria. Δεν διαφωνώ!

      Delete
  8. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΛΕΟΝΗDecember 19, 2013 at 4:15 PM

    Πολύ όμορφο κουτάκι και με μεγάλη ποικιλία! Επιτέλους ένα κουτί που προσέχει τους πελάτες του! Μακάρι να συνεχίσει έτσι!!!!! Με διαφορά το καλύτερο....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Glowbox ήταν και είναι το αγαπημένο μου κουτί αλλά αυτό το μήνα προσωπικά δεν ενθουσιάστηκα.

      Delete
  9. Περίμενα καλύτερα προιοντα.Κρίμα.Με εξαιρεση το καθαριστικο...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kαι εγώ το ίδιο Σοφία. Απογοητευτική αυτή η φορά!

      Delete
  10. Για να αυξήσει την ποσότητα κατέβασε την ποιότητα..τελευταία φορά που το παίρνω....κρίμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απολύτως, είσαι μέσα στο μυαλό μου! Ελπίζω ωστόσο πως ήταν τυχαίο και δεν θα συνεχιστεί.

      Delete
  11. Και Mario Badescu και Peggy Sage αλλά και την Marvis… super!!!! Μας κακομαθαινει το Glowbox!!! Προλαβα και πήρα για πρώτη φορά και με κάλυψε σε όλα. Θα κάνω ετήσια συνδρομή από την επόμενη φορά(αφού αυτή είναι δοκιμαστική)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σε ικανοποίησε. Χαίρομαι τόσο να διαβάζω διαφορετικές απόψεις.

      Delete
  12. Πιστεύω το Mario Badescu έσωσε κάπως την κατάσταση :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μη χείρον βέλτιστον Κλεονίκη μου.

      Delete
  13. Δεν ειναι τυχαίο ότι η συνδρομή του Δεκεμβρίου έμεινε τόσες μέρες ανοιχτή..Ο κόσμος δεν ειναι χαζός..ούτε κανείς πλέον πετά 15 ευρώ κάθε μήνα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απολύτως. Οι καιροί είναι δύσκολοι (δεν λαϊκίζω) και τουλάχιστον εφόσον δίνουμε 15 ευρώ πρέπει τα προϊόντα να είναι εφάμιλλα του ποσού. Κρίμα. Ελπίζω να το αντιληφθούν και οι ίδιοι.

      Delete
  14. Λένα ΑντωνίουDecember 20, 2013 at 1:02 AM

    Καιρό ήθελα να δοκιμάσω nail patch και ειδικά από SEPHORA! Χαίρομαι πολύ που τα βρήκα στο GLOWBOX!
    Ποια η γνώμη σου εσένα για τα nail patch γενικά?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ Λένα μου. Εγώ τα αγαπώ η αλήθεια είναι. Σώζουν τους ανθρώπους (καλή ώρα εγώ) που δεν το έχουν με το μανικιούρ. Τοποθετείς και ξεχνάς για 8 τουλάχιστον μέρες. Είναι άψογα ποιοτικά. Δεν θα σου πω πως τα χρησιμοποιώ συνέχεια γιατί κακά τα ψέματα το βερνίκι έχει τη χάρη του. <3

      Delete
  15. Πιο απογοητευτικό δε γινόταν! Χίλιες φορές να έδινα 15 ευρώ και να έπαιρνα 1-2 καλά προϊόντα παρά 5 σαχλαμάρες. Πρώτη και τελευταία φορά ήταν!

    ReplyDelete
  16. ωραία πραγματάκια σου έχει αλλά θα μπορούσε να έχει και καλύτερα!με γεια σου πάντως!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  17. Σε σχέση με τα προηγούμενα που έχω δει, δεν με τρελαίνει.. ειδικά για χριστουγεννιάτικο κουτάκι.. μπορούσαν και καλύτερα! Τρέλα τα αυτοκόλλητα νυχιών όμως! Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! Κι εγώ αγαπώ mario badescu! :)

    ReplyDelete
  18. Xalia ki ego exo na po! Poly apogohteysh ayto to koutaki poy upotithetai eprepe na einai super logo xristougennon! Tsampa 15 euro! To lip gloss sapio mhlo me glitter, xroma gia gries kai ta stickers mpez perle! Odontokrema kai lima... Ti allo na po??? Den tha to ksanaparo dystyxos!

    ReplyDelete

Post a Comment