photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Οι δικές μου αλήθειες και Clinique Giveaway, έτσι για ευχαριστώ...


O χρόνος στη ζωή κάθε Αιγόκερου (ωχ! άκουσα) παίζει καταλυτικό ρόλο. Κυρίως όταν κάνει κάτι που το έχει αγαπήσει. Αν πιστεύεις στα ζώδια να σου πω πως οι Αιγόκεροι δίνονται με πάθος σε ό,τι τους μαγέψει. Έχω αποδομήσει κάθε έννοια του ζώδιου. Έχω ένα αρνητικό - θετικό, εξαρτάται από ποια σκοπιά το δεις, δίνω όλο μου το είναι σε ό,τι ασχοληθώ. Θέλω να το φτάσω ψηλά. Στα δικά μου μάτια, όπως σου είχα πει και στην πρώτη ανάρτηση, το ψηλά συνεπάγεται με την αλήθεια, την ειλικρίνια και τις αξίες που με διέπουν. Πολλοί μου έχουν πει πως το μπλογκ δεν έχει ξεκάθαρη ταυτότητα. Δεν είναι ένα μπλογκ αμιγώς ομορφιάς, μόδας ή σκέψεων. Είναι όλα μαζί, με μια ροπή προς την ομορφιά. Κυρίως την ομορφιά που ψάχνω εγώ στην καθημερινότητα μου. Στην ομορφιά που θέλω να αλλάξω και να γεμίσω τη ζωή μου. Όσοι ξέρουν, ξέρουν πως το μπλόγκινγκ ξεκίνησε σε μια περίοδο μεταβατική για εμένα. Πριν ένα χρόνο ακριβώς. Κάπου αλλού με άλλα τρία άτομα. Δεν πίστευα ποτέ πως οι σκέψεις μου ανακατεμένες με πράγματα που αγαπώ θα μπορούσαν να αγγίξουν κάποιον, να τον κάνουν να νιώσει, να τον ωθήσουν να μου στείλει μήνυμα. Άρχισα να γράφω πριν ένα χρόνο ακριβώς σε ένα μπλογκ που θέλω να αφήσω πίσω γιατί μου άφησε μια γεύση πίκρας. Δεν μίλησα ποτέ για τους λόγους της αποχώρησης. Στην αρχή φοβήθηκα. Φοβήθηκα να φύγω. Γιατί εμένα με τρομάζουν οι αλλαγές και τα καινούργια ξεκινήματα. Αλλά όταν έφτασε να με δυσαρεστεί και να με κάνει να θυμώνω και να οργίζομαι, κατάλαβα πως έπρεπε να κάνω κάτι δικό μου. Γιατί; Γιατί πολύ απλά εγώ αγαπώ τις λέξεις. Έμαθα να τις αγαπώ και δεν μπορώ να με φιμώνουν. Δεν μπορώ να έχω δίπλα μου ανθρώπους που δεν έχουμε σύμπνοια στόχων. Δεν μπορώ να αμφισβητούμαι. Έχω αμφισβητηθεί πολύ στη ζωή μου. Έφυγα λοιπόν. Ή μάλλον με ''έφυγαν''. Από ένα μπλογκ που έριξα άπειρες ώρες δουλειάς και έδωσα και εκεί τον εαυτό μου. Αυτά έπρεπε να τα πω (κάποια γιατί υπάρχουν και άλλα) γιατί ποτέ δεν τα είπα. Ποτέ δεν μίλησα αλλά κάποια στιγμή, οι αλήθειες πρέπει να λέγονται. Πριν από 6 μήνες λοιπόν, όταν έφτασα στο σημείο να χτίσω κάτι νέο από την αρχή, αναιρέθηκα και αμφισβητήθηκα πολύ. Δεν με ένοιαξε γιατί έτσι είμαι εγώ. Δεν είχα μιλήσει μέχρι τώρα για τη φυγή μου. Αλλά με το χέρι στην καρδιά ήταν η καλύτερη απόφαση. Γιατί όλο αυτό που έχω ζήσει στο All things you are, είναι μαγικό.

130.000 προβολές, 3210 ''μου αρέσει''  στη σελίδα στο φέισμπουκ. Θα σου πω απλώς πως τα νούμερα είναι ανούσια. Ευχαριστώ κάθε έναν ξεχωριστά που μπαίνει στη διαδικασία να διαβάζει μερικές αράδες κειμένου και σκέψεων μου. Για εμένα η ουσία είναι στην επαφή! Ευχαριστώ για τα μηνύματα, για τα σχόλια, για την υποστήριξη σε όσα σκέφτομαι και σε όσα γράφω. Ευχαριστώ που με δέχτηκες στη ζωή σου. Ευχαριστώ πιο πολύ γιατί πριν από 6 μήνες δεν πίστευα ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα πως μπορεί κάποιος να αγκαλιάσει, αυτό που για μένα είναι πάθος. Έμαθα να αγαπώ τις λέξεις. Έμαθα να αποτυπώνω σε χαρτιά και μηνύματα όλα όσα έχω ανάγκη να πω. Έτσι είμαι εγώ. Δεν μιλάω, γράφω. Αυτό το κάνω χρόνια. Γι' αυτό κάθε γραμμή είναι κατάθεση ψυχής. Σε αυτό το μπλογκ καταθέτω σκέψεις, όνειρα, προβληματισμούς, ανάγκες, πάθη. Δεν με αφορούν τόσο oι προβολές, τα likes, με κάνουν όμως τόσο χαρούμενη τα σχόλια, οι ερωτήσεις, οι κουβέντες που πιάνουμε μέσα από μηνύματα, μειλς. Οι εξομολογήσεις σου. Ειδικά αυτές που ξεκινάνε από το instagram-ίζοντας.  Ένας άνθρωπος που εκτιμώ μου έμαθε πως η ουσία στο μπλόγκινγκ είναι ο άνθρωπος που θα σε εμπιστευτεί, θα σε νιώσει δίπλα του. Σε ευχαριστώ και για αυτό. Μετράει διπλά για εμένα.

Δεν αλλάζω τα πράγματα, αλλάζω τον εαυτό μου. Δεν πουλάω ύφος, στυλ (όπως είχε γράψει κάποτε η Λιλή Ζωγράφου). Καταθέτω τη δικιά μου αλήθεια. Γιατί για εμένα η αλήθεια και η ειλικρίνια σπανίζουν στις μέρες μας. Αυτό το μπλογκ είμαι εγώ. Είναι η αναζήτηση της ουσίας μου μέσα από ετερόκλητες καταστάσεις. Γι' αυτό δεν έχει και συγκεκριμένο περιεχόμενο, όπως σου είπα. Έτσι όμως είμαι εγώ. Ο,τι γράφεται, είναι ό,τι αγαπώ, ό,τι πιστεύω και ό,τι θέλω να μάθεις και εσύ (όσοι έχουν μιλήσει μαζί μου ξέρουν)! Δεν υπεκφεύγω. Δεν είμαι ο καλύτερος άνθρωπος αλλά δεν είμαι και ο χειρότερος. Δεν γράφω αν κάτι δεν με καλύπτει. Δεν θα το αναφέρω ποτέ. Ο,τι γράφω, είναι ό,τι με παθιάζει. Δεν θα δεις αρνητικές κριτικές γιατί πολύ απλά δεν θα βάλω προϊόντα που δεν μου αρέσουν. Όσα δεν με καλύπτουν δεν έχουν χώρο στη ζωή μου, όπως δεν έχουν χώρο και στο μπλογκ μου.  

Οι διαγωνισμοί (άλλο κεφάλαιο) δεν γίνονται με σκοπό τα likes, θέλω να το ξέρεις. Δεν θα δεις ποτέ διαγωνισμό αν αυτό που κληρώνεται δεν θα το αγόραζα και εγώ. Αν δεν αποτελεί μέρος της αισθητικής μου. Μόνο ένας υπήρξε. Θέλω δε να ξέρεις πως έχω αρνηθεί και διαγωνισμούς όταν ένιωσα πως πάνε να υποτιμήσουν εσένα. Τους είδα σε άλλα μπλογκς αλλά δεν με νοιάζει. Εγώ θέλω να μπορώ όταν συναντηθούμε να σε κοιτάξω στα μάτια και να δεις την αλήθεια στο βλέμμα μου. Θέλω να σου δίνω αγαπημένα μου προϊόντα. Όπως σε αυτόν τον μεγάλο διαγωνισμό. Σου χαρίζω
high end προϊόντα. Clinique. Γιατί είμαι παιδί της Clinique. Μεγάλωσα με Clinique και τα αγαπώ με πάθος μέχρι σήμερα. Kαι θέλω με 4 άτομα να μοιραστώ το ίδιο πάθος. 4 σετ, 4 νικητές.


Το πρώτο σετ :  Είναι η μάσκαρα, Ηigh Impact mascara dramatic lashes on contact 01 black,  που όσες και να χρησιμοποιώ δεν λείπει ποτέ από το ντουλάπι μου. Είναι το μηχανικό μολύβι ματιών quickliner for intense και το σέρουμ ματιών All About Eyes cream, σε ειδικό μέγεθος που λείπει όμως από το κολαζ. Λατρεύω την έντονη μαύρη απόχρωση στο βλέμμα. Και με τη high impact και το μολύβι το βλέμμα είναι άκρως σαγηνευτικό. Όσο για την κρέμα, αγάπη, καθώς μειώνει αισθητά μαύρους κύκλους και σακούλες, ενυδατώνοντας απόλυτα.

Δεύτερο σετ : η παλέτα σε μπλε αποχρώσεις, All about shadow quad 11 galaxy και η πούδρα λάμψης-ρουζ , Fresh bloom all over colour 01 peony, από αυτές που επιμένω να έχω σε απόθεμα επίσης. Aν την έχεις δει καταλαβαίνεις τους λόγους, 3 διαφορετικές αποχρώσεις σε μια πολυτελή συσκευασία. 

Τρίτο σετ τα δικά μου λατρεμένα προϊόντα μακιγιάζ χειλιών. Τρεντ της σεζόν το ζεστό κόκκινο χρώμα. Αυτό ακριβώς που σου δίνει το Butter Shine Lipstick parisian red 433.  Kαι για τις μέρες που δεν έχεις όρεξη για πολλά πολλά αλλά θες χρώμα και ενυδάτωση Chubby Stick intense plushest punch 05. Σε υπέροχο ροζ φούξια χρώμα. 


Τέταρτο δώρο : το πιο Χριστουγεννιάτικο σετ μανικιούρ, σε μπλε απόχρωση. Bling it on midnight της Nails Inc. Οι λόγοι της αγάπης ευνόητοι.



Εσύ δεν θα κάνεις πολλά. Τα βήματα που είναι υποχρεωτικά να κάνεις, αναγράφονται στη φωτογραφία που θα δεις εδώ. Μόνο μην ξεχάσεις να  αφήσεις εδώ, ένα σχόλιο, για τις δικές σου αλήθειες. Είναι άλλωστε το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής σου. 19/12 ραντεβού ξανά να δούμε τους νικητές. (Ο διαγωνισμός λήγει 18/12).




Και να θυμάσαι : οι καιροί είναι δύσκολοι αλλά αν βρεις αυτό που μπορεί να σε κάνει να ξεχνιέσαι και να σε γεμίζει, χαμόγελα, ακόμα και όταν όλα είναι μουντά εκεί έξω, και μην το αφήσεις. Για εμένα αυτό είναι το μπλόγκ! Δεν είναι δουλειά, (ευτυχώς έχω άλλη) είναι αγχολυτικό! Να θυμάσαι πως αυτό το μπλογκ είμαι εγώ και οι επιλογές μου! Στο είχα πει αν θυμάσαι και στο about, θέλω να με ανακαλύψεις μέσα από τις λέξεις μου! Χαίρομαι που οι λέξεις έχουν τη δύναμη να μπορούν να στήσουν γέφυρες ακόμη και σε ανθρώπους που δεν γνωρίζονται αλλά μέσα από αυτές ανακαλύπτουν κοινά!

Χίλια ευχαριστώ για όλα λοιπόν! 
Εύη



Θα μου επιτρέψεις να κλείσω με λόγια του Μάνου Χατζιδάκη; 
Όχι επειδή μου ταιριάζουν. Eπειδή αγαπώ την αλήθεια του. Και πολλές φορές με οδηγεί.

 ''Α δ ι α φ ο ρ ώ για την δόξα. Με φυλακίζει μες στα πλαίσια που καθορίζει εκείνη κι όχι εγώ.

Π ι σ τ ε ύ ω στο τραγούδι που μας αποκαλύπτει και μας εκφράζει εκ βαθέων, κι όχι σ' αυτό που κολακεύει τις επιπόλαιες και βιαίως αποκτηθείσες συνήθειές μας.

Π ε ρ ι φ ρ ο ν ώ αυτούς που δεν στοχεύουν στην αναθεώρηση και στην πνευματική νεότητα, τους εύκολα «επώνυμους» πολιτικούς και καλλιτέχνες, τους εφησυχασμένους συνομήλικους, την σκοτεινή και ύποπτη δημοσιογραφία καθώς και την κάθε λογής χυδαιότητα.''

Μάνος Χατζιδάκις


Update :  Domina Taciturna, το πρώτο σετ σου ανήκει για να αναδείξει την ένταση στο βλέμμα σου.
Xrusa S , το δεύτερο σετ γιατί το μπλε είναι τάση και η λάμψη από την peony μαγική. 
Μaria Ilio.,  το τρίτο σετ για τα το πάθος και την ένταση στα χείλη. Μην ξεχνάς και την ενυδάτωση. Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς.
Τzinaki Tzinaki λάμψη στα άκρα για εσένα. 
Συγχαρητήρια σε όλες. Και για εσένα που δεν κέρδισες δες εδώ τι σε περιμένει. Και να θυμάσαι τα καλύτερα έρχονται και όταν μοιράζεις απλόχερα χαρά είναι μαγεία. 
Καλές γιορτές.

Comments

  1. Η δικιά μου αλήθεια είναι το πάθος για την ζωή..!!!..ευχαριστούμε πολύ για τα ωραία δώρα....καλές γιορτές..!!!

    ReplyDelete
  2. θα θελα να δω και αρνητικες κρητικες για να ξερω τι να αποφυγω
    ωστοσο τα λογια ειναι περιττα καθως καθε σου αρθρο ειναι μαγικο
    σε βαζει σε σκεψεις
    σοβαρα τωρα
    εισαι μεγαλο ταλεντο

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίος διαγωνισμός!

    ReplyDelete
  4. Πιστέψτε εκείνους που ψάχνουν την αλήθεια και αμφισβητήστε εκείνους που τη βρήκαν!!!!! facebook name:filio kaliva

    ReplyDelete
  5. η δικη μου αληθεια....;;;;;
    προσπαθω να εχω θετικη σκεψη και καλη διαθεση....

    ReplyDelete
  6. είναι τέλειαααα!!!αυτή είναι η αλήθεια!!!
    ααα και ότι τα θέλω πολύ!!!

    ReplyDelete
  7. Η δικιά μου αλήθεια:θα ήθελα ο κόσμος να γίνει καλύτερος, να γίνει <>...

    ReplyDelete
  8. H δικιά μου αλήθεια είναι η ειλικρίνεια στις σχέσεις!!!Δεν μπορώ να υποκρίνομαι, δεν μπορώ το δήθεν!!!!Καλές γιορτές!!!!

    ReplyDelete
  9. Η αλήθεια είναι οτι ο κοσμος πλέον δε χαμογέλαει. Ευτυχώς που υπάρχουν και άνθρωποι που προσπαθούν και τα καταφέρνουν μεσα απο τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης να μας κάνουν να χαμογελάμε και να ξεχνάμε!Ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  10. η σωτηρια της ψυχης ειναι πολυ μεγαλο πραγμα....
    γι'αυτο ας αρχισουμε με λιγο glitter, χρωμα κ' λαμψη εξωτερικα....

    ReplyDelete
  11. Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ!!!

    ReplyDelete
  12. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!!!

    ReplyDelete
  13. na xamogelame.... h zwh einai polu mikrh!!

    ReplyDelete
  14. Δε μου αρέσει να μιζεριάζω,αγαπώ τους πάντες και τα πάντα όπως ακριβώς είναι και αντιπαθώ τους κόλακες.Δεν είμαι τέλεια και το ξέρω.Αλλωστε τέλειος είναι μόνο ο Θεός.

    ReplyDelete
  15. Η ειλικρίνεια είναι αλήθεια.

    ReplyDelete
  16. Ειλικρίνεια πάνω απ' όλα!

    ReplyDelete
  17. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ!!

    ReplyDelete
  18. Ας ειμαι αληθινη με τον εαυτο μου!!! Για την ευτυχια μου!! Σε ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  19. Η δικιά μου αλήθεια είναι η ομορφιά που βλέπει ο άλλος σε σένα και σε βοηθάει να ανακαλύψεις τον εαυτό σου...είναι μαγικό :)

    ReplyDelete
  20. ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!! ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΛΕΞΗ.......Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ,ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ,ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ,ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΠΤΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ............

    ReplyDelete
  21. να υπαρχει αγαπη πολλη αγαπη! αυτη ειναι η δικια μου αληθεια :) φιλια πολλα ειναι πολυ ωραια η κινηση σου :)

    ReplyDelete
  22. Congratulations!!! you deserve all the success!!!
    My latest giveaway HERE
    Neha
    Let's talk about everything

    ReplyDelete
  23. H δική μου αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι δυνατή και να αντιμετωπίζω τη ζωή από την αισιοδοξη πλευρά της!!!

    ReplyDelete
  24. Η δική μου αλήθεια είναι ότι είμαι αυτό που δείχνω.
    Δεν μπορώ να κρυφτώ και είμαι από τη φύση μου αισιόδοξη και "κουφή", όπου χρειάζεται!!!!!

    ReplyDelete
  25. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ

    ReplyDelete
  26. Αλήθεια; Με έχει φέρει πολλές φορές δε δύσκολη θέση και δε μου αρέσει να στενοχωρώ κανένα, αλλά η ψυχή μου δεν αντέχει την κοροϊδία και το δήθεν. Πες αυτό που θες για τον εαυτό σου αλλά όχι για την "πάρτη" σου. Αυτό είναι πολύ προφανές και πληγώνει.
    Και αλήθεια κι εγώ με την clinique μεγάλωσα. Αυτό το 3-step με ακολουθεί όπου πάω! Το μακιγιάζ δε απίθανο. Μακάρι να κερδίσω, στ' αλήθεια!

    ReplyDelete
  27. ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ

    ReplyDelete
  28. Η δική μου αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να το βάζεις κάτω στα δύσκολα και να χαίρεσαι ακόμη και με τα πιο απλά πράγματα!!!!!!!Η ζωή είναι ωραία!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ

    ReplyDelete
  30. H δική μου αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι δυνατή και να αντιμετωπίζω τη ζωή από την αισιοξοξη πλευρά της!!!

    ReplyDelete
  31. Η δική μου αλήθεια είναι να είμαι αισιόδοξη!!

    ReplyDelete
  32. Η δική μου αλήθεια είναι να είμαι αισιόδοξη!!

    ReplyDelete
  33. οι μερες που ερχονται ειναι πολυ δυσκολες για πολλους συνανθρωπους μας

    ReplyDelete
  34. η δική μου αλήθεια είναι να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και να τον αγαπώ, γιατί έτσι καταφέρνω και αγαπώ και τους άλλους!

    ReplyDelete
  35. ζηστε τη ζωη με ΠΑΘΟΣ!!!!!

    ReplyDelete
  36. ΖΗΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΠΑΘΟΣ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  37. Πιστεύω στην καλοσύνη, αυτή είναι η πιο μεγάλη μου αλήθεια.

    ReplyDelete
  38. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ!!!!!

    ReplyDelete
  39. Η δική μου αλήθεια είναι να υπάρχουν στη ζωή μου αξίες όπως ο σεβασμός,η αλληλοεκτίμηση,η αξιοπρέπεια,η ειλικρίνεια και απόρροια όλων αυτών είναι η αγάπη και η ψυχική αγαλλίαση..Καλές γιορτές με Υγεία για όλο τον κόσμο!

    ReplyDelete
  40. Η δική μου αλήθεια είναι "Carpe Diem"... Δεύτερη ζωή δεν έχει... Για αυτό ας αδράξουμε το κάθε δευτερόλεπτο. Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή ... δεν είναι πράγματα!
    Φιλιά πολλά, Καλές Γιορτές! <3
    xxx

    ReplyDelete
  41. Σ ευχαριστουμε πρωτα απ ολα για τα αληθινα λογια που γραφεις παντα!!!! Η δικη μου αληθεια που προσπαθω ν ακολουθησω ειναι οτι η ζωη ειναι μικρη και πρεπει να τη ρουφαμε!!!
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΚΡΗ

    MAKRI@HCMR.GR

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Η δικη μου αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ ευαισθητη, γλυκια, και καλη με αυτους που ειναι καλοι μαζι μου! και φυσικα οτι ειναι υπεροχα τα δωρα σας απ τον διαγωνισμο!!!!!! ;)

    ReplyDelete
  44. Το χαμόγελο που δεν λέει ποτέ ψέμματα!!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. το χαμόγελο που δεν λέει ποτέ ψέμματα

    ReplyDelete
  46. προσπαθώ να κανω θετικές σκέψεις.

    ReplyDelete
  47. Alitheies einai kathe kommati tis psuxis mou pou ponaei

    ReplyDelete
  48. η πιο μεγαλη μου αληθεια ειναι η αγαπη!!

    ReplyDelete
  49. να μαι ειλικρινης με τους ανθρωπους γυρω μου ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ReplyDelete
  50. έλα ρε αιγόκερε!!!πόσες φορές ακόμη να σου πως ότι παραταυτιζόμαστε συνγενέθλια μου;bonus all the things you are,are so close to my beliefs!!! <3

    ReplyDelete
  51. i diki mou ali8eia einai oti i omorfia vrisketai sta apla pragmata, mporei na akougetai poli klassiko, alla ama suneidhtopoihseis pera ws pera to nohma tou, vrikes ena apo ta kleidia tis pragmatikis plirotitas! euxaristoume polu!

    ReplyDelete
  52. η δική μου αλήθεια είναι ότι επειδή είμαι ειλικρινής πάντα αυτή η αλήθεια πονάει!

    ReplyDelete
  53. τελειος διαγωνισμος!!η αληθεια!!:Ρ

    ReplyDelete
  54. τελειος διαγωνισμος αυτη ειναι η αληθεια~!!:Ρ

    ReplyDelete
  55. η δική μου αλήθεια είναι η απέραντη αγάπη για τις κόρες μου και την γυναίκα μου...!!!

    ReplyDelete
  56. Panagiota GoutzourelaDecember 2, 2013 at 10:02 PM

    Το άρθρο σε βάζει σε προβληματισμούς για το τι αξίζει τελικά στη ζωή σου...
    Για μένα η αλήθεια βρίσκεται στα απλά, όμορφα, καθημερινά πράγματα που γεμίζουν τη ζωή μου.

    ReplyDelete
  57. Η δική μου αλήθεια μέχρι πρότινος οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν το παράλογο πάθος μου για τα καλλυντικά που φυσικά δεν έχει χαθεί(κόβεται αυτό;!).Τώρα πια όμως η μεγαλύτερη και πιο παθιασμένη αλήθεια μου είναι η αγάπη μου για τον γιο μου.Η αστείρευτη ενέργειά του,το αβίαστο γάργαρο γέλιο του,η ορθάνοιχτη αγκαλιά του που μετατρέπεται σε σφιχτό σε σημείο στραγγαλισμού κεφαλοκλείδωμα,οι απίστευτοι συνειρμοί του και οι ασύλληπτες αφηγήσεις του,η αχαλίνωτη φαντασία του,τα ασταμάτητα ''Μανούλα,σ'αγαπώ"...Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι η αγάπη μου γι'αυτόν με έκανε καλύτερο και άκρως ευαίσθητο άνθρωπο,πιο ευαίσθητη,με μεγαλύτερη κατανόηση και υπομονή εκπαιδευτικό.Μαζί μ'αυτόν αγαπώ όλα τα παιδιά γύρω μου..Αλήθεια λοιπόν!

    ReplyDelete
  58. h dikh mou alithia menei dustixos sthn prospathia..

    ReplyDelete
  59. η δικη μου αληθεια ειναι να να ειμαι καλα εγω και οι ανθρωποι που αγαπω και με αγαπουν...

    ReplyDelete
  60. αγαπη και σεβασμος

    ReplyDelete
  61. ίσως αυτό να ακουστεί χαζό, αλλά η δική μου αλήθεια...Να προσπαθείς κάθε ώρα και στιγμή να κάνεις τον εαυτό σου να σε σκέφτεται ως κάτι καλύτερο απο αυτό που είσαι,μέχρι να γίνεις.
    Τέλειος διαγωνισμός

    ReplyDelete
  62. Η δική μου αλήθεια. . .άσχετη με το post της clinique αλλά με μελαγχολούν απίστευτα οι γιορτές. . . :( 23 ημέρες για να φύγουν τα Χριστούγεννα!!!!!!!
    Σταυρίδου Μαρία

    ReplyDelete
  63. alexia e fotopoulouDecember 2, 2013 at 10:31 PM

    Ειλικρινια δυναμη και καλη διαθεση!!!!

    ReplyDelete
  64. H dikh mou alitheia einai oti tipota sth zwh den einai aspro h mauro,ta panta exoun mia logikh exhghsh

    ReplyDelete
  65. Η δική μου αλήθεια να προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη ακόμα και όταν όλα δείχνουν εντελώς "μαύρα & άραχλα"

    ReplyDelete
  66. Αλήθειες..Πόσες φορές έχουμε αυτή την λέξη στο στόμα μας και όμως αρνούμαστε ακόμα και στον ίδιο μας εαυτό πολλές φορές να ξεστομίσουμε!Μου άρεσες..Πολύ..Τα είπες όλα όπως έπρεπε να τα πεις και δεν κρύφτηκες!Με έκανες να σε παρακολουθώ διαβάζοντας σε,οπότε αυτό είναι πολύ μεγάλο για μένα!Γιατί εγώ εκεί καταλαβαίνω τον άλλο!Εκεί τον συμπαθώ,εκτιμώ και σέβομαι!
    Η δική μου προσωπική αλήθεια είναι ότι πλέον και έπειτα από πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια απομακρύνω άμεσα και αποτελεσματικά όλους τους τοξικούς ανθρώπους από δίπλα μου χωρίς να μετανιώνω καθόλου..Όσοι σε γεμίζουν με μιζέρια,πισώπλατα μαχαιρώματα και άσχημες σκέψεις δεν έχουν χώρο στη ζωή σου!!Αυτό και άλλα πολλά αλλά λιγότερα σημαντικά είναι σίγουρα πράγματα που δεν ξεχνάω ποτέ!!!
    Τα φιλιά μου Εύη μου!Να λάμψεις ακόμα περισσότερο γιατί το αξίζεις!Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  67. Η δική μου... Να περπατάω με το κεφάλι ψηλά!

    ReplyDelete
  68. ΔΕΝ ΒΟΥΛΩΝΩ ΤΡΥΠΕΣ,ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!!

    ReplyDelete
  69. H δικιά μου αλήθεια......είναι ότι θέλω να "χάσουνουν¨" όλοι οι άλλοι!!!!!

    ReplyDelete
  70. οταν εχεις θετικη σκεψη ολα πανε καλυτερα...κατω η μιζερια!

    ReplyDelete
  71. ΔΕΝ ΒΟΥΛΩΝΩ ΤΡΥΠΕΣ,ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!

    ReplyDelete
  72. Η δικιά μου αλήθεια είναι οτι θέλω να "χάσουν" όλοι οι άλλοι
    στον συγκεκριμένο διαγωνισμό!!!!!

    ReplyDelete
  73. αληθειεες.. χμ.. η δικη μου ειναι στην αναζητηση. Οχι υποσχεσεις ακομα αλλα ακομα περισσοτερο ψαξιμο!
    fb. peggy xasa

    ReplyDelete
  74. να βλέπω το ποτηρι μισογεμάτο

    ReplyDelete
  75. ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
    ΟΝΟΜΑ - ΛΙΤΣΑ ΤΟΜΑΡΑ

    ReplyDelete
  76. Η δική μου αλήθεια είναι ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια και σεβασμός!!

    ReplyDelete
  77. Η δική μου αλήθεια δεν είναι μια,αλλά πολλές μαζί, ένα pot-pourri αξιών, συναισθημάτων και εμπειριών.Γιατί όλα αυτά μαζί μας κάνουν μοναδικούς, αυθεντικούς και διαφορετικούς.Και αυτή η διαφορετικότητα είναι που μαγεύει!!!!

    ReplyDelete
  78. Να είσαι πάντα παιδί μέσα σου!!!!!

    ReplyDelete
  79. αληθειες δεν υπάρχουν κάνουμε αυτό που λέει η καρδιά μας και η αισθητική μας και στο μακιγιάζ !

    ReplyDelete
  80. Υπέροχος Διαγωνισμός!!! Καλή επιτυχία σε όλες-ους!!! Όσο για την δική μου αλήθεια ... αφοπλιστική ειλικρίνεια σε ότι και εαν πεις, σε ότι κάνεις!!! Εαν δεν είσαι ειλικρινείς με ότι κάνεις, εαν δεν σ αρέσει πραγματικά δεν θα μπορέσεις ποτέ να το υποστηρίξεις και δεν θα είσαι ευτυχισμένος ....γιατί πολύ απλά ότι πηγάζει από ειλικρίνεια δεν θα σε βάλει ποτέ στην διαδικασία να μετανιώσεις!!! Αυτά από εμένα MERRY X-MAS!!! xoxoxo :)))))

    ReplyDelete
  81. η δικια μου αληθεια? να ειμαι ποιο αισιοδοξη!!

    ReplyDelete
  82. διαβαζω το κειμενο σου και για αλλη μια φορα με παρασυρεις στο δικο σου κοσμο,στις δικες μου εμπειριες και ολα μαζι με ταξιδευουν...με συγκινησες πολυ σημερα...ειδα τις δικες σου αληθειες να ειναι τα δικα μου θελω...τελικα εχω και απο παρα πολλα στοιχεια του ζωδιου μας!αυτο που πραγματικα δςν αντεχω ειναι το ψεμμα και τη διπροσωπια...δυστηχως εχω συναντησει πολλακις και τα δυο!!!

    ReplyDelete
  83. χαιρομαι παρα πολυ γλυκια μου που ξεκινησες το δικο σου blog!ελευθερωθηκες και αναδειχτηκε το ταλεντο σου!σε ευχαριστω που εχει;ς γινει μερος της καθημερινοτητας μου...μια φιλη που μενει μακρια!❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  84. H αισιοδοξία και η αγάπη!

    ReplyDelete
  85. Μόνο με την καρδιά βλέπεις καθαρά. Τα σημαντικά είναι αόρατα στα μάτια. Ίσως όχι απόλυτα δική μου αλήθεια, αλλά ζω με αυτά που μου έμαθε ο Μικρός Πρίγκηπας! <3

    ReplyDelete
  86. fb maria morou
    η δικια μου αληθεια ειναι να χαιρεσαι την ζωη

    ReplyDelete
  87. Η μεγαλύτερες αλήθειες για εμένα στη ζωή μου είναι η πραγματική αγάπη και η ειλικρίνεια.Αν τα έχεις αυτά μπορείς να ξεπεράσεις κάθε εμπόδιο στη σχέση σου και να ευτυχίσεις πραγματικά.

    ReplyDelete
  88. Σε ευχαριστούμε που πάντα είσαι ειλικρινής και λές τις δικές σου αλήθειες και αυτό είναι και το "συστατικό" που κάνει το blog σου να ξεχωρίζει και μας έκανε να το αγαπήσουμε!!Συνέχισε έτσι λοιπόν! ;) Όσο για τις δικές μου αλήθειες είναι οι εξής: ειλικρίνεια,αξιοπρέπεια,αισιοδοξία και φυσικά αγάπη!Αγάπη για ό,τι κάνουμε,αγάπη για όλο τον κόσμο γιατί η ζωή είναι ωραία αλλά και μικρή συγχρόνως και δεν πρέπει να την αναλώνουμε με μίση,κακίες και μιζέρια..!Όσο για τον διαγωνισμό τώρα,είναι πραγματικά υπέροχα όλα τα δωρά,σε υπερευχαριστούμε!!Τα προιόντα Clinique τα λατρεύω κι εγω και είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να επιλέξεις! :) (FB:Xrusa Spir)

    ReplyDelete
  89. ειλικρίνεια, αγάπη και υγεία!

    ReplyDelete
  90. Οι δικές μου αλήθειες..ΑΓΑΠΗ,ΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ και κάτι ακόμα...η ζωή έχει την γεύση που της δίνεις (που έλεγε και η γνωστή διαφήμιση)

    ReplyDelete
  91. Τι όμορφα λόγια και πόσο ψυχή θέλει για να τα μοιραστείς ανοιχτά!
    Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι και καλύτερη, πιο ήρεμη, πιο αισιόδοξη, να αφήνω τα μικρά και ασήμαντα πράγματα να μην με αγγίζουν, να χαμογελάω περισσότερο...

    ReplyDelete
  92. Τι όμορφα λόγια και πόσο ψυχή θέλει για να τα μοιραστείς ανοιχτά!
    Εγώ από την μεριά μου προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι και καλύτερη, πιο ήρεμη, πιο αισιόδοξη, να αφήνω τα μικρά και ασήμαντα πράγματα να μην με αγγίζουν, να χαμογελάω περισσότερο...

    ReplyDelete
  93. Οι δικές μου αλήθειες...ΑΓΑΠΗ,ΣΕΒΑΣΜΟΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και κάτι ακόμα..η ζωή έχει τη γεύση που της δίνεις...
    (που έλεγε και η γνωστή διαφήμιση) <3

    ReplyDelete
  94. η δικη μου αληθεια ειναι πως αν δεν φτασεις πατο,δεν θα σηκωθεις!!!!!!!!

    ReplyDelete
  95. Η δικιά μου αλήθεια? Ότι είμαι ειλικρινής και δεν μπορώ να το παίζω καλή ή φιλική με όλους, ούτε μπορώ να να συμβιβάζομαι για να θεωρήσουν κάποιοι ότι είμαι καλά στη ζωή μου. Σε αντίθεση με τη μεγάλη πλειονότητα των ανθρώπων, που τώρα που μεγάλωσα αρκετά (πάτησα τα 30) βλέπω ότι έτσι λειτουργούν στις ζωές τους...

    ReplyDelete
  96. Η μεγάλη αλήθεια μου;;..Πως πρέπει να 'ΖΟΥΜΕ' την κάθε μας ημέρα..Χωρίς ζήλεια, φθόνο και μικρότητες..Αλλά με σεβασμό στο συνάνθρωπο Και να χαμογελάμε ..γιατί η ζωή είναι μικρή..Και ..τί μένει στο τέλος, άλλωστε;;..

    ReplyDelete
  97. Η δικιά μου αλήθεια είναι η ειλικρίνεια και η εμπιστοσύνη!!! <3

    ReplyDelete
  98. ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ!!

    ReplyDelete
  99. Eίναι τόσο όμορφο να συναντάς στη ζωή σου ανθρώπους με αισθητική, ειλικρίνεια, αληθινούς και καλλιεργημένους! Ανθρώπους που ξέρεις ότι θα σταθούν δίπλα σου όταν τους χρειαστείς ακόμα και με δυο τους λέξεις,που βγαίνουν μέσα από την καρδιά!
    Να ξέρεις Εύη μου ότι αυτό που ήθελες το έχεις καταφέρει, όταν σε κοίταξα για πρώτη φορά στα μάτια είδα την αλήθεια στο βλέμμα μου, είδα ένα κορίτσι ντροπαλό, τόσο ξεχωριστό, με ένα αφοπλιστικό χαμόγελο!!
    Καλύτερα που έφυγες, γιατί δημιούργησες κάτι μαγικό, έβαλες την ψυχή σου και αυτό βρήκε αναγνώριση!! Να είσαι περήφανη και να χαμογελάς πάντα, όλα τα άλλα να τα αφήσεις πίσω εκεί που τους αξίζει να μείνουν.

    Η ευτυχία, η δύναμη, η αγάπη, η όρεξη για ζωή είναι απλά η δική μου αλήθεια! Η αίσθηση του ότι δεν είμαι χαμένη μέσα στον κόσμο, ότι έχω βρει τον δρόμο μου και έχω δίπλα μου ανθρώπους που λατρεύω και με αγαπούν μου δίνει μεγάλη δύναμη!
    Δεν χρειάζεται πολλά ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος, οι μικρές στιγμές, ένα ηλιοβασίλεμα, ένα φιλί σου χαρίζουν τη λάμψη!! Όταν σταματήσεις να κυνηγάς τα λάθος πράγματα και δίνεις στα σωστά την σημασία που τους αξίζει όλα αλλάζουν. Και είναι υπέροχο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε κάνουν ευτυχισμένη!!

    Πολλά φιλάκια Εύη μου, σου εύχομαι τα καλύτερα και να είσαι πάντα ευτυχισμένη, δημιουργική και αληθινή!!

    ReplyDelete
  100. Eίναι τόσο όμορφο να συναντάς στη ζωή σου ανθρώπους με αισθητική, ειλικρίνεια, αληθινούς και καλλιεργημένους! Ανθρώπους που ξέρεις ότι θα σταθούν δίπλα σου όταν τους χρειαστείς ακόμα και με δυο τους λέξεις,που βγαίνουν μέσα από την καρδιά!
    Να ξέρεις Εύη μου ότι αυτό που ήθελες το έχεις καταφέρει, όταν σε κοίταξα για πρώτη φορά στα μάτια είδα την αλήθεια στο βλέμμα μου, είδα ένα κορίτσι ντροπαλό, τόσο ξεχωριστό, με ένα αφοπλιστικό χαμόγελο!!
    Καλύτερα που έφυγες, γιατί δημιούργησες κάτι μαγικό, έβαλες την ψυχή σου και αυτό βρήκε αναγνώριση!! Να είσαι περήφανη και να χαμογελάς πάντα, όλα τα άλλα να τα αφήσεις πίσω εκεί που τους αξίζει να μείνουν.

    Η ευτυχία, η δύναμη, η αγάπη, η όρεξη για ζωή είναι απλά η δική μου αλήθεια! Η αίσθηση του ότι δεν είμαι χαμένη μέσα στον κόσμο, ότι έχω βρει τον δρόμο μου και έχω δίπλα μου ανθρώπους που λατρεύω και με αγαπούν μου δίνει μεγάλη δύναμη!
    Δεν χρειάζεται πολλά ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος, οι μικρές στιγμές, ένα ηλιοβασίλεμα, ένα φιλί σου χαρίζουν τη λάμψη!! Όταν σταματήσεις να κυνηγάς τα λάθος πράγματα και δίνεις στα σωστά την σημασία που τους αξίζει όλα αλλάζουν. Και είναι υπέροχο να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε κάνουν ευτυχισμένη!!

    Πολλά φιλάκια Εύη μου, σου εύχομαι τα καλύτερα και να είσαι πάντα ευτυχισμένη, δημιουργική και αληθινή!!

    ReplyDelete
  101. Η δική μου αλήθεια είναι πως είμαι αληθινή και θέλω να κάνω πάντα τους άλλους να γελούν γιατί το γέλιο κάνει πολύ καλο στις μέρες μας!

    ReplyDelete
  102. Ν' ακους και ν' ακολουθείς πάντα την φωνή της καρδιάς !!!!

    ReplyDelete
  103. Πόσο ομορφο κείμενο...γνωρίσαμε καποια πραγματα παραπανω για σενα και μ εντυπωσιασαν πραγματικα οι σκεψεις σου..Την δική μου αλήθεια δεν την εχω ανακαλύψει ακόμη,αλλά σιγουρα βρίσκεται σε πολύ απλά πράγματα!!Παντως είναι καλύτερα πιστεύω να αναζητας την αληθεια συνεχώς στη ζωή σου και στους γυρω σου αλλα και μέσα σου ,παρά να νομιζεις πως την έχεις βρει ή να την θεώρεις δεδομένη...!Ευχαριστουμε για το τέλειο δωρο!!

    ReplyDelete
  104. Καλή τύχη σε όλους......... ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ..........

    ReplyDelete
  105. facebook name ioannis mika email mixioan@hotmail.com
    η δικη μου αληθεια πιστη και αγαπη!

    ReplyDelete
  106. η δικια μου αληθεια ειναι η ειλικρινεια..δεν μ'αρεσει να υποκρινομαι κ κ δεν μου αρεσουν τα ψεματα γι'αυτο κ περιμενω κατι αναλογοαπο τους αλλους....

    ReplyDelete
  107. Η δικη μου αληθεια ειναι η αυτογνωσια , ειλικρινια, ταπεινοφροσυνη και αυτοεκτιμηση!!
    Ευχαριστουμε για τα δωρα!!

    ReplyDelete
  108. Η δική μου αλήθεια βρίσκεται στο να ''εμπιστεύομαι και να πιστεύω πρώτα σε εμένα''. μετά ακολουθούν όλα τα άλλα.. ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα!!

    ReplyDelete
  109. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΟΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΕΞΗ!!! ΣΕΒΑΣΜΟΣ !!!! ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ-ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ -ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΩ-ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ !!!!!

    ReplyDelete
  110. Να ειμαστε παντα αληθινοι, ειλικρινεις και αυθορμητοι! Αυτο κανω εγω ;)

    ReplyDelete
  111. Η δικη μου αληθεια ειναι οτι παντα λεω την αληθεια και αυτο με κανει αντιπαθητικη σε πολλους,αλλα ετσι ειμαι και σε οποιον αρεσω!!!!!!

    ReplyDelete
  112. Η δική μου αλήθεια είναι οτι ό,τι και να σου συμβεί στη ζωή έχεις τη δύναμη να το ξεπεράσεις και να συνεχίσεις.

    ReplyDelete
  113. η αγαπη και ο θεος ειναι η αληθεια

    ReplyDelete
  114. Η δικιά μου αλήθεια είναι υγεία και πάλι υγεία...

    ReplyDelete
  115. Η δική μου αλήθεια είναι ότι θεωρώ κάθε μέρα που ζω σαν μια ολόκληρη ζωή...

    ReplyDelete
  116. ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!!

    ReplyDelete
  117. η δικη μου αληθεια ειναι η οικογενεια μου και μονο...στα ματια της μικρης μου και στην αγκαλια του αντρα μου ειναι ολος ο κοσμος....evi agrianidou alloserastis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  118. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ... ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ !!! <3

    ReplyDelete
  119. η δική μου αλήθεια είναι αυτό που βιώνουμε σήμερα στην πατρίδα μας !Ας ξεσηκωθούμε όλοι και ας πάρουμε την ζωή και την πατρίδα μας στα χέρια μας από αυτούς που μας τις κλέψανε!!!!!! Καλά Χριστούγεννα!

    ReplyDelete
  120. Η συνειδητοποίηση πως όσο ορθολογίστρια κι αν θέλω να είμαι, όταν εμπλέκεται η επιθυμία, καταλήγω να παίρνω τις πιο παράλογες αποφάσεις
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  121. Η συνειδητοποίηση πως όσο ορθολογίστρια κι αν θέλω να είμαι, όταν εμπλέκεται η επιθυμία, καταλήγω να κάνω τις πιο παράλογες επιλογές!

    ReplyDelete
  122. μου αρεσουν πολυ τα αρθρα σας και η δικη μου αλήθεια ειναι να εισαι δικαιος με τα πάντα στη ζωη

    ReplyDelete
  123. να εισαι δικαιος με τα παντα στη ζωη!!!!

    ReplyDelete
  124. h dikh mou alh8eia einai oti prepei na noiazomai gia thn ygeia mou kales giortes!

    ReplyDelete
  125. polu omorfo keimeno!!!h dikh mou alh8eia? xxmm oti akouw panta thn kardia k den pernw k to mualo mazi

    ReplyDelete
  126. Όσκαρ Ουάιλντ: Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι!!!!

    ReplyDelete
  127. η δική μου αλήθεια είναι πως η ζωή δεν αξίζει χωρίς αγάπη!

    ReplyDelete
  128. Όσκαρ Ουάιλντ: Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι

    ReplyDelete
  129. Όσκαρ Ουάιλντ: Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι!!!!

    ReplyDelete
  130. Καλή επιτυχία.... σε όλους

    ReplyDelete
  131. i diki m alitheia inee..na kanis panta auto pou thelis k na min ipologizeis sinepiess ;pp xx

    ReplyDelete
  132. H ζωή είναι πολύ μικρή για να στενοχωριόμαστε με μη ουσιώδη πράγματα, με ψεύτικους ανθρώπους, να χαμογελάτε και να αγαπάτε. Μόνο αυτό.
    (zanetoulinimaia@hotmail.com)

    ReplyDelete
  133. η αλήθεια μου είναι :ότι είμαι πολύ ανεκτική με όλους

    ReplyDelete
  134. η δική μου αλήθεια είναι ότι εμπιστεύομαι με πάθος ότι αγαπώ!!

    ReplyDelete
  135. h dikh mou alitheia...einai oti oti den me pathiazei me skotwnei.....


    ΕΦΗ ΜΙΧΟΥ

    ReplyDelete
  136. η δική μου αλήθεια είναι η αγάπη,ο σεβασμός και το χαμόγελο!

    ReplyDelete
  137. η δικη μου αληθεια....το χαμογελο μου

    ReplyDelete
  138. Η δική μου αλήθεια είναι ότι η ευτυχία βρίσκεται στα αγαπημένα μας πρόσωπα και στις όμορφες στιγμές μαζί τους.
    FB: Κατερίνα Σώρρα

    ReplyDelete
  139. η δική μου αλήθεια κρύβεται στην αγάπη για τα παιδιά μου,τους δικούς μου ανθρώπους κ στις μικρές καθημερινές συνήθειες που με κάνουν ευτυχισμένη!

    ReplyDelete
  140. kanei polu kalh douleia glukia mou sunexise etsi!! s'agapame kai agapame kai olous tous anthrwpous mas akoma kai otan mas plhgwnoun!! euxaristoume!!

    ReplyDelete
  141. τολμώ με κάθε κόστος...

    ReplyDelete
  142. τολμώ με κάθε κόστος

    ReplyDelete
  143. H δική μου αλήθεια ειναι οτι ο χρονος τα δοκιμαζει ολα...φιλους, δεσμους,,,τα πάντα και εκει φαινεται ποιος αξιζει...

    ReplyDelete
  144. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ...ΤΙ ΜΕ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΥΡΙΟ !!!

    ReplyDelete
  145. η κρυστάλλινη βροχή πέφτει πάντα από μαύρα σύννεφα (λουντέμης)

    ReplyDelete
  146. η κρυστάλλινη βροχή πέφτει πάντα από μαύρα σύννεφα (λουντέμης)

    ReplyDelete
  147. http://www.youtube.com/watch?v=flPebcpmJBI

    ReplyDelete
  148. http://www.youtube.com/watch?v=flPebcpmJBI

    ReplyDelete
  149. All you need is love...μεγάλη αλήθεια....καταπληκτικά προϊ'οντα!!!!! η αγαπημένη μου μάρκα!!!clinique...

    ReplyDelete
  150. Η δική μου αλήθεια είναι να ακολουθείς τον δρόμο της καρδιάς και τα όνειρά σου, γιατί μόνο αυτά σε οδηγούν στην κορυφή...

    ReplyDelete
  151. Η δική μου αλήθεια..πολλές!
    Μια από αυτές...η αλήθεια πέρα από τον εγωισμό.
    (εκτός διαγωνισμού)

    ReplyDelete
  152. Η δικια μου αληθεια ειναι η ευτυχια που νοιωθω οταν μου χαμογελαει και με αγκαλιαζει η κορη.

    ReplyDelete
  153. teleios diagwnismos!!!!euxaristoume!!!! kai h dikh mou alh8eia einai na me agkaliazei o antras kai na fwnazei h korh mou MAMA!!!!

    ReplyDelete
  154. i dikia mou alithia einai na exo igeia eytixia kai douleiaaaaaaa

    ReplyDelete
  155. η ειλικρινεια ειναι το παν κατα την γνωμη μ !!

    ReplyDelete
  156. η ειλικρινεια ειναι το παν κατα την γνωμη μ!!

    ReplyDelete
  157. Η αλήθεια είναι (όχι μόνο δική μου αλήθεια .. αλλά πιστεύω γενικώς αποδεκτή..) ότι μας αρέσει πολύ να μοιραζόμαστε σκέψεις, απόψεις, γνώμες .. να διαβάζουμε όμορφα άρθρα που μας κάνουν συντροφιά και μας βάζουν σε σκέψεις .. Είναι ωραίο και παρήγορο στη λίγο "περίεργη" εποχή που ζούμε, να μοιραζόμαστε πράγματα με τον συνάνθρωπο μας, είτε αυτό είναι μια σκέψη, μια συμβουλή ή ακόμα και ένα δώρο.. γιατί όλοι μας έχουμε ανάγκη τη θετική ενέργεια και την αγάπη ..!!! (Facebook name: Maria Masouri)

    ReplyDelete
  158. Η δική μου αλήθεια είναι η αφοσίωση στα άτομα που αγαπάμε!

    ReplyDelete
  159. η ομορφιά είναι στα μάτια εκείνου που κοιτά!

    ReplyDelete
  160. Θετική ενέργεια και αισιοδοξία!!!

    ReplyDelete
  161. ο γιος μου!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  162. μην περιμενεις απο τους αλλους να πιστεψουν σε εσενα.στηριξου στον εαυτο σου.

    ReplyDelete
  163. ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΟΔΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ!!!

    ReplyDelete
  164. Αγάπη και ειλικρίνεια σε όλες τις σχέσεις ....

    ReplyDelete
  165. Αγάπη και ειλικρίνεια σε όλες τις σχέσεις ....

    ReplyDelete
  166. H δική μου αλήθεια είναι πως προσπαθώ να είμαι πάντα αληθινή ενώ ξέρω πως σίγουρα δεν είμαι τέλεια,..έτσι οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου τουλάχιστον μπορούν και το εκτιμούν αυτό...

    ReplyDelete
  167. ντινα παπαδοπουλουDecember 3, 2013 at 3:26 PM

    η δικη μου αληθεια ειναι το πρωινο ξυπνημα!!!! ποση μαγεια κρυβει το οτι ανοιγουμε τα ματια μας για να μαθουμε πραγματα και απο την σημερινη μερα!!!

    ReplyDelete
  168. Think Positive
    Facebook Name: Olga Lalopoulou

    ReplyDelete
  169. Αισιοδοξία! Μία λέξη μόνο!

    ReplyDelete
  170. Αισιοδοξία! Μία λέξη μόνο!

    ReplyDelete
  171. Η δικη μου αληθεια ειναι υγεια και να σκεφτομαι θετικα οσο μπορω στους καιρους που ζουμε!

    ReplyDelete
  172. αγαπη αφοσιωση κ ειλικρινια...τι καλυτερο υπαρχει?

    ReplyDelete
  173. Η προσωπική μου αλήθεια είναι να προσπαθώ να βλέπω τη θετική πλευρά ακόμα και στη μεγαλύτερη αναποδιά ή δυσκολία. Να κρατάω την αισιοδοξία μου στις πιο απαισιόδοξες καταστάσεις, να χαμογελώ κοντράροντας το δάκρυ που κυλάει, να φωτίζω τις πιο σκοτεινές στιγμές μου. Τουλάχιστον επιμένω να προσπαθώ, χωρίς απαραίτητα να το καταφέρνω πάντα. Να σου ευχηθώ για τις γιορτές που έφτασαν κιόλας, στιγμές φωτεινές, γελαστές και χαρούμενες!!!

    ReplyDelete
  174. αλήθειες για να μας αγαπάνε...
    FB Tina Alarga

    ReplyDelete
  175. Προσπαθώ να είμαι δυνατή και αισιόδοξη.

    ReplyDelete
  176. Η δική μου αλήθεια είναι η οικογένειά μου!!!! Στα μάτια και στην αγκαλιά των παιδιών μου και του άντρα μου βρίσκεται όλος μου ο κόσμος!!!

    ReplyDelete
  177. i alithia tou kathenos vriskete mesa tou..!

    ReplyDelete
  178. ευχαριστουμε για τα δωρα....απλα υπεροχα....καλες γιορτες σε ολους με αγαπη και υγεια πανω απο ολα αυτη ειναι η αληθεια...

    ReplyDelete
  179. Οτι προσπαθω να βελτιωνω την εκδοση μου γενικως!

    ReplyDelete
  180. ζήσε τη ζωή χωρίς δισταγμούς και ανασφάλειες
    fb dora geop

    ReplyDelete
  181. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ!!!

    ReplyDelete
  182. να πιστεύεις πάντα στον εαυτό σου και να είσαι αληθινός με όλους !!

    ReplyDelete
  183. Αληθεια.. ''μεγαλη'' λεξη.. καμοια φορα την φοβαμαι,αλλα την αναζητω οσο πικρη και αν ειναι,οσο και αν ποναει..
    μπορει να μην την λεω παντα αλλα δεν θα πω πω και ψεματα.. απλα δεν θα μιλησω..

    ReplyDelete
  184. catherine.vasilakopoulouDecember 3, 2013 at 5:00 PM

    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ....ειναι οτι δεν σταματω να ελπιζω .. να να ειμαι αισιοδοξη και να προσδοκω το κατι καλυτερο εκτιμωντας σαφως τα οσα εχω και προσπαθωντας να τα κρατησω σε ολα τα επιπεδα :)
    Καλες γιορτες σε ολους!

    ReplyDelete
  185. thetikh skepsh kai aisiodoksia!!!!

    ReplyDelete
  186. αγάπη και εμπιστοσυνη

    ReplyDelete
  187. η αγαπη κ το χαμογελο..παντα αληθινα!!!!

    ReplyDelete
  188. Ειναι τελειααα δωρακια...ειδικα για αυτες τις γιορτινες μερες που πλησιαζουν!! Σας ευχαριστούμε πολυ!! :))

    ReplyDelete
  189. Η δική μου αλήθεια είναι το χαμόγελο....!!!....

    ReplyDelete
  190. Είναι τέλειοοο δωράκιι...ειδικά τώρα που πλησιάζουν αυτές οι γιορτινές μέρες!! Σας ευχαριστούμε πολυ!! :))

    ReplyDelete

Post a Comment