photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

And i think to myself what a Rose world... #Giveaway



''Ζήσε για τις λεπτομέρειες'', μου είχε πει. ''Αγάπησε τες σε βάθος και να τις αναζητάς σε κάθε μορφή της ζωής σου. Να γυρνάς σε αυτές και να θυμάσαι που τις πρωτοσυνάντησες. Αν ανακαλύψεις σημεία αναφοράς στην καθημερινότητα σου, δεν θα ξεχάσεις ποτέ όσα σε σημάδεψαν''. 
 Αυτά μου είχε πει κάποτε ο παππούς μου και άκουγα κάθε λέξη του προσεκτικά. Δεν έδινα σημασία στην αρχή αλλά έτσι ανακάλυψα τα τριαντάφυλλα. Τα αγαπούσε και με έμαθε να τα αγαπώ και εγώ. Με έμαθε να ξεχωρίζω πίσω από τα αγκάθια και να βλέπω την ομορφιά. Με έμαθε να σκύβω να τα μυρίζω και μου είπε να προσέχω μην τρυπηθώ όπως τα αγγίζω. Μου είχε πει πως όλα τα ευαίσθητα και όμορφα πράγματα έχουν τα αγκάθια τους για να τα κάνουν απροσπέλαστα. Ίσως και απρόσιτα. Σαν τους ανθρώπους είναι τα τριαντάφυλλα αν το σκεφτείς. Σαν εσένα και σαν εμένα. Σαν εμάς. Από όλα περισσότερο, αγαπώ τα λευκά. Όχι τα ολόλευκα, αυτά που από την καρδιά τους ξεπροβάλλει ροζ. Δεν ξέρω κατά βάθος αν αγαπώ ή όχι το ροζ . Έχω μάθει όμως να πιστεύω εδώ και χρόνια στην αξία του. Στη σημασία του. Στην αθωότητα που το χαρακτηρίζει. Κάθε χρόνο ο δικός μου ροζ μήνας έχει απαραιτήτως αγάπη και κανάκεμα. Στον εαυτό μου. Πρώτα από όλα.


Και θέλω κάθε λεπτομέρεια να είναι ροζ. Να φαίνεται ροζ, να μυρίζει ροζ, να ακτινοβολεί ροζ απροχρώσεις. Τα όνειρα που γίνονται να είναι ροζ και να παραμένουν ροζ. Και κάπως έτσι έκανα την πρώτη μου εικόνα. Γιατί κάθε φορά που θέλω να φύγω και δεν μπορώ κλείνω τα μάτια και κάνω εικόνες. Και αυτή τη φορά το ίδιο έκανα. Βρήκα εικόνες και τις μετέφερα στην πραγματικότητα. Μέσα από λεπτομέρειες. Άνοιξα το πίντερεστ βρήκα εικόνες. Άνοιξα το ντουλάπι και έφτιαξα τσάι. Το σέρβιρα σε πορσελάνινο φλυτζάνι. Ιεροτελεστία, όχι αξία. Αγόρασα λουλούδια και ψέκασα το δωμάτιο να μυρίζει με ένα από τα πιο αγαπημένα μου αρώματα. ΤριαντάφυλλοRose της Roger&Gallet. Aπό όταν έμαθα να δίνω αξία στις λεπτομέρειες το αγάπησα πολύ. 



Έκανα και ένα νοητό ταξίδι σε μυθικούς κήπους και η διαδρομή ήταν ροζ. Στρωμένη με χιλιάδες ροζ και λευκά μεταξένια ροδοπέταλα. Και ένα αεράκι να φυσά, που θα έκανε τη μυρωδιά τους να ξεχύνεται παντού. Κάπου στη Βεγγάλη, κοντά σε μεγαλειώδη παλάτια, αρώματα που κάνουν κάθε σου αίσθηση να φτάνει στο ζενίθ. Η πιο ντελικάτη μυρωδιά, κάνει το μυαλό σου να χάνεται.
Από έναν Ινδικό κήπο γεννήθηκε το Rose, Eau douce parfumee, της Roger & Gallet. Ένα αρωματικό νερό, με γλυκό άρωμα τριαντάφυλλων. Φίνο και εκλεπτυσμένο με νότες κορυφής : τη φυσική και λαμπερή φρεσκάδα του Νεπαλατιανού τριαντάφυλλου, μανταρίνι και μπουκέτο από λευκά άνθη. Στην καρδιά, η απίστευτα έντονη πληθωρικότητα του συνδυασμού τριαντάφυλλου και παιώνιας, που τονίζεται από το πράσινο του μπουμπουκιού. Βαθιά κάτω, νότες από μυστηριώδες κεχριμπάρι και γάλα αμυγδάλου. Συνονθύλευμα θηλυκότητας και εξωτισμού, αγγίζει το ζεν της ευτυχίας και προκαλεί από την πρώτη μυρωδιά, συναισθήματα χαράς. 

Το έχεις μυρίσει; Αν όχι να το κάνεις  Αλλά να έχεις δει το βίντεο και όταν θα ψεκάσεις τον καρπό σου, να κλείσεις τα μάτια και να αφεθείς στη μαγεία του... Να την αφήσεις να σε οδηγήσει σε ινδικούς κήπους και παλάτια. Και μετά να μου πεις εντυπώσεις. Και αν πιστεύεις στην τύχη και θες κάθε μήνας σου να είναι ροζ και ξεχωριστός, όπως ακριβώς και εσύ, πάρε μέρος στο διαγωνισμό. Και το πιο φινετσάτο, δροσερό και ''καθαρό'' άρωμα περιμένει να γίνει δικό σου. Να το αφήσεις να σε μυήσει στις λεπτομέρειες. Να το αφήσεις να σε κάνει να τις αγαπήσεις. Φτιάξε τσάι. Σκέψου τις πιο ροζ εικόνες, κόψε τριαντάφυλλα από τον κήπο σου και αφέσου στη φαντασία σου. 
Τι λες ξεκινάμε;




 Ναι, αυτές οι λεπτομέρειες κανουν τη διαφορά στη δική μου ημέρα.
Πασπαλισμένες με χρώμα ροζ, λευκό και πράσινο.
Και μυρωδιά από τριαντάφυλλο.
Και σκέψεις ομορφιάς και υγείας. Ροζ μήνας!
Θυμίσου να σκέφτεσαι ροζ.
Θυμίσου να σε αγαπάς κάθε μέρα πιο πολύ! #επιστήθια_φίλη
a Rafflecopter giveaway  


Comments

  1. θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω!!! Καλη μας επιτυχια :)

    ReplyDelete
  2. Αλχημείες ομορφιάς?? Υπνος,πολύ νερό και εξτρα χρονος με την οικογενεια μου!

    ReplyDelete
  3. Νομίζω μετά από την ανάγνωση αυτού του πόστ ότι χρειάζομαι μια αγκαλιά τριαντάφυλλα!

    ReplyDelete
  4. Η περιποίηση του προσώπου μου και η καθημερινή ενυδάτωση του.

    ReplyDelete
  5. Aυτά τα άρθρα σου. Ταξιδεύουν. Σε κάνουν να θες κάτι ακόμη και αν δεν το θες τόσο πολύ. Μαρία Π.

    ReplyDelete
  6. Η αγαπημένη μου σπιτική μάσκα προσώπου με μέλι και αντίστοιχο scrub (μέλι - ζάχαρη)!
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  7. Καθημερινή περιποίηση κι ύπνος!

    ReplyDelete
  8. πολλες ωρες υπνος προ παιδιου ομως γιατι τωρα δεν εχει και πολυ νερο! το bloglovin μαλλον το χω λαθος ειναι efi karagrigoriou

    ReplyDelete
  9. Αυτήν την περίοδο η μοναδική αλχημεία μου είναι ο καλός καθαρισμός της επιδερμίδας μου.. :)

    ReplyDelete
  10. Πολύ καλός καθαρισμός στο πρόσωπο ^_^ <3

    ReplyDelete
  11. πλένω το πρόσωπο διεξοδικά

    ReplyDelete
  12. όσες περισσότερες ώρες ύπνου μπορώ!

    ReplyDelete
  13. Πολύ καλός καθαρισμός του προσώπου κι ενυδάτωση, τόσο εκ των έσω, όσο κι εξωτερικά!

    ReplyDelete
  14. Φροντίζω πολύ το σώμα μου με γυμναστική και καλή διατροφή.Μου αρέσω πολύ τελικά!!!!

    ReplyDelete
  15. Πολλές σπιτικές μάσκες ομορφιάς, περπάτημα και καλό καθαρισμό προσώπου πριν τον ύπνο!

    ReplyDelete
  16. Πολλές σπιτικές μάσκες προσώπου, περπάτημα και καλό καθαρισμό προσώπου πριν τον ύπνο!

    ReplyDelete
  17. Απολέπιση, ενυδάτωση και ελαφρύ μακιγιάζ για το πρόσωπο! Σέρουμ για τον ύπνο κτλ... Υποθέτω για να με φροντίζω τόσο, με αγαπώ τελικά ;)

    ReplyDelete
  18. υπνος το καλυτερο φαρμακο ....και μετα περιποιηση προσωπου και σωματος

    ReplyDelete
  19. Καλός και καθημερινός καθαρισμός.

    ReplyDelete
  20. ενα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, στα αρώματα κόκκινων φρούτων

    ReplyDelete
  21. Προσπαθώ να με αγαπάω....όσο προλαβαίνω.....
    Κωνσταντίνα Μακρή

    ReplyDelete
  22. Το miss Dior άρωμά μου και με αγαπώ απεριόριστα!!!

    ReplyDelete
  23. Λατρεύω τα τριαντάφυλλα και θα'θελα πολύ να δοκιμάσω αυτό το άρωμα!! :-)

    ReplyDelete
  24. Οι δική μου ροζ πολυτέλεια είναι ο χρόνος για τον εαυτό μου. Και σπάνια τον βρίσκω γι'αυτό και το θεωρώ πολυτέλεια. Πρέπει να βρω χρόνο να με αγαπήσω περισσότερο!

    ReplyDelete
  25. stella vasiliou
    λατρευω τα αρωματα...θα ηθελα να το δοκιμασω.

    ReplyDelete
  26. έχω μία εμμονή με τα μαλλιά μου! Μάσκες, γαλακτώματα, λαδάκια...

    ReplyDelete
  27. ε να μην μ αγαπαω λιγουλακι????
    παρεπιπτοντως εχω ερωτα με το ροζ αν σκεφτεις οτι τουλαχιστον 6 ζευγαρια παπουτσια 2 τσαντες αμετρητα ρουχα κ το 80% του δωματιου μου ειναι σε τονους ροζ + φουξια χαχαχαχα

    ReplyDelete
  28. η ροζ μου πολυτέλεια θα έλεγα πως είναι δυο φορές την εβδομάδα, που βρίσκω χρόνο και περιποιούμαι την επιδερμίδα μου!!

    ReplyDelete
  29. Super ενυδατωση και το αγαπημενο μου αρωμα

    ReplyDelete
  30. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ReplyDelete
  31. Yperoxo!
    anasb7@yahoo.gr

    ReplyDelete
  32. Με αγαπώ πολύ! Ναι είναι αλήθεια! :)

    ReplyDelete
  33. Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ Η ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

    ReplyDelete
  34. η ροζ μου πολυτέλεια είναι ο καθαρισμός προσώπου.
    Ε, με αγαπάω λιγάκι

    ReplyDelete
  35. πολυ ομορφο..ευχαριστουμε....!!!

    ReplyDelete
  36. μια μερα χωρις αγχος ειναι η μεγαλυτερη μου πολυτελεια πλεον!

    ReplyDelete
  37. Με αγαπώ πολύ πολύ κ η δική μου ροζ πολυτέλεια είναι να αφιερώνω λίγο χρόνο στον εαυτό μου...

    ReplyDelete
  38. Αγαπώ τον εαυτό μου και προσπαθώ να τον φροντίζω όσο πιο συχνά μπορώ.

    ReplyDelete
  39. πολύ καλός καθαρισμός προσώπου και αρκετές ώρες ύπνου!

    ReplyDelete
  40. h roz polyteleia gia mena einai mpanio, apolepish, enydatwsh! latrevw aythn thn diadikasiaaaa opws latrevw k ton eayto m!

    ReplyDelete
  41. οι ροζ στιγμές μου είναι όταν αφιερώνω λίγο χρόνο στον εαυτό μου για να καλλωπιστώ ή για να πάω για ένα καφέ!
    όσο για το πόσο με αγαπώ ? 100%

    ReplyDelete
  42. Τέλεια! Ευχαριστούμε
    elperrel@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. Kαθημερινος σωστός καθαρισμός και ενυδάτωση!

    ReplyDelete
  44. Τα ρουχα της κορης μου ειναι ροζζζζ

    ReplyDelete
  45. οι δικες μου ροζ πολυτέλειες...ενα χαλαρωτικο αφρόλουτρο και ενυδατικη σώματος!

    ReplyDelete
  46. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ!! ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΥΡΩΔΑΤΟ

    lily koufou

    ReplyDelete
  47. το τελευταιο καιρο δεν εχω ροζ πολυτελειες...ευχομαι να ξαναμπουν στη ζωη μου! <3

    ReplyDelete
  48. μακαρι να ειμαι τυχερη......

    ReplyDelete
  49. Πολυτέλειες δε θα τις έλεγα, αλλά σαν κοριτσάκι που είμαι έχω ένα ροζ νεσεσέρ, ένα ροζ βερνίκι νυχιών, ένα ροζ κραγιόν που δε φοράω ποτέ, γιατί δε μου πάει, και τέτοια...
    Μ' αγαπάω, αλλά δεν ξέρω αν το αξίζω!

    ReplyDelete
  50. περιποίηση προσώπου και σώματος,διατροφή και λίγη γυμναστική

    ReplyDelete
  51. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ & ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ & ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

    ReplyDelete
  52. i want to smell it

    ReplyDelete
  53. πολύ ωραία...ροζ πολυτέλεια....ένα χαλαρωτικό μασάζ ..:)

    ReplyDelete
  54. Τέλειο
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Μιας και αγαπώ τα τριαντάφυλλα τι καλύτερο απο το να δοκιμάσω αυτό το άρωμα...:)

    ReplyDelete
  56. Να αφιερώνω καμιά ωρίτσα για τον εαυτό μου! Πολύ ωραίο δώρο!

    ReplyDelete
  57. Αγαπώ να αφιερώνω λίγο χρόνο για ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο
    και μια περιποίηση προσώπου! :) vaso9280@yahoo.gr

    ReplyDelete
  58. H ωρα του μακιγιαζ και η περιποιηση του προσώπου! Αρκετα....

    ReplyDelete
  59. ροζ....ροζ.....μα φυσικά...ένα χαλαρωτικό μπάνιο...

    ReplyDelete
  60. Ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο!

    ReplyDelete
  61. super! makari na eimai h tuxerh!

    ReplyDelete
  62. σωστή διατροφή και γυμναστική !

    ReplyDelete
  63. ena kauto mpanaki me murwdato afrouloutro!

    ReplyDelete
  64. Με λατρεύω,οχι απλά με αγαπώ!!
    οι δικές μου ροζ πολυτέλειες είναι τα φουλάρια μου που τα τιμώ ιδιαιτέρως το χειμώνα!

    ReplyDelete
  65. Ο διαγωνισμός σας φιλοξενείτε στο www.e-contest.gr Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες

    ReplyDelete
  66. Ροζ πολυτέλεια για εμένα είναι ένα κραγιόν YSL που έχω το οποίο είναι τόοσο κοριτσίστικο και τρελαίνομαι να το φοράω!

    ReplyDelete
  67. Ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο!!!!

    ReplyDelete
  68. Αρώματα και χρώματα α... και γλυκά

    ReplyDelete
  69. ροζ συνήθεια η εντατική beaute μια φορά την εβδομάδα, σε πρόσωπο και σώμα!Και, ναι, με αγαπώ, γιατί έτσι μπορώ να αγαπώ και τους γύρω μου!

    ReplyDelete
  70. Μου αρέσουν τα σκουφάκια τα ροζ, οι πέρλες του μπάνιου και τα αρκουδάκια τα λούτρινα ρόζ!!

    ReplyDelete
  71. Καλός καθαρισμός και ενυδάτωση της επιδερμίδας μου και αρκετές ώρες ύπνου.

    ReplyDelete
  72. καλο καθαρισμο και ενυδατωση

    ReplyDelete
  73. Το λατρεμένο ροζ κραγιόν!!

    ReplyDelete
  74. to serum ths vichy pou kerdisa se prohgoumeno diagwnismo!

    ReplyDelete
  75. η πολυτελεια του να προσεχω το προσωπο μου με προιοντα περιποιησης!! και ναι!! με αγαπω πολυ!!! :P

    ReplyDelete
  76. Αχ θελω πολυ να το δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  77. η καθημερινή περιποίηση

    ReplyDelete
  78. H περιποιηση των νυχιων και το ροζ μανό! Με αγαπώ και με φροντιζω!!!

    ReplyDelete
  79. H περιποιηση των νυχιων και το ροζ μανό! Με αγαπώ και με φροντιζω!!!

    ReplyDelete
  80. Καλός καθαρισμός κ ενυδάτωση!

    ReplyDelete
  81. το ροζ κραγιόν μου και το ροζ ρουζ μου τα λατρεύω

    ReplyDelete
  82. το ροζ κραγιόν μου το λατρεύω

    ReplyDelete
  83. προσπαθώ να με αγαπώ και να με ανέχομαι!!! Όσο για ροζ πολυτέλειες η περιποίηση της επιδερμίδας μου!!!
    gfc:Σταυρούλα
    Google+ & fb:Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977

    ReplyDelete
  84. ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

    ReplyDelete
  85. Αχ πολύ καλό και εχω βαρεθεί τα ιδια και τα ιδια!

    ReplyDelete
  86. Αχ τέλεια και τα έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια!

    ReplyDelete
  87. Ροζ πολυτέλεια η περιποίηση προσώπου, κυρίως μάσκες! Ε, τον εαυτό μου τον αγαπάω κάπως, θα μπορούσα και περισσότερο.. :)

    ReplyDelete
  88. ΤΕΛΕΙΟ REVIEW ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΩΜΑ.....ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΑ.!!!ΡΟΖ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ,ΜΙΑ ΡΟΖ ΚΙΝΗΤΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΑΖΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,...ΝΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΩ 20 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ....

    ReplyDelete
  89. Ολη μερα με μενα ασχολουμαι ετσι κ αλλιως! τς τς τς

    ReplyDelete
  90. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό!!!Οι δικές μου ροζ πολυτέλειες είναι ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο,ένα αχνιστό φλιτζάνι τσαι ή καφες,οι μάσκες ομορφιάς,τα καλλυντικά μου και το αγαπημένο μου άρωμα(το οποίο βέβαια αν κερδίσω κάτι μου λέει οτι θα το αντικαταστήσω αμέσως!) ;)

    ReplyDelete
  91. Το δοκίμασα προχθές και με μάγεψε! Ροζ πολυτέλεια είναι οι μάσκες προσώπου! Δε με αγαπάω, με λατρεύω!

    ReplyDelete
  92. ροζ στιγμές..σαπουνάκια,πετσέτες,cupcakes,ροζ τριαντάφυλλα(απο τον κηπο-μη ξοδευεσαι κιολα),ροδοπέταλα που και που..και ένα ροζ άρωμα να λείπει!

    ReplyDelete
  93. είναι τα αρώματα......

    ReplyDelete
  94. Οι δικές μου ροζ πολυτέλειες είναι πολύ λίγες! Ένας απογευματινός ύπνος με τον άντρα μου, ένας καλός καφές με φίλους και το σπίτι μου.... μόλις μετακόμισα και δεν χορταίνω να το βλέπω!!!!

    ReplyDelete
  95. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!

    ReplyDelete
  96. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!

    ReplyDelete
  97. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΡΟΖ!!!! ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΜΑ Μ΄ΑΥΤΟ!!!!!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΡΩΜΑ!!!

    ReplyDelete
  98. ΤΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ!!!!!!!! ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!

    ReplyDelete
  99. Το ροζ για μενα ειναι αγαπημενο χρωμα. Μου θυμιζει τα παιδικα μου χρονια, αργοτερα το ειχα συνδιασει με τον ρομαντισμο και τωρα το εχω ταυτισει με την μικρη μου κουκλιτσα. Αγαπω τον εαυτο μου και προσπαθω να βρισκω χρονο για να με περιποιουμε.

    ReplyDelete
  100. TO ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!!!!!!ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ...ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ....ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  101. το Ροζ κραγίον μου!

    ReplyDelete
  102. gfc / google+: Dimitris Siskopoulos
    bloglovin / twitter / Pinterest: greekgastone
    fb: dimitris.siskopoulos.5

    ReplyDelete
  103. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ...!!!!

    ReplyDelete
  104. Aγαπώ το ρόζ, προσεχω τον εαυτο μου γιατι εχει μονο εμένα!! χαχα!! Πώς?? Χαμογελάω καθημερινά!!!

    ReplyDelete
  105. ροζ κουτακι που αγορασα απο jumbo και που εκτος απο τις αλλες ομορφιες έχει μεσα ενα τελειο μπουκαλακι με αρωμα που αγορασα πριν μερες απο το αρωματοπωλειο της γειτονιας μου!!

    ReplyDelete
  106. περιποιηση προσώπου..

    ReplyDelete
  107. οι ροζ πολυτελειες που αγαπω να απολαμβανω ειναι η σελιδα σου!! Να εισαι παντα καλα!
    ricciricca@yahoo.gr

    ReplyDelete
  108. Το ρόζ μου δωμάτιο με τις ροζ λιλά κουρτίνες και τα ροζ μόβ μαξιλάρια το ρόζ πάπλωμα και ότι έχω μέσα στο δωμάτιο μου μου υπενθυμίζουν το πόσο αγαπώ αυτό το χρώμα και το πόσο θέλω η ζωή μου να είναι "ροζ"!!!
    Αγαπώ το άρωμα των ρόζ τριαντάφυλλων και αγοράζω πάντα ρόζ άνθη για να μου θυμίζουν πως η ζωή έχει το χρώμα που της δίνουμε εμείς. Αγαπώ την ύπαρξη μου και προσπαθώ να κάνω ότι το καλύτερο για αυτή κάθε μέρα είτε αφορά την πρόληψη για την υγεία της είτε την φροντίδα της περιποίησης και του καλλωπισμού της.

    ReplyDelete
  109. Οι κόρες μου!!! Πιο ροζ δε γίνεται!!! Και με αγαπώ πολύ!!! χαχαχα

    ReplyDelete
  110. poly kalo katharismos proswpoy kai swmatos

    ReplyDelete
  111. σωστή διατροφή και γυμναστική

    ReplyDelete
  112. η περιποίηση της φυσικής μου κατάστασης εντός και εκτός :) με αγαπώ αρκετά, θα μπορούσα και περισσότερο βέβαια!

    ReplyDelete
  113. Έχω το αντίστοιχο σε λευκό ροδάκινο,κι είναι πολύ δροσερό!

    ReplyDelete
  114. αγαπώ τον εαυτό μου τόσο όσο να τον κρατάω υγειή.

    ReplyDelete
  115. poly kali enydatwsi toy organismou

    ReplyDelete
  116. poly kali fysiki katastasi kai enydatwsi toy organismou mesa eksw

    ReplyDelete
  117. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ !!! ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΡΟΖ ΕΙΠΑΤΕ??? ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ !!!!

    ReplyDelete
  118. και μονο που το βλεπεις σου φτιαχνει την διαθεση...

    ReplyDelete
  119. ροζ ονειρα και ροζ συννεφακια...υπαρχουν ακομα!!!!!

    ReplyDelete
  120. ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΡΩΜΑ ΜΕΘΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ......ΚΑΙ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΟ!!!!!

    ReplyDelete
  121. Θα ρωτήσω τη γυναίκα μου που θα πάρει δώρο το άρωμα...

    ReplyDelete
  122. Αγαπώ τον εαυτό μου πολύ!!! Έτσι σε αγαπούν και οι άλλοι γύρω σου!!!!
    Λατρεύω το ροζ... πολύ girly!!!!

    ReplyDelete
  123. Ναι αγαπώ τον εαυτό μου!!! Ροζ. . . χμ θα έλεγα για το ροζ συννεφάκι που με ακολουθεί & μου επιτρέπει να κάνω όνειρα. . .

    ReplyDelete
  124. Καθημερινη περιποιηση!

    ReplyDelete
  125. Προσπαθώ να βρίσκω λιγο χρόνο για μια δροσερή μάσκα προσώπου που με αναζωογωνεί και την φτιάχνω μόνη μου με διάφορα φρέσκα φρούτα!

    ReplyDelete
  126. Λατρεύω τ΄ απαλά αρώματα με ασορτί κρέμες σώματος και τα χρησιμοποιώ καθημερινά για να με αναζωογονούν!

    ReplyDelete
  127. ΧΑΜΟΓΕΛΟ ..................ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ BOTTOX

    ReplyDelete
  128. το περπάτημα στην θάλασσα καθε πρωι ειναι η μικρη μου πολυτέλεια

    ReplyDelete
  129. Αγαπημένη μου ροζ πολυτέλεια είνα τα μακαρόν γιατί με αγαπώ πολύ, αν και καμμιά φορά το ξεχνάω!

    ReplyDelete
  130. Δεν έχω πολλές ροζ πολυτέλειες τελευταία, γιατί έχω στο σπίτι ένα νεογέννητο αγοράκι και όλα κινούνται στους τόνους του μπλε.Όσο για τον εαυτό μου, θέλω να είμαι καλά για να μπορώ να τον φροντίζω!!

    ReplyDelete
  131. Από τότε που γεννήθηκε ο δύο μηνών γιός μου, τα πάντα γύρω μου είναι στους τόνους του μπλε και όχι του ροζ! όμως αγαπώ τον εαυτό μου τόσο όσο να μπορώ να φροντίζω τον μπέμπη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!!

    ReplyDelete
  132. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

    ReplyDelete
  133. το ρουζ μου και τα ροζ κραγιον μου!!!τα αγαπώ!!!!!

    ReplyDelete
  134. Τα αρώματα και να φροντίζω τον εαυτό μου!

    ReplyDelete
  135. Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  136. Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  137. τα ροζ καλλυντικά μου(σκιές,κραγιόν,ρουζ)..αγαπώ τον εαυτό μου πολύ!

    ReplyDelete
  138. περιποίηση προσώπου.

    ReplyDelete
  139. έχω θέμα με το μαλλί

    ReplyDelete
  140. Η δική μου ροζ πουτέλεια είναι βραδινή περιποίηση προσώπου!

    ReplyDelete
  141. Aν με αγαπάω... χμμμμ... ναι, θα έλεγα... ΑΛΛΑ...δεν μου το δείχνω όσο θα έπρεπε.
    Όσο για τις δικές μου ροζ πολυτέλειες: Οι πυτζάμες και τα σεντόνια μου. ΡΟΖ, παντού!!
    Καλημέρες!!!!

    ReplyDelete
  142. Μου αρέσει να φροντίζω τον εαυτό μου!! Η δική μου ροζ πολυτελεια είναι η ενυδατική μου κρέμα..!

    ReplyDelete
  143. αγαπώ πολύ την φροντίδα του δέρματός μου και μου αρέσει να μυρίζει όμορφα,2 φορές την εβδομάδα μπανιο και καθαρισμός απολέπιση προσώπου!!!αισθάνομαι μεγάλη αναζωογόνηση !!!!!τέλειος διαγωνισμός!!! gfc smpyrrr fb Simona Dotsika

    ReplyDelete
  144. αν ενα λουλούδι το περιποιηθεις..θα σου ανταποδώσει ευωδιά...(ετσι σου απαντω στην ερωτηση σου) Αν με αγαπαω....

    ReplyDelete
  145. αρωματική κρέμα σώματος

    ReplyDelete
  146. ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΡΟΖ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!

    ReplyDelete
  147. ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΡΟΖ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ!!

    ReplyDelete
  148. λατρεω το ροζ σε οτι και αν βρισκεται αυτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ροζ βερνικια νυχιων κατακλυζουνννννννννννννννννννν το νεσεσερ μου και η κρεμα ημερας μου ειναι ροζ αγαπω το ροζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ!!!

    ReplyDelete
  149. Αν με αγαπάω...μεγάλη συζήτηση είναι αυτό! Ροζ πολυτέλειες θα πω πιτζαμούλες και άρωμα! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  150. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/IraZr

    ReplyDelete
  151. η κρέμα σώματος, καλή επιτυχία

    ReplyDelete
  152. Κάνω γυμναστική τρώω υγιεινά και περιποιουμαι την επιδερμιδα μου αυτές ειναι οι ροζ πολυτελειες

    ReplyDelete
  153. ροζ παντου !!!!!!!καλη μας επιτυχια!!!

    ReplyDelete
  154. Αγαπημένη καθημερινή πολυτέλεια το βραδινό αφρόλουτρο! <3

    ReplyDelete
  155. Τα αρώματα!

    ReplyDelete
  156. Αγαπημένη πολυτέλεια για εμένα είναι ενα ζεστό αφρόλουτρο καθε βράδυ και μετά χουχούλιαμα!!!!!

    ReplyDelete
  157. Tελειο δωρο ! Καλη επιτυχια σε ολους!

    ReplyDelete
  158. Η συστηματική ενυδάτωση προσώπου και σώματος.

    ReplyDelete
  159. τις μέρες που ζούμε πρεπει να είναι ολα γύρω μας ροζ, για μια καλυτερη διάθεση καλη επιτυχία σε όλους

    ReplyDelete
  160. ολαααααα ροζζζζζζ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  161. όλα ροζζζζζζ καλη επιτυχια σε όλους

    ReplyDelete
  162. ο σωστο καθαρισμος!!

    ReplyDelete
  163. like

    popi poulikidou

    palabopalabo@outlook.com

    ReplyDelete
  164. κρατάω μόνο ότι "όλα τα όμορφα πράγματα, έχουν τα αγκάθια τους... που τα κάνουν απροσπέλαστα" και συμφωνώ πολύ με όλα!!!
    δεν το έχω μυρίσει το άρωμα, όμως όπου ακούω μανταρίνι - τριαντάφυλλο - αμύγδαλο κάτι μου λέει ότι πρέπει να "ψεκαστώ" χαχα

    είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε διαγωνισμό σου και ανυπομονώ!!
    καλή τύχηηηη :)

    ReplyDelete
  165. πολύς ύπνος και άφθονο νερό!

    ReplyDelete

  166. Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ &ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΜΟΥ.ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ

    ReplyDelete
  167. ενα ομορφο ροζ κραγιον και το χαμογελο μου!! Πολλη χαρα!! <3 σ εευχαριστουμε!

    ReplyDelete

Post a Comment