photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

I believe in pink Vichy Idealia Life serum Giveaway...





Κάποτε ζούσα σε ένα ροζ συννεφάκι, όπως όλα τα κοριτσάκια που έχουν έναν μπαμπά που τα λατρεύει και τα θεωρεί πριγκίπισσα, αλλά ξέρεις πως είναι τώρα τα συννεφάκια μια απότομη κίνηση και τσουπ όλα αλλάζουν. Ξαφνικά. Δραματικά. Και πέφτεις. Υπήρξε μια περίοδος της ζωής μου πριν σχεδόν τρία χρόνια που απλώς ένιωσα πως έχασα τα πάντα. Ήταν η πιο δύσκολη περίοδος. Μετά από 7 χρόνια έστω και για μικρό διάστημα έπρεπε να ζήσω μια άλλη, μια διαφορετική πραγματικότητα από αυτή που είχα μάθει, από αυτή που είχα συνηθίσει, από αυτή που αγαπούσα. Και όταν αναγκάζεσαι ξέρεις βίαια να μάθεις αλλιώς, να ζήσεις διαφορετικά και δεν θες τότε αντιδράς. Τότε συνειδητοποίησα πως η ρουτίνα που κάποτε απεχθανόμουν, μου έλειπε. Η συμβατικότητα και ένα απλό ''τι κάνεις;'' στο τηλέφωνο είχαν γίνει πολυτέλεια. Είχαν γίνει επιτακτική ανάγκη, τα βράδια που δεν μπορούσα να κοιμηθώ και τα πρωινά που έπρεπε να πάω για μάθημα (τα παιδιά μου έδιναν εξετάσεις και ξέρεις συναισθηματισμοί και πεσιμισμοί δεν χωράνε), τα μεσημέρια που κοιτούσα το κινητό και τα απογεύματα που έπρεπε να βγω για να περάσει η ώρα. Γιατί ξέρεις όταν περνάς τις φάσεις σου ο χρόνος έχει πολύ μεγάλη διάρκεια. Έτσι ήταν το τυπικό που αποδιοργάνωσε έστω και προσωρινά τη ζωή μου και εμένα προσωπικά. Και εκεί κατέληξα, η ευτυχία είναι σ' αυτά τα συναισθήματα που γεννιούνται όταν ακούς τη φωνή του στο τηλέφωνο, όταν τον κοιτάς στα μάτια και βλέπεις αγάπη, όταν νιώθεις αγάπη. Αν την έχεις βρει προσπάθησε να μην την χάσεις. Και έτσι είσαι χαρούμενος με ένα πρόσωπο λαμπερό, κεφάτο και ένα χαμόγελο πλατύ. 
Κάπως έτσι μετά από 3 χρόνια είμαι πάλι ξανά αγχωμένη αυτή τη φορά στα επαγγελματικά. Έχω αναλάβει ό,τι μέχρι πριν κάποια χρόνια φάνταζε αδύνατο. Δουλειά, τρέξιμο και πολύ άγχος. Άγχος για μια ζωή που θες να προλάβεις να κάνεις όλα όσα έχεις ονειρευτεί. Και άγχος για μια ζωή που σου ζητάνε διαρκώς και διαρκώς καινούργια πράγματα. Καινούργιους ρόλους και σε όλους αυτούς εσύ πρέπει να ανταποκριθείς επάξια. Δεν πρέπει να απογοητεύσεις κανέναν. Απογοητεύεσαι συχνά όμως εσύ... Πόσες φορές έχεις σταθεί μπροστά στον καθρέφτη σου και θες να αλλάξεις την εικόνα που βλέπεις να της δώσεις χρώμα, ένταση, λάμψη; Πόσες φορές δεν ευχήθηκες έτσι μαγικά με ένα ραβδάκι να γέμιζε ο κόσμος αστερόσκονη και εσύ να ήσουν από κάτω και να έπαιρνες κάτι από τη λάμψη της;   

Μια ερώτηση μόνο, στα γρήγορα! Πες μου πως είναι η μέρα σου; Αν έπρεπε να μου περιγράψεις με μια λέξη την καθημερινότητα σου τι θα μου έλεγες; Μια λέξη μόνο, μην κλέβεις! Άγχος; Κούραση; Τρέξιμο; Και άλλη μια ερώτηση τώρα πως θα χαρακτήριζες την εικόνα της επιδερμίδας σου; Θαμπή, άτονη, κουρασμένη;  Αν απάντησες ναι, ανήκεις στην κατηγορία μου και αν είσαι και εθισμένη με την περιποιήση προσώπου νομίζω αυτό το θέμα σε ενδιαφέρει. Το μαγικό ραβδάκι που λέγαμε έγινε μπουκαλάκι κομψό, φούξια παρακαλώ, με αντλία πίεσης για να γεμίζει με μια μόνο πίεση το δάχτυλο σου με κόκκους λάμψης από χρυσές και κόκκινες πέρλες. Δεν αστειεύομαι, αλήθεια λέω. Είναι το νέο σέρουμ της Vichy IDÉALIA LIFE SERUM . Και ναι χαίρομαι που μου το έστειλε η εταιρία να το δοκιμάσω αλλά πιο πολύ χαίρομαι γιατι μπορείς και εσύ να το δοκιμάσεις μαζί μου. Και ναι θα τον τεστάρουμε μαζί και θα διαπιστώσουμε ιδίοις όμασι αν σε 4 μόλις μέρες κάνει όσα υπόσχεται. Υπόσχεται λάμψη και ομοιόμορφο χρωματικό τόνο, σύσφιξη των πόρων, ξεκούραστο πρόσωπο και ανάδειξη των χαρακτηριστικών σου. Με άλλα λόγια να βελτιώσει την ποιότητα της επιδερμίδας σου που έχει φθαρεί από το στρες, την κούραση, το κάπνισμα, τους ατμοσφαιρικούς ρύπους, την υπερβολική έκθεση στον ήλιο και τη μη ισορροπημένη διατροφή. Κουράζεσαι, αγχώνεσαι, διαβάζεις, βγαίνεις πολύ, ξενυχτάς; Με άλλα λόγια ζεις τη ζωή σου; Το δέρμα σου δεν χρειάζεται να το δείχνει. Οι έρευνες της Vichy δείχνουν πως ο νέος ορός παρουσιάζει άμεσα αποτελέσματα. Ποσοστά μαγικά. +22% παρατήρησε βελτίωση της μελαγχρωματικής ομοιομορφίας, +12% της αγγειακής ομοιομορφίας, -20% μείωση των πόρων και λείανση της υφής του δέρματος, -23% στα σημάδια κούρασης και -46% ανομοιομορφίες και τραχύτητα δέρματος.
Ένας ορός, με λεπτόρευστη υφή, βαθιά διεισδυτικότητα και διακριτικό άρωμα. Βασισμένος στην ένωση 2 ισχυρών μορίων [LR2412+LHA] που ενεργούν διαδοχικά για την αποκατάσταση των ορατών επιπτώσεων του τρόπου ζωής στην επιδερμίδα μας και την προστασία της που σκοπεύει να αλλάξει ό,τι ήξερες μέχρι τώρα για την περιποίηση προσώπου.Το μόνο που μπορώ να σου πω με απόλυτη ειλικρίνια από τις τρεις μέρες που τον χρησιμοποιώ είναι το αίσθημα της άμεσης ενυδάτωσης που νιώθεις, της απαλής επιδερμίδας το πρωί που είναι πιο λαμπερή.  
Εγώ και εσύ και άλλες 9 θα δοκιμάσουμε τον ορό 7 συνεχόμενες ημέρες με επτά sachet και θα μοιραστούμε την καθημερινή μας εμπειρία για μια εβδομάδα. Μετά θα τη δεις και δημοσιευμένη στο μπλογκ. Και ναι θα κερδίσουμε και έναν ορό σε κανονικό μέγεθος (30 ml)...





Ti λες ξεκινάμε το δικό μας ταξίδι στον κόσμο του ροζ
Mην ξεχάσεις μόνο να κοινοποιήσεις τη φωτογραφία που βρίσκεται εδώ.
a Rafflecopter giveaway


Υ.γ. Και τα λόγια της Audrey εκτύπωσε τα και να τα θυμάσαι αυτές τις δύσκολες ώρες που νιώθεις να σου κλέβουν το χαμόγελο. Και να θυμάσαι κάποιος άλλος εκεί έξω σε θέλει χαρούμενη.

Comments

  1. Το λατρεύω το ροζ!!!! Με κάνει να αναπολώ την παιδική μου ηλικία....

    ReplyDelete
  2. Ροζ συννεφάκια σκέφτομαι...όνειρα & αγάπη!!!

    ReplyDelete
  3. Τι σημαίνει για μένα ροζ χμμ.. θα έλεγα ότι από μικρή λάτρευα να έχω ροζ κορδέλες!!
    Α! έκανα κατά λάθος διπλή καταχώρηση μάλλον, να θεωρήσεις έγκυρη αυτήν που συνδέθηκα ως Claire και όχι σαν Kleoniki..

    ReplyDelete
  4. to roz mou 8ymizei ta arkoudakia k to paidiko mou dwmatio...

    ReplyDelete
  5. Η ευτυχία! Και το μαλλί της γριάς. Και τα cupcakes. Α! Να μην ξεχάσω! Ροζ είναι και κάθε βηματάκι προς το όνειρο/στόχο μου.
    Τόσο ροζ που να χωρέσει;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aυτό ακριβώς είναι!

      Delete
  6. Οι τρεις κόρες μου, η Αγάπη , η ευτυχία, το blog μου, η ζωή μου ολόκληρη ♥
    Όλα είναι ροζ για μένα και ας πλησιάζω τα 40 ♥

    ReplyDelete
  7. ροζ το αγαπημενο μου χρωμα! τα ονειρα μου και τα γλυκα

    ReplyDelete
  8. ροζ.....για μένα πλέον είναι όλη μου η ζωή....με τα 2 μωράκια μου.....

    ReplyDelete
  9. Το δωμάτιό μου <3 Και μιας και περνάω πολλές ώρες σ'αυτό, η καθημερινότητά μου! :)

    ReplyDelete
  10. Ροζ για εμενα σημαινει παιδικη αθωοτητα!

    ReplyDelete
  11. Ροζ ειναι η αθωοτητα!
    Gianna Christaki

    ReplyDelete
  12. ροζ είναι οι γυναίκες της ζωής μου

    ReplyDelete
  13. ΤΟ ΡΟΖ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    GFC: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
    email: mixail80@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. τα ρουχα μου που τα πλυνα παλι ασπρα κοκκινα μαζι..... και δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι καλτσες δεν βαφονται και οι δυο!!!!

    ReplyDelete
  15. Με συγκινησες πολυ...Ξερω...καταλαβαινω...εχω ηδη νιωσει... Κ εκει που ολα νομιζεις οτι δε θα αλλαξουν...ΜΠΟΥΜ!!! Ολα γινονται ΡΟΖ και η ζωη ξανα ομορφαινει!!!
    Λοιπον ροζ για μενα ειναι οι ομορφες αλλαγες! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπώ όσους νιώθουν από μισόλογα. Και εσένα σ' αγαπώ ιδιαιτέρως!

      Delete
  16. τα αγαπημένα μου τριαντάφυλλα πουπου αντιπροσωπεύουν τρυφερα συναισθήματα όπως χαρά ευχαριστηση και θαυμασμός!

    ReplyDelete
  17. ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΡΟΖ ΟΩΣ & ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΡΟΖ ΟΠΩΣ & ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΛΥΚΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!!!

      Delete
  18. Ροζ είναι όλες οι στιγμές με την οικογένειά μου!!

    ReplyDelete
  19. Ειναι το αγαπημενο μου χρωμα ^^ ολα μου αρεσουν με αυτο!

    ReplyDelete
  20. τα χρόνια της ανεμελειάς που έφυγαν χωρίς επιστροφή....οι ξεγνοιαστες στιγμες με φιλες , τα ομορφα χρονια που δεν είχα προβληματα...... τώρα πλέον ροζ είναι μόνο τα όνειρα μου και κάποια ρουχα που έχω στη ντουλαπα μου

    ReplyDelete
  21. Ροζ είναι η αθωότητα των παιδικώ σου χρόνων, τα όνειρα που εκανες μικρή και το πολύ ροζ δωμάτιο μου :)

    ReplyDelete
  22. το κοριτσιστικο χρωμα

    ReplyDelete
  23. ΑΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΑΒΟΥSeptember 10, 2013 at 11:12 AM

    ροζ είναι η ξενοιασιά

    ReplyDelete
  24. roz gia mena einai to agapimeno mou xrwma!!!!! to latreuw! <3

    ReplyDelete
  25. Ροζ γιθα μενα ειναι ευτυχια και λάμψη.. Ενα λαμπερο χρωμα και χαρουμενο σαν...... τη ζωη με τα παιδια μου!!!!!
    https://www.facebook.com/maria.mosialou

    ReplyDelete
  26. pink pink pink forever

    ReplyDelete
  27. Γενικά το ροζ δεν με ενθουσίαζε ως χρώμα. Νομίζω όμως έχω αρχίσει να αναθεωρώ! :)

    ReplyDelete
  28. Ροζ για εμενα είναι το συννεφάκι της σκέψης, που μας ταξιδεύει σε ευτυχισμένα, μαγικά μέρη!!!

    ReplyDelete
  29. ομορφια και χαριτωμενες στιγμες!!

    ReplyDelete
  30. Ροζ για εμένα είναι το συννεφάκι της σκέψης, που μας ταξιδεύει σε ευτυχισμένα, μαγικά μέρη!

    ReplyDelete
  31. Οι δυο μου κόρες
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    gfc: Stella Petridou
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  32. Το ροζ για μενα συμβολιζει μια κοριτσιστικη συνηθως αθωοτητα, ενα συννεφακι στο οποιο ζουμε ανενοχλητοι :P

    ReplyDelete
  33. Ροζ???Αχ αγαπη με το ροζ...Θα ηθελα να ειναι τα παντα!!!!

    ReplyDelete
  34. Ομολογω οτι το ροζ δεν ηταν απο τα αγαπημενα μου χρωματα... Μεχρι που γεννησα την κορη μου και η ζωη μου εχει γινει ροζ...
    Το ροζ λοιπον για μενα ειναι πλεον αγαπημενο γιατι μου θυμιζει το κοριτσακι μου.

    ReplyDelete
  35. Ροζ είναι το δωμάτιο και η μοκέτα, το πάπλωμα μου, πολλά από τα ρούχα μου και πράγματα μου αλλά κυρίως τα όνειρα μου, είναι το χρώμα που αγαπώ σε όλες του τις αποχρώσεις από ρόζ κουφετί μέχρι φούξια ροζ, λιλά ροζ, μοβ ροζ. Είναι το μαλλί της γριάς όπως λέει και η Κορίνα στις παιδικές μας βόλτες και τα cupcakes που τόσο αγαπάμε.
    Τα λόγια της Audrey ας σταθούν προσευχή και μότο για όλες μας !!!!
    Ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία να εκφραστώ με τα αυτά τα λόγια για το χρώμα που τόσο αγαπώ !!!
    Ευχαριστώ Vichy, ευχαριστώ allthingsyouare !!!!
    Καλή επιτυχία !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ εγώ! Ευχαριστώ για τις λέξεις για το σχόλιο για τη συμμετοχή. Σου εύχομαι καλή τύχη! Το ροζ να έρθει στην πόρτα σου...

      Delete
  36. Ομολογω οτι το ροζ δεν ηταν απο τα αγαπημενα μου χρωματα... Μεχρι που γεννησα την κορη μου και η ζωη μου εχει γινει ροζ...
    Το ροζ λοιπον για μενα ειναι πλεον αγαπημενο γιατι μου θυμιζει το κοριτσακι μου.

    ReplyDelete
  37. Η αγάπη!
    ricciricca@yahoo.gr
    gfc: ricci
    Andreana Loo

    ReplyDelete
  38. Ομολογω οτι το ροζ δεν ηταν απο τα αγαπημενα μου χρωματα... Μεχρι που γεννησα το κοριτσακι μου και ολη μου η ζωη εγινε ροζ... Ετσι λοιπον το ροζ για μενα ειναι συνδεδεμενο με την κορουλα μου και πολυ αγαπημενω πλεον.

    ReplyDelete
  39. O έρωτας του πρώτου καιρού και τα φιλιά για καλημέρα! (συγγνώμη άντρες, αλλά είναι ροζ!)

    Το facebook share:
    https://www.facebook.com/masquerade.infernale/posts/383524338442497

    ReplyDelete
  40. to roz mou thumizei ta paidika mou xronia!!!

    ReplyDelete
  41. Ροζ για μένα είναι ένα φθινοπωρινό απόγευμα με ζεστό τσάι και φρέσκα cup cakes!

    ReplyDelete
  42. Αχ Ευάκι με τις ιστοριούλες... το απόλαυσα αυτό το άρθρο σου!!! Μου θύμισε λιγάκι εμένα και όσο δύσκολες και να είναι οι εποχές εγώ θα ζω στο συννεφάκι μου!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάχη δεν πρέπει τελικά κανείς να σου στερεί το ροζ στο συννεφάκι σου! Έτσι είμαστε εμείς!

      Delete
  43. Αχ Ευάκι με τις ιστοριούλες... το απόλαυσα αυτό το άρθρο σου!!! Μου θύμισε λιγάκι εμένα και όσο δύσκολες και να είναι οι εποχές εγώ θα ζω στο συννεφάκι μου!!!!

    ReplyDelete
  44. athwothta!!!! to xrwma ths korhs mou!!
    koukliniotimaria@yahoo.gr

    ReplyDelete
  45. Ααααααααααα έκανα σχόλιο πριν δω την ερώτησή σου... Ροζ είναι η αγκαλιά του και τα λούτρινα μου χιχι

    ReplyDelete
  46. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ReplyDelete
  47. Καλημερα! Καποτε ζουσα και εγω σε ενα ροζ συννεφακι ...αλλα οταν πεθανε ο πατερας μου 1 χρονο ουτε στο σχολια δεν μπορουσα να παω ....ηθελα να ειμαι σπιτι σε περιπτωση που θα ερθει ....μου ραγιζε η καρδια μου ...μετα 1 χρονο αρχισαν τα προβληματα με τη καρδια μου ...2 μηνες στο νοσοκομειο ....περσι επαθα εμφραγμα ολο καλοκαιρι στο νοσοκομειο παλι ..η καρδια μου εναι πολυ πλυγωμενη ...εχω αλλαξει πολλα στη ζωη μου ...το παλευω πολυ αλλα ειναι πολυ δυσκολο. Θα μου αρεσει να δοκιμασω αυτο το σερουμ .Να εισαι παντα καλα ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εύχομαι ειλικρινά όλα να είναι ροζ στη ζωή σου! Εύχομαι κάθε μέρα που θα έρθει να είναι πιο εύκολη από την προηγούμενη και εύχομαι ειλικρινά να είσαι και εσύ πάντα καλά γερή και δυνατή για όσους σε αγαπούν! Το εύχομαι ολόψυχα! Σε φιλώ και σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά και πολλή αγάπη

      Delete
  48. Το ροζ είναι στάση κ άποψη ζωής....

    ReplyDelete
  49. τα ονειρα μου ροζ!!!

    ReplyDelete
  50. τα ονειρα μου ροζ!!

    ReplyDelete
  51. roz...xmmm...triadafyllo :)

    ReplyDelete
  52. το χρωμα που λατρευω!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  53. το ροζ δεν είναι απλά ένα ακόμα χρώμα. Είναι ιδέα. είναι η αγνότητα, η παιδικότητα, το χαμόγελο αλλά και η καλοσύνη κάθε γυναίκας =)

    ReplyDelete
  54. εχω 2 μικρά κορίτσια κι έτσι για μένα ροζ είναι η καθημερινότητα μου , τα ψώνια μου, η διάθεσή μου και γενικά το χρώμα που με περιβάλει και που είναι μέσα σε όλες τις εικόνες μου!!!

    ReplyDelete
  55. ροζ χρωμα απαλο γλυκο για ρομαντικα ατομα!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  56. ΠΡΟΣΠΑΘΩ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΖ.....ΟΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!!!ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΄΄ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ''!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  57. Ρόζ είμαι εγώ!!Είμαι 34 αλλά νιώθω ροζ σαν μικρό κοριτσάκι!!!

    ReplyDelete
  58. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΘΟΥΣΑ,ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΑΦΟΥ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΡΟΥΧΑ ΚΤΛ....

    ReplyDelete
  59. Για μένα το ροζ είναι το χρώμα που αγαπούσα μικρή, το μόνο "κοριτσίστικο"! :)
    Πλέον μου θυμίζει τον παιδικό μου εαυτό και κάπου κάπου μου ξυπνά την επιθυμία να έχω μια κόρη κάποια στιγμή στο μέλλον...

    ReplyDelete
  60. οι σκέψεις μου για το μέλλον προσπαθώ να είναι ροζ

    ReplyDelete
  61. οι σκέψεις μου για το μέλλον προσπαθώ να είναι ροζ

    ReplyDelete
  62. ροζ για μενα ειναι η αγαπη!!

    ReplyDelete
  63. Vivi Katsifa

    teleio!!!!

    ReplyDelete
  64. Ροζ είναι τα όνειρά μου...

    ReplyDelete
  65. Ροζ θα χαρακτηριζα τον ερωτα! Ειναι τοσο ομορφο να ερωτευεσαι οπως και το χρωματακι ροζ!

    ReplyDelete
  66. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ????? ΝΟΜΙΖΩ Η ΤΣΙΧΛΟΦΟΥΣΚΑ !!!!!!

    ReplyDelete
  67. ροζ ειναι η καθημερινοτητα μου,,,με 3 μικρα κοριτσακια...εινια το χρωμα της καθε μου μερας....

    ReplyDelete
  68. Καλησπέρα. Έτοιμη η δημοσίευση στο paiksekerdise.gr !

    http://goo.gl/OK5kcw

    ReplyDelete
  69. ροζ η απλοτητα της καθημερινοτητας και τις ζωης

    ReplyDelete
  70. Ροζ είναι η ευτυχία!

    ReplyDelete
  71. ροζ είναι...για μένα ότι εχει να κάνει με καλλυντικά, και παντώς είδους περιποίησης προσώπου και σώματος! και παρότι ροζ συμβολικά, είναι κατι αθώο και ρομαντικό στην δική μου πραγματικότητα είναι άκρως εθιστικό, με την καλή έννοια :)

    ReplyDelete
  72. ροζ σημαίνει έρωτας αληθινός

    ReplyDelete
  73. Ροζ ειναι, ό,τι ζω με τα παιδάκια μου και τους δικούς μου ανθρώπους, αλλά και εκείνες τις ελάχιστες φορές που κάνω πράγματα για τον εαυτό μου!!!
    xxx

    ReplyDelete
  74. ροζ είναι ένα λούτρινο αρκουδάκι αγάπης

    ReplyDelete
  75. η διάθεση μου!!!!!!!!!!!Προσπαθώ τουλάχιστον Ευα μου!!

    ReplyDelete
  76. ροζ είναι τα ονειρα των κοριτσιών ανεξαρτήτως ηλικίας

    ReplyDelete
  77. Θηλυκοτητα και αυτοπεποίθηση! .

    ReplyDelete
  78. η διάθεσή μου είναι ροζ!!!

    ReplyDelete
  79. Ρόζ για μένα είναι τα όνειρά μου!!!

    ReplyDelete
  80. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/e9a0J

    ReplyDelete
  81. Ροζ για μένα είναι η αγάπη! Μακάρι όλος ο κόσμος να είχε ροζ στην καρδιά του!
    beautyintl.blogspot.gr

    ReplyDelete
  82. Ροζ χειλάκια,ροζ μαγουλάκια,ροζ νυχάκια....για καλή διάθεση και ξενοιασιά!!!

    ReplyDelete
  83. Ρόζ είναι το δωμάτιο μου στο πατρικό μου σπίτι,μέσα σ'αυτό το ρόζ δωμάτιο όταν ήμουν μικρή έκανα τα πιο όμορφα όνειρα για το μέλλον!!!

    ReplyDelete
  84. Panagiota GoutzourelaSeptember 10, 2013 at 4:11 PM

    Ροζ είναι η κόρη μου! <3

    ReplyDelete
  85. ροζ ειναι μόνο τα νύχια μου αυτή την στιγμή!

    ReplyDelete
  86. to pio xaroumeno xrwma einai to roz!!! <3

    ReplyDelete
  87. Όλα είναι ροζ για μένα ♥

    ReplyDelete
  88. Ροζ, το μόνο γυναικείο διαχρονικό χρώμα. Μόνο ο τόνος του αλλάζει ανα ηλικία. Πολύ ωραίο post, και λατρεύω ροζ και Vichy!

    ReplyDelete
  89. Ροζ=Έρωτας Προσωπικά λατρεύω την Vichy και το δώρο είναι φανταστικό! Καλή επιτυχία σε όλες! :-)

    ReplyDelete
  90. ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ!!!

    ReplyDelete
  91. Εκτός τη Vichy? Είναι κάτι κοριτσίστικο, κάτι όμορφο και χαρούμενο!

    ReplyDelete
  92. Pοζ είναι το συννεφάκι όπου καταφεύγω κάποιες στιγμές για να ονειρευτώ χωρίς να με ενοχλούν

    ReplyDelete
  93. ΡΟΖ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!!
    gfc:irene alex
    fb:Eirini Alexopoulou
    email:irene.alex@hotmail.com
    twitter:@eir_alexop
    bloglovin:Eirini Alexopoulou

    ReplyDelete
  94. Δεν το πιστευω οτι δεν σε ειχα βρει τοσο καιρο.Γραφεις τοσο αμεσα...εxεις πραγματικο ταλεντο.Ροζ ειναι η τσιχλοφουσκες που μασουλαω...keepo n writing...Mats

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ όχι μόνο ένα τόσα πολλά όσα οι τσιχλόφουσκες που κάναμε μικρά!

      Delete
  95. Ροζ για μένα είναι η ανεμελιά και η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο <3

    ReplyDelete
  96. to roz gia mena sumvolizei ton erwta!

    ReplyDelete
  97. roz gia mena einai h anypsoyla moy!!!!

    ReplyDelete
  98. Roz gia mena einai h kori mou, meta apo duo gious !!
    gfc/fb. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ReplyDelete
  99. ΡΟΖ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ

    ReplyDelete
  100. η ευτυχια (υγεια αγαπη χαμογελα απο τους ανθρωπους σου κ εσενα)
    Δημητρα Αναστασοπουλου
    Gfc: iparxei mageia
    mail: iparxeimageia@gmail.com
    https://www.facebook.com/dimitra.anastasopoulou12?ref=tn_tnmn
    twitter @iparxeimageia

    ReplyDelete
  101. Ροζ είναι τα όνειρα μου......

    ReplyDelete
  102. ροζ!!!!!!!!!! σε ποια κοπέλα δεν αρέσει;είναι σκέτη γλύκα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  103. Ροζ για μένα είναι κάτι αθώο, γλυκό και κοριτσίστικο!

    ReplyDelete
  104. Ροζ για μένα είναι η Μελίνα μου.

    ReplyDelete
  105. Ροζ είναι τα αγαπημένα μου cupcakes!

    ReplyDelete
  106. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ!

    ReplyDelete
  107. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ!

    ReplyDelete
  108. Ροζ είναι η Μελίνα μου
    gfc Φωτεινή Καραχάλιου
    fcb φωτεινη καραχαλιου

    ReplyDelete
  109. Το ΡΟΖ για μένα είναι τα ρομαντικά κοριτσίστικα όνειρα!!!
    Είναι Ευτυχισμένες Στιγμές!!!
    Είναι και Αισιοδοξία!!!

    ReplyDelete
  110. Τα όμορφα παιδικά μου χρόνια!

    ReplyDelete
  111. ροζ όνειρα, ροζ αναμνήσεις, ροζ διάθεση...

    ReplyDelete
  112. ροζ=αθωα ψυχή, όνειρα κ.λ.π.

    ReplyDelete
  113. Ο ουρανός στο ηλιοβασίλεμα

    ReplyDelete
  114. για μένα ροζ είναι η χαρούμενη διάθεση και η θετική σκέψη!

    ReplyDelete
  115. ροζ είναι η προσωπικότητά μου.....
    fb Simona Dotsika

    ReplyDelete
  116. Ροζ ειναι η εποχη της αθωοτητας

    ReplyDelete
  117. ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΩΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ!!!!

    ReplyDelete
  118. ροζ ειναι τα παντα για μενα !!!!!με φτιαχνει απιστευτα αυτο το χρωμα!!!!!

    ReplyDelete
  119. Ροζ για μένα είναι το αγαπημένο χρώμα της κόρης μου ;)

    ReplyDelete
  120. Ροζ για ολες τις ηλικιες !! Πολυ ομορφο καλη μας επιτυχια!
    FB name: Αθανασία Γόρ
    GfC: Αθανασία Γορδίου
    email: athanasiaa20122012ATHANASIA@hotmai.gr

    ReplyDelete
  121. ΡΟΖ ΑΓΝΟ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΔΙΑΦΑΝΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

    ReplyDelete
  122. Ροζ είναι οι αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων! Πολύ ροζ!!!!

    ReplyDelete
  123. To ροζ είναι για μένα η παιδική μου αθωότητα...
    Anna Bourd

    ReplyDelete
  124. Ροζ είναι κορίτσι, είναι γυναίκα, είναι έρωτας, είναι γλύκα...

    ReplyDelete
  125. ροζ εινε το αγαπημενο μου χρωμα..........και το λατρευο!!!

    ReplyDelete
  126. Pink is for girls!!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  127. Ροζ είναι τα όνειρα για το μέλλον και το νεσεσέρ μου με sapmles για δοκιμή! :)

    ReplyDelete
  128. ροζ για εμενα σημαινειαθωοτητα και φυσικα παιδικο δωματιο

    ReplyDelete
  129. Τρυφερότητα και κοριτσίστικη διάθεση!!!

    ReplyDelete
  130. Ροζ είναι το μαλλί της γριάς, όταν δεν είναι άσπρο...

    ReplyDelete
  131. Τα όνειρά μου ήταν, είναι και θα εξακολουθούν να είναι ροζ!!!!
    gfc:Σταυρούλα
    stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  132. τέλειος διαγωνισμός, αν και δεν έχω gfc!!
    Ζoi V. Zoitsa

    ReplyDelete
  133. Ροζ... τα όνειρα μου!!!!

    ReplyDelete
  134. ροζ είναι όλες μου οι σκέψεις!

    ReplyDelete
  135. ροζ ειναι ολα μου τα ονειρα

    ReplyDelete
  136. Ορθά τα έλεγε η Ώντρεϋ!
    Μα καλα τοσο πίεση... μηπως εισαι Ζυγος και σου ειχε κάστει ο Κρόνος στο κεφάλι?

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ζυγός μόνο δεν είμαι! Μέτρα Αιγόκερως με ωροσκόπο Κριό και σελήνη στον Καρκίνο! Πες τώρα για Κρόνο και Πλούτωνα! Το χω νιώσει 3μιση χρόνια :Ρ

      Delete
  137. Τρυφερότητα, ευαισθησία, θηλυκότητα...

    ReplyDelete
  138. Τρυφερότητα, ευαισθησιά, θηλυκότητα...

    ReplyDelete
  139. ροζ για μένα είναι η τρυφερότητα, οι αγκαλιές, τα φιλιά, η αγάπη <3

    ReplyDelete
  140. οταν σκεφτομαι ροζ, μου ερχεται στο μυαλο μου συννεφακια και πολλη πολλα αγαπη. Και ο καλος μου που με φωναζει ροζ ;)

    ReplyDelete
  141. Η χαμένη μου αθωότητα

    ReplyDelete
  142. To roz einai apo ta agapimena mou xromata. To agapo giati einai polu girly

    ReplyDelete
  143. Ο έρωτας και η αγάπη!!

    ReplyDelete
  144. το ροζ για μένα είναι.. ο ροζ Πάνθηρας!

    ReplyDelete
  145. Ροζ όπως τα γουρουνάκια μου που έχω στη φάρμα μου!

    ReplyDelete
  146. fb; vouli diaf-krina
    gfc: vouli
    voulaki232yahoo.gr

    ReplyDelete
  147. τα νυχτολούλουδά μου είναι ροζ!

    ReplyDelete
  148. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ
    FN Γιούλη Ζαχαράκη
    gfn VALIA12321
    valia12321@yahoo.com

    ReplyDelete
  149. Ροζ είναι τα όνειρά μου!

    ReplyDelete
  150. Η αγάπη στην πιό αθώα της έκφραση...!

    ReplyDelete
  151. Ροζ....Τα ονειρα μου!!

    ReplyDelete
  152. polla like to roz einai to xrwma m kai h anoiksh m 8umizei Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  153. Δεν μπορώ να πω τίποτα για το ροζ γιατί αυτές τις μέρες κυριαρχεί στο μυαλό μου το baby blue καθώς κρατώ στην αγκαλιά μου το νεογέννητο αγοράκι μου!

    ReplyDelete
  154. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ

    ReplyDelete

Post a Comment