photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Grab a bag and some treats on my Giveaway...




Η πιο μικρή ανάρτηση. Στοπ. Σχεδόν τηλεγραφική. Στοπ. Δεν θα πω πολλά. Στοπ. 
Όχι γιατί δεν έχω αλλά γιατί δεν θα έχει νόημα. Θα σου πω μόνο να κάνεις κάτι εικόνα. Ή να γυρίσεις πίσω όταν ήσουν μικρός, μικρή. Η' να σκεφτείς το τώρα. Σου δίνω μια τσάντα ή ένα πακέτο ερμητικά σφραγισμένο. Με πολύχρωμο σχέδιο απ' έξω και κορδέλες, πολλές κορδέλες. Πας να το ανοίξεις και δεν μπορείς. Έχει πολλούς συνδετήρες (;) από το συραπτικό και δεν ανοίγει. Τι κάνεις; Πόσο πολύ θες να μάθεις τι έχει μέσα και πόσο πολύ σε ενθουσιάζει να μην ξέρεις τι θα ανακαλύψεις; Όταν παίρνω ένα δώρο συνήθως έχω ταράξει φίλους και γνωστούς στις ερωτήσεις. Δεν αντέχω τις εκπλήξεις. Τις θέλω μεν αλλά όλο αυτό το άγχος τι έχει μέσα η σακούλα, το κουτάκι, δεν το αντέχω. Είμαι και σε περίεργη ηλικία. Συνεπώς πες μου από πριν τι θα μου πάρεις ή άκου τι θέλω να μου πάρεις (μην με παρεξηγήσεις είμαι αυτή που αλλάζει όλα σχεδόν τα δώρα, εκτός αν είναι συναισθηματικής αξίας). Αλλά τώρα που μπήκα στο χώρο του blogging ανακάλυψα τις goody bags. Είναι ωραίες αυτές οι σακουλίτσες, κρύβουν μέσα τους εκπλήξεις. Να σαν αυτές που μας έδιναν στα παιδικά πάρτυ ή στα αγγλικά κάθε Χριστούγεννα που κάναμε ανταλλαγή δώρων με κλήρωση. Στα πάρτυ ήμουν τυχερή, τύχαινα τα στυλό. Κάτι πολύχρωμα αρωματικά με Ευχούληδες για να βάλεις πάνω, αυτοκόλητα, μπίλιες και αρκουδάκια μικρά. Στο φροντιστήριο τύχαινα τα πιο απογοητευτικά. Αυτοκινητάκια. Δράμα. Αφού απέκτησα ψυχικά τραύματα, εξ' ου και οι σαφείς οδηγίες σε φίλους και γνωστούς για τα δώρα που θέλω, αποφάσισα σήμερα, έτσι επειδή θυμήθηκα την προσμονή να τελειώσει το πάρτυ και να πάρω το σακουλάκι (gypsy? Θα το δεχτώ) και τη χαρά όταν το άνοιγα, και επειδή θέλω πολύ να μάθω και τις δικές σου εμπειρίες, να σου χαρίσω 3 goody bags. Αγνώστου περιεχομένου σε εσένα. Δεν θα σου πω πολλά (εχμμ ''έτσι μας είπες και στην αρχή και διαβάσαμε 20 γραμμές με τα ψυχολογικά σου'')  μόνο ένα στοιχείο. Μία λέξη. Δύο. Πρωί ή Βράδυ. Και άλλη μια. Περιποίηση. Και μία δωροεπιταγή για αγορές από το 24hpharmacy.gr  αξίας 10€. Επίσης όσοι λάβουν μέρος στην κλήρωση και επιθυμούν μέσω ενός κωδικού  (AllthingsUR) μπορούν να έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής αν παραγγείλουν στο διάστημα που θα διαρκέσει ο διαγωνισμός από το φαρμακείο. Δεν το λες και άσχημα.
Τα υπόλοιπα θα τα ανακαλύψεις μόνη σου αφού σε ξαναρωτήσω εσύ τι σχέση είχες / έχεις με τις goody bags?

 


 


Grab your bag and some treats!
To άνοιγμα της σακούλας είναι πιο γλυκό όταν συνοδεύεται από ένα πολύχρωμο γλυφιτσούρι. Και μερικές καραμέλες. Και ζαχαρωτά και σοκολατάκια. Ε;

Comments

  1. Ό,τι πιο γλυκό πράγματι!

    ReplyDelete
  2. Δεν μου έτυχε ποτέ, ελπίζω να είναι η πρώτη φορά τώρα!

    ReplyDelete
  3. Πήρα το σακουλάκι μου και φευγω!!Νοστιμότατο!
    καλά γέλασα πολυ με το κείμενο! Για αυτο σου λεω πες μου χρώματα να ξέρω !
    μου αρέσουν πολύ τα goody bags εχω άριστες σχέσεις!!!
    Φιλάκια καλό μου!

    ReplyDelete
  4. mail-vikikyt@yahoo.gr
    fb-viki kittaki
    gfc-vikikyt
    τελειος διαγωνισμος

    ReplyDelete
  5. dystyxws kamia! apo makria k agaphmenoi! alla thelw na exoume pleon stenh epafh! ;)

    ReplyDelete
  6. Τρελαίναμε να ανοίγω σακούλες για να δω τι έχουν μέσα σαν παιδάκι

    ReplyDelete
  7. Θυμάμαι ακόμα τις goody bags που μας έδιναν στο τέλος κάποιου παιδικού πάρτυ. Ήταν ο πιο τέλειος τρόπος να κλείσει μία υπέροχη βραδιά διασκέδασης. Αυτό το συναίσθημα κρατάνε ακόμα ζωντανό κάτι τέτοια events. Πολύ ωραίο post! Καλή επιτυχία σε όλες!

    ReplyDelete
  8. mou aresoun trelenomai alla me troei kai i agonia sigxronos

    ReplyDelete
  9. δεν ετυχε μεχρι τωρα ελπιζω να σταθω τυχερη!
    ka8rin18041992@windowslive.com

    ReplyDelete
  10. Καμία σχέση!Ελπίζω να αποκτήσω!χαχαχ!
    ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  11. Μεχρι τώρα....καμια σχέση! Ελπίζω ομως συντομα να αποκατασταθεί !

    ReplyDelete
  12. Μακάρι να κερδίσω έστω μια φορά..
    gfc: maria
    fb: Μαρία Μανασή
    twitter: @MarakiMan
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ ΔΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!
    FB Xαρουλα Ντελιδακη
    EMAIL xardel@hotmail.gr
    GFC xardel

    ReplyDelete
  14. Αγαπώ goody bags!Οι εκπλήξεις με ενθουσιάζουν. :)

    ReplyDelete
  15. Μου αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις!Για να δούμε!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Pethaino gia ekplikseis!! xoxo Menia

    ReplyDelete
  17. Τις λατρεύω γιατί μου αρέσουν πολύ και οι surprises!!!
    gfc: mdrouga

    ReplyDelete
  18. Σαν μικρό κοριτσάκι (λέμε τώρα χαχαχ) φυσικά και ξετρελαίνομαι!!! :) :)

    ReplyDelete
  19. ''kinder'' εκπληξη!!!!! :) <3

    ReplyDelete
  20. Μ΄ αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις αυτό είναι σίγουρο :)

    ReplyDelete
  21. Ανυπόμονη για το τι έχει μέσα :)

    ReplyDelete
  22. Υπέροχο δώρο!!! Ευχαριστούμε!!!
    GFC: RenataD
    FB: Renata Love Paul
    Twitter: @RenataLovePaul
    Bloglovin & Google+: Renata Dim
    E-mail: egokaiesuomorfesmazi@gmail.com

    ReplyDelete
  23. προς το παρών καμία!ελπίζω να κερδίσω για να αποκτήσω!

    ReplyDelete
  24. ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ!

    ReplyDelete
  25. teleio!!
    fb:RiaBrite
    mail:roulampyrou@hotmail.gr
    bg:ROULA

    ReplyDelete
  26. υπεροχο δωρο!!τις αγαπω!!

    ReplyDelete
  27. teleia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. δεν έτυχε ποτέ να την αποκτήσω.....λες να ήρθε η ώρα?

    ReplyDelete
  29. Fabulous gift!!!
    Ioanna_diosa@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. den exw kamia alla 8ela na dokimasw polu!1

    ReplyDelete
  31. Μου αρέσουν πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  32. teleia!!!
    koukliniotimaria@yahoo.gr
    maria kouklinioti

    ReplyDelete
  33. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!!ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ!

    ReplyDelete
  34. Μπορούν να μου φτιάξουν τη μέρα!

    ReplyDelete
  35. kamia sxesh alla thelw na apokthsw!
    fb pepi kiriakaki
    gfc pepikiria
    pepikiriakaki@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Δεν εχω δοκιμασει ποτε αλλα πολυ θελω :)))
    GFC: Ελίνα Σχοιναράκη

    ReplyDelete
  37. δεν μου ετυχε ποτε ,πρωτη φορα
    GFC ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
    FB χαρα ρουσση
    TWITTER @5wx47b
    EMAIL qr5m149b@gmail.com
    BLOGLOVIN qr5m149b@gmail.com η συνδεση μεσω FB χαρα ρουσση

    ReplyDelete
  38. σχέση λατρείας!!!!!!!

    ReplyDelete
  39. Τις λατρεύω όπως και να 'χει! Ναι, είμαι περίεργη σε σημείο τραγικό ώρες-ώρες, αλλά καμμιά φορά-δεν ξέρω πώς- βρίσκω τον εαυτό μου να διακατέχεται από μια Ιώβεια υπομονή! Small (sweet) treats and gifts are always welcome και, ε, αν δε μ' αρέσει και κάτι, μάλλον θα το κρατήσω... εχμ... εκτός αν κάνει μια περιουσία κι είναι αμαρτία να μην το χρησιμοποιήσω, οπότε θα το αλλάξω σε κάτι που θα λατρέψω! Τιμώντας έτσι αυτόν που μου έκανε το δώρο! Ε,ε;; Σωστή, ε;;
    xxx

    ReplyDelete
  40. Τις λατρευω. Αυτη η αναμονη μεχρι να ανοιξεις μια τσαντουλα και η αδρεναληνη στα υψη, ειναι για μενα μια καρμικη σχεση. Ετσι ξεκινησα και την συνδρομη μου στα κουτακια ομορφιας που κυκλοφορουν. Ετσι μύησα και τα ανοιψια μου στον μαγικο χωρο των παιδικων goody bags που εχουν τα περιπτερα, στα οποια εχω ξοδεψει μια περιουσια.Την θελωωωωωωωωωωωω.......

    ReplyDelete
  41. den kserw alla tha thela na to kanw dwro sth gynaika mou
    fb, gfc geeky greek
    mitsos_mavridis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  42. Αγαπώ!
    email: tskr.maria@gmail.com

    ReplyDelete
  43. super !!!!mou aresoun para polu oi ekplikseis !!!!

    ReplyDelete
  44. Agapame tis ekplikseis !!!!Athina Papouliakou, papouliakou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  45. δεν τις γνωρίζω ειλικρινά διοτι τα οικονομικά μου ειναι σε κακή κατάσταση . Αν σταθω τυχερη εδω θα γνωρίσω τι ειναι. Ευχαριστούμε και καλή επιτυχια σε ολες

    ReplyDelete
  46. η καλυτερη εκπληξη παντα!!!!

    ReplyDelete
  47. Λατρεύω τις εκλήξεις αλλά μάλλον δεν πέρασε από τα χέρια μου ποτέ goody bag!

    ReplyDelete
  48. Δεν θυμάμαι να έχω κερδίσει ποτέ μια τέτοια σακουλίτσα... :/
    Θέλω τώρα να κερδίσω!!! :)

    ReplyDelete
  49. teleiooooooooooooooooooooo...........................
    katerina mastoraki
    katmast@Hotmail.com

    ReplyDelete
  50. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ReplyDelete
  51. αγαπώ!
    www.makemydayaccessories.blogspot.gr

    ReplyDelete
  52. μου αρεσουν πολυ

    ReplyDelete
  53. Την καλύτερη!!
    Andreana Loo
    ricciricca@yahoo.gr
    gfc: ricci

    ReplyDelete
  54. me none, my gf, all!
    gfc ΙΩΑΝΝΗΣ,
    FACEBOOK John Kyriakakis
    logtei2001@gmail.com

    ReplyDelete
  55. υπέροχο δώρο!!!!
    θα ηθελα πολυ να κερδισω μια τετοια σακουλιτσα!!!
    ma-rine@live.com

    ReplyDelete
  56. την θέλω...την θέλω...την θέλω.....άντε καλό μου σύμπαν....συνωμότησε για να την αποκτήσω..::*
    fb: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  57. Καλημερουδια!!!λατρευω goody bags!εχω παντα τη λαχταρα μικρου παιδιου! Παρεπιπτοντως δ εισαι η μονη που σου τυχαιναν ακυρα δωρακια!omg!τυχη βουνο σου λεω!και εγω! :P

    ReplyDelete
  58. θα ήθελα να αποκτήσω σχέση τώρα, μπορώ; <3
    facebook Anana Enamilo
    gfc Foteinoula
    freedomstone@hol.gr

    ReplyDelete
  59. Ρεεεε!!Τις λατρεύω!!!Αφού είναι έκπληξηηη!!!
    Πολύ ωραία ιδέα για δώρο!!

    ReplyDelete
  60. Δεν είχα ποτέ μου τέτοια τσαντούλα.Είναι τέλεια!!

    ReplyDelete
  61. Αχ Δωρο εκπληξη!!!! Και μου αρεσουουοουουουουν!!!!!!!!!!!!!!!

    https://www.facebook.com/maria.mosialou

    ReplyDelete
  62. θα ήθελα πολύ μία!!!!

    ReplyDelete
  63. Τις αγαπώ!!! Πάντα μου άρεσε να αγοράζω τυχερές σακούλες :D Τέλεια δωράκια!!!

    GFC/Google+: Δανάη Μπα
    FB/ Twitter: Rhea Madredeus
    Bloglovin' : Danae (rheamadredeus)
    Mail: danae-b@live.com

    ReplyDelete
  64. μ αρέσει πολύ μία τέτοια τσαντούλα!!!!!

    ReplyDelete
  65. Δυστυχώς δεν είχα καμία σχέση, ελπίζω μέχρι τώρα.
    Σε ποιον δεν αρέσουν οι εκπλήξεις άλλωστε!!!

    ReplyDelete
  66. den eixa pote !! alla latreuw tis ekpliksis !!
    gfc/fb/bloglovin. Eleftheria Lemontzi
    fb. share . http://www.facebook.com/eleftheria.lemontzi/posts/10202153884838070
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ReplyDelete
  67. one of love!
    fb: Pepi Gluko Tsoureki
    gfc: pepi

    ReplyDelete
  68. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΜΑΚΑΡΙ!!!!!
    FB ΣΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
    EMAIL xanthopoulouv@yahoo.gr

    ReplyDelete
  69. Τις λατρεύω και κάνω σαν παιδάκι που του δίνουν το σακουλάκι με τα ζαχαρωτά !!!

    ReplyDelete
  70. de mou exei tixi......

    gfc:katerina xrusopaidou
    face: katerina xrusopaidou
    katerinaantonis@hotmail.gr

    ReplyDelete
  71. περιποίηση, νύχτα.....i love goody bags

    ReplyDelete
  72. μου αρεσει πολυ να ανοιγω σακουλακια!

    ReplyDelete
  73. δεν εχω παρει ποτε!!καλη επιτυχια σε ολους!!

    ReplyDelete
  74. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ !!!!!!

    ReplyDelete
  75. Μακάρι να είμαι τυχερή!!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    bloglovin: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  76. Μακάρι να είμαι τυχερή!!Δεν έχω καμία σχέση, αλλά ελπίζω να έχω!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    bloglovin: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  77. oti ta latreyw! hahah
    facebook: Tina Sunday
    gfc: ntina karidi
    following in bloglovin with my mail

    ReplyDelete
  78. Δεν μου έχει τύχει ποτέ αλλά με ενθουσιάζει.

    ReplyDelete
  79. ευχαριστουμε για τον ωραιο διαγωνισμο!

    FB: VICKY MANOUSSAKI
    voukou@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  80. ευκαιρια να αποκτησω επαφη με τις goody bags!

    ReplyDelete
  81. goody bags.. ennoeitai! xrisimes kai bolikes! panta fernoun xamogela!!!
    fb Peggy Xasa

    ReplyDelete
  82. Μέχρι στιγμής καμία :( !

    ReplyDelete
  83. Τις λατρεύω! Καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  84. Λατρεύω τις εκπλήξεις! Θα ήθελα να είμαι η τυχερή της έκπληξης <3

    ReplyDelete
  85. Δεν έχει τύχει ποτέ να τις δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  86. Αγαπητή μου Εύη, κι εγώ κάπως έτσι ενεργώ όταν οι φίλοι μου κάνουν δώρα... Θέλω από πριν να ξέρω τι έχει, κι αν δε μ' αρέσει τότε τους ζητώ να μου πάρουν κάτι άλλο!!!! Είμαι σπαστικιά, το ξέρω... Το πρόβλημα ξεκίνησε από τη γέννηση μου και τη βάπτιση!!!!! Έχω γενέθλια τον Αύγουστο που τα σχολεία είναι κλειστά κι έτσι ποτέ μα ποτέ δε γιόρτασα γενέθλια με συμμαθητές μου, αλλά πάντα μόνη μου με τ' αδέρφια μου...... Και το όνομα μου είναι Έλλη, οπότε δεν έχω γιορτή, οπότε πάλι όχι δώρα...... Επομένως στην ζωή μου ποτέ δεν έζησα πάρτυ και δώρα και ξεφάντωμα και όλα τα καλά..... Άρα τα δώρα που έχω πάρει είναι ελάχιστά και θέλω να είναι όπως τα θέλω!!!!!! Eυχαριστώ για την ψυχοθεραπεία!!!!!
    Fb: Elli V. Petsanidou Chatzi
    GFC: ELLI PETSANIDOU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άνθρωπε μου!!!! Πες και εσύ που με κοιτάνε λες και είμαι περίεργη! Σε νίωθω γενέθλια 27/12 γιορτή 26/7 τι να σου πω για τα τραύματα που όλοι πήγαιναν γλυκά στο σχολείο και τους εύχονταν κ εγώ ποτέ. Στο πάρτυ ποιος να ρθει έλειπαν όλοι διακοπές. Ακου τώρα να δεις τι έκανα αλλά υποσχέσου να μην με κρίνεις αυστηρά. Έλεγα πως έχω γενέθλια 18/1 στη γιορτή του μπαμπά μου. Δεν έπιασε μετά την 1η φοορά αποκαλύφθηκε. Εκεί να δεις δράματα. Άσε να μαζευτούμε μια μέρα να κάνουμε γκρούπ θέραπι! Ελλάκι καλή τύχη. Ελπίζω ο Θεός των γιορτών που εμάς μας αδίκησε τω όντι να επανορθώσει. Εκτός της γκούντι μπαγκ είναι και τα 10 ευρώ. Τα φιλιά μου και την αγάπη μου για το τεράστιο χαμόγελο που μου πρόσφερες. Σε ευχαριστώ εγώ!

      Delete
    2. Με είπες και Εύη! Άλλο τραύμα συνήθως με αποκαλούν Εύα!

      Delete
  87. Mακάρι να είναι τυχερή ν'ανοίξω μια "τυχερή σακούλα"

    ReplyDelete
  88. Μου αρέσουν πολύυυυυυυ

    ReplyDelete
  89. θα ηθελα πολυ νακερδισω!!!!!!!!
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151728040273003
    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (στο blog & bloglovin σας)
    Ioanna pi (GFC)
    joannapi@yahoo.com

    ReplyDelete
  90. Ελπίζω να σταθώ τυχερός.

    ReplyDelete
  91. παντα ηθελα μια τετοια τσαντουλα!! Αλλα ποτε δεν ειχα!! Μακαρι!! :) καλη επιτυχια!!

    ReplyDelete
  92. wraia
    elenikard@hotmail.com
    fb. Eleni Andreou
    gfc. elenikard

    ReplyDelete
  93. Λατρευω goody bags γιατι αποπνεουν την αισθηση του μυστηριου και της αναμονης μεχρι να μαθεις τι εχουν μεσα!! Υπεροχο giveaway,μακαρι να ειμαι τυχερη :)

    ReplyDelete
  94. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  95. tis latrevwwww.... san ta kinder ayga!

    ReplyDelete
  96. Επειδή δεν έχω σχέση με goodie bags κάνε μου μία δώρο!

    ReplyDelete
  97. kamia sxsi me ta sakoulakia-ekpliksi k thelw k egw ena...!

    ReplyDelete
  98. Λατρεύω τα goody bags και ειδικά αυτά που δεν ξέρεις ακριβώς τι θα πάρεις, επειδή από την φύση μου είμαι αρκετά ανυπόμονο άτομο και όταν δεν ξέρω τι έχει μέσα, η ανυπομονησία μου εκτινάσετε στα ύψη

    ReplyDelete
  99. ξέχασα να πω thanks thanks thankssssssss για τον διαγωνισμό

    ReplyDelete
  100. den exw kamia sxesi me ta sakoulakia - ekpliksi, alla 8elw polu na kerdisw ena apo auta...!

    ReplyDelete
  101. θα ειμαι ειλικρινης... πρωτη φορα τωρα τα εμαθα αλλα εχω ενθουσιαστει!!!

    ReplyDelete
  102. θα ειμαι ειλικρινης... πρωτα φορα τωρα τις εμαθα, αλλα εχω ενθουσιαστει!!!

    ReplyDelete
  103. ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΕΣΕΙ!!<3
    (Pagwna24@hotmail.com)

    ReplyDelete
  104. To kalutero dwro p mporei na uparksei afou xarizei pollaplh xara ..prin k afouu anpoikseis thn goody bag!!!..se eksitarei h idea k mono ^.^

    ReplyDelete
  105. παντα μου αρεζε να ανοιγω δωρακια!!!!!!!!ελπιζω να ανοιξω το δωρο σου!!!

    ReplyDelete
  106. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!
    GFC mkiriakou
    EMAIL mkiriakou@rocketmail.com

    ReplyDelete
  107. Λατρεύω τις goody bags!!!!!!!! Καλη επιτυχια!!!

    ReplyDelete
  108. πολύ ωραίο δώρο Εύη.....μακάρι να είμαι τυχερός να χαρώ λιγάκι και εγώ...

    ReplyDelete
  109. LIKE

    POPI POULIKIDOU

    PALABOPALABO@OUTLOOK.COM

    ReplyDelete
  110. ευχαριστουμε!!!!!!!!

    ReplyDelete
  111. ευχαριστουμε!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  112. Αγαπώ, αγαπώ, αγαπώωωωωω!! <3 από μικρή ενθουσιαζόμουν περισσότερο με το περιτύλιγμα και τη σακούλα παρά με το δώρο!! θυμάμαι τη μητέρα μου να λέει πάντα σε όσους σκόπευαν να μου φέρουν δώρο "προσοχή πως θα το φέρεις" !!! εννοείται πως αυτό με ακολουθεί ακόμα κι ας είμαι 23! Μόνο που πλέον μαμά δεν δίνει τις απαραίτητες οδηγίες με αποτέλεσμα κάποιες φορές να προκαλούνται ψυχικά τραύματα......

    ReplyDelete
  113. Θα ήθελα πολύ να κερδίσω μία..!!!

    ReplyDelete
  114. trelenomai gia ekplikseis! oxi mono na dexomai alla kai na prosferw! i ekpliksi sou tha einai teleia! ta hints afinoun polla sti fantasia!

    ReplyDelete
  115. mou aresoun polu oi ekplikseis! oxi mono na dexomai alla kai na prosferw! ta hints afinoun polla sti fantasia! teleio tha einai to bag sou!

    ReplyDelete
  116. teleio kalh mas epituxia Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  117. δεν έχω αλλά μακάρι να αποκτήσω!!!!

    ReplyDelete
  118. δεν εχει τυχει να κερδισω..!!!!

    ReplyDelete
  119. Λατρεύω τις εκπλήξεις!Ήταν πάντα το καλύτερό μου να ανοίγω δώρα αλλά και να χαρίζω στους αγαπημένους μου όμορφα στολισμένα πακετάκια και τσαντάκια!!!

    ReplyDelete
  120. Λατρεύω τις εκπλήξεις!Από μικρό παιδί λάτρευα να ξετυλίγω δώρα,αλλά και να στολίζω πακετάκια και τσαντάκια για τους αγαπημένους μου!Νιώθεις τόσο όμορφα όταν χαρίζεις!Δίνεις και μπόλικη αγάπη,αυτό είναι που μετράει περισσότερο νομίζω ;) ;)

    ReplyDelete
  121. Δεν είχα ποτέ goody bag! Μάλλον θα κάνω σαν παιδί σε ζαχαροπλαστείο!

    ReplyDelete
  122. Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο www.jaba.gr. Μην ξεχάσετε να αφήσετε ένα σχόλιο με τα ονόματα των νικητών εδώ: www.jaba.gr/apotelesmata-diagonismon/

    ReplyDelete
  123. Καμία σχέση μέχρι ατιγμής! Μήπως είναι καιρός να αποκτήσω?

    ReplyDelete
  124. Δεν έχει τύχη να συναντήσω μια τόσο ωραία και νόστιμη σακουλίτσα από κοντά...Το μόνο σίγουρο είναι πως θα κάνω σαν παιδί!

    ReplyDelete
  125. Προσωπικά εγώ... καμία!

    ReplyDelete
  126. H καλύτερη μου!!!! <3 Love goody bags! Τρελαίνομαι για εκπλήξεις!

    ReplyDelete
  127. Θα ήθελα να κερδίσω μία, για να τη χαρίσω στην κοπέλα μου....

    ReplyDelete
  128. Την καλύτερη!
    Με ξετρελαίνουν!

    ReplyDelete
  129. Aγαπώ Goody Bags!! Mακάρι να κερδίζω!!

    ReplyDelete
  130. Καμια σχεση δεν ειχα μεχρι τωρα.
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
    FB:Jimmys Margas

    ReplyDelete
  131. Καμία σχέση μέχρι τώρα!! Μακάρι να είμαι τυχερή και να αποκτήσω!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb: Stavroula Douvropoulou

    ReplyDelete
  132. Προς το παρόν καμία σχέση αλλά ελπίζω να αλλάξει...

    ReplyDelete
  133. Θα ήθελα να κερδίσω μία χεχε :) :) <3 <3

    ReplyDelete
  134. Δεν έχω αλλά θα ήθελα να αποκτήσω! Ευχαριστούμε πολύ!!
    xx

    ReplyDelete
  135. Μου αρέσουν πολύ!!! :)
    vaso9280@yahoo.gr

    ReplyDelete
  136. tin kaliteri sxesi fisika!oti kalitero thewrw tis ekplikseis!

    ReplyDelete
  137. μεχρι ωρας αγαπης :P

    ReplyDelete
  138. μακαρι να κερδισω μια!!

    ReplyDelete
  139. Καλή τύχη. Φανή Αγγελοπούλου

    ReplyDelete
  140. Δεν είχα τη τύχη αλλά μιας κ μ'αρέσουν οι εκπλήξεις θα μου άρεσε ο,τι κι αν περιείχε!

    ReplyDelete
  141. Μου αρέσουν πολύ! Είναι τέλεια!

    ReplyDelete
  142. τρελαίνομαι να ξετυλίγω καλούδια(ακριβής όρος για το goody bag) <3

    ReplyDelete

Post a Comment