photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Summer steps with your sandals... Giveaway....



Eίναι αυτή η εμμονή που με πιάνει κάθε χρόνο τέτοια εποχή. Είναι που δεν θέλω να τελειώσει το καλοκαίρι, γιατί μπορεί να λατρεύω τη βροχή και το χειμώνα (κάπως), αλλά το καλοκαίρι είναι αλλιώς. Είναι ανέμελο, είναι χαλαρό, είναι υπέροχα συναρπαστικό. Καταρχήν η μέρα μεγαλώνει. Είναι ωραίο οι μέρες και η ζωή να πλημμυρίζει φως. Στο φως και πιο συγκεκριμένα κάτω από τον ήλιο κάθε πρόβλημα και κάθε φόβος φαντάζει μικρότερος. Ο ήλιος σου δίνει μια ελπίδα πως όλα μπορούν να λυθούν αν το θες. Ο χειμώνας μου ήταν ελαφρώς δύσκολος. Ήρθα σε συγκρούσεις με άτομα που δεν έπρεπε να είχα επιτρέψει την είσοδο τους στη ζωή μου και ω! τη τύχη το ανακάλυψα όταν καλοκαίριαζε. Με ενόχλησε πολύ η συμπεριφορά τους, ίσως γιατί ένιωσα πως είναι να δίνεις χώρο και χρόνο σε άτομα που δεν αξίζουν (ενδεχομένως το ίδιο να υποστηρίζουν και αυτά για εμένα αλλά πλέον δεν με αγγίζει τίποτα). Αλλά όσο καλοκαίριαζε άλλαξα και σ’ αυτό, ο καθένας παίρνει από τη ζωή ό,τι μπορεί να πάρει. Ποιο το νόημα να κάθεσαι και να μιζεριάζεις για το τίποτα; Εκεί έξω είναι τα σοβαρά προβλήματα. Καταχράστηκαν δουλειά μου και την παρουσίασαν ως δική τους. Στην αρχή (αν και καλοκαίρι) οργίστηκα αλλά στην τελική ποιο το νόημα; Αν ο άλλος δεν μπορεί να παράγει περιεχόμενο θα πατάει πάντα πάνω σε ιδέες και δουλειά άλλου και θα την παρουσιάζει ως δική του. Πάντα βέβαια θα υπάρχουν και αυτοί που ξέρουν. Πριν καλοκαιριάσει έπιανα τον εαυτό μου να του χτυπά την πόρτα το πράσινο τερατάκι του θυμού και της ζήλειας. Πίστεψε με κανένας λόγος τώρα που το φιλοσόφησα. Άλλες φορές είσαι μπροστά άλλες πίσω. Μην κοιτάς μόνο το μπροστά, όσο είσαι πίσω ανακαλύπτεις καλύτερα τα θέλω σου, βρίσκεις πιο εύστοχες ιδέες, γενικώς δεν επαναπαύεσαι και εξελίσσεσαι. Το θέμα δεν είναι ο στόχος, το θέμα είναι πως θα κάνεις τη ζωή σου ουσιώδη. Αυτό ήταν και είναι τα καλοκαίρια μου. Στόχοι, όνειρα, αναζητήσεις, ανακαλύψεις και φιλοσοφίες της αιώρας. Βλέπω τη ζωή μου με άλλο μάτι. Μ’ αυτό που θα έπρεπε να τη βλέπω κάθε χειμώνα. Γι’ αυτό και κάθε καλοκαίρι το συνδυάζω με συγκεκριμένα πράγματα. Από μικρή. Παγωτά, νερό, άφθονο μπλε, χρώμα και σανδάλια. Ανατολές και ηλιοβασιλέματα, φεγγάρια φωτεινά και αστέρια που σου δείχνουν συνεχώς το δρόμο για το κυνήγι της ουσίας. Βήματα που οδηγούν σε θάλασσα. Βήματα στην άμμο, στα βότσαλα, σε χωράφια γεμάτα μαργαρίτες και χαμομήλι. Βήματα που σε οδηγούν στο πιο όμορφο ταβερνάκι του νησιού, βήματα που σε οδηγούν στο πιο απρόσιτο παραδοσιακό καφενείο της Ικαρίας για να ανακαλύψεις νέες γεύσεις. Βήματα που σε κάνουν να ψάχνεις το καλύτερο ρακόμελο στην Αμοργό. Βήματα που σε οδηγούν στο πιο boho εστιατόριο στην Ιο, στο Κατώγι. Βήματα που σε οδηγούν στην πιο πολύβουη και ταυτοχρόνως πανέμορφη γωνιά στη Νάουσα της Πάρου, στο Shark. Βήματα που σε φτάνουν στη Δονούσα και άλλα τόσα που σε οδηγούν στο Μεγανήσι στην trattoria του Άρη Βεζενέ (είμαι κοιλιόδουλη). Βήματα που σε οδηγούν στην πιο όμορφη παραλία της Κρήτης στη Χρυσή με μια αμμουδιά γεμάτη κοχύλια και είναι τα ίδια βήματα που σε πάνε στον Μπάλο. Βήματα που σε οδηγούν στην Πλάκα και βήματα που σε οδηγούν στην Ακρόπολη. Είναι αυτά τα βήματα που σε οδηγούν να ανακαλύψεις το ξεχωριστό. 






Στο δικό σου χέρι είναι πως θα αποφασίσεις να επενδύσεις στις στιγμές σου. Στις καλοκαιρινές στιγμές σου. Τα βήματα πρέπει να είναι σίγουρα και σταθερά. Να πατάνε πάνω σε αρχαιοελληνικά πρότυπα. Να αναγνωρίζουν και να εκτιμούν το κάλλος. Να τα συντροφεύουν σανδάλια. Χειροποίητα. Ελληνικά. Ξεχωριστά, τόσο ξεχωριστά που να δίνουν και άλλο χρώμα στην αναζήτηση. Σαν τα σανδάλια από το Sandalaki. Δεν θα σου πω τα απλά τύπου είναι πανέμορφα, άνετα μπλα μπλα μπλα, θα σου πω πως είναι ξεχωριστά γιατί από πίσω τους έχουν μεράκι και μπόλικη αγάπη. Μεράκι για την δουλειά και το σωστό αποτέλεσμα. Αγάπη για την καλαισθησία και αγάπη για το παραδοσιακό που μπορεί με μικρές πινελιές studs, prints να μετατραπεί σε σημείο αναφοράς. Αυτή την αγάπη σου παρουσιάζει η Hλιάννα. Και μεταξύ μας είναι υπέροχο να ανακαλύπτεις νέους ανθρώπους που σε πείσμα της κρίσης επιχειρούν να γεμίσουν τον κόσμο ομορφιά. Και να κάνουν και τα βήματα σου ξεχωριστά.

Εγώ όπως σου είπα μέχρι τουλάχιστον τέλος Σεπτεμβρίου αρνούμαι να βγάλω τα σανδάλια μου και οδηγώ τα βήματα μου, όπου πιστεύω πως υπάρχει αλήθεια και ομορφιά. Γι’ αυτό και σε εσένα που συμμερίζεσαι έστω και λίγο την άποψη μου θέλω να σου χαρίσω τα πιο ξεχωριστά σανδάλια. Δεν θες πολλά απλώς λίγη τύχη! Και σε 15 μέρες είναι στα χέρια σου, εχμ στα πόδια σου. Για να οδηγήσουν τα βήματα σου σε άλλους δρόμους. Μαγικούς! 



Και drum rolls αυτά θα κερδίσεις... Απλώς εκτελώντας τα βήματα της φόρμας. 
Αλλά πες μου που σε οδηγούν τα δικά σου βήματα;


a Rafflecopter giveaway



Υ.γ. 1η φωτογραφία από Instagram.com/muradosmann/

Comments

  1. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα πάντα με οδηγούν πλάι στο κύμα... Ονειρεμένες ελληνικές θάλασσες <3

    ReplyDelete
  2. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΣΑΝΔΑΛΑΚΙΑ!!!
    gfc:irene alex
    fb:Eirini Alexopoulou
    email:irene.alex@hotmail.com
    twitter:@eir_alexop
    bloglovin:Eirini Alexopoulou

    ReplyDelete
  3. τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε πλακόστρωτα σοκάκια....

    ReplyDelete
  4. τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε πλακόστρωτα σοκάκια....

    ReplyDelete
  5. Τέλεια!!!! Με οδηγούν σε ένα καλύτερο φθινοπωρινό ξεκίνημα!
    gfc: mdrouga
    fb: marwdrouga (Μαρία Δρούγκα)
    email: marwdrouga@gmail.com
    twitter: @mdrouga
    bloglovin: marwdrouga

    ReplyDelete
  6. Τέλεια!!!! Με οδηγούν σε ένα καλύτερο φθινοπωρινό ξεκίνημα!
    gfc: mdrouga
    fb: marwdrouga (Μαρία Δρούγκα)
    email: marwdrouga@gmail.com
    twitter: @mdrouga
    bloglovin: marwdrouga

    ReplyDelete
  7. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε όμορφα μέρη με καλή παρέα...
    Πανέμορφα σανδαλάκια! <3

    ReplyDelete
  8. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε ξέγνοιαστες στιγμές με καλούς φίλους...
    Πανέμορφα σανδαλάκια! <3

    ReplyDelete
  9. με οδηγουν στις παραλιες και τις γειτονιες των παιδικων μου χρονων, στην πολη των παιδικων μου χρονων....στις γευσεις και στα βιωματα....παρεα με τα παιδακια μου ομως αυτη την φορα........

    ReplyDelete
  10. σε όμορφες ακρογιαλιές!

    ReplyDelete
  11. Ta dika mou me odhgoun pisw sto dpiti...mias kai telriwsan oi diakopes mou!

    ReplyDelete
  12. They drive me back to home....snif my vacations finished!

    ReplyDelete
  13. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν στην ανεμελιά, στην απόλαυση στιγμών..

    ReplyDelete
  14. Οπουδήποτε τα οδηγήσω!!

    ReplyDelete
  15. Τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν στις όμορφες παραλίες του Πηλίου....

    ReplyDelete
  16. Τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν σε ονειρικές παραλίες!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. ...σε μέρη μαγικά, της φαντασίας μου, παρέα με ξωτικά κ νεράιδες..

    ReplyDelete
  18. τα δικά μου καλοκαίρινά βήματα με οδηγούν στην παραλία

    ReplyDelete
  19. τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν σε σοκάκια...

    ReplyDelete
  20. Τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν στη Σκιάθο... <3

    ReplyDelete
  21. τα δικα μου καλοκαιρινα βηματα με οδηγουν εκει που σκαει το κυμα

    ReplyDelete
  22. τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν στην αγκαλιά της γυναίκας μου!!!

    ReplyDelete
  23. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν στην παραλία να κοιτάω τα άστρα.

    ReplyDelete
  24. τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν στην παραλία....

    ReplyDelete
  25. Τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν πάντα σε μια αμμουδερή παραλία να περπατάω και να αφήνω το κύμα να βρέχει απαλά τα πόδια μου καθώς αγναντεύω το απέραντο γαλάζιο ή στα σοκάκια του εκάστοτε νησιού που επισκέφτομαι στις διακοπές μου να εξερευνώ τα διάφορα μέρη και αξιοθέατα ...

    ReplyDelete
  26. ta kalokairina mou vimata me odigoun se erimikes paralies

    ReplyDelete
  27. Στην παραλία με μαθηματική ακρίβεια!

    ReplyDelete
  28. τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν στην παραλία να βλέπω το ηλιοβασίλεμα

    ReplyDelete
  29. τα δικα μου καλοκαιρινα βηματα με οδηγουν στις πανεμορφες παραλιες του πηλιου με καλη παρεα για πολλα μπανακια

    ReplyDelete
  30. Στην παραλία με την παρέα μου!

    ReplyDelete
  31. Στην παραλία με την παρέα μου!

    ReplyDelete
  32. Παραλία & πάλι παραλία. . .

    ReplyDelete
  33. me odigoun stin lefkada kai stis omorfes paralies tis.

    ReplyDelete
  34. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/Pc6Am

    ReplyDelete
  35. τα δικά μου καλοκαιρίνα βήματα με οδιγούν σε μια ήρεμη παραλία αγκαλία με τον άντρα μου να βλέπω τα κύματα
    GFC NAME Αναστασία Φ.Κ
    FACEBOOK NAME Αναστασία Φ.Κ
    mail: anastasia_f_k@hotmail.gr
    bloglovin name Αναστασία Φ.Κ
    twitter: @anastasia_f_k

    ReplyDelete
  36. ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !!!!!

    ReplyDelete
  37. τα δικα μου βηματα με οδηγουν σε παραλιες που σου γαληνευουν τη ψυχη...ισως γιατι αυτο εχω αναγκη... :)

    ReplyDelete
  38. Ξανά και ξανά στην παραλία...

    ReplyDelete
  39. Ξανά και ξανά στην παραλία...

    ReplyDelete
  40. kalh mas epityxia Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  41. τα δικα μου καλοκαιρινα βηματα με οδηγουν.....σε καποια παραλιααααα!

    ReplyDelete
  42. kalh epituxiaaaaaa <3 euxaristoume!!!!!
    teleio dwro!!!
    ta dika mou vhmata me odhgoun kateu8eian se mia paralia!!!!
    zesthhhhh!!!!

    ReplyDelete
  43. axxx...ennoeitai me odigoun stin thalassa..stin ammo..sto fai!! :D :D

    ReplyDelete
  44. kriti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε όμορφες και ήσυχες παραλίες.

    ReplyDelete
  46. ακριβώς πάνω στην άμμο όπου έχετε τραβήξει όλες τις υπέροχες φωτό σας!!!
    fb Simona Dotsika

    ReplyDelete
  47. Με οδήγησαν στη Ρόδο!

    ReplyDelete
  48. gfc-vikikyt

    fb-viki kittaki
    mail-vikikyt@yahoo.gr

    ReplyDelete
  49. Τα δικα μου καλοκαιρινα βηματα με οδηγουν παντα στη παραλια διπλα στους αγαπημενη μου οικογενεια!!!
    email: mixail80@hotmail.com
    fb: Gewrgia Mixail
    gfc: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

    ReplyDelete
  50. Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο www.jaba.gr. Μην ξεχάσετε να αφήσετε ένα σχόλιο με τα ονόματα των νικητών εδώ: www.jaba.gr/apotelesmata-diagonismon/

    ReplyDelete
  51. Πανεμορφα σανδάλια!!!!


    Τα δικά μου βήματα με οδηγούν πάντα στην παραλία!!!


    Ελπίζω να είμαι τυχερή ώστε να φορέσω τα σανδάλια!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  52. σε ομορφες ακρογιαλιες!!

    ReplyDelete
  53. σε ονειρεμενες ακρογιαλιες!!!!!!

    ReplyDelete
  54. στην αιώρα του κήπου..

    ReplyDelete
  55. σε όμορφα νησιά!!

    ReplyDelete
  56. σε όμορφα νησιά .

    ReplyDelete
  57. σε όμορφα νησιά .

    ReplyDelete
  58. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε όμορφες μουσικές! Καλοκαιρινές συναυλίες, ας μην τελείωναν ποτέ!!!
    Ευχαριστούμε για το δώρο!!

    ReplyDelete
  59. μοναδικά καλή μας επιτυχία!! gfc δυστυχώς δεν έχω. συγχαρητήρια για το σαιτ σας!

    Zoi V. Zoitsa

    ReplyDelete
  60. LIKE


    POPI POULIKIDOU

    PALABOPALABO@OUTLOOK.COM

    ReplyDelete
  61. στη θάλασσα...
    vaso9280@yahoo.gr

    ReplyDelete
  62. Τα καλοκαιρινά μου βήματα με οδηγούν σε μια ξαπλώστρα, κάτω από την ομπρέλα, κλείνοντας τα μάτια μου και ακούγοντας τον ήχο του κύματος.

    gfc - Klent Str
    bloglovin - Klent Str
    twitter - @KlentStr
    Fb name - Klent Str
    email - klent_s@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. Eyxaristoume!
    dimitriadou_anna@yahoo.gr

    ReplyDelete
  64. Τα δικά μου βήματα με οδηγούν εκεί που πάει η καρδιά μου!! Στην αγάπη, στη λαχτάρα για ζωή, σε μια βόλτα στη θάλασσα με το φεγγάρι να λάμπει στα νερά της, κρατώντας από το χέρι τον αγαπημένο μου. Στο αγαπημένο μου νησί, τη Σαντορίνη! Σε μια φίλη που ξέρω ότι θα είναι πάντα εκεί για εμένα, σε αληθινές παρέες που ξέρουν να προσφέρουν και να αγαπούν!! Τα σημερινά μου βήματα με οδήγησαν στο σπίτι μου έχοντας τις αποσκευές μου γεμάτες από αναμνήσεις, αλμύρα και γλύκα!!

    ReplyDelete
  65. στην αγγαλια του αντρα μου .....

    ReplyDelete
  66. Δεν θα σταθώ στο υπέροχο σανδάλι που μας δίνεις την ευκαρία να κερδίσουμε, θα σταθώ στα λόγια σου και ακόμα πιο πολύ στα συμπεράσματα σου! Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να καταλαβαίνεις τα λάθη σου και να προχωράς μπροστά! Καθέ τι που κάνουμε, έχει ένα λόγο που το κάνουμε, το οποίο έχει σημασία μόνο την στιγμή που το κάνουμε! Μετά απλά το ξανασκεφτόμαστε σας θεατές και καταλαβαίνουμε ότι ήταν λάθος! Το πιο σημαντικό είναι να μαθαίνουμε από αυτά τα "λάθος" λάθη! Μα πιο πολύ απ'ολα χα'ιρομαι που αναθεωρησες και απόφασισες να προχωρήσεις μπροστά, και να κάνεις αυτό που είναι καλύτερο για σενα! Αυτό να ξέρεις είναι το πιο μεγάλο κατόρθωμα!
    Όσο για το που με οδηγούν τα δικά μου βήματα......εμένα τα βήματα μου τα οδηγεί η αγάπη....και αν καμία φορά χάνω το δρόμο, αυτή με επαναφέρει και πάλι στο σωστό μονοπάτι! Κάθε εποχή είναι όμορφη αρκεί να νιώθεις και εσύ μέσα σου όμορφΑ!
    Συγγνώμη για το τεράστιο σχόλιο!
    Φιλιά
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  67. Στην αγκαλιά του αγαπημένου μου..
    evriaki@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. Τα δικά μου βήματα με οδηγούν εκεί που πάει η καρδιά μου!! Στην αγάπη, στη λαχτάρα για ζωή, σε μια βόλτα στη θάλασσα με το φεγγάρι να λάμπει στα νερά της, κρατώντας από το χέρι τον αγαπημένο μου. Σε μια φίλη που ξέρω ότι θα είναι πάντα εκεί για εμένα, σε αληθινές παρέες που ξέρουν να προσφέρουν και να αγαπούν!! Τα σημερινά μου βήματα με οδήγησαν στο σπίτι μου έχοντας τις αποσκευές μου γεμάτες από αναμνήσεις, αλμύρα και γλύκα!!

    ReplyDelete
  69. ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ......
    valia12321@yahoo.com
    fn Γιούλη Ζαχαράκη
    GFN VALIA12321

    ReplyDelete
  70. ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ.....
    FN Γιούλη Ζαχαράκη
    GFN VALIA12321
    valia12321@yahoo.com

    ReplyDelete
  71. Τα δικά μου βήματα με οδηγούν στο Τολό !!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb: Stavroulα Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    twitter:@stavroula_douv
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  72. oraio doro!! ta vimata mou me odigoun se polla meri kirios sti sifno arkei na exo kali parea kai na niotho "gemati psixologika"!!


    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (στο blog & bloglovin σας)
    joannapi@yahoo.com


    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=201615336681706&set=a.163705503806023.1073741829.156575864518987&type=1&theater

    ReplyDelete
  73. Με οδηγούν οπουδήποτε αρκεί να υπάρχει θάλασσα παρέα με τους φίλους μου...
    Fb Xara Rabiadou
    gfc Χαρά Ραμπιάδου
    bloglovin rabiadou (xara)
    email xararam@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Με οδηγούν οπουδήποτε αρκεί να υπάρχει θάλασσα παρέα με τους φίλους μου...
    Fb Xara Rabiadou
    gfc Χαρά Ραμπιάδου
    bloglovin rabiadou (xara)
    email xararam@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Panagiota GoutzourelaAugust 27, 2013 at 9:36 AM

    Τα δικά μου βήματα με οδηγούν στη θάλασσα!
    gfc-Panagiota Goutzourela
    fb-Panagiota Goutzourela
    bloglovin-panagiota goutzourela
    twitter-Pam Goutz
    email-pamgoutz3@gmal.com

    ReplyDelete
  76. τα δικά μου καλοκαίρινά βήματα με οδηγούν στην παραλία

    ReplyDelete
  77. Με οδηγούν στο βουνό!

    ReplyDelete
  78. Στη Σαντορίνη στα σίγουρα!!!

    ReplyDelete
  79. ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!!

    ReplyDelete
  80. Σε μία απάνεμη,ήρεμη παραλία όπου γαληνεύει η ψυχή και ηρεμεί το μυαλό.

    ReplyDelete
  81. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ !!!!!!
    GFC xardel
    FB Χαρουλα Ντελιδακη
    EMAIL xardel@hotmail.gr

    ReplyDelete
  82. στη θαλασσα φυσικα..
    gfc: aristea nasta

    ReplyDelete
  83. Σε όμορφα μέρη με σούπερ παρέα..!!

    ReplyDelete
  84. Στα μαγευτικά Χανιά!!

    ReplyDelete
  85. Στο Νέο Παντελεήμων, Πιερίας

    ReplyDelete
  86. Στη Χαλκιδική και με βήμα ταχύ!

    ReplyDelete
  87. Με οδηγουν σε ονειρεμενες καλοκαιρινες μερες...

    ReplyDelete
  88. Τα δικά μου καλοκαιρινά βήματα με οδηγούν σε παραλία για βουτιές,βόλτες και πολύ ξεκούραση!

    ReplyDelete
  89. Σε παραλίες και ηλιοβασιλέματα.

    ReplyDelete
  90. ...στην αγκαλιά της υπέροχης γυναίκας μου...

    ReplyDelete
  91. τα δικά μου βήματα με οδηγούν στην αγκαλιά της υπέροχης γυναίκας μου...!!!

    ReplyDelete
  92. Τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

    ReplyDelete
  93. σε πανέμορφες παραλίες!!!!!

    ReplyDelete
  94. σε ήρεμα καλοκαρινά βράδυα

    ReplyDelete
  95. Makati na kerdisw

    ReplyDelete
  96. Μαρία ΛόντουSeptember 2, 2013 at 8:42 PM

    με οδηγούν στην αγαπημένη μου παραλία του Αρχάγγελου Λακωνίας!!! fb:Μαρία Λόντου gfc:maria lontou

    ReplyDelete
  97. Όλη μέρα στη θάλασσα! <3

    ReplyDelete
  98. Σε παραλίες με καυτή άμμο και δροσερά νερά...

    ReplyDelete
  99. στη μεγαλη κυρα που ξερει μες στην αγκαλια της να σε γαληνευει...στη θαλασσα

    ReplyDelete
  100. Όλη τη μέρα στη θάλασσα!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  101. likeee...πολυ ομορφαα για παραλιαα και βολτες!!!!

    ReplyDelete
  102. στο πιο ομορφο φθινοπωρο!

    ReplyDelete
  103. ειναι φανταστικα!!!καλη επιτυχια σε ολους!!!

    ReplyDelete
  104. Ευθυμία ΔημοπούλουSeptember 3, 2013 at 3:20 PM

    Στη Μάνη... <3

    ReplyDelete
  105. Σε μία παραλία με τα 2 αγόρια της ζωής μου!
    Fb name: Elli V. Petsanidou Chatzi
    email: elli_0608@yahoo.gr

    ReplyDelete
  106. στην ακροθαλασσιά! email:tkok66@gmail.com

    ReplyDelete
  107. στην ωραιοτερη παραλια του κοσμου στις μαλδιβες

    ReplyDelete
  108. Με οδηγούν σε παραμυθένια μονοπάτια του μυαλού μου

    ReplyDelete
  109. στα πιο ομορφα καλοκαιρινα μερη!!!

    ReplyDelete
  110. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΩ ΩΡΕΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ.

    ReplyDelete
  111. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ....

    ReplyDelete
  112. Μακαρι να ειμαι η τυχερη! Πολυ ομορφο το δωρακι σας... Καλη επιτυχια σε ολες μας :)

    ReplyDelete

Post a Comment