photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Inspiration or a Le Pandorine Giveaway...



Τι είναι αυτό που αποτελεί στοιχείο έμπνευσης για εσένα; Αυτό που το βλέπεις και ξέρεις πως είναι ό,τι μπορεί να σε κάνει να ονειρευτείς, να ταξιδέψεις, να χαμογελάσεις, να δημιουργήσεις, να δεις τη ζωή με άλλο μάτι. Λίγο πιο φωτεινή, λίγο πιο χαρούμενη, λίγο πιο ουσιώδη. Οι μέρες αποκτούν μεγαλύτερη αξία αν έχεις κάτι να σε εμπνέει. Μπορεί να είναι στόχος μπορεί και όχι. Μπορεί να είναι άνθρωπος μπορεί και ιδέα. Μπορεί να είναι εικόνα ή απλώς αντικείμενο. Αλλά και αντικείμενο να είναι εφόσον του δώσεις εσύ αξία αποκτά ύλη διαφορετική, υπόσταση, οντότητα. Είναι ικανό να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου, της ζωής σου! Αν ρωτήσεις τη δική μου έμπνευση- INSPIRATION – μου αρέσει πολύ η αντίστοιχη αγγλική λέξη, μου τη δίνουν οι εικόνες. Εικόνες της φαντασίας, εικόνες των παιδικών χρόνων, εικόνες εκεί έξω.  Οι φωτογραφίες, οι λέξεις, τα χρώματα. Αλλά οι εικόνες και οι λέξεις περισσότερο. Από τις εικόνες αγάπησα τα μπαλόνια, και συνεχίζω να επιζητώ ακόμη και τώρα. Από τις εικόνες αγάπησα τα cupcakes και έμαθα να τα φτιάχνω. Από τις εικόνες αγάπησα τη ρετρό αισθητική. Από τις εικόνες ερωτεύτηκα και αναζητώ συνεχώς ό,τι με οδηγεί στο Παρίσι. Από τις εικόνες αγάπησα τα λουλούδια και τα στεφάνια στα μαλλιά. Αυτό το ανέμελο στοιχείο που λείπει συχνά από την καθημερινότητα μου. Από τις εικόνες και τα λόγια αγάπησα τη Marilyn. Από τις εικόνες αγάπησα και τα λουλούδια των ευχών. Κάνεις  μια ευχή , φυσάς και τα πέταλά του ταξιδεύουν μακρυά - εκεί που πρέπει - την ευχή σου. Εικόνες, χρώματα και λέξεις συνοψίζονται στη δική μου καθημερινότητα. Πως; Σε μια συγκεκριμένη τσάντα. Προϊόν έμπνευσης και αυτή. Όπως και το όνομα της  Le Pandorine : το κουτί της Πανδόρας.

Θυμάσαι που σου είχα μιλήσει κάποτε για τη δύναμη της ατάκας; Αυτή που σε κάνει να ξεχωρίζεις όπως σε κάνει να ξεχωρίζεις και η τσάντα σου. Είναι κάποιες όμως τσάντες λίγο πιο διαφορετικές από τις άλλες : παιχνιδιάρικες, θηλυκές, girly. Που κάνουν τα βλέμματα να γυρνάνε και να εστιάζουν πάνω τους. Σε αυτά που γράφουν. Είναι οι  Le Pandorine και κοιτώντας τες είναι σαν να ξεφυλλίζεις το ημερολόγιο σου. Σκέψεις, αποφθέγματα, σκίτσα, παραμύθια, ατάκες  που σίγουρα κοιτώντας τες θα ανακαλύψεις τον εαυτό σου. Κομμάτια από την καλοκαιρινή συλλογή είχες δει σε προηγούμενο ποστ και από τα σχόλια σου είχες ενθουσιαστεί νομίζω. Οι τσάντες άλλωστε είναι το απόλυτο φετίχ της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Και οι τσάντες της Le Pandorine γεμίζουν με χρώμα και στυλ την καθημερινότητα μας. Γίνονται εικόνες και μας ακολουθούν σε κάθε βήμα. Ένα απαλό κίτρινο να σου θυμίζει πως η ζωή θέλει χρώμα και αισιοδοξία να μπλέκει με το λευκό και να σου θυμίζει πως τα όνειρα όσα χρόνια και αν περάσουν θα έχουν πάντα μια αγνότητα. Μια ατάκα να θυμίζει στους άλλους ποια είσαι. Όσα δεν θες εσύ να πεις και τα λέει η τσάντα σου! Και τώρα μπορεί να γίνει δική σου έτσι απλά. Μια πανέμορφη τσάντα από μαλακό οικολογικό δέρμα που ορίζει αρμονικά την καλοκαιρινή κομψότητα. Τι λες θα είναι το δικό σου αντικείμενο έμπνευσης αυτό το καλοκαίρι; Άφησε μου ένα σχόλιο από κάτω με τι αποτελεί για εσένα έμπνευση και σε λιγότερο από 15 μέρες η καινούργια σου τσάντα θα σε συντροφεύει κάθε λεπτό κάνοντας την καθημερινότητα σου λίγο πιο φωτεινή!
Για περισσότερες πληροφορίες και για κεντρική διάθεση μπορείς να επικοινωνήσεις με τη Motiva, στο 210 7239974 .

















Για πες πόσο τυχερή αισθάνεσαι; 
Φύσα και εσύ το λουλούδι των ευχών και που ξέρεις ίσως η Le Pandorine γίνει δική σου...


a Rafflecopter giveaway  


Tα βήματα είναι 4 και είναι υποχρεωτικά - 4 steps are mandatory :
1. Να κάνεις like στη σελίδα του All things you are στο facebook.  Like the page All things you are on facebook.
2) Να κάνεις like στη σελίδα της Motiva στο facebook.  Like Motiva's page on facebook.
3) Κοινοποίησε τη  φωτογραφία στο προφίλ σου στο facebook ή το λινκ του διαγωνισμού (δημόσια).
Share the   on your facebook profile and share the contest link on facebook (public). 

4) Να ακολουθήσεις το μπλογκ στο Google Friends Connect (στο κάτω μέρος της σελίδας).


Για επιπλέον συμμετοχές - For extra chances  :

1) Να ακολουθήσεις τη σελίδα στο twitter και να κοινοποιήσεις το διαγωνισμό.
 Follow me on twitter and tweet the giveaway.

2) Να με ακολουθήσεις στο Bloglovin
Follow me on bloglovin.

3) Nα μου γράψεις σε σχόλιο έτσι απλά τι αποτελεί για εσένα έμπνευση.

 Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθούν τα υποχρεωτικά βήματα η συμμετοχή θα είναι άκυρη.   If not followed the mandatory steps participation will be invalid.


Comments

  1. Για μένα έμπνευση αποτελεί η φύση, τα παιδιά και κάθε μικρή όμορφη λεπτομέρεια στις συνηθισμένες εικόνες.

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα. Έτοιμη η δημοσίευση του διαγωνισμού στο paiksekerdise.gr !
    http://www.paiksekerdise.gr/

    ReplyDelete
  3. Η Οικογένεια μου!!

    ReplyDelete
  4. Η Οικογένεια μου!

    ReplyDelete
  5. Η οικογένειά μου αποτελεί έμπνευση για μένα. Αγαπημένες τσάντες! Σε ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  6. Τι είναι αυτό που αποτελεί στοιχείο έμπνευσης για εμένα; Θα σου απαντήσω με μεγάλη λαχτάρα "Η ΑΓΑΠΗ"!
    Η απόλυτη και αληθινή αγάπη που σου προκαλεί απέραντη και αληθινή ευτυχία σε κάθε στιγμή της ζωής σου...
    Η αγάπη είναι πηγή έμπνευσης για να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου, να προσφέρεις, να δημιουργήσεις, να κάνεις τους γύρω σου να χαμογελούν! Σε κάνει να πιστεύεις ότι ο κόσμος μπορεί να γίνει ομορφότερος και καλύτερος!!
    Η αγάπη που σε κάνει να ακούς ρομαντικές μελωδίες και να θέλεις να ζήσεις την κάθε σου στιγμή με όλη σου τη δύναμη!!

    ReplyDelete
  7. εμπνευση ειναι το χαμογελο αγαπημενων μου προσωπων!

    ReplyDelete
  8. ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΛΟΚΑΙΡΙ Ο ΗΛΙΟΣ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟ ΜΠΛΕ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ!Η ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΛΑΘΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ!!!

    ReplyDelete
  9. Η αγάπη που νιώθω για τον καλό μου και οι παιχνιδιάρικες φατσούλες των μαθητών μου

    ReplyDelete
  10. Η ομορφιά της Φύσης και η ομορφιά της Μουσικής!

    ReplyDelete
  11. Έμπνευση για μένα είναι η μουσική.

    ReplyDelete
  12. Έμπνευση για μένα είναι η μουσική!!!

    ReplyDelete
  13. Έμπνευση για μένα είναι οι δικοί μου άνθρωποι και κυρίως τα παιδάκια μου!!!!

    ReplyDelete
  14. Έμπνευση παίρνω από το καθετί γύρω μου,μικρό ή μεγάλο σημαντικό ή ασήμαντο,ένα γέλιο,ένα σύννεφο,ένα τραγούδι ανάλογα με τη διάθεσή μου!

    ReplyDelete
  15. η φύση, η τέχνη, οι άνθρωποι που αγαπώ

    yana_ven@yahoo.gr

    ReplyDelete
  16. εμπνευση για μενα ειναι οτιδηποτε μπορει να μου κεντρισει το ενδιαφερον...ενα γελιο,μια αγκαλια,η ηρεμια ενος τοπιου...κυριως τα απλα και καθημερινα γεγονοτα...

    ReplyDelete
  17. Έμπνευση για εμένα αποτελεί η θάλασσα, η τέχνη, μία όμορφη συζήτηση με ένα αγαπημένο μου άτομο!

    ReplyDelete
  18. Πηγή έμπνευσης ... μια φωτογραφία, μια μουσική σύνθεση, η παρέα με θετικούς ανθρώπους είναι ικανά να με κάνουν να ονειρευτώ και να χαλαρώσω!

    ReplyDelete
  19. Πηγή έμνευσης και χαλάρωσης για το ό,τι μπορεί να είναι μια φωτογραφία, ένα ταξίδι, μια καλή φίλη, ένα μουσικό κομμάτι που θα με αγγίξει στην ψυχή!!!

    ReplyDelete
  20. έμπνευση.....η κάθε στιγμή που ζω....

    ReplyDelete
  21. Χμ. . . Θα έλεγα απο τα πάντα γύρω μου!!!

    ReplyDelete
  22. Η φύση,η αγάπη κι η οικογένεια μου!

    ReplyDelete
  23. Η φύση,η αγάπη κι η οικογένεια μου!

    ReplyDelete
  24. Ο διαγωνισμός σας δημοσιεύθηκε στο
    http://www.diagonismoidwra.gr
    Καθώς και στην σελίδα μας στο facebook
    http://www.facebook.com/DiagwnismoiMeDwra
    Σας ευχαριστούμε.

    ReplyDelete
  25. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ReplyDelete
  26. Έμπνευση για μένα είναι οι φίλοι μου, οι οικογένεια μου, η φύση, μια εικόνα, ενας ήχος!!!!

    ReplyDelete
  27. από καθετί γύρω μου παίρνω έμπνευση....

    ReplyDelete
  28. Έμπνευση είναι η φύση...

    ReplyDelete
  29. η κόρη μου,η αγάπη,η ζωή ολόκληρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. η κόρη μου,η αγάπη,η ζωή ολόκληρη!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. Εμπνευση για μένα είναι η θάλασσα και το γαλάζιο του ουρανού!

    ReplyDelete
  32. Η μόδα,και να συνδιάζω ρούχα και αξεσουάρ τα οποία πιστεύω πως ταιριάζουν με την εμφάνιση και την προσωπικότητά μου!
    email smpyrrr@yahoo.gr

    ReplyDelete
  33. Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο www.jaba.gr. Μην ξεχάσετε να αφήσετε ένα σχόλιο με τα ονόματα των νικητών εδώ: www.jaba.gr/apotelesmata-diagonismon/

    ReplyDelete
  34. η θαλασσα

    ReplyDelete
  35. ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ Η ΦΥΣΗ Η ΖΩΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  36. ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ
    Η ΦΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ !!!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!!!

    ReplyDelete
  37. Εμπνευση για μενα αποτελει η μουσικη και οι στιχοι διαφορων τραγουδιων!

    ReplyDelete
  38. Έμπνευση είναι κάθε τι που με κάνει να χαμογελάω :-)

    ReplyDelete
  39. εμπνευση για εμενα ειναι η μουσικη τα ζωα οι φυσιογνωμιες των ανθρωπων οι κολλητοι μου

    ReplyDelete
  40. Έμπνευση είναι ο έρωτας...για αυτούς που υπάρχουν ή δεν υπάρχουν στη ζωή μας, για τη φύση, για την ίδια τη ζωή!

    ReplyDelete
  41. Έμπνευση είναι ο έρωτας...για αυτούς που υπάρχουν ή δεν υπάρχουν στη ζωή μας, για τη φύση, για την ίδια τη ζωή!

    ReplyDelete
  42. Έμπνευση είναι η αγάπη που δέχομαι από τον άντρα μου και την οικογένεια μου!
    Μια απλή βόλτα δίπλα στη θάλασσα... ο ήχος του κύματος και το περπάτημα στην αμμουδιά!

    ReplyDelete
  43. Έμπνευση για εμένα αποτελεί η αγάπη του άντρα μου και της οικογένειας μου!
    Μια απλή βόλτα δίπλα στη θάλασσα, ο ήχος του κύματος και το περπάτημα στην αμμουδιά!

    ReplyDelete
  44. εμπνευση για μενα ειναι η αδερφουλα μου!!

    ReplyDelete
  45. Εμπνευση για μενα ειναι μια ζωγραφια απο τα χεράκια της Αννας Μαρίας
    maria Kiouptsi

    ReplyDelete
  46. οι χαρουμενες φατσουλες των παιδιων μου!

    ReplyDelete
  47. Για εμένα πηγή έμπνευσής είναι τα πάντα
    Καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  48. Panagiota GoutzourelaAugust 2, 2013 at 10:27 PM

    H οικογένεια, οι φίλοι, η φύση, οι βόλτες,...

    ReplyDelete
  49. το χαμόγελο των φίλων μου!

    ReplyDelete
  50. Πηγή έμπνευσης για μένα αποτελούν τα παιδιά μου, η θάλασσα και ο έρωτας!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb: Stavroula Douvropoulou
    bloglovin: stavroula211977
    twitter:@stavroula_douv
    email: stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  51. οι κορούλες μου!!!

    ReplyDelete
  52. χμμ... πολλα πραγματα... τα παπαγαλακια μου, ο ηλιος, οι φιλοι μου, το ιντερνετ!!!

    ReplyDelete
  53. τα χρωματα γενικοτερα...

    ReplyDelete
  54. Έμπνευση για μένα είναι η φύση.

    ReplyDelete
  55. Για μένα έμπνευση αποτελούν όλοι οι άνθρωποι που αγαπώ τόσο πολύ...η οικογένειά μου που κάθε μέρα τόσο με τα εύκολα όσο και με τα δύσκολα που αντιμετωπίζω μαζί τους, με βοηθάνε να γίνω ένας καλύτερος άνθρωπος...

    ReplyDelete
  56. Έμπνευση αντλώ από τα πιο απλά πράγματα:την μουσική,από ένα χαμόγελο,από ένα νόστιμο φαγητό,από την ίδια την ζωή!!!

    ReplyDelete
  57. έμπνευση για μένα είναι οι άνθρωποι δίπλα μου

    ReplyDelete
  58. ~ Η τέχνη, η φύση & η αγάπη είναι θεία έμπνευση ~

    ReplyDelete
  59. εμπνευση ... ενα βλεμα ,εναχαμογελο ,μια γλυκια καλημερα

    ReplyDelete
  60. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ!!!

    ReplyDelete
  61. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ!

    ReplyDelete
  62. Ἐμπνευση για μένα μου δίνουν η οικογένειά μου και τα βιβλία, η θάλασσα και το φεγγάρι.

    ReplyDelete
  63. Σε ακολουθώ στο bloglovin γλυκιά συνονόματη! Hope u follow back!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ReplyDelete
  64. εμπνευση για μενα ...ειναι τα τρια κοριτσια μου.....

    ReplyDelete
  65. i kori mou apotelei tin ebnefsi mou. email nikh_rokana@yahoo.gr

    ReplyDelete
  66. Έμπνευση αποτελεί το γέλιο των παιδιών μου και το χαμόγελο του άντρα μου!

    ReplyDelete
  67. Έμπνευση αποτελεί το γέλιο των παιδιών μου και το χαμόγελο του άντρα μου!

    ReplyDelete
  68. Η φύση και οι φίλοι μου.. ;))

    ReplyDelete
  69. Έμπνευση για μένα αποτελούν όλα τα όμορφα δημιουργήματα της φύσης (θάλασσα, βουνό, νησιά, λίμνες, ποτάμια, βλάστηση, δέντρα, λουλούδια) αλλά και τα ανθρώπινα και απλά όπως ένα σπιτικό φαγητό ή ένα γλυκό φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι. Έμπνευση είναι οι φίλοι μου και οι άνθρωποι που αγαπώ .... έμπνευση και το blog σας που τόσο προτιμώ !!!

    ReplyDelete
  70. ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!!!ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕΣ!!!ΧΕΧΕΧΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕ!!!!!
    email:irene.alex@hotmail.com
    fb:Eirini Alexopoulou
    bloglovin:Eirini Alexopoulou
    twitter:@eir_alexop
    gfc:irene alex

    ReplyDelete
  71. Έμπνευση είναι ένα φύσημα του αέρα, μία αχτίδα φωτός, ο παφλασμός της θάλασσας.... Έμπνευση είναι απλά, η ίδια η ζωή.....

    ReplyDelete
  72. Εμπνευση είναι η ίδια η ζωή!!!!!

    ReplyDelete
  73. Έμπνευση είναι τα 3 παιδιά μου

    ReplyDelete
  74. Έμπνευση είναι τα τρία αγοράκια μου

    ReplyDelete
  75. Είναι το καλοκαίρι!!! !

    ReplyDelete
  76. Είναι το καλοκαίρι!!! !

    ReplyDelete
  77. Έμπνευση για μένα αποτελεί το χαμόγελο των ανθρώπων.

    ReplyDelete
  78. Έμπνευση για μένα αποτελεί η ομορφιά της φύσης, το άκουσμα μιας υπέροχης μελωδίας και μιας μαγευτικής φωνής, ένα γλυκό χαμόγελο..

    ReplyDelete
  79. έμπνευση για μένα είναι η οικογένεια μου

    ReplyDelete
  80. έμπνευση για μένα είναι η οικογένεια μου

    ReplyDelete
  81. Το ηλιοβασίλεμα!
    marwdrouga@gmail.com

    ReplyDelete
  82. Η αγάπη είναι για μένα έμπνευση!
    φιλια
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  83. το παιδι μου...!!!!!

    ReplyDelete
  84. Για μένα έμπνευση είναι ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο, μία γλυκιά κουβέντα

    ReplyDelete
  85. Για μένα έμπνευση αποτελεί η φύση κυρίως και η επαφή με το Θεό :)

    ReplyDelete
  86. ΈΜΠΝΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ!!!

    ReplyDelete
  87. έμπνευση είναι η ζωή

    ReplyDelete
  88. έμπνευση είναι η ζωή

    ReplyDelete
  89. Υπεροχο δωρο!!
    Με εμπνεει το παθος που με διακατεχει οταν ασχολουμαι με κατι. Οσο περισσοτερο το αγαπω τοσο πτιο πολυ εμπνεομαι!!
    Καλη μας επιτυχια!

    ReplyDelete
  90. Πολλά πράγματα...Κυρίως τα γλυκά χρώματα και οι ευχάριστες μυρωδιές! :)
    Υπέροχος διαγωνισμός!

    ReplyDelete
  91. Έμπνευση = δημιουργία! Τι με εμπνέει?: O έρωτας, οι φίλοι, το καλοκαίρι, οι διακοπές, οι καλές συνεργασίες

    ReplyDelete
  92. Γη , αέρας , φως...
    Ό,τι σχετίζεται με το θαύμα της ζωής..!

    ReplyDelete
  93. Η έμπνευση βρίσκεται στα απλά καθημερινά πράγματα, στον ήλιο, τη θάλασσα, το χαμόγελο αυτού που αγαπάς και τόσα άλλα...
    υπέροχη η τσαντούλα σκέτο κόσμημα. Καλό καλοκαίρι σε όλους.

    ReplyDelete
  94. ΕΜΠΝΕΥΣΗ?ΧΜ..ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΗ ΑΦΟΡΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ "ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ" ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΣΜΟ...

    ReplyDelete
  95. τα χαμογελαστά προσωπάκια των παιδιών μου!

    ReplyDelete
  96. Εικόνες, ήχοι, μουσικές και λέξεις...

    ReplyDelete
  97. Το χαμόγελο των ανθρώπων που αγαπώ!!!

    ReplyDelete
  98. frodida3@windowslive.comAugust 7, 2013 at 7:20 PM

    εμπνευση ειναι το καθε εραιθησμα που σου δινει η ζωη

    ReplyDelete
  99. frodida3@windowslive.comAugust 7, 2013 at 7:22 PM

    ειναι η ιδια η ζωη

    ReplyDelete
  100. ο γιος μου είναι όλη η έμπνευση μου για πολλά πράγματα

    ReplyDelete
  101. Εμπνευση? Τα παιδιά μου τι αλλο!

    ReplyDelete
  102. Εμπνευση? Τα παιδάκια μου τι άλλο?

    ReplyDelete
  103. o ερωτας,μια ωραια τοποθεσια,η θαλασσα

    ReplyDelete
  104. Gia mena i apolyti empneusi einai i mousiki !!!

    ReplyDelete
  105. Η ζωη, με τα ασχημα της και τα πολυ ομορφα της!!!

    ReplyDelete
  106. ΕΜΠΝΕΥΣΗ....ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ...ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ...ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

    ReplyDelete
  107. ΥΠΕΡΟΧΗ!!!

    ReplyDelete
  108. ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!!!

    ReplyDelete
  109. ...η καθημερινότητα!!!

    ReplyDelete
  110. η ίδια η ζωή αποτελεί έμπνευση!

    ReplyDelete
  111. Η ζωή μέσα από τα μάτια των παιδιών μου ...

    ReplyDelete
  112. Η ζωή μέσα από τα μάτια των παιδιών μου

    ReplyDelete
  113. Η ζωή μέσα από τα μάτια των παιδιών μου..

    ReplyDelete
  114. Έμπνευση είναι το παιδί μου...

    ReplyDelete
  115. εμπνευση για μενα ειναι η καθε στιγμη!!!

    ReplyDelete
  116. Super Giveaway! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία. Μοναδική τσάντα!!!!! :)

    Για μένα έμπνευση είναι ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα ωραίο τραγούδι!!

    ReplyDelete
  117. Έμπνευση για μένα είναι, οι άνθρωποι που αγαπώ και η φύση <3

    ReplyDelete
  118. η κορη μου ειναι η εμπνευση μου....

    ReplyDelete
  119. Η φύση και το περιβάλλον!!!

    ReplyDelete
  120. εμπνευση ειναι το χαμογελο και η χαρά των φιλων σου...
    fb:chantzi Niki

    ReplyDelete
  121. Ο γιος μου με εμπνέει!!!
    Elli V. Petsanidou Chatzi
    elli_0608@yahoo.gr

    ReplyDelete
  122. έμπνευση για μένα είναι οι εικόνες που βλέπω γύρω μου κάθε πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά ή ακόμη και ένα όμορφο χαμόγελο με μια γλυκιά καλημέρα !!!!

    ReplyDelete
  123. Ένα ταξίδι σε κάποιο καινούριο προορισμό!

    ReplyDelete
  124. Εμπνευση είναι ένα ωραίο βιβλίο!

    ReplyDelete
  125. Dimitra AntonopoulousAugust 12, 2013 at 12:50 AM

    Eμπνευση ειναι οι στιγμες που αποτυπωνονται στο μυαλο μας και μεταφερονται σε ενα μικρο κομματι χαρτι!!!

    ReplyDelete
  126. Dimitra AntonopoulouAugust 12, 2013 at 12:50 AM

    Εμπνευση ειναι οι μικρες στιμγες που ζουμε και αποτυπωνονται σε ενα μικρο κομματι χαρτι!

    ReplyDelete
  127. Η εμπνευση ειναι πηγη ζωής και δημιουργίας.. Εμπνεομαι, σκεφτομαι, πράττω άρα ζω..
    Ειναι το νοημα της καθημερινης πορείας και για καθε τι νεο.. Η εμπνευση μας δινει ελπιδες για το μέλλον..

    Ευχομαι σε ολους να μπορουν να εμπνεονται και να κανουν πραγματα που τους αρέσουν!!

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (στο blog & bloglovin σας)
    joannapi@yahoo.com
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151637121618003

    ReplyDelete
  128. Τα χρώματα, ο ήλιος, ο αέρας, ο ήχος των τζιτζικιών μέσα στο μεσημέρι, το μπλε, τα μάτια του, τα φιλιά του, τα αρώματα των παιδικών μου χρόνων, οι αναμνήσεις μιας ζωής, μια στάλα νερού που πέφτει ξαφνικά στο πόδι μου, οι σκιές, τα όνειρα. Έμπνευση στα πάντα, στις στιγμές,στις ζωές, στα απλά, στα μπερδεμένα, στις μέρες μου, στις μέρες του αλλά, κυρίως, στις μέρες που περνάμε μαζί, στις μέρες ΜΑΣ!

    ReplyDelete
  129. Μεγαλύτερη έμπνευση -το δίχως άλλο!- η αγάπη!Όταν βλέπω τα αγαπημένα μου πρόσωπα,τα 2 μου αστεράκια & τον σύζυγο,όλα φαίνονται διαφορετικά!Αρχίζω να σκέφτομαι πως μπορώ να ομορφύνω τη μέρα τους,να είναι πάντα χαρούμενοι,ευτυχισμένοι...

    ReplyDelete
  130. εμπνευση ειναι η ομορφια της φυσης!!!

    ReplyDelete
  131. εμπνευση ειναι η ομορφια της φυσης

    ReplyDelete
  132. το αρωμα του αγαπημενου μου καφε οταν ξυπναω το πρωι....

    ReplyDelete
  133. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΑΣ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ Κ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ!!!
    ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ,Η ΑΓΑΠΗ,Ο ΕΡΩΤΑΣ,ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ!!!!ΤΕΛΟΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΙΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΞΙΑ!!!

    ReplyDelete
  134. Έμπνευση για μένα αποτελεί η κορούλα μου...
    Ευχαριστούμε για το super δώρο!
    fb:Evita Liconnie (έκανα και share)
    e-mail:evie_lieri@hotmail.com
    bloglovin:evie_lieri
    gfc:evie_lieri
    twitter:δεν έχω

    ReplyDelete
  135. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ Κ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ!!!!
    ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ,Η ΑΓΑΠΗ,Ο ΕΡΩΤΑΣ,ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ....ΤΕΛΟΣ,ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΞΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  136. εχω μεγαλη αγωνια!!!ποια θα ειναι η τυχερη γιατι οντως ειναι πολυ τυχερη!!!!περιμενουμε γαι την κληρωση!!! <3

    ReplyDelete

Post a Comment