photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

It's the little L'oreal things...




Eίναι κάτι πρωινά κάπως διαφορετικά από τα συνηθισμένα. Είναι που ανοίγεις το παράθυρο και νιώθεις χαρούμενος (πράγμα σπάνιο για εμένα να το ξέρεις, είμαι η προσωποποίηση του πεσιμισμού). Είναι που βλέπεις τον ήλιο, ασχέτως που σήμερα κρυβόταν πίσω από τα σύννεφα. Κατέληξα να παρατηρώ τον ουρανό. Από μικρή το έκανα. Τη μέρα χάζευα τις ηλιαχτίδες και το βράδυ προσπαθούσα να μετρήσω τα αστέρια. Πάντα έχανα το μέτρημα, γιατί ποτέ δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά, και κατέληγα να ξεκινάω από την αρχή. Ώρες ολόκληρες το βράδυ στο παράθυρο ή στην αυλή στο πατρικό της μαμάς μου με το κεφάλι ψηλά να μετράω, και τη μαμά μου να φωνάζει πως η ώρα πέρασε και η πόρτα θα κλειδώσει. Έβλεπα να πέφτουν και έκανα ευχές, νόμιζα πως θα βγουν αληθινές. Ευχόμουν να μεγαλώσω. Δεν ήξερα τότε.  Ώρες πολλές στην ίδια αυλή με το κεφάλι ψηλά να παρατηρώ τον ήλιο να παίζει με τα σύννεφα και να δημιουργεί σχέδια. Στο δικό μου μυαλό ζωγράφιζε τα σύννεφα. Τους έδινε μορφή, υπόσταση και χρώμα. Τα άλλαζε από άυλα σε αυθύπαρκτα πράγματα. Ίσως και όχι τώρα που το σκέφτομαι αλλά εμένα τότε με γέμιζε χαρά. Γελούσα! Πλέον ψάχνω αφορμές για να γελάσω : το πιο εμπνευσμένο σχόλιο, το πιο σαρκαστικό αστείο. Τότε γελούσα χωρίς αφορμές, έτσι απλά! Χωρίς λόγους. Έβλεπα κάτι που μου φαινόταν αστείο και γελούσα με τα μάτια και την ψυχή (γιατί εκεί κρύβεται μεταξύ μας το αληθινό χαμόγελο). Χώριζα τις μέρες μου σε φως και σκοτάδι και είχαν και τα δύο μια μοναδική μαγεία στα μάτια μου τότε. Ακόμη και τώρα συνεχίζω να τις χωρίζω και να οριοθετώ τα πρέπει της μέρας. Μόνο που τώρα δεν ακούω κάθε πρωί και κάθε βράδυ τη φωνή της μαμάς μου να πιω το γάλα μου. Πλέον ακούω τη φωνή του μυαλού μου να μου λέει ''μην ξεχάσεις τον καθαρισμό προσώπου σου''. Επιμένω να θέλω τη φροντίδα της μαμάς μου, όσα χρόνια και αν πέρασαν, αυτή άλλωστε μου έμαθε πρώτη τι πάει να πει πλένω σωστά το πρόσωπο μου. Μετά το εξέλιξα. Με τη L'Oreal έχω μια σχέση αγάπης, την ξέρω από τα 13 μου και με ξέρει εξίσου καλά. Μας συνδέουν χρόνια αγάπης και οι μεγάλες αγάπες ξέρεις δεν τελειώνουν. Ίσως με τα χρόνια τις παραμελείς λίγο, γιατί βλέπεις και άλλα θελκτικά πράγματα, αλλά στο τέλος πάντα εκεί επιστρέφεις. Είναι σαν τη σχέση που έχεις με τη μαμά σου και τα όνειρα σου. Ό,τι και να γίνει δεν θα αλλάξει ποτέ! Έτσι είναι και με τη L'Oreal.
Είναι τελικά αυτά τα μικρά πράγματα που κάνεις κάθε μέρα και τα αγαπάς. Κάπου κάπου τα βαριέσαι. Αναμενόμενη ρουτίνα αλλά αυτά είναι που σε κάνουν να γελάς στον καθρέφτη από ευχαρίστηση. Και ναι η L'oreal ξέρει ποια είναι αυτά τα προϊόντα που θα επαναφέρουν τη λάμψη και την καθαρότητα στο πρόσωπο σου...Γιατί σου αξίζει...3 νέα καινοτόμα προϊόντα που μια φορά να τα δοκιμάσεις θα ορκιστείς αιώνια αφοσίωση. Δεν θα σου πω πως δεν τα έχεις ξαναδεί  ειδικά τον αφρό και το νερό καθαρισμού. Αλλά η φόρμουλα της L'oreal εδώ και χρόνια δεν σε έχει συνηθίσει σε κάτι λιγότερο από το τρίπτυχο : Ποιότητα - εξαιρετικό αποτέλεσμα- σωστή τιμή!
Και να θυμάσαι μην κάνεις εκπτώσεις στην περιποίηση του προσώπου σου. Σωστός καθαρισμός σημαίνει καθαρή επιδερμίδα. Και καθαρή επιδερμίδα σημαίνει επιδερμίδα που είναι απαλλαγμένη από κάθε ίχνος μακιγιάζ, ρύπων, ιδρώτα, σμήγματος και παθογόνων βακτηριδίων. Στην όψη διάφανη, μεταξένια, φωτεινή, χωρίς γυαλάδα. Στην υφή απαλή, ομοιόμορφη, δροσερή. Ένα σωστό προϊόν ντεμακιγιάζ πρέπει να αφαιρεί τους φυσιολογικούς ρύπους : σμήγμα, ιδρώτα, νεκρά κύτταρα και τους ρύπους της καθημερινότητας μας : καυσαέριο, κατάλοιπα ρύπανσης και μακιγιάζ.
3 νέα προϊόντα  καθαρισμού και τελειοποίησης της επιδερμίδας με νέα τεχνολογία και νέες συνθέσεις : Ideal Glow, Ideal Fresh, Ideal Soft, για κάθε τύπο επιδερμίδας. Όσο μεγαλώνω αγαπώ και περισσότερο τα εξατομικευμένα - καινοτόμα προϊόντα.

Ideal Glow Αισθησιακό λάδι καθαρισμού.

Το αγαπώ! Εμμμ το λατρεύω έτσι απλά! Έχει μπει στη ζωή μου εδώ και καιρό και το χρησιμοποιώ κάθε πρωί. Το βράδυ χρησιμοποιώ τον αφρό. Είναι ένα λάδι, όπως διάβασες, αισθησιακό λέει η L'oreal, μαγικό θα το έλεγα εγώ! Απλώνεις στα χέρια σου 2-3 σταγόνες σε στεγνό πρόσωπο και στα μάτια και κάνοντας μασάζ και τσουπ χωρίς βαμβάκι με λίγες σταγόνες νερού έχεις την πιο καθαρή επιδερμίδα. Όταν θα προσθέσεις νερό θα δεις το λάδι να γαλακτοποιείται. Ξεπλένεις έτσι απλά χωρίς τρίψιμο, χωρίς κόπο. Τώρα αν με ρωτήσεις για αδιάβροχη μάσκαρα και eyeliner, θέλει λίγη επιμονή παραπάνω αλλά δεν αφήνει κατάλοιπα. Είναι ιδανικό για θαμπή - άτονη επιδερμίδα. Έχει πλούσια, απαλή υφή που καθαρίζει σε βάθος το δέρμα σε ελάχιστα λεπτά., αφήνοντας την επιδερμίδα φωτεινή και ενυδατωμένη. Και απαλή επίσης. Μην το φοβηθείς επειδή είναι λάδι,αφαιρεί κάθε λιπαρότητα, χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα. Δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα, οπότε θα σου κρατήσει αρκετό διάστημα. Είναι από τα καλύτερα προϊόντα καθαρισμού που έχω δοκιμάσει στην πιο προσιτή τιμή.

Ideal Soft Νερό καθαρισμού micellaire

Ιδανικό για τις μέρες που βαριέμαι τα πολλά πολλά. Αγαπημένο προϊόν, το έχω δοκιμάσει από πολλές εταιρείες και είχα-έχω μια αγάπη στη Bioderma και στην Avene. Πίστευα πως δεν θα έβγαινε κάποιο ισάξιο. Το τελευταίο διάστημα έχω δοκιμάσει 2 που είναι εξίσου καλά και έγιναν αγαπημένα. Το ένα από αυτά είναι της L'oreal, το Ideal Soft. Ένα νερό καθαρισμού σχεδιασμένο για την ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα. Με μια απλή κίνηση, στο λεπτό αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο, τα μάτια και τα χείλη. Δεν ερεθίζει το δέρμα, αντιθέτως το καταπραΰνει από όποιο ερεθισμό, χαρίζει μεταξένια επιδερμίδα και το βασικό καθαρή. Και όλα αυτά χωρίς τρίψιμο και χωρίς ξέβγαλμα. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;

 Ideal Fresh αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό

Σκέψου τώρα 1.000.000 ενεργές φυσαλίδες που απομακρύνουν τους ρύπους και το μακιγιάζ και καθαρίζουν σε βάθος. Πως σου ακούγεται;  Αν ανήκεις στην κατηγορία που θες αποτελεσματικότητα, όπως η γράφουσα, μόλις ανακάλυψες το κατάλληλο προϊόν. Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου. Ανελλιπώς. Κάθε βράδυ. Είμαι στη φάση που δοκιμάζω και τσεκάρω. Δεν θα σου πω πολλά, αν έχεις την ευκαιρία δοκίμασε το. Είναι νερό καθαρισμού αλλά είναι μαγικό! Γιατί; Γιατί μεταμορφώνεται χωρίς καν να προλάβεις να πεις Hocus Pocus, σε ανάλαφρο αφρό. Είναι ιδανικό αν έχεις κανονική ή μικτή επιδερμίδα. Αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ, ακόμα και το Volcanic eyeliner του Κορρέ. Με 1 πίεση στο μπουκάλι. Άντε δύο αν είσαι υποχόνδρια σαν και εμένα. Διαρκεί εξίσου αρκετό καιρό. Με συστηματική καθημερινή χρήση 2-3 φορές την ημέρα, (στην Κρήτη αυτό έχω μαζί μου), δεν έχει κατέβει ούτε στη μέση! Αν πιστεύεις στη μαγεία που γίνεται πράξη δοκίμασε το!

Οι μεγάλες αγάπες σε φέρνουν κοντά τους και σε κρατάνε εκεί. Έτσι είναι οι αγάπες, όταν είναι αληθινές, δεν τελειώνουν ποτέ.