photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Lierac loves women...Summer Giveaway is up...



Σου είχα πει πως η ματαιοδοξία είναι γένους θηλυκού όπως και η ομορφιά, αλλά προτιμώ να είμαι μια ματαιόδοξη χωρίς κυτταρίτιδα! Ο μόνιμος και γνωστός εχθρός του γυναικείου σώματος, δημιουργεί άγχος ειδικά αυτή την περίοδο λίγο πριν την εξόρμηση στην παραλία. Πολλοί θεωρούν πως τα αδυνατιστικά προϊόντα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα, εγώ έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς αρκετά και έχω δει σημαντική βελτίωση. Αλλά το αγαπημένο μου είναι από συγκεκριμένη εταιρεία που ειδικεύεται στο πως θα κάνει τη γυναίκα πιο όμορφη με τα πιο καινοτόμα προϊόντα. Lierac! Σου έχω μιλήσει αναλυτικά για τα προϊόντα και για την απόλυτη κατ' εμέ σειρά αγωγής της Lierac εδώ. Τώρα ήρθε η ώρα να σου αποκαλύψω ένα ακόμα  must have προϊόν που θα κάνει τη ζωή σου ακόμη πιο εύκολη, όπως έκανε και τη δική μου! Λέγεται Body Slim Dranaige και έχει μαγικές ιδιότητες, αφού με σωστή διατροφή, πολύ νερό, άσκηση και συστηματική χρήση θα μειώσει την κυτταρίτιδα και την κατακράτηση υγρών και εσύ θα δεις σύσφιξη των προβληματικών περιοχών από τη 14η ημέρα, ενώ η επιδερμίδα σου θα είναι πιο λεία από ποτέ. Είναι καινοτόμο προϊόν, όπως όλα της εταιρείας, διφασικό, με 70% λάδι και 30% νερό. Δεν είναι κρέμα, ούτε gel, είναι λάδι και απορροφάται αμέσως αλλά καθόλου λιπαρό στην υφή του, ένω έχει εκπληκτικό άρωμα κόκκινων φρούτων (μπορώ και θέλω να το μυρίζω όλη μέρα, αλήθεια). Έχει λεπτόρευστη υφή και αναζωογονεί αμέσως ενώ παράλληλα ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα. Εννοείται το χρησιμοποιείς δύο φορές την  ημέρα, αφού έχεις ανακινήσει τη συσκευασία, με κινήσεις μασάζ από κάτω προς τα πάνω για τουλάχιστον 10 λεπτά και πάντα σε καθαρή επιδερμίδα! Αν τώρα εσύ θες να κάνεις και ένα scrub πιο πριν ακόμη καλύτερα! Περιέχει 10% φυτικά εκχυλίσματα με λιποδιαλυτική δράση όπως κόκκους πιπεριού, κόκκινη άμπελο, φραγκοστάφυλο, ρόδι και μούρο, ενώ δεν περιέχει καφείνη. Το καλύτερο στο άφησα για το τέλος, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης! Στο είπα από την αρχή, είναι μαγικό προϊόν. Κυκλοφορεί σε συσκευασία των 100 ml, ικανή να σας κρατήσει με συστηματική κρίση πάνω από 2 μήνες και η τιμή της 20 ευρώ περίπου, λογική για ένα τέτοιο αποτελεσματικό προϊόν

 

Kαι τώρα που έμαθες το καλύτερο αντικυτταριδικό προϊόν, πες μου αν και πόσο τυχερή αισθάνεσαι; Γιατί ήρθε η ώρα να το αποδείξεις. Το All Things you are και η Lierac Hellas χαρίζουν σε 2 τυχερές 2 Body Slim Dranaige.Στο είχα πει είναι μαγική εταιρεία που αγαπά τις γυναίκες. Για τσέκαρε την τύχη σου και βγες στην παραλία πιο όμορφη και σίγουρη για την εικόνα σου από ποτέ... Τι είχαμε πει ; Στο χέρι σου είναι. Έχεις τη δύναμη και την τεχνολογία της Lierac στα χέρια σου, εντυπωσίασε και λάμψε... Κάνε την ατέλεια σου τέλεια! Καλή τύχη super girl!


Tα βήματα είναι 3 και είναι υποχρεωτικά - 3 steps are mandatory :
1. Να κάνεις like στη σελίδα του All things you are στο facebook και να με ακολουθήσεις στο bloglovin. / Like the page All things you are on facebook and follow me on bloglovin.
2. Να κάνεις like στη σελίδα της Lierac Hellas. Like the official Lierac Hellas page on facebook.
3. Να κοινοποιήσεις τη φωτογραφία του διαγωνισμού και το διαγωνισμό.
Share the picture on your facebook profile and share the link on facebook (public).
Για επιπλέον συμμετοχές - For extra chances  :
1) Να ακολουθήσεις τη σελίδα στο twitter και να κοινοποιήσεις το διαγωνισμό.Follow me on twitter and tweet the giveaway.
2) Να με ακολουθήσεις στο instagram.  Follow me on instagram.
3) Nα μου γράψεις σε σχόλιο τη γνώμη σου για τα προϊόντα της Lierac. Write a comment with your opinion for Lierac products.
 Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθούν τα υποχρεωτικά βήματα η συμμετοχή θα είναι άκυρη.-   
If not followed the mandatory steps participation will be invalid.


a Rafflecopter giveaway  
To καλοκαίρι είναι εδώ αντιμετώπισε το χωρίς άγχη και φόβους. Με τη δύναμη της Lierac και του Dranaige θα χαμογελάς και εσύ όπως η Brigitte. H ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις ποια είναι τα σωστά βήματα για το τέλειο αποτέλεσμα! 











Comments

  1. Καλημέρα. Έτοιμη η δημοσίευση του διαγωνισμού στο www.paiksekerdise.gr!

    ReplyDelete
  2. Η κρεμα για την κυτταρίτιδα!!Τέλειο δώρο

    ReplyDelete
  3. I wish everyone good luck!!

    xx

    ReplyDelete
  4. Δυστυχως δεν ειμαι στο FB... καλή επιτυχια σε οποια το κερδισει!

    ReplyDelete
  5. den exw dokimasei kanena proion apo lierac..alla polu tha to i8ela!!
    ps ekana olaaaa ta vimata...alla den mporw na vrw to bloglovin sou..pou einai??

    ReplyDelete
  6. καλη μασ επιτυχια Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  7. Το scrub gaumage sensoriel με 3 λουλουδια :)
    ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο!
    xx

    ReplyDelete
  8. Το HUILE SATINANTE SPF30 είναι καταπληκτικό!!!
    GFC:Giota Kravarioti
    facebook:Giota Kravarioti
    twitter:@GiotaKravarioti
    email:giotagr24@yahoo.gr
    blogovin:Giota Kravarioti
    instagram:giotagr24

    ReplyDelete
  9. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιον Lierac αλλά θέλω πολύ!!
    Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/tddxj

    ReplyDelete
  11. Lierac Body Slim , of course..!

    ReplyDelete
  12. Lierac Body Slim Drainage , of course..!

    ReplyDelete
  13. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/tddxj

    ReplyDelete
  14. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποιο προϊόν, παρόλο που όλα όσα έχω δει δείχνουν υπέροχα...

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    Twitter: @The_Morbid_Girl

    ReplyDelete
  15. lierac body slim
    gfc & fb: Xrisa Vasiliou
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου στο blog μου!

    Υπέροχα όλα τα ποστ σου ειλικρινά.
    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  17. Μα το lierac body slim!
    Ana Bourd

    ReplyDelete
  18. Καλησπέρα σας.
    Ο διαγωνισμός σας έχει δημοσιευθεί στο site
    Diagonismoi καθώς και στο Facebook Diagonismoi δείτε τον διαγωνισμό σας

    ReplyDelete
  19. Δεν εχει τυχει να δοκιμασω ακομα προιον της . Τωρα ειναι ευκαιρια
    gfc titamou

    ReplyDelete
  20. GFC:ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
    facebook:χαρα ρουσση
    twitter:@5wx47b
    email:gr5m149b@gmail.com
    blogovin : gr5m149b@gmail.com
    Ευχαριστούμε για το δώρο.Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιον Lierac

    ReplyDelete
  21. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!!!!!!!ΜΑΚΑΡΙ!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
    FB ΣΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
    EMAIL xanthopoulouv@yahoo.gr

    ReplyDelete
  22. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Lierac αλλά θέλω πολύ!!

    ReplyDelete
  23. dn exei tuxei na dokimasw kanena proion tis etairias autis mexri twra...makari twra na mai tuxeri! :)
    fb: Marinaki Marina
    GFC: Marinaki Marinaki
    email:marinapl92@windowslive.com

    ReplyDelete
  24. Μακάρι να κερδίσω!!!!

    ReplyDelete
  25. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά τα λόγια σας με έπεισαν ήδη να το κάνω!!!!

    ReplyDelete
  26. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Lierac αλλά θέλω πολύ!!
    gfc/fb. Eleftheria Lemontzi
    lefty.lemontzi@gmail.com

    ReplyDelete
  27. μόλις πήρα μέρος ευχαριστούμε gfc nina ninaliv80@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Thanks for the giveaway!)
    I never tried Lierac products yet.

    ReplyDelete
  29. Τα προιοντα της lierac ειναι αψογα!! μου αρεσει ο ορος λαμψης!!
    ΠΟλυ ωραιο δωρο!!

    ReplyDelete
  30. επικαιρο δωρο,καλη επιτυχια σε ολες

    ReplyDelete
  31. καλή επιτυχία
    anastasia prigkipa

    ReplyDelete
  32. θελω πολυ να το δοκιμασω!!!

    ReplyDelete
  33. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ!!!!!!!!!!
    Kiki Manoliou
    kmanoliou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  34. ΑΝΤΗΛΙΑΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΑΣ!!!!

    ReplyDelete
  35. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΑΚΙ..ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!!

    ReplyDelete
  36. λατρεύω την νέα πούδρα της Lierac...Απλά υπέροχη..

    gfc: EUA BRAUN
    fb: Lydia Anastasiadou
    email: eua_braun@yahoo.gr

    ReplyDelete
  37. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Lierac αλλά πολύ θα το ήθελα!!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb: Stavroula Douvropoulou
    twitter: @stavroula_douv
    bloglovin: stavroula211977
    mail: stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  38. τελειο δωρακι!Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον Lierac αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα και πολυ θα ηθελα :)

    ReplyDelete
  39. BODY-SLIM
    ma-rine@live.com!!
    fb Marina Gm

    ReplyDelete
  40. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα μέχρι στιγμής. Έχω ακούσει όμως πολλά θετικά σχόλια.

    ReplyDelete
  41. δενε χω δοκιμασει ακομη καποιο προιον αυτης της εταιριας!μακαρι να ειμαι τυχερη!ευχαριστουμε πολυ!
    fb magdalene volonaki

    ReplyDelete
  42. scrub gaumage sensoriel με 3 λουλουδια

    ReplyDelete
  43. Lierac Body Slim !!!
    GFC : ΠΑΝΑΓΗΣ ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ
    EMAIL : vagi7500gr@yahoo.gr
    TWITTER : @vagi7500gr
    BLOGLOVING : panagis1971
    FB : Panagiotis Vallianos

    ReplyDelete
  44. Δεν εχει τυχει να δοκιμασω ακομα προιον της αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα! ευχαριστουμε πολυ!

    ReplyDelete
  45. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον της ακομα!
    baswtzimopoulou@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. I still haven't try any Lierac products, so this is why I would like to win this giveaway ;)
    Thank you!

    ReplyDelete
  47. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρείας,αλλά θέλω πολύ!

    ReplyDelete
  48. Η κρεμα για την κυτταρίτιδα.
    nikh_rokana@yahoo.gr

    ReplyDelete
  49. phytovolume volumizing shampoo

    ReplyDelete
  50. Το προϊόν κατά της κυτταρίτιδας
    GFC: Katia Pattinson
    fb: Katia Pattinopoulou
    e-mail-bloglovin: katia_robsessed@hotmail.com
    Twitter: KateFlor90

    ReplyDelete
  51. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της εταιρείας αλλά θέλω πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  52. Λατρεύω τα προϊόντα Lierac το θέλω πάρα πολύ πραγματικά!!!
    gfc: maria
    twitter: @Maraki Man
    fb: Μαρία Μανασή
    mail: maria.manasis@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Δεν ξέρω πολλά για τα προιόντα της εταιρίας πέρα απο ένα εξαιρετικό lip balm που μου είχαν συστήσει..

    ReplyDelete
  54. Body Slim!!
    gfc amalia ma
    fb Amalia Ma
    bloglovin Amalia Ma
    amalia_m@hotmail.gr

    ReplyDelete
  55. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im now following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute IKEA inspiration...check out my blog:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ReplyDelete
  56. Κι εγώ προτιμώ την κρεμα για την κυτταρίτιδα!

    ReplyDelete
  57. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ...ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ!!
    ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ LIERAC...ΦΟΒΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ..!

    gfc: Jenny
    e-mail: tonti_jenny@yahoo.gr
    fb: Jenny Tonti

    ReplyDelete
  58. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιον Lierac αλλά θέλω πολύ!

    gfc :sofia panag
    fb-bloglovin:sofoula petalouditsa
    twitter:sophie_clumsy25
    email:sophie_pan21@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Lierac αλλά θέλω πολύ!!

    ReplyDelete
  60. Πολύ ωραίο δώρο!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτή την εταιρία και μακάρι να γίνει από αυτό η αρχή. Καλή επιτυχία σε όλους!!!

    ReplyDelete
  61. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  62. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ.

    ReplyDelete
  63. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LIERAC BODY SLIM!!!!
    gfc:irene alex
    fb:Eirini Alexopoulou
    email:irene.alex@hotmail.com
    twitter:@eir_alexop
    bloglovin:Eirini Alexopoulou
    instagram:EIRINIALEXOP

    ReplyDelete
  64. lierac body slim
    gfc: Σέβη Ν.
    fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα
    email: sebintakoula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  65. τελειο δωρο!
    πολυ ωραιος ειναι ο ορος προσωπου της lierac!

    ReplyDelete
  66. fb pasxalhs serres
    pasxalis258@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά πολύ θα ήθελα!
    GFC: ΛΙΝΑ
    e-mail: xlina28103@yahoo.gr

    ReplyDelete
  68. likee!!
    gfc & fb: Katerina Maltezou
    catemalte@yahoo.gr
    tweet:@catemalte

    ReplyDelete
  69. den exw dokimasei kanena akoma...

    ReplyDelete
  70. Ο διαγωνισμός σας δημοσιεύθηκε στο http://mydiafimisi.gr καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  71. Όλα είναι υπέροχα!
    Fb name: Elli V. Petsanidou Chatzi
    email: elli_0608@yahoo.gr
    GFC name: ELLI PETSANIDOU
    Bloglovin name: Elli V. Petsanidou Chatzi

    ReplyDelete
  72. Χαίρεται!!! Οι διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο http://winiteasy.blogspot.gr/2013/05/body-slim-lierac-dranaige.html και στην σελίδα στο facebook https://www.facebook.com/WinItEasy .
    Θερμές Ευχές!!!

    ReplyDelete
  73. LIERAC BODY SLIM ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΩ!!!

    ReplyDelete
  74. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Lierac αλλα πολυ θα ηθελα

    ReplyDelete
  75. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προϊόν και πολύ θα το ήθελα!

    ReplyDelete
  76. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν ακόμα και θα ήθελα!

    ReplyDelete
  77. πολύ όμορφο και επίκαιρο δώρο!!! email:mlontoy@yahoo.gr,fb:Μαρία Λόντου,gfc:maria lontou

    ReplyDelete
  78. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  79. Είναι το DIOPTI DEMAQ!

    ReplyDelete
  80. Einai teleia kai kyrios LIERAC einai san na leme eggyhsi!!

    ReplyDelete
  81. Δεν εχω ακομη δοκιμασει προιον Lierac αλλα θελω πολυ..!
    Gfc Χριστίνα Καραβιώτη
    Mail christi.karavioti@googlemail.com
    Blogloving & Facebook Xristina Tina

    ReplyDelete
  82. Δεν έχω δοκιμάσει...
    fb:Anastasia Kakoulidou
    Bloglovin:Anastasia Kakoulidou
    gfc:akakouli
    e-mail:akakouli@geo.auth.gr

    ReplyDelete
  83. Χρησιμοποιούσα για χρόνια την ενυδατική με χρώμα και ήμουν πολύ ευχαριστημένη.Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλα προιόντα!!!

    ReplyDelete
  84. Τέλειο δώρο γιατί δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρεία και έχω ακούσει καλές κριτικές!Μακάρι να είμαι τυχερή!!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  85. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την εταιρεια...ευχαριστω που μου δινεις την ευκαιρια!!!!!!!!

    ReplyDelete
  86. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της Lierac και θα το ήθελα πολύ!
    ευχαριστούμε για το χρήσιμο δώρο!
    gfc:evie_lieri
    fb:Evita Liconnie
    share gf:https://www.facebook.com/evita.liconnie/posts/472148079542406
    bloglovin':evie_lieri
    e-mail:evie_lieri@hotmail.com

    ReplyDelete
  87. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της ακόμα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!!!

    ReplyDelete
  88. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο προϊόν τους!!! Ελπίζω να κάνω την αρχή με αυτό!!! Ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  89. Δεν εχω δοκιμάσει τίποτα απο Lierac αλλά θα το ηθελα γιατι εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες!

    ReplyDelete
  90. Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  91. Μου αρέσει η λεπτόρευστη κρέμα INITIATIC!

    ReplyDelete
  92. Το lierac Body Slim
    GFC Klent Str
    EMAIL klent_s@hotmail.com
    TWITTER : @KlentStr
    BLOGLOVING : KlentStr
    FB Klent Str

    ReplyDelete
  93. Έπαιρνα για χρόνια την ενυδατική με χρώμα,ήταν πάρα πολύ καλή!Δεν θυμάμαι δυστυχώς όνομα!!!

    ReplyDelete
  94. fb-viki kittaki
    mail-vikikyt@yahoo.gr
    gfc-vikikyt

    ReplyDelete
  95. Den exw dokimasei katholou proionta Lierac!!Tha hthela polu omws na dokimasw ayto!!Eyxaristoume para polyyyy!!!

    ReplyDelete
  96. Η κρεμα για την κυτταρίτιδα!!

    ReplyDelete
  97. Αγαπώ τα προϊόντα Lierac και ειδικά το Body Slim για την διαφορά και την αποτελεσματικότητα που βλέπεις σε βραχύ διάστημα, θέλω να το κερδίσω.
    gfc: maria
    twitter: @MarakiMan
    fb: Μαρία Μανασή
    maria.manasis@hotmail.com

    ReplyDelete
  98. lia d. athens exo akoysei ta kalitera gia ta adinatistika proionda

    kali epitixia se oloys!!!

    ReplyDelete
  99. Lierac Body Slim Drainage

    PoLLi oraio doro!!
    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (blog & bloglovin)
    joannapi@yahoo.com


    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151519177143003

    ReplyDelete
  100. Είχα δοκιμάσει μια φορά ένα δείγμα ορού ενυδάτωσης για το πρόσωπο! Ήταν καταπληκτικό! Μακάρι να μπορούσα να το αγοράσω! Έκανε θαύματα! Όλοι μου έλεγαν ότι έλαμπα!
    Φιλιά!
    email: ricciricca@yahoo.gr
    fc, bloglovin: Andreana Loo
    twiter: @Kat68424747

    ReplyDelete
  101. SUPER!!ΟΡΟ ΓΙΑ ΡΑΓΑΔΕΣ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ

    ReplyDelete
  102. pagratios2000@yahoo.com
    pagratios

    ReplyDelete
  103. ευχομαι να ειμαι η τυχερη και να τα δοκιμασω!!!!!!!!

    ReplyDelete
  104. Εχω δοκιμασει το Hydra Body Lait !
    email :sofiakoutr@windowslive.com
    FB: Koutroulia Sofia- Dimitra
    Twitter: @KoutrouliaSofia

    ReplyDelete
  105. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο ακόμα..
    ελπίζω να δοκιμάσω τώρα..χιχι
    fb Danai Ret.. εκανα ολα τα βήματα εκτός απο Insta..δεν εχω..

    ReplyDelete

Post a Comment