photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Σε ποια drugstore προϊόντα ορκίζομαι;


Αν ανοίξεις το νεσεσέρ μου θα δεις μέσα luxe προϊόντα αλλά και πολλά προσιτά drugstore προϊόντα που οφείλω να ομολογήσω πως συναγωνίζονται ισάξια τα high-end. Ποια είναι όμως τα drugstore προϊόντα στα οποία ορκίζομαι;


§  Η βιταμίνη C της Korres

To σέρουμ με βιταμίνη C της Korres είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου προϊόν με βιταμίνη C για το πρόσωπο. Το Wild Rose Spotless Serum 15% Vitamin C με 15% καθαρή βιταμίνη C μεταμορφώνει το δέρμα από την πρώτη κιόλας χρήση. Είναι μοναδικό μιας και κάνει την επιδερμίδα να δείχνει (και να είναι) λαμπερή, ανανεωμένη και υγιής. Σου έχω γράψει αναλυτικά γι’ αυτό εδώ Αν αξίζει να επενδύσεις; Με κλειστά μάτια! Y.γ. Έχει βραβευθεί και από το Allure!


§  Η κρέμα ματιών της Apivita Bee Radiant


H σειρά Bee Radiant της Apivita είναι γνωστή και αγαπημένη πολλών εξ’ ημών. Αν χρειαζόταν να επιλέξω μόνο ένα προϊόν της σειράς για να χρησιμοποιώ εσαεί αυτό είναι η κρέμα ματιών. Η κρέμα ματιών Apivita Bee Radiant Signs of Aging & Anti-Fatigue Eye Cream είναι φανταστική γιατί χαρίζει αυτό το ονειρεμένο λαμπερό και ξεκούραστο βλέμμα, ενυδατώνει βαθιά και προστατεύει την πιο ευαίσθητη περιοχή του προσώπου. Από εμένα είναι ναι! 


§  To primer βλεφαρίδων της Maybelline



Το primer βλεφαρίδων Lash Sensational Boosting της Maybelline είναι το μυστικό μου για υπέροχες, πλούσιες βλεφαρίδες. Χαρίζει φανταστικό όγκο και μήκος που σε συνδυασμό με μια καλή μάσκαρα εξασφαλίζει ένταση και βοηθά να μείνει η μάσκαρα στη θέση της όλη μέρα. Αν αναρωτιέσαι αν αξίζει, να σου πω πως είναι μαγικό!


§  H mascara της essence



Ναι έχω δοκιμάσει άπειρες μάσκαρα, ναι έχω πάρα πολλές αγαπημένες αλλά αν μου έλεγες ποια είναι η τοπ μάσκαρα θα σου απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη η μάσκαρα  The False Lashes της essence. Η συγκεκριμένη μάσκαρα απογειώνει τις βλεφαρίδες, δίνει απίστευτο όγκο και μήκος, έντονο μαύρο χρώμα και τις κάνει να φαίνονται σαν ψεύτικες. και όλα αυτά σε μια iconic τιμή, μόλις 3,60 ευρώ!  Ναι η essence είναι φανταστική!


§  Το ενυδατικό γαλάκτωμα της Cerave



Ίσως είναι το καλύτερο ενυδατικό γαλάκτωμα που έχω χρησιμοποιήσει και από τότε που το ένταξα στη ρουτίνα της περιποίησης μου έχω δει το δέρμα μου να μεταμορφώνεται.  Το CeraVe Moisturizing Lotion είναι το πιο ιδανικό ενυδατικό γαλάκτωμα για σώμα και πρόσωπο, για ξηρό έως πολύ ξηρό δέρμα. Aυτό το απίστευτο γαλάκτωμα σώματος ενυδατώνει βαθιά, προστατεύει το δέρμα, δεν προκαλεί αλλεργίες ενώ απορροφάται αμέσως. Στα συν του η εκπληκτική τιμή του. Λιγότερο από 20 ευρώ τα 1000 ml. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα γαλάκτωμα;


§  Το θρεπτικό λάδι για τα χείλη και το balm χειλιών της catrice

Όσα προϊόντα και αν έχω δοκιμάσει το θρεπτικό λάδι για τα χείλη της catrice το αγοράζω ξανά και ξανά. Το Catrice Clean ID lip oil ενυδατώνει απόλυτα τα χείλη, τα μαλακώνει και τους δίνει μεστό χρώμα ενώ κοστίζει μόλις 5 ευρώ. Για καλύτερα αποτελέσματα και για βαθιά θρέψη προτείνω να το συνδυάσεις με το balm για τα χείλη Catrice Clean ID με λάδι κάνναβης που ανακουφίζει αμέσως τα ξηρά χείλη, ενυδατώνοντας τα και χαρίζοντας τους εντατική θρέψη. Συν του ότι είναι vegan!


§  Το τζελ για το μπάνιο της Avene

Το gel Body της Avene για το μπάνιο / ντους δεν περιέχει σαπούνι και έχει φυσιολογικό pH, καθαρίζοντας με απαλότητα ακόμα και την πιο ευαίσθητη επιδερμίδα, αφήνοντας το δέρμα καθαρό και απαλό. Κάνει τέλειο αφρό, έχει απαλό χαλαρωτικό άρωμα και είναι οικονομικότατο αφού η τιμή στα 100 ml δεν ξεπερνά τα 3 ευρώ ενώ τα 500 ml συχνά θα τα βρεις σε προσφορά από 6 έως 9 ευρώ.

Ποια είναι τα αγαπημένα σας προσιτά luxe προϊόντα;