photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

What’s in my bag? Τι εχει μεσα η τσαντα μου...


whatsinmybag

Ο Σεπτέμβριος ήταν ανέκαθεν ο μήνας που όριζα ως αρχή της δικής μου χρονιάς, ίσως επηρεασμένη από το άνοιγμα των σχολείων και μετά την ενηλικίωση μου και την έξοδο μου στην αγορά εργασίας από το άνοιγμα των φροντιστηρίων και κατ´ επέκταση το πρώτο διαγώνισμα που οι μαθητές μου της Γ´ λυκείου καλούνται να γράψουν και εγώ να διορθώσω. Και κάπως έτσι ξεκινά η κατάθλιψη και το google search για τις αργίες του έτους.  Το «back to school» μου ήταν δύσκολο και ίσως φέτος δυσκολότερο με όλα όσα συμβαίνουν. Για να ελαφρύνω λίγο την κατάσταση θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου το περιεχόμενο που έχει η τσάντα μου. Ξέρετε η τσάντα της εκπαιδευτικού είναι ένα δράμα ή αλλιώς μια ευκαιρία να φορτώσω όσο πιο πολλά μπορώ αφού από το πρωί ως αργά το βράδυ θα είμαι έξω. Το ίδιο και των μαμάδων ε; 

Τι έχει μέσα λοιπόν η τσάντα μου στην Covid εποχή ; (Μεταξύ μας τα ίδια είχε και προ πανδημίας).


1. Αντισηπτικό και μαντηλάκια καθαρισμού 

Ασφαλώς το απόλυτο must have μιας και η αντισηψία είναι επιτακτική ανάγκη. Επιλέγω αντιβακτηριακά καθαριστικά τζελ χεριών με υψηλή περιεκτικότητα σε αιθυλική αλκοόλη αλλά και διακριτικό άρωμα. Αγαπημένα μου το αντισηπτικό τζελ χεριών της Korres, το καθαριστικό τζελ χεριών της La Roche - Posay και το αντισηπτικό τζελ χεριών της Grown Alchemist


2. Κρέμα χεριών

Με τόσο αντισηπτικό τζελ χεριών η κρέμα χεριών είναι μονόδρομος. Επιλέγω λίγο πιο ενυδατικές συνθέσεις που θρέφουν το δέρμα και αντιμετωπίζουν την ξηρότητα και την τραχύτητα. Ξεχωρίζω την κρέμα χεριών Frezyderm Dermafolia hand barrier cream που θρέφει βαθιά, την κρέμα για τα χέρια της Apivita με γιασεμί και πρόπολη για μαγική ενυδάτωση και έλεγκαντ άρωμα και την κρέμα χεριών της Ducray Melascreen με SPF 50+ που είναι ιδανική για τις καφέ κηλίδες.


3. Lip balm

Αγαπώ πολύ τα lip balms και ειδικά όσα μυρίζουν φρούτα, τσιχλόφουσκα, σοκολάτα, βανίλια, καρύδα, Coca Cola. Βασικά αγαπώ όλα τα lip balms. Επιλέγω τα νέα lip balms της korres, της apivita φυσικά που χρησιμοποιώ από όσο με θυμάμαι, τα lanolips και τα lip smacker (αναζητήστε το chupa chups strawberry and cream / επικό).


4. Μινιατούρα του αρώματος μου

Θέλω να έχω το αγαπημένο μου άρωμα πάντα μαζί μου αλλά η κανονική συσκευασία του μου βαραίνει πολύ την τσάντα και είναι ήδη αρκετά βαριά για αυτό και επιλέγω να αγοράζω τη μινιατούρα του. Οι μινιατούρες των αρωμάτων είναι τόσο πρακτικές και ταυτόχρονα τόσο κομψές σαν μικρά έργα τέχνης. 


5. Μικρό Νεσεσέρ με ρουζ, μάσκαρα σε travel size, κραγιόν 


6. Ιαματικό νερό

Τα ιαματικά νερά τα λατρεύω και δεν ζω χωρίς αυτά αφού με μόλις ένα ψέκασμα ανακουφίζουν το δέρμα μου και το ενυδατώνουν στο λεπτό. Αγαπημένα το ιαματικό νερό της Avene, της Bioderma και της Apivita. 


7. Μάσκες, μάσκες, μάσκες. 


Εσείς τι έχετε μέσα στην τσάντα σας;