photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

6 skincare products προσώπου για ενυδάτωση, λάμψη αλλά και για το ευαίσθητο δέρμα... Η ρουτίνα ομορφιάς μου!


Skincare lover θα μπορούσε να είναι το μεσαίο μου όνομα! Αγαπώ την περιποίηση προσώπου και ακόμη περισσότερο όλα αυτά τα μαγικά skincare products ή αλλιώς ελιξίρια ομορφιάς που χαρίζουν υγιές, όμορφο και νεανικό δέρμα. Συνεχώς ανακαλύπτω νέα skincare προϊόντα και όταν αυτά είναι άκρως αποτελεσματικά θέλω να τα μοιράζομαι μαζί σου! Αν, λοιπόν, χρειάζεσαι ενυδάτωση, λάμψη, πρόληψη ή έχεις ευαίσθητο δέρμα, σου έχω το τέλειο καθαριστικό προσώπου, την top ενυδατική κρέμα προσώπου αλλά και μια απίθανη κρέμα για ευαίσθητη επιδερμίδα, ένα μαγικό booster ματιών, μια σούπερ κρέμα ματιών αλλά και 2 έξτρα προϊόντα μακιγιάζ που αγαπώ!

Ποια προϊόντα περιποίησης ξεχώρισα και χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και ποια είναι τα skincare benefits τους;

§  Καθαριστικό προσώπου Origins Original Skin cleansing makeup removing jelly
Ο καθαρισμός προσώπου είναι το άλφα και το ωμέγα για μια λαμπερή επιδερμίδα. Το Origins Original Skin cleansing makeup removing jelly είναι ίσως από τα πιο αγαπημένα μου καθαριστικά προσώπου μιας και κάνει όλα όσα υπόσχεται. Καθαρίζει τέλεια το δέρμα μου, αφήνοντας το απαλό και ενυδατωμένο, αφαιρεί ακόμη και το πιο «βαρύ» μακιγιάζ ενώ η υφή του είναι απολαυστική.

§  Κρέμα προσώπου για ερεθισμένο δέρμα Rexaline Derma sensitive skin age defense
Η Rexaline Derma sensitive skin age defense είναι πραγματικά σωτηρία κρέμα για το ευαίσθητο δέρμα μου που αυτή την περίοδο είναι απίστευτα ερεθισμένο. Το ενυδατώνει, το θρέφει και το καταπραΰνει κάνοντας το να φαίνεται πιο υγιές και φωτεινό. Θα τη βρεις στα Sephora.
§  Κρέμα προσώπου για ενυδάτωση Shiseido Essential Energy Moisturizing cream
Η Shiseido Essential Energy Moisturizing cream είναι μια σούπερ ενυδατική κρέμα προσώπου και σίγουρα μια από τις κρέμες που ξεχωρίζω για την εκπληκτική ενυδάτωση που χαρίζει αμέσως, την δροσερή και φρέσκια αίσθηση που δίνει στην επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα την «φορτίζει» με απεριόριστη ενέργεια.

§  Ελιξίριο / Booster ματιών Korres Golden Krocus Ageless Saffron Eye Elixir
Πρόκειται για ένα φανταστικό booster ματιών που είναι η νέα μου εμμονή γιατί μια μόνο σταγόνα του βελτιώνει τη δράση κάθε κρέμας και δρα επανορθωτικά σε όλα τα σημάδια γήρανσης, χαρίζει αντιρυτιδική δράση, ενυδάτωση, ομοιόμορφο τόνο και λάμψη.

§  Κρέμα ματιών La Mer The eye concentrate
Η La Mer The eye concentrate είναι από τις top επιλογές στις κρέμες ματιών και αν κάποιος τη δοκιμάσει δύσκολα την αλλάζει. Αυτή η ξεχωριστή και άκρως πολυτελής κρέμα ματιών ενυδατώνει, μειώνει τους μαύρους κύκλους και τα πρηξίματα ενώ βοηθά και τα σημάδια της γήρανσης.

§  Πούδρα λάμψης Avéne Couvrance
 Αν ψάχνεις για μια πούδρα λάμψης που είναι ανάλαφρη και θα την αγαπήσει το ερεθισμένο δέρμα σου σου προτείνω να δοκιμάσεις την Avéne Couvrance που είναι η αγαπημένη μου. Σε καθημερινή βάση την εφαρμόζω είτε πάνω από το μεικαπ μου είτε μόνη της πάνω από την ενυδατική μου. Χαρίζει απίστευτη λάμψη.

§  Μάσκαρα φρυδιών Benefit gimme brow
 Τα καλοσχηματισμένα φρύδια αναδεικνύουν ακόμη και ένα ‘’γυμνό’’ πρόσωπο γι’ αυτό και εγώ δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι χωρίς να εφαρμόσω μάσκαρα φρυδιών στα φρύδια μου. Τα τιθασεύει, τους δίνει σχήμα και χρώμα και είναι απλώς τέλειο!


Αφυδατωμένο δέρμα και ευαίσθητο που χρειάζεται ενυδάτωση, λάμψη και πρόληψη;
Αυτά είναι τα top 6 skincare products που χρειάζεσαι! 


Εσείς ποια ρουτίνα ακολουθείτε;