photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Η τελειότητα έχει αριθμούς και όνομα... #Darphin_8 Flower Nectar Essential Oil Elixir




''Είναι και άλλα πολλά που με περιμένουν. Έχω πολύ πιο απότομους λόφους να ανέβω, πολυ πιο σκοτεινές κοιλάδες να διασχίσω... Είμαι γεννημένος αιρετικός. Είμαι από αυτούς που είναι φτιαγμένοι να αποτελούν εξαίρεση, και οχι να ακολουθούν τον κανόνα. Όμως εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει τίποτα επιλήψιμο σε ό,τι κάνει κάποιος, θεωρώ πως μπορεί να είναι επιλήψιμο ό,τι γίνεται κάποιος''. Τα βράδια η ιεροτελεστία ομορφιάς δεν είναι ρουτίνα, είναι ανάγκη εξόδου από όλα. Λέξεις από βιβλία, σκέψεις και μυστικά ομορφιάς που ξεδιπλώνουν το καλύτερο μου πρωί συνδυασμένα με αριθμούς. Η τελειότητα είναι η ανάγκη μου για ένα καλύτερο αύριο. Η τελειότητα μου είναι συνυφασμένη με μικρές στιγμές πολυτέλειας και ακόμη πιο πολύτιμους συμμάχους. 

Η τελειότητα έχει αριθμούς και έχει όνομα. 8 λουλούδια, 280 πέταλα αποσταγμένα, 49 εργαστηριακές δοκιμές πριν την τέλεια φόρμουλα, 168 ώρες ωρίμανσης, 1 καινοτόμος υβριδική κρέμα-έλαιο. Το όνομα της 8-Flower Nectar Essential Oil Elixir. Το brand από πίσω της Darphin. H αγαπημένη εκ Παρισίων εταιρεία, ανατρέπει τα μέχρι τώρα δεδομένα και καινοτομεί με ένα επαναστατικό προϊόν ομορφιάς. Η πιο πολυτελής κρέμα νυχτός δεν είναι απλώς άλλο ένα ελιξίριο ομορφιάς είναι ένας καινοτόμος θησαυρός. Η νέα κρέμα νυκτός δεν είναι μια ακόμη κρέμα, είναι ένα μαγικό προϊόν που λειτουργώντας με τη θερμοκρασία του σώματος μετατρέπεται σε έλαιο. Η Darphin χρόνια τώρα γνωστή για τα πολύτιμα έλαια της που είναι κλεισμένα σε μικρά μπουκαλάκια πυκνώνει τις γνώσεις της και τις ξεχωριστές της φόρμουλες στο απόλυτο αντιγηραντικό έλαιο. Μια υπέροχη κρέμα, αισθησιακή που αναπλάθει και θρέφει σε βάθος το δέρμα. Από την πρώτη κιόλας χρήση ξεκουράζει και αναδομεί το δέρμα, το θωρακίζει και ξυπνώντας παρατηρείς το πιο απαλό, λείο και ελαστικό δέρμα που έχεις ποτέ ονειρευτεί. Η ενυδάτωση που χαρίζει ασύλληπτη, ενώ τα έλαια που ξεδιπλώνονται χαλαρώνουν τις αισθήσεις και εξασφαλίζουν την απόλυτη ισορροπία. Η 8-Flower Nectar Essential Oil Elixir είναι τόσο ξεχωριστή, τόσο ιδιαίτερα υπέροχη που πραγματικά πρέπι να τη δοκιμάσεις. Τόσο λεπτόρευστη, τόσο ενυδατική, τόσο καταπραϋντική, τόσο αισθησιακά υπέροχη στην υφή και εκλεπτυσμένη στο άρωμα της που είμαι σίγουρη πως θα την λατρέψεις τόσο όσο εγώ. Nα θυμάσαι μόνο πως πρέπει να την απλώνεις μετά το serum σου, δικό μου αγαπημένο της ίδιας εταιρείας το Hydraskinθυμάσαι; ) και το Essential Oil Elixir της επιλογής σου, με απαλές κινήσεις μασάζ. Για καλύτερα αποτελέσματα εφάρμοσε τη μέθοδο της Darphin που θα ανακαλύψεις εδώ .




Το 8 στη φιλοσοφία της Darphin μόνο τυχαίο δεν είναι. 8 λολούδια, 8 κινήσεις μασάζ. Το 8 για την Darphin είναι το σύμβολο του απείρου, της τελειότητας και της ευημερίας. Από εδώ και πέρα θα είναι και το σύμβολο της πιο όμορφης σου μέρας, της πιο λαμπερής και ανανεωμένης σου επιδερμίδας.



Αλήθεια, πως σου φάνηκαν τα νέα της Darphin;
Εσύ θα ακολουθήσεις στο πιο αισθησιακό ταξίδι ομορφιάς;



Φωτογραφία : Ιωάννα Μανέτα