photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

New Bohemian spirit... #Jo_Malone




O χρόνος κυλάει με έναν παράξενο τρόπο κάθε Σεπτέμβριο. Κάθε βράδυ ο αέρας γίνεται αλήτικα αναζωογωνητικός. Ο Σεπτέμβριος ήταν ο μήνας των αναθεωρήσεων μου, των στόχων μου, των αλλαγών μου. Ο Σεπτέμβριος ήταν ο μήνας που μετέφερε κάτι από την ανέμελη αύρα του καλοκαιριού και τη μετέτρεπε βαθμιαία σε ελευθερία. Μετουσίωνε αγάπες, αλήθειες, όνειρα και τους έδινε μεγαλύτερη αξία στο σκοτάδι που ερχόταν πιο γρήγορα. To Σεπτέμβριο νυχτώνει πιο γρήγορα και εγώ πάντα ήθελα λίγο παραπάνω φως. Λίγη παραπάνω ελευθερία πριν πέσω με τα μούτρα στην καθημερινότητα ή έστω μια ανάσα πετάγματος πάνω από τα συνηθισμένα.



Και πάντα καταλήγω να κουβαλάω μαζί μου αυτόν τον μποέμ αέρα, αυτά τα ατίθασα όνειρα, αυτή την ελευθερία. Είναι αποκρυστάλλωση της πιο boho πλευράς μου που επιλέγω να την ντύνω με αέρινα gypsy ρούχα και να της δίνω χαρακτήρα με εκλεπτυσμένες μυρωδιές. Αναζητώ και θέλω να ανακαλύπτω πάντα τα πιο ξεχωριστά αρώματα. Αυτά που κάνουν όποιον βρίσκεται δίπλα μου να με ρωτά ενθουσιασμένος ποιο είναι. Κάπως έτσι κύλησε και το φετινό καλοκαίρι. Μόνο που πραγματικά παρέμεινα απόλυτα πιστή σε ένα και μόνο άρωμα. Αγαπώ με πάθος τα αρώματα της Jo Malone, κυρίως γιατί έχουν χαρακτήρα. Φέτος λάτρεψα κυριολεκτικά το νέο άρωμα Mimosa & Cardamom. Από τον Ιούλιο που ήρθε στα χέρια μου δεν υπήρξε μέρα που να μην ψεκάσω τα μαλλιά μου και να μην ανανεώνω συνέχεια πάνω στον καρπό μου. Το Mimosa & Cardamom είναι το πιο παιχνιδιάρικο άρωμα που έχω μέχρι τώρα στη συλλογή μου. Πικάντικο αλλά και γλυκό, ζεστό αλλά και πλούσιο. Αιθέριο και φίνο χάρη στο συνδυασμό από τις ετερόκλητες νότες που συνδυάζει. Η γλυκιά και χρυσή μιμόζας στην καρδιά του αρώματος, αναμειγνύεται με το πικάντικο και φρεσκοτριμμένο κάρδαμο που πρωτοστατεί στις νότες κορυφής. Το κρεμώδες τόνκα στη βάση και το απαλό σανταλόξυλο συναντούν το ηλιοτρόπιο και το ρόδο της Δαμασκού, κάνοντας το Mimosa & Cardamom, να μαγεύει από την πρώτη μυρωδιά. Με άλλα λόγια η Marie Salamagne δημιούργησε έναν ανεπανάληπτο οσφρητικό παράδεισο. Δεν μπορώ να σου πω πολλά. Θα σου πω μόνο πως αν το μυρίσεις και θα καταλάβεις γιατί του πλέκω το εγκώμιο αλλά και γιατί αρνούμαι να βγει έστω και ένα λεπτό από την τσάντα μου. Είναι τόσο πολυτελές και οικείο, τόσο σπιρτόζικο και αιθέριο. Εντάξει, είναι απλώς μαγευτικό.


Αναζήτησε το στα counters του Attica και θα με θυμηθείς. Εγώ μένει να επενδύσω στην πολυτελή κρέμα σώματος για να κάνω τη σπάνια μυρωδιά του να κρατάει ακόμη περισσότερο και στο ανεπανάληπτο κερί για να πλημμυρίζει η εσάνς του το σπίτι και μαζί με ένα ποτήρι δροσερό λευκό κρασί να αισθάνομαι αυτή την ευτυχία των μικρών στιγμών  να ξεχειλίζει. Δοκίμασε το και θα με θυμηθείς...

Kαι αν είσαι από τις τολμηρές που μπλέκουν μυρωδιές, παίξε με τις νότες των υπόλοιπων αρωμάτων της Jo Malone και συνδύασε το Μimosa & Cardamom με το English Pear & Freesia για άκρως πικάντικες μνήμες  και με το Red Roses για να νιώσεις στο δευτερόλεπτο ξεχωριστή ζεστασιά. 

Η πιο ελεύθερη, σπιρτόζα, αυθάδικη, bohemian εκδοχή του εγώ σου σε περιμένει να την ανακαλύψεις. 
Περιμένω με ανυπομονησία τις εντυπώσεις σου... Είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστείς