photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Ο βόμβος της καλοκαιρινής ανεμελιάς... #Shiseido




Μεσημεριάτικα βήματα, ξυπόλητη χωρίς σανδάλια πάνω στα πλακάκια. Πολύχρωμες πετσέτες απλωμένες στους θάμνους και μαγιό που τα παίρνει ο αέρας στα σχοινιά της απλώστρας. Αέρας καυτός που φέρνει λίγη από την αλμύρα της θάλασσας μαζί του. Σπιθίζοντες κόκκοι αλατιού, κάτω από ομπρέλες με την άμμο να κολλάει στις σελίδες του βιβλίου σου. Κάτω από τα δέντρα άτσαλες ανάσες δροσιάς και ο ήχος από τα τζιτζίκια να ορίζει τον βόμβο της ανεμελιάς. Ολομόναχη ή με παρέα, κρυφά σινιάλα σε μια ζωή που φαντάζει ονειρική και ας μην είναι. Το καλοκαίρι είναι η παρακαταθήκη του χειμώνα. Παράθυρα ανοιχτά με άσπρο κουρτινάκι πλεχτό βελονάκι, καρό τραπεζομάντηλα, καρέκλες μπλε και τραπέζια δίπλα στο κύμα που πάνω η βανίλια υποβρύχιο παίζει το δικό της πρωταγωνιστικό ρόλο. Και στη σκέψη να έρχονται οι λέξεις του Καμύ ''εκτός από τον ήλιο, τα φιλιά και τα άγρια αρώματα, όλα μου φαίνονται επιπόλαια''. 

Τα δικά μου καλοκαίρια, οι δικές μου ανάσες και οι δικές μου ανάγκες. Αν το καλοκαίρι αργεί να έρθει δεν γράφω ποτέ ''αλλαγή σχεδίων'', βγάζω μπροστά τις αναμνήσεις μου, τις φωτογραφίες μου, τις θύμησες μου. Αν με ακολουθείς στο Instagram το έχεις αντιληφθεί. Δεν υπάρχει πάντα η πολυτέλεια, η διάθεση για εξορμήσεις σε κοντινές παραλίες αλλά όταν υπάρξει ένα σταθερό σημείο αναφοράς έχω. Την απόλυτη προστασία του δέρματος μου. Με δέρμα άκρως ευαίσθητο, δεν μπορώ να συμβιβαστώ με τίποτα λιγότερο από υψηλή ηλιοπροστασία απέναντι στις βλαβερές ακτίνες του ηλίου αλλά παράλληλα μεγαλώνοντας θέλω και προστασία από τη φωτογήρανση. Στα δικά μου αγαπημένα εδώ και χρόνια πάντα υπάρχει ένα brand που λατρεύω όσο λίγα. H Shiseido. Τα αντηλιακά της Shiseido τα χρησιμοποιώ όλες τις εποχές του χρόνου αλλά το καλοκαίρι πολύ περισσότερο. Είναι σταθερά, εξαιρετικά απαλά και με υψηλές φόρμουλες για κάθε φωτότυπο αλλά και για κάθε τύπο δέρματος, ακόμη και για τα φωτοευαίσθητα δέρματα. 



Διαχρονικά αγαπημένα μου τα ExpertSun Aging Protection Lotion, το SunProtection liquid foundation αλλά και το foundation σε μορφή πούδρας, το UV Protective Compact Foundation που δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου (το λατρεύω τόσο πολύ που θα το δεις να φιγουράρει στα αγαπημένα μου στο καινούργιο τεύχος Αυγούστου του Marie Claire στη στήλη με τα αγαπημένα των editors του περιοδικού). Θα ξεκινήσω από το UV Protective Compact Foundation, το αγαπώ εδώ και πολλά χρόνια για άπειρους λόγους. Αρχικά για την υψηλή του προστασία αλλά και για τις καλυπτικές του ιδιότητες. Είναι σχεδόν ανάλαφρα αέρινο, μη λιπαρό, δεν φράζει τους πόρους και καλύπτει απόλυτα κάθε ατέλεια. Διατηρείται αναλλοίωτο για πολλές ώρες και το βασικό χαρίζει την πιο ομοιόμορφη και λεία επιδερμίδα που έχεις ονειρευτεί. Πρόσθεσε μέσα σε αυτά τον υψηλό δείκτη προστασίας που διαθέτει και την αδιάβροχη φόρμουλα του και καταλαβαίνεις για πιο λόγο δεν πρέπει να λείπει ποτέ από την τσάντα μου. 




Όλα αυτά αλλά σε υγρή μορφή αν είσαι λάτρης των υγρών foundation θα τα ανακαλύψεις και στο πιο ανάλαφρο foundation, SunProtection liquid foundation. Εκτός του ότι περιποιείται την επιδερμίδα ενυδατώνοντας και προστατεύοντας την παράλληλα, αφήνοντας την δροσερή και απαλή, καλύπτει στο έπακρον ακόμη και τις επίμονες ατέλειες. Εξασφαλίζει αψεγάδιαστη επιδερμίδα, αφήνοντας βελούδινη αίσθηση, ομοιογενή όψη και απαλύνει την όψη ακόμη και των πιο επίμονων ρυτίδων. 




Όσο για την ExpertSun Aging Protection Lotion, είναι για εκείνες τις μέρες που στην παραλία δεν θέλω τίποτα άλλο εκτός από προστασία. Ανάλαφρη δροσερή υφή, απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει πίσω αυτό το λευκό εφέ ή να σε κάνει να αισθάνεσαι βαρύ το αποτέλεσμα. Το δέρμα άμεσα έχει μια ευχάριστη αίσθηση και άνεση ενώ η μη λιπαρή σύσταση του, το κάνει να αποτελεί άριστη βάση για μακιγιάζ. 
Στη λίστα με τα επιθυμητά που έχω βάλει στόχο και πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσω είναι η SunProtection Eye Cream (έχω μια εμμονή με την περιποίηση της περιοχής των ματιών και συνήθως το καλοκαίρι είναι και αυτή που φροντίζουμε λιγότερο κάτω από τον ήλιο) και το Lip Treatment. Μη θεωρήσεις πως όλα αυτά είναι θέμα εμμονής, είναι απλώς θέμα επένδυσης. Σε μια χώρα που το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου έχει ήλιο η πολύ υψηλή προστασία είναι όχι απλώς απαραίτητη αλλά δεδομένη. 




Και κάτι τελευταίο που πρέπει να ξέρεις. Φέτος η  Shiseido πάει ένα βήμα πιο μπροστά την υπόθεση της ηλιοπροστασίας και παρουσιάζει την πρώτη τεχνολογία αντηλιακής προστασίας στον κόσµο που ενισχύεται από το νερό. Ναι καλά διάβασες, με αυτή την παγκόσµια καινοτοµία, η Shiseido αλλάζει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν τα αντηλιακά προϊόντα µε το νερό. Η νέα WetForce όταν βρέχεται, τα µεταλλικά στοιχεία του νερού ή του ιδρώτα ενισχύουν την ισχύ του προστατευτικό της πέπλου. 
Εσύ πόσο επενδύεις στην προστασία της επιδερμίδας σου; 
Επανέρχομαι με όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τα αντηλιακά. ;) 


Αντί επιλόγου. Σημείωσε και το πιο καλοκαιρινό βερνίκι νυχιών που δεν είναι άλλο από απίθανο μπλε της essie Make some noise από τη neon collection και η πιο καλοκαιρινή σου διάθεση μόλις σφραγίστηκε. Δεν είναι απίθανο;

Επανέρχομαι σύντομα με εκπλήξεις καλοκαιρινές. 

Concept Φωτογράφισης : Εύη Γεωργίου
Φωτογράφιση: Αθηνά Πάνου