photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

The beginning is always the hardest...




She saw every ending as a new beggining...

Έρχονται κάποιες στιγμές στη ζωή κάθε ανθρώπου που απλώς πρέπει να πάει παρακάτω... Οι αποχωρισμοί, μου ήταν πάντα δύσκολοι. Πάντα φοβόμουν να αφήσω πράγματα πίσω γιατί πολύ απλά αφήνομαι στη συνήθεια του χρόνου. Κρατάω πρόσωπα και καταστάσεις και επιμένω να αναλύω πολύ τα πράγματα πριν πάρω μια απόφαση. Αυτό ακριβώς συνέβη και πριν κάτι μέρες. Αποφάσισα συνειδητά πως ήρθε η ώρα να αφήσω κάτι που αγάπησα πολυ, αφιέρωσα πολύ χρόνο και που με γέμιζε πραγματικά και να προχωρήσω σε κάτι δικό μου, μόνη μου με παρέα ωστόσο αγαπημένους μου ανθρώπους που ενίοτε θα γράφουν μαζί μου. Δεν είμαι γενικά άνθρωπος που ρισκάρει στη ζωή του, αλλά τα τελευταία χρόνια μου απέδειξαν πως είσαι αυτό που γίνεσαι και γίνεσαι χωρίς δεύτερη σκέψη αυτό που αντέχεις. 
 Όσο ωριμάζεις, δεν θα πω μεγαλώνεις, αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα που έχουν την ικανότητα να σε κάνουν χαρούμενο, γεμάτο! Πέρασαν πολλά χρόνια για να συνειδητοποιήσω πως αυτό που έχει περισσότερη αξία στη ζωή κάποιου είναι να είναι ευτυχισμένος ή έστω να προσπαθεί για την ευτυχία του. Και η ηρεμία μαζί με την πληρότητα κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Το blogging μπήκε τυχαία στη ζωή μου πριν από πέντε σχεδόν μήνες. Ήμουν σε ενα κομβικό σημείο της ζωής μου και δέχθηκα με μεγαλη χαρά όταν μου το πρότεινα να συμμετέχω σε κάτι τόσο απλό αλλά συγχρόνως τόσο αγχολυτικό. Ξεκίνησα λοιπόν να γράφω και στην πορεία ανακάλυψα πως μου αρέσει, δεν έβαλα κανένα στόχο εξ' αρχής. Αλλά έχω ένα θετικό με ό,τι καταπιαστώ και το αγαπήσω θέλω να το φτάσω ψηλά. Το δικό μου ψηλά δεν μεταφράζεται με νούμερα σε προβολές, με αναγνώστες, με εικονικά like στο facebook.. Μεταφράζεται με αυτά που έχω εγώ ως υψηλές αξίες στη ζωή μου, αγάπη για αυτό που κάνω, δουλειά, ποιότητα και  πάνω απ' όλα ειλικρίνια.
Καταπιάνομαι με πολλά πράγματα, τα ενδιαφέροντα μου δεν είναι μονοδιάστατα. Αγαπώ την ποίηση, τη λογοτεχνία, τη μαγειρική, τα βιβλία κάθε είδους, τη φωτογραφία, να γυρίζω και να ανακαλύπτω μέρη να τα φωτογραφίζω και να τα παρουσιάζω. Αγαπώ τα παραμύθια, όπως αγαπώ και το ρομαντισμό. Αγαπώ συγχρόνως τη μόδα και τα καλλυντικά, αλλά θα τα θυσιάσω για να αγοράσω βιβλία. Αγαπώ ό,τι είναι αυθεντικό και αποπνέει αισθητική. Και θέλω να διαβάζω τα πάντα, όπως θέλω να γράφω τα πάντα, ό,τι μου κινεί το ενδιαφέρον. Για μένα σημασία δεν έχει τι γράφεις αλλά πως το γράφεις. Η θεματολογία λοιπόν αυτού του μπλογκ : πολυθεματική, ακριβώς όπως και η ζωή μου.
Γι' αυτό και θα σε ήθελα δίπλα μου σ' αυτό το ξεκίνημα, η ζωή έχει περισσότερη αξία όταν μοιράζεσαι αυτά που αγαπάς και σε απασχολούν. Και έλα να ανακαλύψουμε μαζί όλα αυτά που είμαστε. All things you are , ο τίτλος του μπλογκ. Αφόρμηση το τραγούδι του Frank Sinatra. 
  
Στόχευε το φεγγάρι...ακόμα και αν αστοχήσεις θα βρεθείς κάπου ανάμεσα στα αστέρια ...Πλάτωνας