photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Be the new icon with H&M...

Supermodels wearing the new H&M collection



Style icons are everyday people who walks the streets of the cities...
Η μόδα ξεκινά από το δρόμο εδώ και χρόνια. Καθιερώνει και δημιουργεί τάσεις έτσι απλά, βασισμένες στην καθημερινότητα. Απόδειξη η ύπαρξη χιλιάδων bloggers όπως η Chiara Ferragni με το the blonde salad, το Atlantic pacific, το the cherry blossom girl, το Sartorialist ή το Jak & Jil που με φωτογραφίες ανθρώπων που θα το συναντήσεις στο δρόμο σου και αγαπούν τη μόδα, άλλαξαν τον τρόπο σκέψης σχετικά με το στυλ και  καθιέρωσαν το street style, πολλές φορές με luxury πινελιές. Aυτό ακριβώς κάνει και η H&M. Oρίζει τη μόδα με έναν ξεχωριστό τρόπο. Η νέα συλλογή της H&M φέρει τον τίτλο «New Icons» και είναι εμπνευσμένη από διάσημα μοντέλα, όπως η Joan Smalls, η Daphne Groeneveld, η Liu Wen και η Lindsey Wixson, που πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνιας της σειράς. Το street-style βρίσκεται σε μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία της μόδας. Το προσωπικό στυλ των supermodels και οι street-style φωτογραφίες τους, επηρέασε και τη νέα συλλογή της H&M, που σε καλεί να ανακαλύψεις το δικό σου New Icon στυλ. Με τιμές συμφέρουσες 50 ευρώ το γιλέκο, 149 ευρώ το μαύρο δερμάτινο jacket, και 40 το nude, 14,95 η tunic, 20 ευρώ η lace φούστα, από 10 ευρώ τα αξεσουάρ, 20,40 και 80 ευρώ οι τσάντες η H&M, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως το στυλ δεν χρειάζεται πολλά αρκεί να ξέρεις να επιλέγεις τα σωστά - statement κομμάτια. Και η New Icons σειρά αυτό ακριβώς κάνει. Σου δίνει ένα ανεπιτήδευτο στυλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

The fashion starts from the road. Establishes and creates trends just like that, based on everyday life. Proof of the existence of thousands bloggers like Chiara Ferragni with the Blonde Salad, the Atlantic pacific, The cherry blossom girl, the Sartorialist or Jak & Jil who photographs people will encounter along the way and love fashion, changed the thinking about style and established the street style, often with luxury touches. That's the philosophy of H&M. Specifies fashion with a special way. H&M have launched yet another exciting range, this time influenced by the industry’s top model’s off-duty looks and street style trends. Models like Joans Smalls, Daphne Groeneveld, Linsdey Wixon and Liu Wen - who also star in the gorgeous campaign shot by fashion photographer Alasdair McLellan - all inspire the modern boho collection. So now we can create our own off-duty look with leather jackets, embellished vest, fringed bags, wide-brimmed hats and knee high boots. These trophy pieces sit alongside cool casual basics to complete your laid back look.The street-style is increasing strongly in recent years and greatly affects the fashion industry. The personal style of supermodels and street-style photos, influenced the new collection of H & M, calling you to discover your New Icon style. With attractive prices 50 euros vest, 149 euros in black leather jacket, and 40 in nude, 14,95 the tunic, 20 euros lace skirt, from 10 euros accessories, 20,40 and 80 euro bags, H&M, proves once again that the style does not need much as long as you know how to choose the right - statement pieces. And New Icons serie it just does. It gives you a casual style for any time of day.

 Iconic women know how to create their own style -
 they may follow trends but mix it with personality